home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Oplagte salgsobjekt
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver den næste store spiller, som forlader sas ligaen?
Thomas Kristensen
Niki Zimling
Gravgaard
Hutchinson
Anden

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Oplagte salgsobjekt  (Læst 5357 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: Oplagte salgsobjekt
« Svar #15: 05 Maj 2008, 16:21 »

Hutchinson på listen.. hmm.. ja okay, kan forsvares da der i sommers var mange klubber ude efter ham og eftersigene afviste Don Ø og co. et bud på omkring de 30 millioner for Hutchinson. Men efter hans præstationer i år, tror jeg ikke han skal regne med den store interesse i dette transfervindue.

Thomas Kristensen skifter fra FCN, det vist helt sikkert - men det kunne vel godt ske at det var FCK der hentede ham? Jeg mener at det er oplagt, FCK klager over deres mangler på midtbanen og måske han er manden? Man har hvert fald stort set samme rådighedsbeløb som en anden given udenlandsk klub, der skulle være interesseret i ham.

Zimling i udlandet, jeg tror ikke han vil få succes, mener simpelthen ikke at han er god nok! Thomas Kristensen måske på sigt - men tvivler.
Er uenig i meget af dette. 1. FCK køber ikke T.K Kan du være sikker på. De savner en leder der går ind og tager ansvar ligesom Linderoth, den type spiller er T.K slet ikke. 2. Jeg tror at Zimling ville få mere succes end T.K, da jeg mener han er en bedre spiller, ihvetfald bedre rustet til europa, med sine sæsoner som anfører i EFB, men er selfølgelig bare et skud i tågen Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 05 Maj 2008, 16:23 »

Giver dig helt ret selvom jeg er liverpool fan! funny men jeg tro altså at jeppe Curth smutter her i sommeren! Han er nok den bedste andgriber i sas ligaen!

"Giver dig helt ret selvom jeg er liverpool fan!" Hvad har det at sige at du er Liverpool fan, det ændre vel ikke din holdning. (eller jo det gør de jo, for de fleste kan ikke finde ud af at se objektivt, når deres klub er indblandet i en diskution) Desuden syntes jeg det er en latterlig holdning her; Gravgaard er bestemt en af de bedste forsvarer i superligaen - hvis ikke den bedste - og han kan til hver en tid løbe fra Niclas Jensen, så man kan kun grine af jeres minimale fodboldviden!

søgaard
Gæst

« Svar #17: 05 Maj 2008, 16:24 »

Nu har Lynge (Jacobsen) været ude og sige, at der ikke smutter flere end højest dem der har kontraktudløb, så tror næppe Curth smutter.. Men folk som Thomas Kristensen, Zimling og Farran smutter nok, og så ville spillere som Bernburg, Frank Kristensen, Antonsson, Nordstrand også være oplagte salgsobjekter.. De 2 sidste måske ikk pga. fremragende spil, men pga. de mere eller mindre er blevet i overskud i FCK..

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 05 Maj 2008, 16:27 »

Er uenig i meget af dette. 1. FCK køber ikke T.K Kan du være sikker på. De savner en leder der går ind og tager ansvar ligesom Linderoth, den type spiller er T.K slet ikke. 2. Jeg tror at Zimling ville få mere succes end T.K, da jeg mener han er en bedre spiller, ihvetfald bedre rustet til europa, med sine sæsoner som anfører i EFB, men er selfølgelig bare et skud i tågen Smiley

Ja en leder, det er Thomas Kristensen IKKE, men hvem siger det kun er en leder de mangler. Jeg mener ikke at Hjalte har niveauet til at spille i FCK, samme med Würtz der har været en kæmpe skuffelse og ikke leveret optimalt. Så vælger man til tider at bruge Silberbauer på midten, hvilket jeg kan se en idé i, og dog - han skal ligge på højrekanten når han spiller - men skifter jo nok til sommer hvor han har kontraktudløb.
Så hvis man - hvilket jeg ville have gjort hvis jeg var Carsten V., sælger lidt ud, af de spillere der ikke har niveauet; det vil sige, hvert fald Hjalte og Würtz på midtbanen (Kvist er god nok), så er der plads til Thomas Kristensen, som måske kan få et par år i en storklub ingen han drager videre til udlandet - hvilket også ville give ham et godt rygstød, fremfor at skifte fra FCN til udlandet. Jeg syntes ikke det lyder urealistisk, men hver vores mening og dejligt man kan debatere det.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 05 Maj 2008, 16:29 »

Nu har Lynge (Jacobsen) været ude og sige, at der ikke smutter flere end højest dem der har kontraktudløb, så tror næppe Curth smutter.. Men folk som Thomas Kristensen, Zimling og Farran smutter nok, og så ville spillere som Bernburg, Frank Kristensen, Antonsson, Nordstrand også være oplagte salgsobjekter.. De 2 sidste måske ikk pga. fremragende spil, men pga. de mere eller mindre er blevet i overskud i FCK..

Hey pas på, Nordstrand er bestemt ikke overskud i FCK, han er ganske enkelt den bedste angriber i truppen - hvis man stiller sig af med en angriber bliver det Ailton, hvilket kun sker hvis man henter en ny, da Allbäck jo smutter og der dermed "kun" er 3 tilbage; Junior, Nordstrand og Ailton.

Jeg tror FCK bliver meget aktive i dette transfervindue - og jeg forventer mig meget af Carsten V.!

fc-hansen
Manager

« Svar #20: 05 Maj 2008, 16:29 »

Tror ikke at Nord smutter, måske mere en Ailton, hvis nogen smutter. Vi skal jo huske at Allbäck også smutter, men er også sikker på at en Frank Kristensen bliver grundet hans fremskredne alder

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #21: 05 Maj 2008, 16:31 »

Hey pas på, Nordstrand er bestemt ikke overskud i FCK, han er ganske enkelt den bedste angriber i truppen - hvis man stiller sig af med en angriber bliver det Ailton, hvilket kun sker hvis man henter en ny, da Allbäck jo smutter og der dermed "kun" er 3 tilbage; Junior, Nordstrand og Ailton.

Jeg tror FCK bliver meget aktive i dette transfervindue - og jeg forventer mig meget af Carsten V.!
Ja jeg tror at der skal noget nyt blod ind nogle sultne spillere skal ind, de mætte ud og, ja Villa der kunne T.K måske komme ind i billedet Smiley

hay que joder?

søgaard
Gæst

« Svar #22: 05 Maj 2008, 16:31 »

Tjaeh.. Efter hvad jeg har set, så er Nordstrand rykket ned under en spiller som Aílton i hierakiet, og får ikke meget spilletid, hvilket han ikke kan være tilfreds med som klubbens topscorer.. Måske smutter han ikke til udlandet, men til en klub, hvor han er fast mand..

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #23: 05 Maj 2008, 16:33 »

Tjaeh.. Efter hvad jeg har set, så er Nordstrand rykket ned under en spiller som Aílton i hierakiet, og får ikke meget spilletid, hvilket han ikke kan være tilfreds med som klubbens topscorer.. Måske smutter han ikke til udlandet, men til en klub, hvor han er fast mand..

Nordstrand er over Ailton i hirakiet - husk på Nordstrand har været skadet her i sæsonoptakten og faktisk også de første par kampe i denne sæson, han skal lige i gang igen. Men desværre foretrækker Ståle Allbäck fremfor Nordstrand og Ailton - men én ting er sikkert; Nordstrand kommer før Ailton!

fc-hansen
Manager

« Svar #24: 05 Maj 2008, 16:34 »

Nej Nord er ikke under Ailton. Han har startet inde de seneste 2 kampe, så under Ailton er han bestemt ikke Smiley

hay que joder?

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #25: 05 Maj 2008, 16:35 »

Ja jeg tror at der skal noget nyt blod ind nogle sultne spillere skal ind, de mætte ud og, ja Villa der kunne T.K måske komme ind i billedet Smiley

Det var i den sammenhæng jeg mente - ikke som holdet ser ud nu, men hvis der sker visse ændringer, kunne han gå han og blive et objekt for FCK.

søgaard
Gæst

« Svar #26: 05 Maj 2008, 16:36 »

Nordstrand er over Ailton i hirakiet - husk på Nordstrand har været skadet her i sæsonoptakten og faktisk også de første par kampe i denne sæson, han skal lige i gang igen. Men desværre foretrækker Ståle Allbäck fremfor Nordstrand og Ailton - men én ting er sikkert; Nordstrand kommer før Ailton!
Efter hvad jeg har set, så har Aílton da tit fået mere spilletid end Nordstrand Smiley Men pyt med det..
Sådan en som Kolja fra FCM har også været ude og sige, at han vil hjem til tyskland, så han smutter nok også.. Femi og Salami skulle vel også begge to smutte til en større liga..

Cencur
Manager

« Svar #27: 05 Maj 2008, 16:37 »

Hvad med Thygesen på eventyr igen? Eller venter han et år mere for at ikke komme hjem igen i løbet af seks måneder?

... Og jeg tror SIMON KJÆR tager til udlandet i sommer ...

Smiley

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 05 Maj 2008, 16:38 »

Efter hvad jeg har set, så har Aílton da tit fået mere spilletid end Nordstrand Smiley Men pyt med det..
Sådan en som Kolja fra FCM har også været ude og sige, at han vil hjem til tyskland, så han smutter nok også.. Femi og Salami skulle vel også begge to smutte til en større liga..

Ailton har IKKE fået mere spilletid end Nordstand, jo her i starten men det har været fordi Nordstrand har været ude med skade, og nu er Nordstrand tilbage og som vi kan se i de seneste par kampe, så er Nordstrand over Ailton - det burde ikke være til diskution.

søgaard
Gæst

« Svar #29: 05 Maj 2008, 16:39 »

Hvad med Thygesen på eventyr igen? Eller venter han et år mere for at ikke komme hjem igen i løbet af seks måneder?
Tror Thygesen venter noget tid før han tager til udlandet igen.. Tror han fandt ud af, at det ikke kun var guld og grønne skove.. Jeg tror han venter til, at han finder en klub, som passer til ham, hvor han er fast mand, og samtidig spiller i en større liga, formentlig den tyske eller Hollandske..

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010