home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 829 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Nyt job i FM 2006?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Nyt job i FM 2006?  (Læst 3134 gange)
Dusty78DK
Manager

Nyt job i FM 2006?
« : 28 Mar 2006, 21:30 »

Hej alle!

I mit Sydney blog spil havde jeg enormt svært ved at få de jobs jeg søgte. Kun når jeg fik et job tilbudt kunne jeg skifte klub - også selv om mine manager stats var mere end almindeligt gode.

Donthomas oplevede noget lignende i sin Hearts-blog.

Hvad siger I? Har i oplevet at det er svært at få de jobs man søger? Hvad er jeres erfaringer og med hvilken patch?

ManUtd7
Gæst

Sv: Nyt job i FM 2006?
« Svar #1: 28 Mar 2006, 21:38 »

Kommer jo an på hvilke klubber du ansøger, det er jo klart at du fx. ikke kan skifte fra Sydney til en SAS Liga klub uden at have gjort det helt vildt godt, men hvis du fx. ansøger en dansk 2 div. hold tror jeg du har bedre chancer.

Dusty78DK
Manager

« Svar #2: 28 Mar 2006, 22:55 »

Kommer jo an på hvilke klubber du ansøger, det er jo klart at du fx. ikke kan skifte fra Sydney til en SAS Liga klub uden at have gjort det helt vildt godt, men hvis du fx. ansøger en dansk 2 div. hold tror jeg du har bedre chancer.

Jeg havde vundet 2 liga titler, 1 pokalturnering og nået ganske langt i Champions League. Mit reputation og mine evner var i top, alligevel ville hold som AAB, West Ham eller det danske landshold have mig.

Donthomas kunne ikke engang blive træner i norske Lyn efter at ahve opnået 2. plads i Skotland.

Er der ikke noget galt?

MeeLo
Gæst

« Svar #3: 28 Mar 2006, 22:59 »

Jeg tror det kommer an på hvilket land du er træner i, for en ligatitel i Australien betyder jo ikke ligeså meget på cv'et som en Premier League titel f.eks.

Thore
Manager

« Svar #4: 28 Mar 2006, 23:04 »

Syntes nu det er meget nemt...
havdet et spil hvor jeg startede som arbejdsløs, jeg blev så ansat hos FCK efter et par år, derefter gik det hurtigt, At. Madrid -> Newcastle -> Juventus, og til sidst Real Madrid.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

MeeLo
Gæst

« Svar #5: 28 Mar 2006, 23:07 »

Det er også alt for nemt fra SAS-ligaen ja. Jeg har også været rundt omkring i Lyon, Barcelona osv. hvor jeg startede i FCK. Det er latterligt at det er så nemt fra SAS-liga hold at komme videre til så store hold i Europa.

Dusty78DK
Manager

« Svar #6: 28 Mar 2006, 23:07 »

Syntes nu det er meget nemt...
havdet et spil hvor jeg startede som arbejdsløs, jeg blev så ansat hos FCK efter et par år, derefter gik det hurtigt, At. Madrid -> Newcastle -> Juventus, og til sidst Real Madrid.

Kan der være forskel på patches? Kunne måske tro det også handlede om hvilken patch man spiller med.

MeeLo
Gæst

« Svar #7: 28 Mar 2006, 23:13 »

Det tror jeg ikke du skal regne med. Det har været sådan siden Fm05, at man hvis man startede i enten BIF eller FCK, kunne forvente at sidde i en topklub nogle sæsoner efter.

Dusty78DK
Manager

« Svar #8: 28 Mar 2006, 23:20 »

Det tror jeg ikke du skal regne med. Det har været sådan siden Fm05, at man hvis man startede i enten BIF eller FCK, kunne forvente at sidde i en topklub nogle sæsoner efter.

Var det ikke være i FM 05?

Det plejer at skifte ud fra hvilken spiludgave man har. Jeg kan huske at specielt CM 01/02 var enormt svær at skifte job i. Selv efter at have gjort Barnsley til topklub i England i løbet af 5 sæsoner ville ingen andre have mig.  Græder

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #9: 28 Mar 2006, 23:47 »

Jeg må sige at det jeg oplevede i mit Hearts spil var noget der gav et mindre slag på min selvtillid at jeg ikke kun få job i norge. Norge af alle lande crazy

Men havde et viborg spil hvor jeg vandt 7 mesterskaber i træk ikke nogen problemer med at få et nyt job. Hver gang der var der belv fyret var jeg straks top kandidat til at overtage jobbet og da jeg besluttede mig for at prøve noget nyt søgte jeg et job og jeg fik det job.. så ved ikke om der er noget med patchen at gøre. Ubeslutsom

Metsu1
Manager

« Svar #10: 29 Mar 2006, 00:05 »

Det skulle også have noget med din nationalitet at gøre. Det var det i hvert fald i FM 2005 indtil man kom rigtig højt op i reputation.

Jeg spillede med Hearts og var englænder og jeg udviste interesse fra jobbet hos Spurs, dagen efter fyrede de Jol og spurgte mig.

Jeg startede også med Sydney engang som englænder, alligevel var det Feyenoord, der først tilbød mig job efter halvanden sæson down under.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #11: 29 Mar 2006, 13:06 »

Jeg tror det kommer an på hvilket land du er træner i, for en ligatitel i Australien betyder jo ikke ligeså meget på cv'et som en Premier League titel f.eks.
Nemlig. Og efter 2 sæsoner som proffessionel træner, vil jeg ikke mene at man har kvaliteterne til at blive Landsholdtræner..
Bare fordi du har vundet 2 titler i AUstralien med et hold der har et niveau der er en tand bedre end alle dine modstandere.. Du skrev jo selv at Sydney bliver betragtet som engelske Chelsea, sååeh. Så stor en præsentation er det jo heller ikke.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #12: 29 Mar 2006, 13:30 »

Det skulle også have noget med din nationalitet at gøre. Det var det i hvert fald i FM 2005 indtil man kom rigtig højt op i reputation.

Jeg spillede med Hearts og var englænder og jeg udviste interesse fra jobbet hos Spurs, dagen efter fyrede de Jol og spurgte mig.

Jeg startede også med Sydney engang som englænder, alligevel var det Feyenoord, der først tilbød mig job efter halvanden sæson down under.

Jeg mener også helt klart at ens nationalitet spiller meget ind på ens chancer for at få jobs. Jeg prøvede at rykke AB70 op i 1. division, men blev fyret da jeg ikke kunne klare det deroppe. Jeg fik ikke nogen jobs i 3 år, og grunden til dette var nok at min nationalitet, i spillet, var Eritreansk.

ZhotLog
Gæst

« Svar #13: 29 Mar 2006, 13:33 »

Haha!   Opstemt Skide ærgeligt at der ikke er nogen Eriteanske Hold  funny

United-styrer
Gæst

« Svar #14: 29 Mar 2006, 13:42 »

Jeg fik ikke nogen jobs i 3 år, og grunden til dette var nok at min nationalitet, i spillet, var Eritreansk.

Det var da også en mærkværdig nationalitet at vælge Grin

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010