|
fc-hansen
|
|
Som overskriften og afstemningen siger: Hvem ryger næste gang. Der er mange rygter om div. transfers fra super ligaen, men hvem tror i bliver den næste? Hvor ryger de hen? og får de succes? Personligt tror jeg at T.K bliver den næste. Han er en rigtig god spiller, og er meget eftertragtet på markedet, men om han får succes ved jeg ikke. Skriv løs
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Ingen tvivl om at Thomas Kristensen bliver den næste som forlader SAS Ligaen. Han er den bedste for tiden, og han har sagt at han gerne vil skifte klub til sommer.
Ingen tvivl der.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Er også sikker på det bliver ham
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Synes godt der kunne være flere på listen. Men når det er sagt er jeg næsten sikker på det er kristensen ud af dem der er 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Nemeth
|
|
Tror det bliver Zimling, da hans kontrakt udløber til Sommer, og hvis han endelig vælger en dansk klub bliver det OB 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Tror det bliver Zimling, da hans kontrakt udløber til Sommer, og hvis han endelig vælger en dansk klub bliver det OB  Hvorfor har du så ikke stemt på han endnu 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Grasshoppers
|
|
Tror også det bliver Kristensen. Der var iøvrigt scouts fra Dortmund og PAOK fra Grækenland i Brøndby for at se holde øje med ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fcm-star
|
|
Tror det er Magnus Troest som bliver den næste der bliver solgt.
|
|
|
|
|
|
Arsenal!
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Tror også det bliver T. Kristensen da FCN nok vil slippe ham for få mio til sommer da han har kontraktudløb d. 31 december i år
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Synes godt der kunne være flere på listen. Men når det er sagt er jeg næsten sikker på det er kristensen ud af dem der er  Du kunne jo så have valgt at sige anden
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Hvorfor er Gravgaard på den liste  der er da ingen der vil have en 30-årig centerforsvar som Niclas Jensen kunne løbe fra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Hvorfor er Gravgaard på den liste  der er da ingen der vil have en 30-årig centerforsvar som Niclas Jensen kunne løbe fra Jeg tror da der er flere der vil have ham end Troest altså store hold
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Hvorfor er Gravgaard på den liste  der er da ingen der vil have en 30-årig centerforsvar som Niclas Jensen kunne løbe fra Er så sikker på at han kan løbe fra Jensen, og han er den bedste centerforsvarer i Ligaen, derudover er han meget eftertragtet. Defor 
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
David Villa
|
|
Hutchinson på listen.. hmm.. ja okay, kan forsvares da der i sommers var mange klubber ude efter ham og eftersigene afviste Don Ø og co. et bud på omkring de 30 millioner for Hutchinson. Men efter hans præstationer i år, tror jeg ikke han skal regne med den store interesse i dette transfervindue.
Thomas Kristensen skifter fra FCN, det vist helt sikkert - men det kunne vel godt ske at det var FCK der hentede ham? Jeg mener at det er oplagt, FCK klager over deres mangler på midtbanen og måske han er manden? Man har hvert fald stort set samme rådighedsbeløb som en anden given udenlandsk klub, der skulle være interesseret i ham.
Zimling i udlandet, jeg tror ikke han vil få succes, mener simpelthen ikke at han er god nok! Thomas Kristensen måske på sigt - men tvivler.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MaddYHansen
|
|
Hvorfor er Gravgaard på den liste  der er da ingen der vil have en 30-årig centerforsvar som Niclas Jensen kunne løbe fra Giver dig helt ret selvom jeg er liverpool fan!  men jeg tro altså at jeppe Curth smutter her i sommeren! Han er nok den bedste andgriber i sas ligaen!
|
|
|
|
|
|
it's not a badge..It's a FAMILY CREST
|
|
|
|