Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23450
0 Brugere, 796 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tatashettigere...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Tottenham Hotspur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
Forfatter
Emne: Tottenham Hotspur (Læst 2807 gange)
United-styrer
Gæst
Tottenham Hotspur
«
:
28 Mar 2006, 20:20 »
Nu har jeg omsider fundet mig FM 2006 frem, pudset støvet af æsken, og startet et nyt spil op. Det blev med Tottenham Hotspur, og skal naturligvis krones med endnu en blog her. Af ligaer har jeg valgt de tre øverste rækker, mens databasen er på huge.
Patch er 6.0.3 og update er FreakUP 1.1.
Bloggen bliver ikke helt så fint opsat med hvert holds logoer til hver kamp, som i min Brønshøj-blog, da det simpelthen var alt for besværligt og langsommeligt at lave.
Tottenham Hotspur - 2005/2006
Ansættelsen
Den 10. juli var dagen omsider oprandt. Jeg havde ventet spændt lige siden Tottenham kontaktede mig ugen før, og havde fortalt mig, at de ønskede mig som manager, nu da deres gamle manager var stoppet. Jeg var naturligvis hurtig til at sige ja, og her en uge senere er jeg, Dave Ricey, altså blevet præsenteret. Det var naturligvis en chokeret presse, som fik nyheden, da jeg kun har haft nogle småjobs som ungdomstræner, udover mine beståede trænerkurser, men jeg føler, at der blev taget godt imod mig. Der var naturligvis en del spørgsmål, men jeg måtte jo som bestyrelsen konstatere, at vi går efter en UEFA Cup-placering, og at jeg håber, vi kan hive enkelte forstærkninger ind, men at jeg derudover er tilfreds med truppen.
Pressen trak sig tilbage, og jeg fik i stedet en god lang samtale med hele truppen, hvor jeg fortalte dem lidt om mine forventninger. De var dejligt imødekommende, og jeg ser frem til at træne holdet.
Jeg kendte selvsagt holdet ganske godt, og havde bestemt mig for en traditionel 4-4-2-opstilling, dog med den variant, at der spilles med diamant på midtbanen. Det bliver et afbalanceret spillesystem, hvor vi satser på korte afleveringer i et højt tempo og med en stor bredde. På mål spiller Paul Robinson, forsvaret fra højre består af Stephen Kelly, Michael Dawson, Ledley King og Lee Young-Pyo, men da Ledley King for tiden er ude med en skade, agerer Nourredine Naybet vikar. På den defensive midtbane spiller Michael Carrick. Højrefløjen er besat af stortalentet Aaron Lennon, mens det er Andy Reid, som tager sig af den modsatte side. Vores offensive midtbane og dermed kreatør bliver Jermaine Jenas, mens angrebet består af Robbie Keane og Jermain Defoe. Det er efter min mening en rigtig stærk trup, selvom vi dog savner en smule mere bredde på visse punkter. Desuden er det en ung og interessant trup, og jeg har også valgt at satse på ungdommen blandt andet på den defensive midtbane, hvor Davids muligvis kunne have været valgt. Af hele truppen har jeg især et godt øje til mit angrebses, Jermain Defoe, som jeg forventer en masse mål fra.
Der er store forventninger til 22-årige Jermain Defoe fra hans nye manager.
Jeg havde en hel del spillere, som jeg gerne ville bruge mine 120 mio. kr. på. Hvilke vil jeg endnu ikke afsløre, men jeg kan sige, at jeg har valgt at gå efter unge spillere, som kan forbedre bredden, da jeg allerede er godt tilfreds med førsteholdstruppen. Der er nu budt på 14 spillere, så jeg glæder mig til at se, hvad jeg kan hente for at forstærke truppen.
Nu gælder det en træningstur til Tyrkiet, hvor vi møder Akhisar Bld., Ankara D.S., C. Rizespor og D. Bakirspor, inden det fra den 13. august går løs med Premier League.
«
Seneste Redigering: 31 Mar 2006, 12:11 af United-styrer
»
Zone 43
Manager
Sv: Tottenham Hotspur
«
Svar #1:
28 Mar 2006, 20:25 »
Held og Lykke. You need it
Kan man få at vide, hvem der muligvis er på vej
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #2:
28 Mar 2006, 21:24 »
Fed blog, glæder mig til om du kan etablere Tottenham som et hold, der er med i toppen hvert år.
Bademesteren
Manager
«
Svar #3:
28 Mar 2006, 22:49 »
Tottenham har et fedt hold, hvad er dine forventninger til slutplaceringen
United-styrer
Gæst
«
Svar #4:
29 Mar 2006, 12:09 »
Juli
Min første måned som manager i Tottenham er nu overstået, og det er tid til at gøre status.
Efter jeg var faldet lidt til ro i klubben, måtte jeg straks se mig om efter en assistenttræner, da klubben ikke havde nogen, da jeg startede her. Jeg valgte at kigge i den stab, klubben allerede rådede over, og forfremmede hurtigt Chris Hughton, som ikke var sen til at sige nej. Han har siden hjulpet mig godt på vej.
Et af mine varmeste mål på transfermarkedet var Anthony Vanden Borre, men desværre måtte vi se Chelsea komme i vejen, netop som det lå til os. Freddy Adu røg til Barcelona, mens flere af mine mål ikke var i stand til at få arbejdstilladelse. Det er dog blevet til to nye spillere. Den første er amerikaner, og hedder Nik Besagno. Han er blevet hentet for en million kroner i Real Salt Lake, men vi må desværre vente til januar, før vi får ham.
Den kun 16-årige Nik Besagno er nu tabt for Real Salt Lake. Den 13. januar 2006 påbegynder han sin kontrakt hos Spurs.
Den anden spiller vi hentede, er Leandro Gioda, og han skal helt sikkert vise sig at blive meget, meget dygtig. Allerede nu føler jeg, at han er klar til at danne makkerpar med Ledley King i midterforsvaret, og jeg forventer mig store ting af ham. Han er hentet i Lanús.
Det 20-årige argentinske stortalent, Leandro Gioda, har kostet Spurs 10 mio. kr. Hans aftale gælder foreløbigt tre år frem.
Jeg er meget glad for de to nye, og har stadig lidt over 100 mio. kr. tilbage. Dem regner jeg med at spendere på en spiller, som forhåbentlig kan forstærke holdet mærkbart.
Den første kamp
Den 29. spillede jeg min første kamp som Tottenham-træner. Vi var tre dage forinden taget til Tyrkiet, og havde indtil da haft et herligt ophold, hvor vi alle havde det sjovt. Det var bestemt ikke noget godt hold, vi skulle møde, og derfor var der heldigvis heller ikke noget stort fremmøde af fanatiske fans. Der var dog trods alt mødt lidt over 5.000 op, men de var meget stille og rolige.
Kampen var ti minutter gammel, da Robbie Keane kunne følge op på en ripost efter tre farlige forsøg, og sende os i front. Det var fuldt fortjent, og vi havde allerede haft en masse chancer. Fire minutter senere fik vi igen bolden i nettet, da Defoe scorede på Robbies oplæg, men desværre blev målet annulleret for offside. Det bremsede os dog absolut ikke, og efter 20 minutters spil headede Jermaine Jenas os på 2-0 på flot oplæg fra Stephen Kelly. Vi styrede sikkert mod sejr, det kunne enhver se, og to minutter senere øgede Robbie Keane til 3-0. Efter det tog vi det lidt med ro, men fem minutter før pausen scorede Robbie Keane sit tredje mål, og gjorde det til 4-0.
Hele holdet med undtagelse af Robbie Keane og Stephen Kelly blev skiftet ud i pausen, hvilket betød at spillere som Naybet, Tom Huddlestone, Edgar Davids, Mido og Danny Murphy kom på banen.
Anden halvleg blev en langt mere rolig affære, selvom jeg havde bedt spillerne om at fortsætte, hvor de slap. Det blev til en enkelt scoring. Denne blev sat ind af Mido i slutminutterne.
Dermed vandt vi altså 5-0 i en kamp, hvor en spiller skildte sig ud med sine tre scoringer og giftighed, Robbie Keane var imponerende. Ved slutningen af kampen viste måltavlen 0-5, mens skudstatistikken afslørede, at vi havde haft 26 skudforsøg, mens vore modstandere måtte nøjes med fire. Absolut en lovende debut, selvom modstanden var ringe.
Irske Robbie Keane, som efterhånden er blevet 25 år, gjorde et perfekt indtryk på sin nye manager med et hattrick.
Kamp i hovedstaden
I går, den 31. juli, spillede vi mod Ankara D.S. Vi startede i præcist samme opstilling, som vi gjorde i den foregående kamp. Hele 10.000 tilskuere var mødt til kampen, hvoraf ganske få holdt med os.
I starten så det ud til, at dette hold ikke var helt så ringe, som modstanderen fra sidst var det. De stod udmærket stand i starten, men efterhånden begyndte Jermain Defoe at overløbe deres forsvar og skabe store chancer. Det var dog Andy Reid, som efter lige under ti minutter sendte os i front på det mål direkte på frispark. Derefter skabte vi et par store chancer, inden Jermain Defoe et kvarter inde i kampen øgede til 2-0. Endnu syv minutter skulle gå, før Jermaine Jenas gjorde det til 3-0, og vi igen cruisede sikkert mod sejr. På trods af flere gode muligheder var det fortsat stillingen ved pausefløjtet.
Endnu engang blev næsten hele holdet skiftet ud i pausen. De to som denne gang fik lov at blive, var første halvlegs to bedste spillere, Lee Young-Pyo og Jermain Defoe.
Vi skabte en masse chancer i anden halvleg, men det blev ikke til nogen mål, og vi måtte nøjes med 3-0 efter endnu en suveræn kamp, hvor især Lee Youn-Pyo udmærkede sig.
Den 28-årige sydkoreaner Lee Young-Pyo, som i sommerpausen blev hentet hos PSV Eindhoven, fik rosende ord med på vejen af sin nye manager, efter en solid indsats i 3-0-sejren over Ankara D.S.
Nees
Førsteholdsspiller
«
Svar #5:
29 Mar 2006, 12:53 »
Det ser rigtig godt ud
Men kan du ikke lige skrive det under billede lidt større tak
United-styrer
Gæst
«
Svar #6:
29 Mar 2006, 13:08 »
Citat af: Nees 29 Mar 2006, 12:53
Det ser rigtig godt ud
Men kan du ikke lige skrive det under billede lidt større tak
Den kommer op på otte,
i stedet for seks
næste gang :-)
United-styrer
Gæst
«
Svar #7:
29 Mar 2006, 13:59 »
Træningslejren fortsætter
Vores næstsidste kamp på træningsturen til Tyrkiet skulle spilles mod C. Rizespor. Endnu engang var vi i præcist samme opstilling, som lige godt 10.000 tyrkiske tilskuere var kommet for at se.
Der skulle blot gå fem minutter, før Andy Reid havde sendt os i front på et flot mål, endda på vores første chance. Ti minutter senere øgede Robbie Keane på et ligeledes flot mål. Kort efter havde Jenas et hovedstød på stolpen, men derefter gik vi lidt ned, og med lidt over tyve minutter spillet prøvede vi noget så sjældent som at lade mål gå ind, da deres angriber, Aksu Cafercan, scorede. Vi rejste os spillemæssigt, og skabte en del chancer, men ved pausen stod det fortsat 2-1 til os.
Kun Robbie Keane var også på banen ved starten af anden halvleg.
Defensiven haltede en del i anden halvleg, mens offensiven flød godt. På trods af mange kæmpechancer til både Mido og Robbie Keane fik vi dog ikke scoret, og det blev i stedet til en fortjent, men ikke suveræn 2-1-sejr.
Robbie Keane brændte mange chancer, men spillede en god kamp, og har indtil nu været imponerende i kampen om de to angrebspladser.
Ifil solgt
Philip Ifil er i dag, den tredje august, blevet solgt til Sunderland for ca. ti millioner kroner. Han har talent, men jeg tror ikke, at han nogensinde ville kunne erobre en plads i startopstillingen, da hans konkurrent, Stephen Kelly, også er ganske ung. Jeg ønsker Ifil alt godt fremover.
18-årige Philip Ifil (til højre i billedet) skal fra nu af udvikle sit talent i Sunderland.
Sidste kamp i Tyrkiet
I dag spillede vi den sidste kamp i Tyrkiet, inden vi i morgen rejser hjem til England. Modstanderen var D. Bakirspor, og vi spillede igen med samme opstilling.
Det blev en første halvleg, som vi dominerede totalt. Vi spillede bolden godt rundt, og satte tyrkerne under pres. Det blev til en frygtelig masse chancer, men vi blev ved med at brænde, og når man gør det, kan man ikke vinde. Vi gik til pause ved 0-0.
For at pudse formen af, lod jeg samtlige spillere spille hele kampen, så der var ingen ændringer i pausen.
Desværre var vi ikke i stand til at holde dampen oppe i anden halvleg. Vi skabte for få chancer, og måtte lidt skuffende slutte turen af med et uafgjort resultat. Kampene har vist gode takter rent spillemæssigt, vi spiller bolden godt rundt, og i de tre første kampe gik det også op i en højere enhed. I dag var spillet ligeledes godt, men vi burde have vundet. Alt i alt har turen dog været en stor succes, både på det personlige og sportslige præg. I dag var vores backs mest imponerende. Nu skal formen pudses af i de kendte omgivelser, inden vi skal i gang med Premier League.
Den 21-årige højre back Stephen Kelly sluttede turen til Tyrkiet godt af, og konsoliderede sin plads som Ricey's førstevalg på højrebacken.
Zone 43
Manager
«
Svar #8:
29 Mar 2006, 14:35 »
Kanon træninglejr
Hvornår kan man høre nogen rygter om spillerhandler bl.a.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
United-styrer
Gæst
«
Svar #9:
29 Mar 2006, 15:05 »
Premier League skudt i gang!
Den 13. august var omsider kommet, og dermed skulle Premier League sættes i gang. Vi startede hjemme mod Portsmouth, og var som forventet bookmakernes favoritter. Vi havde Robinson på mål, Dawson og Gioda i midterforsvaret, Kelly og Lee på henholdsvis højre og venstre back. Den defensive midtbane var besat af Michael Carrick, mens Jenas dækkede den offensive. Aaron Lennon var på højrefløjen, mens Andy Reid var i modsatte ditto. Angrebet var som sædvanlig besat af Defoe og Robbie Keane. Omtrent 31.000 tilskuere var mødt op til vores første officielle kamp i denne sæson. Portsmouth's værste våben er uden tvivl den lejede Andres D'Allesandro, men på trods af ham forventede jeg en sejr.
Der skulle kun gå to minutter af kampen, før vi kom i front. Stephen Kelly sendte en lang aflevering frem, og Robbie Keane omsatte sikkert sin friløber. Der var alvorlige huller i deres forsvar tilsyneladende. To minutter efter var den gal igen, i hvert fald set med Portsmouth-øjne, da Andy Reid sparkede et hjørnespark ind i feltet, Dawson steg til vejrs og headede, bolden blev reddet på stregen, men Defoe stod klar ved riposten, og gjorde det til 2-0. Derefter skulle der gå hele fem minutter, før vi igen fik scoret, endnu engang var Defoe manden bag. Derefter trak holdet lidt i håndbremsen, hvilket resulterede i et par chancer, men ingen scoringer til Portsmouth. Lige inden pausen var det i stedet os, der igen var på spil. Aaron Lennon fik bolden i siden af straffesparksfeltet, og Portsmouth's Grègory Vignal begik et unødvendigt straffespark. Defoe tog sig af det, og scorede sikkert sit tredje mål. 4-0 førte vi ved pausen.
Danny Murphy afløste Aaron Lennon i pausen, hvilket medførte en mindre rokering, hvor Jenas måtte tage sig af højrefløjen, så Murphy kunne spille centralt.
Anden halvleg var tæt, men målløs og vi fik en flot debut. Portsmouth spillede slet ikke dårligt, men vi var langt mere effektive, hvilket sikrede os sejren. Defoe levede i den grad op til mine store forventninger i dag, mens Jenas også spillede en fremragende kamp.
Jermain Defoe beviste med tre mål, at hans træners tillid er velbegrundet.
Spillerjagt
Jeg har i øjeblikket tre spillere, som jeg gerne så i klubben. Det drejer sig om Daniel Carvalho, Francisco Javier Yeste og Sergey Kisliy. Jeg har tilbud accepteret på alle tre, men der er enkelte problemer ved dem alle. Yeste er ikke umiddelbart interesseret i at være i klubben, mens det for både Carvalho og Kisliy er arbejdstilladelsen, der er problemer med.
Francisco Javier Yeste
Klub: Athletic Bilbao
Alder: 25 år
Position: Offensiv midtbane/venstrefløj
Tottenhams bud: 112 mio. kr.
Daniel Carvalho
Klub: CSKA Moskva
Alder: 22 år
Position: Offensiv midtbane/venstrefløj
Tottenhams bud: 115 mio. kr.
Sergey Kisliy
Klub: MTZ-Ripo
Alder: 17 år
Position: Angriber
Tottenhams bud: 1 mio. kr.
Hvilke af disse spillere bliver en del af Tottenhams trup?
Styrkeprøve
Allerede i vores anden Premier League-kamp kom vi på en alvorlig prøve. Vi mødte Liverpool i infernoet Anfield Road. Vi stillede i samme hold som i kampen forinden, og håbet var på forhånd uafgjort.
Selvom Liverpool var favoritter, chokstartede vi, da Defoe efter kun syv minutter sendte os i front efter klumpspil. Efter det ville det være forventet, at Liverpool ville sætte pres på, men der skete det stik modsatte. Vi skabte chancer i modsætning til et tamt Liverpool-hold, og både Defoe og Jenas fik et par store chancer, inden Liverpool endelig kom med i kampen, da der næsten var spillet en halv time. Liverpool fik et par alvorligt farlige chancer, men Robinson tog flot imod, og vi skabte fortsat selv farlige chancer i den modsatte ende. Lige inden pausen fik Jenas en enorm mulighed, men han skød desværre forbi, og vi førte 1-0 ved pausen.
Der var ingen ændringer i det hold, jeg sendte på banen til anden halvleg.
Liverpool lagde godt ud, og havde fire store chancer i de første tyve minutter, men derefter kom der mere ro over kedlerne, og de næste tyve minutter forløb uden de store begivenheder. Dybt inde i overtiden havde Liverpool to meget store chancer, men først sublimt forsvarsspil og siden uskarphed fra Carragher sikrede, at vi kunne holde nullet og dermed fejre en fantastisk triumf. Gutterne kæmpede bravt hele vejen igennem og det faktum, at uafgjort havde været mest fair, betyder intet. Vi kunne ikke have ønsket os en bedre start på sæsonen, og med en målscorer på 5-0 indtager vi ligaens førsteplads.
Leandro Gioda leverede en solid forsvarsindsats i sejren over Liverpool, og beviste overfor fans og presse, at Mike Ricey så rigtigt, da han hentede den unge argentiner til klubben.
Zone 43
Manager
«
Svar #10:
29 Mar 2006, 15:09 »
Hvilken start.
Hvordan ser stillingen i ligaen ud ?
- Daniel Agger.
United-styrer
Gæst
«
Svar #11:
29 Mar 2006, 16:04 »
Citat af: Zone 43 29 Mar 2006, 15:09
Hvilken start.
Hvordan ser stillingen i ligaen ud ?
Kan jeg ikke rigtig huske. Heller ikke alle hold, der har spillet to kampe. Men en ting er sikker; jeg ligger nummer et
chelidze90
Gæst
«
Svar #12:
29 Mar 2006, 19:18 »
Citat af: United-styrer 29 Mar 2006, 16:04
Men en ting er sikker; jeg ligger nummer et
Gør du bare ikke når sæsonen er omme
Ejh, håber det bedste for dig og det bliver spændende, at se om du kan slå Chelsea's mange millioner
Zone 43
Manager
«
Svar #13:
29 Mar 2006, 20:34 »
Citat af: chelidze90 29 Mar 2006, 19:18
Gør du bare ikke når sæsonen er omme
Ejh, håber det bedste for dig og det bliver spændende, at se om du kan slå Chelsea's mange millioner
Millioner ?!? Vi skal op i milliard klassen
- Daniel Agger.
United-styrer
Gæst
«
Svar #14:
30 Mar 2006, 15:28 »
Aftalen med Carvalho lukket
Den 22. august kunne vi præstere en fremragende handel. Daniel Carvalho er hentet i CSKA Moskva for den nette sum af 115 mio. kr. Det er naturligvis mange penge, men jeg er sikker på, at han bliver det hele værd. Han befinder sig bedst på den offensive midtbane, men til at starte med vil jeg forsøge ham på venstrefløjen, da det er her, han kan gøre mest nytte. Der blev taget godt imod ham, især Defoe ytrede sig pænt om ham, og Carvalho selv virker også som en ambitiøs fyr. Jeg er virkelig glad for denne handel.
22-årige brasilianske Daniel Carvalho udtalte på pressemødet, hvor han blev præsenteret, at han er glad for at komme til Tottenham, som han tror, kan udfordre de allerbedste inden for kort tid, og at han ikke kan vente med at komme i gang. Hans debut kan måske allerede komme i den kommende midtugekamp, hvor mægtige Chelsea kommer til White Hart Lane.
Storkamp
Chelsea var på besøg i endnu en stor test i dag. Carvalho var med i stedet for Andy Reid, mens vi stadig venter på, at Ledley (King) vender tilbage efter sin skade. Vores fans dannede en fantastisk ramme gennem hele kampen, hvor vi efter den flotte sejr mod Liverpool havde sat næsen op efter tre point. Det var to hold, som inden kampen havde vundet det, de havde spillet i Premier League.
White Hart Lane klædt på til kamp
Vi startede klart bedst, og havde mange chancer. Efter et kvarter fik Defoe muligheden på stort set tomt mål, men der gik panik i ham, og han sendte skuddet forbi venstre stolpe. Fem minutter senere gjorde han til gengæld skaden god igen, da han fra en fuldstændig vanvittig vinkel sendte bolden op i det fjerneste hjørne, 1-0. Derefter var det uundgåeligt, at Chelsea kom ind i kampen, men det lykkedes os at holde dem fra de helt åbne chancer. I stedet kunne Gioda med fem minutter igen for Gud ved hvilken gang sende en lang bold op af linjen, som Robbie Keane løb ind i. Han spillede den videre til Defoe, som fremtvang et straffespark begået af John Terry. Defoe klarede selv straffesparket, og så stod det 2-0. Desværre nåede Frank Lampard at reducere kort inden pausen, men vi var foran med 2-1, da første halvleg blev fløjtet af.
Samme hold gik på banen til anden halvleg.
Vi havde håbet på at kunne slå kampen lidt ihjel, men anden halvleg var kun fem minutter gammel, da Chelsea ramte os på et kontraangreb, og Shaun Wright-Phillips udlignede. På daværende tidspunkt lignede Chelsea det bedste bud på en vinder, men efter en god time fik Daniel Carvalho bolden på kanten. Han sendte den indover, og her var Defoe klar til at heade bolden i nettet og dermed sikre et vaskeægte hattrick. Efter det mål gik kampen lidt i stå, præcist som vi ønskede det, men med ti minutter igen fik indskiftede Crespo udlignet efter en del klumpspil i feltet. Resten af kampen bød på en stor chance til os, men det endte 3-3 efter en forrygende kamp. Når vi førte så mange gange, som vi gjorde, er det lidt ærgeligt, men trods alt er uafgjort mod de forsvarende mestre slet ikke dårligt. Nok engang beviste Defoe, hvilken klassespiller han er.
Jermain Defoe bliver ved med at imponere. På tre kampe har han scoret hele syv gange. Der er kun blevet scoret et mål, som ikke er sat ind af ham.
[/img]
Ingen Kislyi
Sergey Kislyi kunne desværre ikke få den arbejdstilladelse, vi havde håbet på, og vi må nu erkende, at det der skulle ske på transfermarkedet, er sket. Det er tid til at gøre status.
Indkøb:
Leandro Gioda - 10 mio. kr.
Daniel Carvalho - 115 mio. kr.
Nik Besagno - 1 mio. kr. (skifter den 13. januar)
Salg:
Philip Ifil - 8,75 mio. kr.
Med de nye køb, samt den start vi har fået, må forventningerne være, at vi ender i top fem. Jeg ser os som det stærkeste hold udover Manchester United, Chelsea, Liverpool og Arsenal, og derfor bør vi blive nummer fem. Hvis vi kan holde den nuværende form, kan vi måske endda true et af de hold, og dermed komme i Champions League. Det bør i hvert fald være til vores fordel, at vi i år ikke spiller i Europa.
Cardiff venter
Der blev i dag trukket lod til anden runde af Ligacuppen også kendt som Carling Cup. Udfaldet blev, at vi skal en tur til Ninian Park, hvor Cardiff vil tage imod. En udmærket lodtrækning.
Mere overkommeligt
Kun tre dage efter braget mod Chelsea var vi i dag på besøg hos Wigan, som på papiret lignede en mere overkommelig modstander, men det var alligevel sandsynligt, at vi ville få vores sag for.
Efter ti begivenhedsfattige minutter, kom det første mål, da Robbie Keane fik en friløber. Han udfordrede målmanden, men godt spil af denne forhindrede i første gang målet. Til gengæld var vi svineheldige, og bolden røg ud til Jermaine Jenas, som nemt kunne sende bolden i det tomme net. Resten af halvlegen bød på et mindre overtag til Wigan, dog med enkelte store chancer til Robbie Keane. Alt i alt havde vi nogenlunde kontrol over tingene, og vi førte 1-0 ved pausen.
Carrick byttede med Davids, mens Danny Murphy overtog en træt Jenas' plads i pausen.
Anden halvleg startede med et pres fra Wigan, og efter et kvarter kunne Ryan Taylor fortjent udligne. Resten af kampen var kontrolleret af Wigan, som burde have fået mere end uafgjort. Det hele endte 1-1. Det er ikke så ringe at spille uafgjort mod Wigan ude, men jeg er ikke tilfreds med, at vi blev spillet ud af banen, hvilket vi i store perioder blev. Med dette resultat har vi otte point for fire kampe. Under kampen fik Stephen Kelly desværre en skade, som vil holde ham ude i en måneds tid.
Jermaine Jenas var kampens profil, da han scorede sit første officielle mål som Tottenham-spiller mod Wigan.
Hæder til Jermain Defoe
På grund af sine mange mål har Defoe været i mediernes søgelys på det seneste, og i dag fik han den hæder, han fortjener - han blev kåret til månedens spiller i Premier League. Fuldt fortjent for sympatiske Defoe, som virkelig har været værdifuld for os indtil nu.
Vi har set Defoe juble hele syv gange over en scoring under sæsonens indtil nu fire kampe. Det har medført at Ricey's favorit nu har modtaget prisen som månedens spiller i Premier League i august. Hans holdkammerat, Jermaine Jenas, fik andenpladsen.
«
Seneste Redigering: 31 Mar 2006, 12:10 af United-styrer
»
Sider:
[
1
]
2
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »