home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 793 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 6662 gange)
absalonsen
Gæst
 
Brøndby IF
« : 04 Maj 2008, 21:04 »


Brøndby IF

En blog af Absalonsen


Forord:

Først og fremmest velkommen til min blog. Bloggen vil, som du måske har gættet, handle om mit favorithold, Brøndby IF. Du må endelig ikke sidde og forvente grafiske lækkerier, lange romaner og andre overraskelser. For så bliver du skuffet. Jeg skriver denne blog af ren og skær lyst. Ved udemærket godt, at jeg ikke kan hamle op med Dusty, Hafiz & co., der alle er fantastiske blogskrivere. Der vil naturligvis komme billeder og andre småting med. Alle updates vil blive samlet og smidt op hver gang jeg kommer til den første i hver måned.
Jeg modtager meget gerne kommentarer, ris, ros eller måske spørgsmål om spillet eller bloggen. Skal dog understrege, at jeg ikke er interesseret i små one-liners. Så' det sagt! ;-)

God fornøjelse med bloggen...
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #1: 04 Maj 2008, 21:15 »

Sikker vinder, alene pga valget af hold xD
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #2: 04 Maj 2008, 22:25 »



Jens Jensen ny manager i Brøndby

31/6-07


Brøndby har i en pressemeddelelse meddelt, at Jens Jensen pr. dags dato er ny manager for klubbens A-hold. Jensen har tidligere være træner for bl.a. klubbens yndlingehold og senest 2. divisionsholdet, som han har først til succes. Han afløser Tom Køhlert, som for en uge siden valgte at sige stop og gå på pension efter, at han overtog managerrollen i januar, hvor René Meulensteen blev fyret efter et halvt års krise.
Jens Jensen siger selv følgende om hans nye rolle i klubben:

”Jeg glæder mig virkeligt meget til opgaven. Det bliver en spændende opgave, at prøve at få Brøndby tilbage i toppen efter et års krise.”

Han var selv overrasket over, at ledelsen valgte at tilbyde ham jobbet:

”Ja, det kom som en kæmpe overraskelse. Havde slet ikke forventet det. I starten var jeg lidt i tvivl om jeg mon kunne klare det. Men så havde jeg en snak med Per (Bjerregaard, red.) og derefter var jeg sikker på, at jeg skulle sige ja tak.”

Jensen har skrevet under på en to år lang aftale.
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #3: 05 Maj 2008, 13:24 »

God start Absa - og dejligt at bloggen er om mit favorithold.
Det bliver spændende at følge...
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #4: 06 Maj 2008, 23:57 »

Klassehold du har valgt Wink Følger selvfølgelig med!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Vikingen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #5: 07 Maj 2008, 00:05 »

Jeg følger også med......Brøndby er også mit ynglingshold. så jeg er 100 % med
Logged

96232.99

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #6: 07 Maj 2008, 09:09 »

Hvornår kommer der nyt fra Vestegnen?  Rullende Øjne
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #7: 07 Maj 2008, 13:39 »

Hvornår kommer der nyt fra Vestegnen?  Rullende Øjne

Jeg har pt. travlt med arbejde, skole (dvs. eksamen), fodbold og andre småting. Derfor går ret meget af min tid med det, men kan fortælle, at jeg er nået et stykke ind i juli og forventer at fortsætte på spillet senere i aften..

Kan smide en update op, som en bette undskyldning. Ville først have smidt den op, når jeg når til første august, men who cares..?
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #8: 07 Maj 2008, 13:48 »

Jeg har pt. travlt med arbejde, skole (dvs. eksamen), fodbold og andre småting. Derfor går ret meget af min tid med det, men kan fortælle, at jeg er nået et stykke ind i juli og forventer at fortsætte på spillet senere i aften..

Kan smide en update op, som en bette undskyldning. Ville først have smidt den op, når jeg når til første august, men who cares..?

For min skyld må du meget gerne smide den op  Opstemt
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #9: 07 Maj 2008, 13:52 »



Brøndby forstærker backen

8/7-07



På et pressemøde her til formiddag, har Brøndby præsenteret deres nye venstreback. I Michael Laudrup Loungen kunne den fremmødte presse således se Indridi Sigurdsson trække den gule Brøndby trøje over hovedet. Sigurdsson er hentet i Norske Lyn, hvor han har spillet siden sommeren 2006. Han kom dengang fra belgiske Genk.
Indridi skrifter øjeblikkeligt til Brøndby, som han har skrevet en fem år lang kontrakt med.

"Jeg er meget spændt på mit skifte. Brøndby er blandt Skandinaviens bedste klubber og det bliver en spændende sæson, hvor vi skal jage triumf. Jeg glæder mig meget til, at spille under Jens Jensen, som jeg før har mødt under et træningsophold på La Manga. Han er en spændende person og vi tænker ret ens hvad angår fodbold," fortalte dagens hovedperson på pressemødet.

Indridi Sigurdsson den anden islændinge, der slutter sig til Brøndby i dette transfervindue. Brøndby har i forvejen købt Stefan Gislason fra samme klub, Lyn. Det blev ikke offentliggjort, hvor meget Sigurdsson har kostet, men flere norske fodboldeksperter peger på et sted mellem fem og seks millioner danske kroner.
Sigurdsson vil optræde i nummer tre for Brøndby.
« Seneste Redigering: 07 Maj 2008, 14:22 af Absalonsen » Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #10: 07 Maj 2008, 14:15 »

Du skriver han har spillet i Lyn siden sommeren 2007...er det ik der du selv er nået til? Wink
« Seneste Redigering: 07 Maj 2008, 14:17 af sheriffen87 » Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #11: 08 Maj 2008, 13:51 »



Lorentzen reddede Brøndby

18/7-07



Horsens måtte til sæsonpremieren undvære de to profiler, Henrik Hansen og Anders Nøhr. Brøndby havde nyindkøbte Indridi Sigurdsson med fra start.

Første halvleg var en yderst blandet affære. Begge hold havde en del spil, men ingen kunne komme til de helt store målchancer. Kampens første store chance kom halvt inde i første halvleg, hvor Morten ’Duncan’ headede på treværket og efterfølgende blev Chris Katongo fløjtet offside.
Få minutter før pausen fik publikum dog noget at juble over. Kasper Lorentzen slog fra sidelinien et perfekt indlæg, som ’Duncan’ med største præcision kunne heade i kassen uden chance for Anders Jochumsen. Føringen varede dog ikke mere end et par minutter før Horsens igen meldte sig ind i kampen. Få sekunder før pausen sendte Joseph Elanga – der er udlejet fra Brøndby til Horsens – et godt indlæg ind i fødderne på Søren Friis, der sikkert kunne udligne til 1-1.

Holdene kunne gå til pause med 1-1.

Anden halvleg var i starten meget stille. Det var tydeligt, at begge hold tænkte meget taktik og ville lure modstanderen. Den første chance faldt først efter 15 minutter, hvor Stefan Gislason fandt et hul i Horsens' forsvar og sendte bolden op til Katongo. Hans forsøg blev dog afvist af træværket.
Herefter stod Horsens meget defensivt. De sort-gule gik efter at fedte 1-1 hjem. Det stoppede dog ikke Brøndbys Kasper Lorentzen, der med cirka 10 minutter igen scorede direkte på et flot placeret frispark. Det var til glæde for hovedparten af de 14.510 fremmødte tilskuere.
I overtiden havde australske David Williams to muligheder for at øge føringen, men begge gange misbrugte han.

Jensen: En lettelse

”Det er en lettelse! Det var en hård kamp, som vi dog heldigvis vinder. Horsens gav os kamp til stregen og var generelt lidt bedre end vi havde forventet. I starten var jeg lidt irriteret, for vi spiller ikke så godt og kommer ikke til så mange chancer. Det bliver dog bedre som kampen skrider frem. Desværre er træværket ikke vores allerbedste ven lige nu,” sagde en smågrinende Jens Jensen.






Kampene i juli 07

1/8-07



18/7
Brøndby 2-1 Horsens
1-0, ‘Duncan’
2-1, Lorentzen
Tilskuere: 14.510

22/7
Viborg 1-1 Brøndby
1-1, Howard
Tilskuere: 4605


Kampe i august:
5/8 v. FCK (a)
8/8 v. AaB (h)
12/8 v OB (h)
20/8 v FC Midtjylland (a)
26/8 v. FC Nordsjælland (a)

Jensens kommentar:
"En okay start er det blevet til. Rent spillemæssigt kunne det godt være kønnere, da vores spil indtil videre ikke har været godt. Jeg tror dog på, at spillerne lige skal vænne sig til mit system, så forhåbeligt ser det bedre ud inden længe. I næste måned har vi fem meget vanskelige kampe. Vi vil uden tvivl få en masse modstand, og vi skal se om vi kan stå distancen. Får vi 15 point er det fantastisk, får vi ni point er det fint nok. Jeg forlanger dog, at vi i alle kampene kæmper til sidste boldsdråbe uanset resultat. Vi går en spændende måned i møde, som vil vise hvordan vi står!
For at lukke juli måned, vil jeg kåre 'månedens spiller'. Der er et par stykker, der har gjort det fornuftigt, men i mit hoved er Mark Howard det mest oplagte valg. Vores unge centrale forsvare formår at sætte angriberne på plads. Han har i de to første kampen vist gode takter, og som glasur på kagen scorede han vores eneste mål i Viborg."
« Seneste Redigering: 08 Maj 2008, 15:47 af Absalonsen » Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #12: 08 Maj 2008, 13:59 »

Super med en blog om ens hold favorithold. "og efterfølgende blev Chris Katongo fløjtet offside." Hvor er det bare typisk Grin Men et meget spændende indkøb, bare han ikke bliver en fiasko som navnebroderen Hannes Smiley Der er lige en taste fejl i det allersidste ord i updaten "Vibog" Men du har stavet det rigtigt ved Kamp fakta.
Glæder mig til at høre mere fra dig Thumbs Up
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #13: 08 Maj 2008, 14:02 »

Der mangler også et "s" efter Ander i kampreferatet imod Horsens, men udover små sjuskefejl så er det en god update! Guld på vestegnen, ja tak!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #14: 08 Maj 2008, 14:06 »

I er da ikke nemme at stille tilfredse. Wink

Rettet!
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010