home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Oplagte salgsobjekt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver den næste store spiller, som forlader sas ligaen?
Thomas Kristensen
Niki Zimling
Gravgaard
Hutchinson
Anden

Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Oplagte salgsobjekt  (Læst 5366 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: Oplagte salgsobjekt
« Svar #30: 05 Maj 2008, 16:39 »

Hvad med Thygesen på eventyr igen? Eller venter han et år mere for at ikke komme hjem igen i løbet af seks måneder?

... Og jeg tror SIMON KJÆR tager til udlandet i sommer ...

Smiley
Haha ja tror også han smutter til sommer, til Palermo måske Smiley Men tror ikke Thyge smutter. HAr lært siden sidst og bliver min. 2 år endnu tror jeg, så han er fuldt heerdet til det

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 05 Maj 2008, 16:40 »

"hvor han er fast mand, og samtidig spiller i en større liga, formentlig den tyske eller Hollandske.."

Mig bekendt har han lige været i Tyskland, og der var han ikke fast mand; og det blev ikke en succes - langt fra!

Niko
Gæst

« Svar #32: 05 Maj 2008, 16:41 »

Simon Kjær har jo allerede underskrevet kontrakt med Palermo, det gjorde han vidst i år 2007. Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #33: 05 Maj 2008, 16:41 »

Ailton har IKKE fået mere spilletid end Nordstand, jo her i starten men det har været fordi Nordstrand har været ude med skade, og nu er Nordstrand tilbage og som vi kan se i de seneste par kampe, så er Nordstrand over Ailton - det burde ikke være til diskution.
Af det jeg har set, så har Aílton fået mere spilletid, men nu har jeg heller ikke set andre kampe, end de med FCK der er blevet vist på 3+, så er begrænset, hvad jeg har set... Så ingen grund til og blive sur Wink Det er højest 3-4 kampe jeg har set med dem, og der vil jeg sige, at Aílton har fået mere spilletid, men om det har været pga. Nordstrands skade eller hvad det nu har været, skal jeg ikke kunne sige...

fc-hansen
Manager

« Svar #34: 05 Maj 2008, 16:42 »

Efter hvad jeg har set, så har Aílton da tit fået mere spilletid end Nordstrand Smiley Men pyt med det..
Sådan en som Kolja fra FCM har også været ude og sige, at han vil hjem til tyskland, så han smutter nok også.. Femi og Salami skulle vel også begge to smutte til en større liga..
Tror måske Femi og Kojlja smutter, men ikke salami
Simon Kjær har jo allerede underskrevet kontrakt med Palermo, det gjorde han vidst i år 2007. Smiley
Ja det er det der er pointen Wink hehe

hay que joder?

søgaard
Gæst

« Svar #35: 05 Maj 2008, 16:43 »

Mig bekendt har han lige været i Tyskland, og der var han ikke fast mand; og det blev ikke en succes - langt fra!
Prøv og læs hele indlægget... så giver det mening Wink Han passede ikke ind i systemet i Gladbach, men det ville han nok i så mange andre tyske klubber..

fc-hansen
Manager

« Svar #36: 05 Maj 2008, 16:44 »

Prøv og læs hele indlægget... så giver det mening Wink Han passede ikke ind i systemet i Gladbach, men det ville han nok i så mange andre tyske klubber..
Ja, men jeg tror ikke han smutter så hurtigt igen Smiley Skal vel også lige sælge sig selv igen efter hans mislykkede ophold i Gladbach Smiley

hay que joder?

søgaard
Gæst

« Svar #37: 05 Maj 2008, 16:46 »

Ja, men jeg tror ikke han smutter så hurtigt igen Smiley
Jeg har ikke ikke sat nogen tid på, har bare sagt at han nok venter til han har fundet den rette klub, istedet for at tage den første og bedste der kom, som han muligvis gjorde med Gladbach..

fc-hansen
Manager

« Svar #38: 05 Maj 2008, 16:47 »

Jeg har ikke ikke sat nogen tid på, har bare sagt at han nok venter til han har fundet den rette klub, istedet for at tage den første og bedste der kom, som han muligvis gjorde med Gladbach..
Ja ja, men nu handler tråden om hvem der først ryger til udlandet

hay que joder?

søgaard
Gæst

« Svar #39: 05 Maj 2008, 16:48 »

Ja ja, men nu handler tråden om hvem der først ryger til udlandet
I know Wink men det var heller ikke mig der bragte ham på banen Wink jeg kommenterede blot det Smiley

fc-hansen
Manager

« Svar #40: 05 Maj 2008, 16:50 »

I know Wink men det var heller ikke mig der bragte ham på banen Wink jeg kommenterede blot det Smiley
Ja det er også lige meget Wink

hay que joder?

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #41: 05 Maj 2008, 16:51 »

nej han gjorde det nemlig efter transfervinduet var lukket ellers var han jo væk Cool

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #42: 05 Maj 2008, 16:54 »

nej han gjorde det nemlig efter transfervinduet var lukket ellers var han jo væk Cool

Ikke nødvendigvis - et hurtigt eksempel: FCK skrev kontrakt med Ailton inden sommerens transfervindue lukkede, men aftalt at han først skulle komme ved årsskiftet, da Örgryte kæmpede for nedrykning i Sverige og ikke ville af med ham.

fc-hansen
Manager

« Svar #43: 05 Maj 2008, 16:55 »

Det gjorde han ja, men han kunne jo også bare have skrevet en forhåndsaftale Wink

hay que joder?

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010