home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 376 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  A story from Tyne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: A story from Tyne  (Læst 12354 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A story from Tyne
« Svar #15: 03 Maj 2008, 17:29 »

Du skriver jo godt, det må man give dig. Men havde håbet at se noget helt andet fra dig, men selvfølgelig er det dette som muligvis kan give dig trofæet - det nærmer sig dog overhovedet ikke din One of the Dons blog.

God opsætning
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A story from Tyne
« Svar #16: 03 Maj 2008, 17:37 »

Egentlig ville jeg også gerne selv havde prøvet noget helt andet, men jeg kunne simpelthen ikke komme med nogen kreative ideer, som tændte mig. Derfor valgte jeg lidt en løsning, som jeg vidste ville kunne holde mig motiveret.

Med hensyn til marlboro og nogle kasser med largers, kan det sagtens nåes endnu :=)

tak til jer begge to.
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A story from Tyne
« Svar #17: 03 Maj 2008, 18:33 »

Skidesmukt, godt at se at du har taget mit råd til dig, din frække dreng. Smiley Forventer endnu en update i dag. Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A story from Tyne
« Svar #18: 03 Maj 2008, 21:50 »

Det her er jo fantastisk. Næsten som at læse en rigtig bog. Thumbs Up
Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A story from Tyne
« Svar #19: 04 Maj 2008, 23:40 »

4 ; T Ø M M E R M Æ N D


Jeg vågnede med voldsom hovedpine og en kvalme, som før eller siden måtte udvikle sig til en omgang grøn og frastødende opkast. Da det lille ærinde var overstået, og jeg havde fået skyllet min mund, trak jeg mine slippers på og slæbte mine fødder fra badeværelset ind i køkkenet, hvor min kone var ved at stege bacon. Jeg kyssede hende på kinden, før jeg sank ned i den nærmeste stol og skænkede mig en kop kaffe, der delvist forsvandt i første slurk. Lili, som min hustru var døbt, smed tre striber stegt skinke over på min tallerken og stillede en mindre en med et stykke toast ved siden af. Modvilligt og langsomt tvang jeg det ned for derefter at skubbe de to tallerkner væk og rejse mig. Så kæmpede jeg mig, med diverse aviser under armen, ind i stuen, hvor jeg snak ned i sofaen og begyndte at læse.

Det var roser over hele linjen, og det var fandme også det mindste, vi kunne forlange. At vinde med 2-0 over mægtige United var en præstation, som ikke kunne andet end kaste roser af sig og udløse klapsavler i hele det ganske fodboldland. Selvom 5-0 over Bolton og 2-0 ude over Villa også var fine resultater, så beviste gårsdagens sejr, at vi var et hold,
man skulle holde øje med. Den tidligere United spiller Smith var manden som havde startet festen efter 3 minutter, og Martins lukkede den med sit sjette sæsonmål i blot tre kampe. Efter kampen, var jeg endt op med min sportsdirektør og en masse mennesker, hvis forbindelse til klubben stod mig noget uklar, og min krop bad her dagen efter kraftigt til, at det var sidste gang, det skete.

Lige meget hvor meget jeg havde lyst til det, kunne jeg ikke tilbringe hele dagen i sofaen, hvilket min kone venligt, men indtrængende, mindende mig om. Jeg havde ting der skulle gøres, og en af disse ting var, at jeg, mod min vilje, skulle slå et smut forbi et fancy tv-studie til et intetsigende interview om gårsdagens kamp og min start i Newcastle. Jeg hadede hele setuppet til det latterlige program, jeg skulle medvirke i, men min formand så det som en god måde at promovere klubben, så jeg havde reelt set intet andet valg end at nikke pænt og gøre som der blev sagt – jeg hadede mit job.
« Seneste Redigering: 04 Maj 2008, 23:46 af Thorøe » Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A story from Tyne
« Svar #20: 04 Maj 2008, 23:43 »

ok update Thorøe... Smiley

Lagde lige mærke til denne sætning:
"... der delvist forsvandt i første slurk. Lili, som min hustru hed, smed tre striber stegt skinke over på min tallerken..."

Altså hun hedder vel stadig Lili - eller hva?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A story from Tyne
« Svar #21: 04 Maj 2008, 23:45 »

Det gør hun vel, med mindre hun er død  Smiley omfurmulerer lige.
Men til ære for dig JS, vil jeg prøve at tænke over, om jeg ikke kan komme op med noget lidt mere kreativt  Wink

sleep well
Logged


Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A story from Tyne
« Svar #22: 05 Maj 2008, 00:14 »

Kæft det er genialt!

Sindssyg nice blog og en fryd at læse som Newcastle fan...
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A story from Tyne
« Svar #23: 05 Maj 2008, 13:17 »

Ja det er sgu en dejlig blog. Også selvom man ikke holder med Newcastle.
Jeg tjekker jævnligt efter en ny update... Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A story from Tyne
« Svar #24: 05 Maj 2008, 13:36 »

God blog Thorøe.

Hvis du kan gøre det bedre en Dons bloggen, så er du uden tvivl vinder.
Men der er mange gode folk med, så det bliver spændende at se, hvem der til sidst står med æren, og gavekortet Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Ben92
Gæst
 
Sv: A story from Tyne
« Svar #25: 05 Maj 2008, 16:11 »

Fantatisk blog, selv om jeg ikke synes den nærmer sig Dons-bloggen. Men det er stadig genialt. KIU Smiley
Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A story from Tyne
« Svar #26: 05 Maj 2008, 21:02 »

Nu er der mange sammenligninger med Dons bloggen, og jeg vil derfor lige høre. Hvad er det, som den havde, men som denne mangler?  Smiley
Logged


Ben92
Gæst
 
Sv: A story from Tyne
« Svar #27: 05 Maj 2008, 21:08 »

Nu er der mange sammenligninger med Dons bloggen, og jeg vil derfor lige høre. Hvad er det, som den havde, men som denne mangler?  Smiley
Jeg synes sproget var bedre. Især i starten af Dons, hvor du brugte mange korte sætninger. Det fangende mig fuldstændig  Wink
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A story from Tyne
« Svar #28: 05 Maj 2008, 21:08 »

Nu er der mange sammenligninger med Dons bloggen, og jeg vil derfor lige høre. Hvad er det, som den havde, men som denne mangler?  Smiley

Din "hovedperson" i One of the Dons var den mest utiltalende, ucharmerende, idiot jeg havde stiftet bekendtskab med, men han var menneskelig. Han havde gode og dårlige sider, og man forstod ham. Holdet før alt andet. Du gav ham sjæl, krop, følelser, tanker. Det var netop det der gjorde One of the Dons ekstraordinær. "Hovedpersonen" var "et rigtigt menneske" man fik et personligt forhold til, som når man læser en god bog. Jeg har ikke senere eller før, fået et så godt indblik i en person, som jeg gjorde i din blog.

Jeg siger ikke, at den her blog er dårlig, slet ikke. One of the Dons var bare ekstraordinær god, og et niveau det kan være meget svært, hvis ikke umuligt, at ramme igen.

Med alt det sagt er jeg dog stadig sindsyg stor fan af denne blog, og du er bestemt en af dem der flirter blidt med min stemme.
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A story from Tyne
« Svar #29: 05 Maj 2008, 21:26 »

Tak for tilbagemeldingerne - jeg vil bestræbe mig på, at have en update klar ikke meget efter 22.
Logged


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010