home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1048 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  En Sand Historie '3'
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: En Sand Historie '3'  (Læst 7979 gange)
Don Abramovich
Manager

Sv: En Sand Historie
« Svar #15: 03 Maj 2008, 23:57 »

Orh, det bliver jo en kedelig blog - tab, tab og tab!

Spøg til siden: Det skal nok blive spændende, godt med nogle nye ideer Thumbs Up

btw. Vil du fortælle lidt om, hvordan det er gået dine drenge før? Eller kommer det som en 'update'?

N17
Manager

« Svar #16: 04 Maj 2008, 00:06 »

Der kommer lidt om det i første update, samt om opstarten frem til nu. Det første vil blive et par updates frem til hvor vi er nu, og så herfra vil det blive efter træninger osv vil jeg tro Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #17: 04 Maj 2008, 00:09 »

Fed idé, men burde emnet ikke ligge i baren?
Jeg kan ikke se, at dette skulle være FM-relateret...

Peace

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 04 Maj 2008, 00:23 »

Fed idé, men burde emnet ikke ligge i baren?
Jeg kan ikke se, at dette skulle være FM-relateret...

Peace

Enig..
Men ideen er da god og jeg skal bestemt følge med Smiley

Build Me Up Buttercup!

N17
Manager

« Svar #19: 04 Maj 2008, 16:52 »

Vi går lige tilbage i tiden – til starten af sæsonen.

Endelig ude igen
Endelig er indendørssæsonen slut. Endelig fordi det ikke siger mig noget. Det er bare en ting som skal overståes. I mit hoved har indendørs ikke meget med fodbold at gøre, men samtidig kan der arbejdes med et par
tekniske ting. Det er blevet gjort. Nu er vi klar. Klar til udendørssæsonen.

Det er januar. Det er koldt udenfor, men drengene beder om at komme i gang. De vil have spillet til at fungere i denne sæson. Man kan mærke de er tændte. I foråret endte vi som delt treér i vores række, mens efteråret bød på en andenplads. Men vi spillede ikke godt. Overhovedet ikke. Det var for meget kick ’n’ rush. Vi ved vi er bedre. Og nu vil vi bevise det.

Den første træning er rolig. Det meste af tiden går med spil til to mål. Vi skal have gang i benene efter en pause fra banerne. Banerne er hårde, boldene er hårde pga. kulden og benene er stive, men efterhånden begynder de at løsne op og vi kommer i gang.

De næste par uger går med en masse spil på små baner. I min filosofi er det ikke nødvendigt at løbetræne. I hvert
fald ikke for meget. Det er stadig børn, og børn laver masser af ting, hvorfor de næsten altid ligger omkring deres maks. Der er lavet test som beviser, at du kan komme i ligeså god form ved at spille, som ved at løbe. Derfor er der ingen grund til at bruge en halv time af træningen på vejene.

Efterhånden som vi kommer ind i foråret begynder vi at spekulere i træningskampe. Gerne en masse. Men det viser sig hurtigt sværere end som så. Mange hold starter ude langt senere end os, og derfor skal vi langt hen for at få en kamp. Skuffende. Men sådan er det. Vi får til sidst arrangeret en i starten af marts. Herfølges andethold er klar. Et hold vi er i pulje med. Et hold vi vil besejre. Men vores målmand er skadet. For skadet til at spille.

« Seneste Redigering: 04 Maj 2008, 16:55 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Yoggidk
Gæst

« Svar #20: 04 Maj 2008, 16:54 »

inderdørs er altså mega fedt - men anyway, fantastisk skrevet, kom så med de gode træningskampe Smiley KIU!

N17
Manager

Sv: En Sand Historie '1'
« Svar #21: 04 Maj 2008, 17:21 »

Det kan vi så have delte mening om - jeg har aldrig brudt mig om indendørs, jo det er da meget sjovt som spiller, men som træner er det ikke det fedeste Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Yoggidk
Gæst

« Svar #22: 04 Maj 2008, 17:22 »

Det kan vi så have delte mening om - jeg har aldrig brudt mig om indendørs, jo det er da meget sjovt som spiller, men som træner er det ikke det fedeste Opstemt

ja okay - som træner ved jeg intet om det  funny

N17
Manager

« Svar #23: 04 Maj 2008, 21:24 »

Træneruddanelse – og dårlige nyheder
Der er kamp, men jeg er ikke tilstede. Det er underligt. Meget underligt. Jeg er altid til stede når drengene spiller, i hvert fald for det meste – selvfølgelig kan noget komme i vejen, men det skal virkelig være slemt. Eller arbejde.

Denne gang er det dog uddannelse der holder mig væk. Træneruddannelse hos DBU. B1 hedder det, og er den første del af træneruddannelse. Vi var startet dagen før, men det er mærkeligt at sidde her. Mærkeligt fordi drengene spiller kamp. Jeg ville gerne være der, og derfor er jeg måske ikke 100% tilstede før jeg får resultatet.

Vi er på banen til uddannelsen. På banen fra kl. 8 om morgenen til kl. 17 om eftermiddagen, kun afbrudt af en halv times frokost. Det er lang tid, men det er sjovt. Vi laver forskellige spiløvelser. Igen spiløvelser. Der er ingen grund til en masse løb, og hold kæft hvor blev jeg da også træt alligevel. Da vi kommer ind tjekker jeg min telefon. Intet resultat. ”Gad vide hvad der er galt” tænker jeg. Jeg ringer op. 1-1 er kampen endt. Vi havde spillet helt vildt dårligt, og vores anfører var blevet småskadet.

Ikke den bedste nyhed. Men sådan er det. Vi har med mennesker at gøre. Vi kan desværre ikke bruge Modifier til at få dem skadesfri. Vi må klare os.

Da jeg kommer hjem om aftenen skal jeg tjekke mail. Det gør jeg altid. Da jeg åbner mailen popper en mail frem. ”intet emne” står der, men jeg kan se at det er fra en forældre. ”Måske et lille referat fra kampen” tænker jeg inde i mig selv. Men nej. HVAD HELVEDE ER DER SKET UNDER KAMPEN.

"Vi fik en meget frustreret og vred dreng hjem fra fodbold i går. Han ønsker ikke at spille på holdet mere, og vil skifte til *navn udeladt*, selvom han godt ved det er på et noget lavere niveau."*

”WHAT” tænker jeg ved mig selv. Det må være gået helt galt det her. Vi havde forsøgt at give mere ansvar til drengene, men det var åbenbart fejlet. En fejl vi lære af. Men trods et opkald til spillerens forældre er der intet at gøre. Han stopper i klubben. Ærgerligt, men det er endnu en ting man må acceptere. Ikke alle kan gøres tilfredse, uanset hvor meget man gerne vil.

Jeg er skuffet og vælger at holde et spillermøde før mandagens træning. Vi bliver enige om at se fremad, og arbejde med positive tilråb til hinanden.

Som om det med at en spiller stopper ikke er nok, så blev vi om søndagen ramt af en langstidsskade, da en af vores kantspillere brækkede benet efter en køretur på crosser. Ikke det fedeste. To spillere ud af 16 er væk – allerede inden sæsonen går i gang.

* Citat er ændret - så det ikke er citeret helt som det var skrevet

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Jharn
Landsholdsspiller

Sv: En Sand Historie '2'
« Svar #24: 04 Maj 2008, 21:29 »

Hvor gamle er drengene?

N17
Manager

« Svar #25: 04 Maj 2008, 21:30 »

Hvor gamle er drengene?

Årgang 95/96 Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Don Abramovich
Manager

« Svar #26: 04 Maj 2008, 21:35 »

Hvad havde i helt præcist gjort, så drengen blev så sur? Smiley

Ellers lover det godt JS (;

United-styrer
Gæst

« Svar #27: 04 Maj 2008, 21:36 »

Det er sjovt at læse om dine tanker og erfaringer, men det bliver aaaaalt for meget med de korte sætninger konstant. Korte sætninger skal bruges ved patetisk sprog (i ordets gamle betydning, ikke den nye betydning, ynkeligt, som er inspireret af det engelske ord "pathetic"), hvor du vil printe et eller andet ind på læserens nethinde. I helt simple informationer bliver det for tungt at læse i længden. Jeg håber, du vil ændre det lidt. Held og lykke med holdet.

N17
Manager

« Svar #28: 04 Maj 2008, 21:39 »

Det er sjovt at læse om dine tanker og erfaringer, men det bliver aaaaalt for meget med de korte sætninger konstant. Korte sætninger skal bruges ved patetisk sprog (i ordets gamle betydning, ikke den nye betydning, ynkeligt, som er inspireret af det engelske ord "pathetic"), hvor du vil printe et eller andet ind på læserens nethinde. I helt simple informationer bliver det for tungt at læse i længden. Jeg håber, du vil ændre det lidt. Held og lykke med holdet.

Skal da prøve at kigge lidt på det Smiley .. Nu er den næste godt nok ved at være skrevet, men derefter skal jeg da overveje det Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #29: 04 Maj 2008, 21:44 »

Hvad havde i helt præcist gjort, så drengen blev så sur? Smiley

Ellers lover det godt JS (;

Jeg ved faktisk ikke 100% hvad der gik galt, men det havde ikke kørt optimalt i kampen, og nogen af drengene havde mundhugges lidt. Det var vidst det. Vi fik snakket det igennem der om mandagen!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010