home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 288 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  -39- Heja Queens Park!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: -39- Heja Queens Park!  (Læst 31188 gange)
Møller
Gæst
 
-39- Heja Queens Park!
« : 02 Maj 2008, 00:03 »


Queens Park Rangers
2007 - xxxx


Her kommer mit indslag til BLOGKONKURRENCEN 2008. Jeg har gennem den seneste måned testet mange hold igennem, bl.a. har både spanske GETAFE, danske ESBJERG FB og engelske TOTTENHAM været testet, før jeg altså faldt over Q.P.R. Grunden til det ikke blev et af de andre hold, var klokkeklart, at jeg ikke kunne få succes med dem, argh dog var en af grundene, til det ikke blev Esbjerg fB, at jeg lige har haft en blog oppe omkring den - i øvirgt en blog som jeg forventer at genoptage efter denne konkurrence.

Lidt historie om Queens Park Rangers skal i også have, før vi går igang med denne blog. Q.P.R som holdets forkortelse er, spiller i The Championship - den næstbedste engelske række. Men klubben har flere gange været i den bedste række, også Premier League hvor klubben var at finde i årene fra 1992-1996. Q.P.R har ikke før min ankomst til klubben været engelske mestre, men Liga Cuppen er blevet vundet en enkelt gang i 1967 som eneste store engelske trofæ. Mit mål med klubben er selvfølgelig at få dem tilbage i toppen af engelsk fodbold og så derfra vinde de store pokaler til Loftus Road. Queens Park Rangers er endnu et af de mange Londonhold, holdets nedrykning fra Premier League kostede klubben dyrt, da de i 2001 måtte helt ned i 2. division, nogen mener dette skyldes salget af stjernen Les Ferdinand. Der var holdet at finde indtil 2004, og siden da har Q.P.R lagt i The Championship.

Nu vil jeg lade bloggen tage sin gang, nyd læsningen.
MØLLER

Nuværende trup:
GKs:
Craig Gordon, 28 år, SCO, 194cm, 84kg
Germán Lux, 29 år, ARG, 186cm, 77kg
Kasper Schmiechel, 24 år, DEN, 183cm, 83kg

DCs:
Naldo, 28 år, BRA, 198cm, 88kg
David Wheater, 24 år, ENG, 196cm, 82kg
Håvard Nordtveit, 21 år, NOR, 186cm, 69kg
Simon Walton, 23 år, ENG, 186cm, 85kg

BACKs:
Ryan Taylor, 27 år, ENG, 173cm, 68kg
Benoît Assou-Ekotto, 27 år, CMR, 178cm, 66kg
Andrew Taylor, 25 år, ENG, 178cm, 69kg
Gianni Zuiverloon, 24 år, NED 178cm, 70kg

DMCs:
Leon Andreasen, 28 år, DEN, 188cm, 81kg
Tom Huddlestone, 24 år, ENG, 188cm, 71kg
Rio Mavuba, 27 år, FRA, 172cm, 64kg

MCs:
Romaric, 28 år, CIV, 186cm, 86kg

OMCs:
Kazenga LuaLua, 20 år, ENG, 180cm, 77kg
Niko Kranjcar, 27 år, CRO, 185cm, 80kg
Luigi Bruins, 24 år, NED, 181cm, 80kg

WINGs:
Kelvin Etuhu, 23 år, NGA, 183cm, 79kg
Adam Johnson, 24 år, ENG, 176cm, 61kg
Frédéric Nimani, 23 år, FRA, 191cm, 85kg

ATTACKERs:
Nihat, 31 år, TUR, 175cm, 70kg
Danny Haynes, 23 år, ENG, 181cm, 74kg
Henri Saivet, 20 år, FRA, 176cm, 67kg (Udlejet PSG)
Fabio Quagliarella, 28 år, ITA, 184cm, 75kg
Jimmy Briand, 26 år, FRA, 180cm, 82kg
Schumacher, 25 år, BRA, 192cm, 84kg
« Seneste Redigering: 28 Maj 2008, 21:45 af Møller » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #1: 02 Maj 2008, 00:04 »


Queens Park Rangers
Trænerskifte i Londonklubben


Queens Park Rangers har gennem de seneste 10 år ikke været at finde i den bedste engelske række, den italienske træner, Luigi De Canio, gjorde egentlig et udemærket arbejde i klubben i det halve år, han fik lov at lede holdet. Men i dag kom der altså et trænerskifte i London klubben, som gerne allerede i denne sæson vil helt til tops i The Championship. Ud med den 49 årige italienske træner med fortid hos bl.a. Reggina, Siena og Genoa. Ind i stedet for De Canio kommer en fuldstændig ukendt herre fra Danmark, Mads Møller Nielsen.

Om det nye arbejde fortæller den 30 årige dansker følgende: - Det kom så pludseligt, at jeg fik tilbudet fra Queens Park Rangers. Jeg har gennem de sidste 10 år trænet EfBs andethold. Dette har åbenbart vækket opsyn her i England, så meget opsyn at jeg her for en uge siden fik dette fantastiske tilbud for at komme herover og træne dette fantastiske arbejde.

Det bliver spændende at se hvem den nye træner henter til Q.P.Rs hold for næste sæson, målet er oprykning til den bedste liga - Premier League allerede i år og seneste næste år.
Rygterne er allerede igang omkring London klubben. Bl.a. rygtes det at Mads vil tage Rawez Lawan med fra Danmark og til England, også Niki Zimling fra Esbjergs hold rygtes til Q.P.R sammen med flere ungdomsspillere fra Esbjergs andethold.

01.07.2007 - news.bbc.co.uk
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #2: 02 Maj 2008, 00:04 »

Selvfølgelig en uimodståelig opsætning - det er virkeli genialt. Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #3: 02 Maj 2008, 00:05 »


Queens Park Rangers
Klasse spillere hentes ind


Der er blevet handlet stort ind i Londons Queens Park Rangers. Ingen spillere er solgt væk fra klubben, men der er tværtimod kommer hele 10 nye spillere til klubben. Som rygterne så rigtigt sagde da Mads kom til klubben, har den 30 årige dansker valgt at hente den 19 årige svenske angriber, Rawez Lawan. Rawez kommer til klubben fra AC Horsens, Lawan har en fortid hos svenske Malmö FF og er en virkelig målfarlig angriber.

Et andet stort talent er
Kerrea Gilbert som kommer til klubben for denne sæson på lån fra Arsenal. Den bare 20 årige engelske højre back havde sidste sæson et meget succesrigt ophold hos konkurrenterne fra Cardiff. Kerrea kommer formentlig til at konkurrere med Manchester United lånesvenden, Kieran Lee.

Queens Park Rangers har også valgt at hente en meget spændende spiller i det 19 årige italienske stortalent,
Daniele Paponi. Daniele kommer til klubben fra Parma, ifølge Mads M. Nielsen var Parma svær at overtale til at sælge den talentfulde angriber: - Vi var i kontakt med Parma i flere uger før de gav sig og lod Daniele skifte til os.

Af andre spillere er også stortalenterne, Bogdan Stancu, Pablo Piatti Charlie Mulgrew og Cedric Konan. Foruden disse 4 talenter er også den nye midtbanegeneral hentet hos Lecce og Palermo som hver ejede 50% af det italienske talent på 24 år, Gianni Munari. Daniel Jones er også kommet til klubben på lånebasis fra Wolves. Et talent som helt sikkert nok skal få succes i Q.P.R når han får spilletid.

Det sidste indkøb Mads har gjort sig op til denne yderst spændende Queens Park Rangers sæson er den 32 årige landsholdsangriber fra Ecuador,
Augustín Delgado. Augustín kommer til Q.P.R fra LDU de Quito, den 32 årige angriber har en fortid hos bl.a. Southampton og kender derfor noget til tempoet og kravene til at spille i den engelske Premier League.

01.09.2007 - news.bbc.co.uk
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #4: 02 Maj 2008, 00:06 »

Det var lige de updates jeg gerne ville have ud iaften Wink mest fordi her er transfers, ansættelsen og introen - nyd det og jeg kan love jer der kommer mere imorgen Smiley

MØLLER - Tak til de første kommentare!
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #5: 02 Maj 2008, 00:07 »

Fin intro, dog med et par stavefejl ind i mellem. Men det er ikke det store Wink

Hvor mange penge havde du til spillerindkøb fra start af? Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #6: 02 Maj 2008, 00:08 »

Fantastisk Møller - du er min favorit Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #7: 02 Maj 2008, 00:10 »

T1de - Q.P.R har nogen over 100 mio. Smiley
Yoggidk - Uha store ord, tusind tak.
Zulue - Tak Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #8: 02 Maj 2008, 00:12 »

T1de - Q.P.R har nogen over 100 mio. Smiley
Yoggidk - Uha store ord, tusind tak.

Zulue - Tak Wink

Syntes helt klart at det er denne blog der har fanget mig mest, måske fordi jeg har lidt med Q.P.R at gøre, men ellers er den helt uimodståelig denne blog  Kys
Logged

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #9: 02 Maj 2008, 01:35 »

Jeg hverken læser eller skriver normalt blogs, men eftersom jeg selv er i gang med et spil med Q.P.R, fangede du mig lige, og jeg har tænkt mig at læse med her.

Et godt råd til den nye sæson - hvis du har klaret dig middelmådigt, så bør du købe Luis Jimenez. Han sætter alt og alle på plads i den division, og han kan får til ca. £5 mio. - og du skal du holde fast i Matt Pickens på mål, han gør det formidabelt!

Desuden vil et godt råd være, at hente Simon Walton tilbage fra sit lån, for han er en ganske habil DM eller FC.
Jeg havde egentlig mere at sige, men det er lige røget sig en tur. Jeg vender tilbage  Smiley
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #10: 02 Maj 2008, 01:49 »

Superfedt hold du har gang i der Møller.. det er faktisk mit 2.yndlingshold i England efter Gunners Wink .. KUTGW og glæder mig til de næste updates der måtte komme Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Møller
Gæst
 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #11: 02 Maj 2008, 11:17 »


Queens Park Rangers
Middel start for Q.P.R


Queens Park Rangers gik på fantastisk vis gennem deres optakt til den sæson der i deres nye træner, Mads Møller Nielsen, skulle blive den sæson, hvor the Q.P.R vender tilbage til Premier League. Men det ellers på papiret stærke Queens Park Rangers hold har ikke fundet den samme form i sæsonstarten.

5 sejre i 12 kampe er ikke noget at prale af, fortæller den ukendte danske træner: - Vi burde, kunne slå de fleste hold i Coca-Cola Championship med den trup, vi har sikret os til denne sæson, vi har endnu ikke formået at ramme vores bedste niveau endnu.

Det startede ellers godt for Q.P.R - med 0-0 i premieren mod et af de hold man forventer ender i toppen af rækken, Crystal Palace. En kamp hvor Møller & co. sagtens kunne have hevet alle 3 point i hus foran 19.113 forventningsfulde tilskuere.

I de næste kampe blev det til middelmådige resultater for Queens Park, 2-0 sejr hjemme over Leyton Orient hvor Konan og Delgado fik gang i målene, så blev det til 1-1 hjemme mod Wolves hvorefter et skuffende 0-1 nederlag til Stoke faldt brat i avisoverskrifterne for Q.P.R: - How will they get in the Premier League, Untalented transfers, Stoke too good for Q.P.R. var bare nogen af de engelske overskrifter.

Efter disse overskrifter valgte Queens Park holdet at mane sig op, og sikrede sig 3 flotte sejre på stribe - først den hidtil flotteste sejr under Mads Møller Nielsen, Charlton hjemme på Loftus Road hvor målene blev scoret af Daniele Paponi og et hattrick af Rawez Lawan, fornem indsats. Efter den sejr blev også Barnsley slået på udebane med hele 3-1, her stod Munari, Piatti og Lawan for målene. Loftus Road var igen rammen om en flot Q.P.R sejr på 3-1 over Scunthorpe hvor Stancu, Lawan og Paponi stod for målene.

Southampton ødelagde den flotte stime for Queens Park, med en 3-1 sejr hjemme på St. Mary's Stadium i Southampton, hvor det kun blev til et trøstmål for Q.P.R ved Bogdan Stancu. Men de kom op på hesten igen bare 4 dage senere, hvor Burnley blev sendt hjem med et 3-1 nederlag i bagagen og et minde om 3 flotte mål af Mulgrew, Munari og Konan i Q.P.Rs flotte 3-1 sejr over Burnley.

De sidste 3 kampe har stået mod Sunderland i Liga Cuppen, hvor det blev til et 1-3 nederlag på udebane, også Norwich formåede at vende et 0-3 til en 4-3 sejr hjemme på Carrow Road - mens Preston tog et 1-1 resultat med fra Loftus Road.


03.10.2007 - news.bbc.co.uk - Coca-Cola Championship
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #12: 02 Maj 2008, 11:22 »

Du fortsætter den enkle og fede stil. Nogle spændende indkøb, Bogdan Stancu, plejer altid at være et super indkøb.
Men glæder mig til at høre mere fra dig, jeg er fast læser så meget som muligt Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #13: 02 Maj 2008, 11:38 »

Tak Benja Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #14: 02 Maj 2008, 12:13 »


Queens Park Rangers
Q.P.R nyt tophold


Efter en lidt svingende start for Queens Park Rangers har det stjernespækkede hold endelig, fundet noget der ligner en topform. Endnu en måned er gået, siden vi sidst har refereret fra London, hvor Queens Park Rangers huserer rundt. Den tidligere AC Horsens spiller Rawez Lawan har sammen med den tidligere FC Arges spiller, Bogdan Stancu overrasket alt og alle med at have scoret 10 og 12 mål hver i de første 16 ligakampe for Q.P.R.

Bestemt en farlig angrebsduo som ikke har kunne levere så stabile indsatser, som de to 20 årige angribere har gjort uden hjælp fra en erfaren og kvalitetspræget midtbane med Konan og Piatti på de 2 kanter og styrmand Munari med aldrene Mahon på den centrale midtbane, en
fantastisk offensiv som Mads Møller Nielsen sammen med assistent Joe Watts råder over. I defensiven har Q.P.R trods at have lukket 24 mål ind, også på papiret valgmuligheder som ligeså godt kunne have spillet i Premier League, på de 2 backs er Kerrea Gilbert og Charlie Mungrew at finde, mens man på den centrale midtbane har en aldeles ung centerforsvar i lejesvenden fra Chelsea, Mancienne som danner et sikkert par med 26 årige Fitz Hall.

Efter denne lille gennemgang af truppen, hvor vi mangler at præsentere jer for Lee Camp, som vogter i buret hos Queens Park, skal vi til at præsentere jer for denne måneds resultater. Forskellen på denne måned og sidste måneds resultater er at Queens Park har leveret en meget bedre indsats i disse kampe fremfor dem i september måned. Selvom
modstanderne egentlig har set sværere ud i denne måned, bl.a. hold som West Brom, Watford og Charlton stod for skud af Q.P.R før denne måned.

Kun et hold har formået at slå de blåhvid stripede krigere fra London, det var Plymouth som hjemme på Home Park slog Queens Park med
2-1 i en kamp, hvor det var Plymouth der var effektive, og Queens Park der brændte, og havde spilovertaget, Lawan stod for kampens eneste Q.P.R mål.

Ellers har måneden budt på sejre over topholdene fra
West Brom (3-2, Mancienne, Stancu, Stancu), Watford (4-2, Munari, Stancu, Konan, Lawan), Cardiff (2-0, Piatti, Konan) og sidst men ikke mindst Charlton (4-1, Stancu, Lawan, Lawan, Delgado) Mens det er blevet til sejre over disse tophold blev også Sheff Wed slået 4-2 hjemme på Loftus Park, mens Leicester som eneste hold i denne måned formåede at få uafgjort mod Queens Park.

11.11.2007 - news.bbc.co.uk - Coca-Cola Championship
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010