Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
21 Feb 2025, 17:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23531
1 Bruger, 544 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
LRJ driblekongen
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Welling United
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilken karakter vil du give denne blog indtil videre?
13
8 (25,8%)
11
4 (12,9%)
10
9 (29%)
9
4 (12,9%)
8
0 (0%)
7
2 (6,5%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
03
0 (0%)
00
4 (12,9%)
Antal Stemmer: 31
Sider:
[
1
]
2
3
...
14
Forfatter
Emne: Welling United (Læst 34924 gange)
SirToby
Manager
Welling United
«
:
29 Mar 2006, 16:09 »
Så har jeg her valgt mig at starte et spil op med Welling United. Jeg har valgt at tage de tre øverste lande, England, Spanien og Italien med. Henholdsvis alle ligaerne, den øverste og den øverste.
Welling United
Holdet ligger i den laveste liga i England, Conference South, som også kaldes Nationwide South. Der nede skal der kæmpes mod 21 andre hold. Der er én direkte oprykningsplads og 4 play-offpladser. De to nederste ryger ud. Jeg håber i første omgang på en Play-Off plads, men jeg vil naturligvis også have den ene direkte oprykningsplads, hvis jeg har evnerne til det. Godt nok forventer bestyrelsen bare, at man undgår nedrykning, og supporterne ligeledes, så det er måske lidt for høje forventniger fra min side.
Vores stadion, Park View Road, kan rumme 5500 folk, 500 af folket kan sidde ned.
Her kan i se den forholdsvis lille trup med 20 spillere. Jeg har endnu ikke udtænkt en taktik til dette hold.
I får nok ikke foreløbig nogle nye spillere at se i truppen, da bestyrelsen ikke har stillet nogen transferpenge til rådighed.
«
Seneste Redigering: 30 Maj 2006, 19:31 af SirToby
»
United-styrer
Gæst
Sv: Welling United
«
Svar #1:
29 Mar 2006, 16:13 »
Så er det da bare at finde de klubløse
Held og lykke med spillet, det skal nok blive godt
Thore
Manager
«
Svar #2:
29 Mar 2006, 16:15 »
Bliver spændende og følge
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
chelidze90
Gæst
«
Svar #3:
29 Mar 2006, 16:18 »
Uhh, det bliver spændende at komme til at følge
Bademesteren
Manager
«
Svar #4:
29 Mar 2006, 16:23 »
JAAAA!
Sådan, glæder mig til en fortælling om det, at være i en lille klub og hvad der deraf kommer af glæder og sorger.
Og gerne flere billeder
Dusty78DK
Manager
«
Svar #5:
29 Mar 2006, 18:12 »
Yes, ud og find de unge, håbefulde uden kontrakt. Håber du har en stor database, for det plejer at hjælpe.
freshy
Landsholdsspiller
«
Svar #6:
29 Mar 2006, 18:44 »
Spændende
SirToby
Manager
«
Svar #7:
30 Mar 2006, 16:28 »
Da jeg jo som tidligere nævnt ikke havde nogle transferpenge til rådighed, måtte jeg jo ud på lejelisten. Det har indtil videre resulteret i to nye spiller, der spiller, til sæsonen er færdig. Spillernes navne er Tim Langer og Adam Gillespie
16. juli 2005
Så skulle den første prøvelse med mit nye hold i gang. Det blev gjort mod Conference North holdet, Hinckley i den første venskabskamp ud af seks.
De første 30 minutter dominerede mit hold, mens Hinckley stortset ikke kom frem til noget. Vi havde et par store chancer, men det blev ved 0-0 ved pausen.
Men i anden halvleg kom det fortjente mål, da Jamie Day blev fældet i feltet, og selv bragte The Wings i front på straffesparket. Mit hold burde helt klart have scoret yderligere, men i stedet ufortjent, set efter spil og chancer, fik Hinckley udlignet i det 3. minuts overtid.
Jubel efter scoring.
De øvrige fem venskabskampe kom til at se således ud:
Salisbury – Welling 1-1
1-0 Matt Tubbs (22)
1-1 Matt Carruthers (33)
Endnu en gang styrede mit hold begivenhederne, men var slet ikke skarpe nok foran mål og måtte nøjes med 1-1.
Marine – Welling 0-1
0-1 Che Stadhart (17)
Det var en fortjent sejr, der sagtens kunne have været større.
Welling – Chesterfield 1-2
0-1 Caleb Folan (8)
0-2 Jamie Jackson (57)
1-2 Lee Gledhill (84)
Dette lød inden som en meget svær opgave, da Chesterfield jo ligger tre rækker over mig. Men jeg syntes mit hold fulgte meget godt med, og så fik de oven i købet scoret et mål. Et mål der i øvrigt var fremragende, selvom jeg ikke tror, det var med vilje. Det var Lee Gledhill der fra fløjen skød bolden dalende ned i krydset fra 30 meters afstand.
Welling – Altrincham 2-0
1-0 Matt Carruthers (62)
2-0 Che Stadhart (79)
Super præstation, da mit hold slog Altrincham fra rækken over os.
Welling – AFC Wimbledon 2-0
1-0 Matt Carruthers (2)
2-0 Danny Kedwell (5)
På grund af en super start, vandt mit hold her over AFC Wimbledon. Sejren kunne sagtens have været større, men som i de tidligere kampe, manglede effektiviteten.
Matt Carruthers blev to gange kåret til Man of the Match
Konklusionen på disse venskabskampe må være, at The Wings skal hjem på træningsbanen og træne afslutninger, selvom der godt nok kom et par mål her til sidst.
«
Seneste Redigering: 30 Mar 2006, 17:04 af SirToby
»
SirToby
Manager
«
Svar #8:
30 Mar 2006, 20:50 »
Så er angrebet blev forstærket ved købet af forwarden, Gavin Tomlin.
August
Så kom debuten. Det der meget gerne skulle blive en god debut, var ude imod Newport County.
Spilmæssigt lagde mit hold skidt ud, da de intet skabte, mens Newport havde det meste. Da holdene gik til pause havde Newport haft 9 skud, mit hold havde haft 1 skud. Men ingen af holdene havde formået af ramme mål.
De første 20 minutter af anden halvleg var lidt tomme, men lidt efter kom scoringen. Desværre var det Newport, der havde scoret efter lidt kludder foran målet efter et hjørnespark. Slutminutterne var kedelige uden nogen store chancer, og det desværre endte min debut fortjent uden nogle point i hånden.
Så skulle der i gang med min anden ligakamp. Denne gang var det hjemme på Park View Road mod Eastleigh. Mit hold var favoritter, og jeg forventede også en sejr.
The Wings fik en forrygende start på kampen, da nyindkøbte Tomlin spillede en Stadhart fuldstændig fri foran mål, som gjorde det til 1-0 efter kun tre minutter. Efter 20 minutter var oplæggeren til 1-0, Tomlin meget tæt på at score, men det blev ved 1-0. Min fløj, Matt Carruthers havde efterfølgende et skud på overliggeren. Lee Gledhill gjorde det fuldt fortjent til 2-0 efter 37 minutters spil på et flot frisparksmål. Mit hold fik fortjent til pause med en 2-0 føring.
Vi kom glimrende ud til anden halvleg, da den lejede, Gillespie flot lagde et indlæg til Stadhart, der flot scorede sit andet mål. Bolden var knapt nok givet op, da Tomlin øgede til 4-0. Efterfølgende havde mit hold hele spillet, og det var da også The Wings der bragte sig yderligere foran, da den indskiftede lejesvend, Langer øgede til 5-0 ti minutter før tid. Eastleigh fik et trøstemål et minut før slutfløjt. Kampen sluttede 5-1, og mit hold kom fremragende igen efter nederlaget til Newport County.
Holdet fejrer én af de fem scoringer.
Så var det tid til 3. runde i ligaen. Denne gang mod Farnborough.
Opstartsfasen var lidt svingende med chancer til begge mandskaber. Men det var mit hold, der et minut før pausen, bragte sig foran. Stadhart var målscoreren.
Min keeper, Vince Bartram havde to fremragende redninger i starten af anden omgang. Efter 64 minutter fulgte Stadhart op på et skud fra Langer og gjorde det til 2-0 til mit mandskab. I overtiden ramte Carruthers stolpen, og derefter blev der fløjtet. Fortjent 2-0 sejr og The Wings kunne fejre den anden sejr i træk.
Så skulle der spilles imod Carshalton i den sidste kamp i August.
Mit hold lagde pres på fra start og havde indenfor de første 10-15 minutter skabt nogle gode chancer. Carshalton kom lidt bedre med til sidste, men det blev slet ikke til det store, mit mandskab havde også haft 62% bolden, så det stod 0-0 ved pausen.
Stadhart ramte overliggeren i starten af anden halvleg, og mit hold lagde virkelig pres på Carshalton nu. I det sidste kvarter fortsatte presset og Tomlin havde en kæmpe mulighed, men det blev stadig ved 0-0, og den manglende scoring begyndte virkelig at gå mig på. Og selvfølgelig var det Carshalton der i stedet fik scoret to minutter før tid. Carshalton trak tiden til sidste, og det meget irriterende nederlag var en realitet.
Che Stadhart var i storform i august.
«
Seneste Redigering: 31 Mar 2006, 15:13 af SirToby
»
SirToby
Manager
«
Svar #9:
31 Mar 2006, 16:45 »
Forstærkning i trænerstaben
Jeg har fået hentet mig to nye trænere til at hjælpe de to startende trænere. Vicky Roby og Simon Clifford.
September
September blev sparket i gang med en kamp mod Bishop’s Stortford
Mit hold dominerede første halvleg med et par gode chancer, men skarpheden manglede. Derfor stod det 0-0 ved pausen.
Anden halvleg var en af de kedelige omgange, først efter 84 minutter skete der noget, da Stortford fik et straffespark. De scorede ufortjent til 1-0. Det føring holdte de, og endnu et skuffende nederlag i slutminutterne var en realitet.
Skuffelsen fra sidste weekend skulle her rystes af hjemme imod Cambridge City.
Som i sidste weekend begik mit hold straffespark. I øvrigt var det begge gange Jamie Day. Cambridge Citys Lee Chaffey skød heldigvis ved siden af. Men de bragte sig alligevel foran 20 minutter senere. Tomlin burde nok have udlignet inden pausen, men det gjorde han ikke. 0-1 ved pausen.
Min Steve Perkins udlignede fortjent 14 minutter inde i anden halvleg. 12 minutter senere var jeg oppe at stå igen, da Tomlin gjorde det til 2-1. Men med blot et kvarter tilbage var jeg nede igen, da Cambridge udlignede. Kampen sluttede lidt skuffende 2-2.[left]
Jubel efter en af scoringerne.
[left]Så skulle der spilles FA Cup 2. runde kvalifikation. Jeg havde trukket Worthing.
Mit hold fik en god start, da der efter 13 minutter blev sendt et hjørnespark ind i hovedet på Tim Langer, som sendte den i mål. Che Stadhart scorede sit femte sæsonmål efter 40 minutter, da han udnyttede en friløber. The Wings førte 2-0 ved pausen.
Mit hold dominerede anden halvleg fuldstændigt, og de bragte sig også fortjent yderligere foran ti minutter før tid ved Tim Langers andet mål. Det blev ved 2-0 og The Wings var videre til næste runde.
Så var der kamp mod ligaens nr. 6, Weymouth.
Weymouth kom heldigt foran efter seks minutter, da deres skud blev rettet af af en af mine spillere. Stadhart var tæt på udligning efter en fremragende solotur, men han skød i sidenettet. I stedet kom Weymouth yderligere foran tre minutter før pausen.
Weymouth kom foran 3-0 seks minutter inde i anden halvleg. Og 4-0 to minutter efter. Nedturen fortsatte, da de kom foran 5-0 på et flot frisparksmål. Det skuffende resultat holdt til slut.
Denne september måned var meget skuffende, da det kun gav et point i ligaen. Vi må håbe Oktober bliver bedre.
«
Seneste Redigering: 31 Mar 2006, 16:48 af SirToby
»
SirToby
Manager
«
Svar #10:
01 Apr 2006, 13:05 »
Oktober
Den 1. oktober kom månedens første kamp. Den skulle spilles imod Hayes. En kamp der simpelthen skulle vindes.
19 minutter var der spillet, da Steve Perkins bragte mit hold foran. Fem minutter før pausen scorede Geldhill et flot frisparksmål til 2-0.
Anden halvleg var 55 sekunder gammel, da Hayes lavede selvmål. De næste par minutter var stille og rolige uden de store chancer. Det fortsatte kampen ud, og det sluttede med en velfortjent 3-0 sejr.
Jubel på tilskuerpladserne.
The Wings skulle her imod Rugby Town i FA Cuppens 3. kvalifikationsrunde prøve at følge op på den gode sejr over Hayes. Næsten hele holdet var skiftet ud i forhold til sidste uges kamp mod Hayes.
Rugby Town bragte sig foran efter 27 minutter efter en chanceløs startomgang. Kedelig var også de sidste minutter i første halvleg. 1-0.
Vi havde et par gode chancer og starten, men det blev ikke til noget, og det manglende mål var ved at gå mig på nerverne. 20 minutter før tid satsede jeg mere offensivt ved at tage en forsvarspiller ud og en midtbanespiller ind. Absolut ingen ting skete der, og jeg var ude af cuppen.
Der skulle rettes op på FA Cup-exitet imod Sutton United d. 15. oktober.
Efter de første 20 minutter havde ingen af holdene haft et skud. Men efter 31 minutter kom der et skud, der blev til mål. Det var Che Stadhart der lagde bolden i nettet. Målet til 0-1 var det eneste i første halvleg.
Fem minutter var der spillet i anden halvleg, da Che Stadhart modtog en dybde aflevering fra Carruthers og satte den i nettet. Matt Carruthers andet assist. Mit hold spillede drømmebold, og de var tæt på 3-0 25 minutter før tid. Kampen sluttede 2-0, og The Wings havde spillet rigtig godt og slået, på daværende tidspunkt, nr. 5 på udebane.
Desværre fulgte der en slem skade med.
Adam Gillespie ude i 3-5 måneder.
Så var der kamp mod nr. 3, Bognor Regis.
Mit hold fik en chok start efter fem minutter da Bognor Regis lagde bolden i nettet, men det blev heldigvis annulleret. I stedet scorede mit hold til 1-0 efter 27 minutter. James Pinnock i målscorens rolle. Begge hold havde haft nogle gode chancer inden pausen, men det blev ikke til nogen mål.
Bognor Regis lagde et lille pres fra starten af anden halvleg, men takket være min keeper og anfører, Jamie Turner, førte The Wings stadig 1-0. Jeg havde sat et forsvarsspiller ind i stedet for forward til sidst, men alligevel fik mit hold scoret til 2-0 et kvarter før tid. Che Stadhart var målscoreren. En god defensiv holdte føringen til slutfløjtet, og mit hold havde vundet deres tredje kamp i træk i ligaen med tre cleen sheets.
Endnu en svær kamp, var i vente. Denne gang mod, på daværende tidspunkt, nr. 3, Weston-super-Mare.
Mit hold kom bagud efter 17 minutters spil. Men Stadhart scorede et super mål til 1-1 tyve minutter senere. Første halvleg endte 1-1.
Anden halvleg var meget jævnbyrdig, dog med lidt overtag til mit hold, men scoringer blev det ikke til, og kampen sluttede 1-1.
Dette var en udmærket måned, der gav tre sejre, en uagjort og desværre et exit i FA Cuppen. Nu er de fleste af de højtliggende klubber overstået i første omgang, så jeg ser optimistisk frem på de resterende kampe.
United-styrer
Gæst
«
Svar #11:
01 Apr 2006, 13:11 »
Tilbage på rette spor :-)
Held og lykke med den hårde vinter.
SirToby
Manager
«
Svar #12:
01 Apr 2006, 15:27 »
November
The Wings lagde ud med Maidenhead i første kamp i november.
Første halvleg bød på lige mange skud fra begge hold, dog vil jeg mene, at det var mit hold, der bød på de største chancer. Første halvleg sluttede 0-0.
Che Stadhart ramte stolpen i anden halvleg, og det begyndte virkelig at ligne en af de kampe, hvor bolden bare ikke ville ind. Maidenhead kludrede virkelig i det, da der blev begået straffespark mod mit hold fem minutter før tid. Deres keeper, der fældede min spiller, fik i øvrigt rødt kort. Carruthers scorede til min store glæde på straffesparket. Føringen blev sikkert holdt til slut. The Wings lå nu nr. 4
Så var det tid til FA Trophy. Jeg havde trukket Romford. The Wings var
kæmpe
favoritter.
Mit hold havde det meste af spillet og et par gode forsøg på mål og efter 30 minutter kom målet, da Che Stadhart fangede reposten fra Perkins skud. En første halvleg, som mit hold dominerede, endte 0-1.
Anden halvleg var fem minutter gammel, da Matt Bodkin bragte os foran med 2-0. Romford reducerede og bragte spænding tilbage i kampen efter 67 minutter. Og de fik til min kæmpe utilfredshed også udlignet et kvarter før tid. Men mit hold kom på rette kurs tre minutter senere, da Kedwell scorede til 3-2. Kampen sluttede 3-2, og mit hold var videre til næste runde.
Så blev der plads til lidt ros i pressen.
Så skulle der spilles hjemme imod Thurrock.
Det blev en meget sjusket start, da mit hold kom bagud efter 18 minutters spil. En elendig første halvleg sluttede 0-1.
Det blev peget på pletten efter ni minutters spil af anden halvleg. Det var The Wings, der havde fået straffespark. Carruthers brændte til min store skuffelse. 13 minutter før tid, fik mit hold igen straffespark. Denne gang skulle Stadhart eksekvere. Hvilket han gjorde godt ved at sende bolden i nettet. Håbet om de tre point var ved at ude indtil det 93 min., da Kedwell til min kæmpe jubel scorede til 2-1. Ikke den bedst spillede kamp fra vores side, endte 2-1.
FA Trophys 3. kvalifikationsrunde skulle spilles imod Tilbury.
Mit hold dominerede fuldstændig med et par gode chancer, men effektiviteten manglede. Det fortsatte indtil første halvlegs slutfløjt.
Mit overtag fortsatte i anden halvleg, og det fuldt fortjente mål kom efter 67 minutter, da Kedwell sendte bolden i nedmaskerne. Kedwell øgede til 2-0 et kvarter senere efter et godt taget hjørnespark fra Steve Perkins. Det fuldt fortjente sejr blev en realitet, da dommeren fløjtede af. Den fjerde sejr i træk var bekræftet og The Wings var videre til næste runde.
Dette var en suveræn måned med fire sejre ud af fire mulige. Så kan i også lige få stillingen med:
«
Seneste Redigering: 01 Apr 2006, 15:30 af SirToby
»
SirToby
Manager
«
Svar #13:
01 Apr 2006, 19:41 »
December
Lewis var de første, jeg skulle møde i december.
Den gode sejrsstime så ud til at fortsatte, da der efter 19 blev begået straffespark mod mit hold. Men Carruthers brændte. Det var utroligt, at The Wings ikke førte efter 35 minutters spil, da de havde haft massere chancer, men ikke var skarpe nok. På grund af manglende effektivitet fra mit hold stod det 0-0 ved pausen.
Mit hold blev ved med at dominere i anden halvleg, men bolden ville bare ikke ind. Derfor endte det meget utilfredsstillende 0-0.
Så ventede Basingstoke.
Starten var meget jævnbyrdig med lige mange chancer til begge hold, men det Basingstoke der først fik den nettet ved at gøre det til 1-0 efter 33 minutter. Men The Wings svarede hurtigt igen ved at udligne to minutter senere. Det var Pinnock, der scorede. Den jævnbyrdige halvleg endte 1-1.
Pinnock sparkede mit hold i front med sit andet mål i kampen efter 52 minutter. Men Basingstoke udlignede efter 64 minutter. Derefter var det rimelig lige spillet uden de store chancer, og det endte 2-2. Jeg var nu ubesejret i ni kampe i træk.
Så kom en vigtig kamp, da det var mod nr. 2, Dorchester.
Et kvarter var gået, da Dorchester bragte sig foran. Bedre blev det ikke, da de øgede til 2-0 fem minutter før pausen. Det stod 2-0 ved pausen.
Det blev 3-0 et kvarter inde i anden halvleg. Et lille minut senere gav Stadhart et lille håb om point, da han sparkede kuglen i nettet. Men Dorchester lukkede kampen et kvarter før tid med et mål til 4-1. Hvilket også var slutresultatet. Vores gode sejrsstime var nu også brudt.
Dorchester fejre en af deres fire scoringer.
Så var det tid til FA Trophys 1. runde. Jeg havde trukket Windsor & Eton.
Efter et par gode muligheder til mit hold, kom det fortjente mål, da Danny Moore skød bolden i mål efter 18 minutters spil. Tre minutter senere fik The Wings straffespark. Jamie Day lagde den sikkert ned i hjørnet. Tomlin øgede til 3-0 syv minutter efter scoringen til 2-0. Da der blev fløjtet til pause, lignede mit hold en sikker vinder.
Sejren lignede endnu mere min, da Tomlin gjorde det til 4-0 ni minutter inde i anden halvleg. 60 minutter var der spillet, da min højre back, Lawson var løbet med frem og score til 5-0. Windsor & Eton reducerede to minutter senere. Mit hold havde chancer til både 6-1 og 7-1, men det blev ved 5-1, som var slutresultatet.
Så ventede Histon.
Histon kom heldigt foran efter otte minutter. Matt Carruther fældede lidt efter en Histon spiller som sidste mand og modtog det røde kort. Alligevel havde mit hold de bedste chancer efterfølgende, men uden held. Set efter chancer, burde mit hold have ført 2-1 eller 3-1, men pausestillingen var 1-0.
Intet skete i anden halvleg, før det 89. minut, da Bodkin fortjent udlignede til slutresultatet, 1-1.
Næste opgave var Yeading.
The Wings var centimeter fra en drømmestart, da Stadhart efter kun 15 sekunder hamrede bolden på overliggeren. Lidt efter var det Yeadings tur ved at ramme stolpen. Men efter 26 minutters spil kom målet, da Gledhill lavede et fremragende frisparksmål. En rimelig lige spillemæssig første halvleg endte 1-0 til The Wings.
Jeg tror ikke Yeading havde et eneste skud på mål i anden halvlegs første 30 minutter, og det var da også mit hold, der fik muligheden for et mål til 2-0, da de fik et straffespark. Che Stadhart lagde bolden i nettet. Kampen sluttede helt fortjent 2-0 til The Wings.
December måned var en lidt svingende en af slagsen, der gav to uafgjort, to sejre og et nederlag. Hvilket fik mig til af dumpe én plads ned i rækken i forhold til sidste måned, som nu så således ud:
«
Seneste Redigering: 01 Apr 2006, 19:45 af SirToby
»
SirToby
Manager
«
Svar #14:
02 Apr 2006, 11:29 »
Januer
Den meget hårde januer måned byder på hele ni kampe. Den første opgave var St. Albans.
Mit hold dominerede og kom frem til de bedste chancer, de fik da også scoret, men det blev desværre annulleret. Første halvleg sluttede 0-0.
I anden halvleg var der ikke forfærdeligt mange chancer. Men et mål kom der da Marsden lavede en tåbelig tilbage aflevering, som St. Albans udnyttede ved at score til 1-0. Deres mål til 1-0 var det sidste i kampen.
Så var der kamp mod Havant & Waterlooville. En kamp der simpelthen skulle vindes.
Mit hold havde klart flere chancer end Havant & Waterlooville, men effektiviteten blev ved med at mangle. Derfor stod det 0-0 ved pausen.
Carruthers ramte stolpen to minutter inde i anden halvleg, og der brændte virkelig på nede hos Havant & Waterloovilles mål nu. Men mit skabte faktisk ikke mere, og det havde lavet et elendigt resultat.
Så var der kamp imod Eastbourne.
Mit hold dominerede første halvleg uden at skabe det store. Første halvleg endte 0-0.
Anden halvleg var en gentagelse af første halvleg.
Efter tog utilfredsstillende 0-0-kampe, tog jeg konsekvensen og lavede en ny taktik. Det resulterede i denne formation:
Den nye taktik skulle her prøves hjemme imod Newport County i ligaen.
Det startede godt, da Stadhart gjorde det til 1-0 efter 22 minutter. Men Newport udlignede fem minutter senere. Stadhart havde massere af friløbere, men han kan bare ikke udnytte dem, og derfor stod det 1-1 ved pausen.
Da Stadhart ikke kunne udnytte friløberne, kunne Kedwell ved at gøre det til 2-1. Mit hold havde flere chancer til at gøre det til 3-1, men skarpheden manglede. Men målet kom alligevel 11 minutter før tid. Det var Rob Owen, der scorede til 3-1. Og The Wings fik chancen for at score til 4-1, da der med fem minutter igen, blev begået straffespark mod dem. Carruthers, der tidligere havde brændt to straffespark, scorede 4-1. 4-1 blev også kampens slutresultat. En super debut til den nye taktik.
Så var det tid til FA Trophy. Jeg havde trukket Woking fra rækken over os.
Første halvleg var meget lige. Woking havde flest skud, men jeg havde de bedste muligheder. Men mål blev det ikke til, og det sluttede 0-0 i første halvleg.
Starten var spillet lige, men det var Woking der fik scoret, da de puttede bolden i nettet efter 70 minutter. Men Stadhart udlignede otte minutter senere. Hans 15. mål i denne sæson. Det var oven i købet mit hold, der var tættest på scoringen til 2-1, men afslutningerne kunne være bedre. Stadhart ramte også stolpen i det 4. minuts overtid. Så heldet var ikke rigtig med os. Men det sluttede 1-1, og der skulle spilles omkamp.
Omkampen skulle her allerede spilles fire dage senere.
The Wings lagde forrygende ud ved at score efter otte minutter. Matt Bodkin var målscoreren. Det blev endnu bedre 18 minutter senere, da Matt Carruthers lagde bolden i nettet. Woking ramte stolpen i første halvlegs overtid, så første halvleg endte 2-0.
Woking reducerede efter 62 minutters spil på et flot frispark. Men mit hold havde blot lige givet bolden op, da de fik tilkendt et straffespark. Carruthers scorede sit andet mål i kampen. Men Woking fik også en hurtig reducering et par minutter senere på et heldigt mål, der blev rettet af. Derefter kom ingen af holdene frem til det store før det 90. min, da Stadhart skød mit hold foran med 4-2. 4-2 var også slutresultatet, og The Wings var flot videre til næste runde ved at have slået et hold fra rækken over dem.
Jeg kunne i dag præsentere en ny spiller i klubben. Det var forwarden, Lee Roache, der var blevet investeret i.
Så var Farnboroughs tid til at smage på, den indtil videre, succesrige taktik.
Lee Roache fik en super debut, da han efter 14 minutter blev fældet lige ude for feltet. Han skulle selv sparke. Han satte den flot i venstre side, og The Wings var foran 1-0. Farnborough havde haft nogle store chancer inden pausen, men de var ikke effektive nok.
14 minutter inde i anden halvleg viste Lee Roache endnu en gang, at det var et godt at købe ham, da han scorede til 2-0. Men Farnborough udlignede blot tre minutter senere. Farnborough fik udvist en mand et kvarter før tid. Steve Perkins lukkede kampen et minut før tid ved et mål til 3-1. Mit hold vandt fortjent 3-1.
[left]Eastleigh var den næste forhindring.
Første halvleg var meget jævnbyrdig med chancer til begge, der sagtens kunne have blevet til mål. Men mål kom der altså ikke.
Anden halvleg var ikke en af mest chancerige, men mål kom der, da netop indskiftede Pinnock lagde bolden i nettet. Pinnock var tæt på at øge til 2-0, men flere mål blev det ikke til, og kampen sluttede 1-0 til Welling.
Næste stop var Carshalton.
Carshalton bragte sig foran efter 12 minutters spil. Resten af første halvleg var ikke det store, og det endte 1-0.
Carhshalton øgede til 2-0, da anden halvleg var tre minutter gammel. Pinnock reducerede seks minutter før tid. Mit hold var rimelig tæt på udligningen, men den kom ikke, og vi havde tabt.
Jeg solgte i dag min tredje keeper, Darre Ibrahim til Sutton United for 20.000 kr.
Sidste kamp i januer måned var imod Bishop’s Stortford, som ikke have vundet i deres seneste 13 kampe.
Inden for de første ni minutter havde mit hold allerede fået to annullerede mål. Mit hold dominerede, men alligevel kom Stortford foran efter 36 minutter.
Det er skete ingenting i anden halvleg andet end et par skud fra Stortford. Skuffende pointtab i en kamp, hvor alle tre point skulle have været der.
Starten af denne måned var ikke den bedste, men efter taktikskiftet skete der lidt mere, men til sidst kunne man mærke, at spillerne var trætte efter denne hårde måned. Efter 26. runde så stillingen således ud:
«
Seneste Redigering: 02 Apr 2006, 11:37 af SirToby
»
Sider:
[
1
]
2
3
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »