home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 414 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  LFA i SAS-ligaen | Kan man overleve med en skandaløs ledelse?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: LFA i SAS-ligaen | Kan man overleve med en skandaløs ledelse?  (Læst 28120 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kalmar FF - Smålands stolthet // En klub i krise, nedrykning?
« Svar #30: 06 Maj 2008, 18:23 »

Nå, skidt. Det kan ske. Op på hesten igen og se hvem du ellers kan få job hos. Hvilke ligaer har du med i spillet??

EDIT: Min fejl, har lige set at du har Danmark og Sverige - men hvor langt "ned" har du valgt??
Logged

MartiESP
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Kalmar FF - Smålands stolthet // En klub i krise, nedrykning?
« Svar #31: 06 Maj 2008, 19:12 »



Efter kun en enkelt uge som arbejdsløs er Martin Lorentzen nu at finde i en ny klub. Det er Lolland-Falster Alliancen som har ansat danskeren. På pressemødet kunne man desuden fortælle, at der havde været kontakt med Lorentzen i 2 uger inden han blev fyret hos Kalmar FF. Det tyder på, at han godt vidste at det var ved at være tæt på slutningen i Kalmar.
Nu ser Martin Lorentzen frem til at få en god placering med LFA. Der er et godt stykke op til oprykning, så det bliver ikke et aktuelt emne hos LFA i denne sæson.
Man ligger på 10.pladsen, og skal nu have kørt den nye manager ind, og der skal ses efter nye spillere til truppen, så LFA kan være med om oprykningen, når sæsonen 2008/2009 begynder.
http://img177.imageshack.us/img177/2096/1divstillingennytjobev7.jpg (Stillingen)
http://img393.imageshack.us/img393/9571/trupstartlfanc3.jpg (truppen)




Nyindkøb
Hugo Cuenca (Paraguay, Independiente (PAR)
Mustapha Hadji (Fola Esch) 36 år , tidl. Landsholdsspiller fra Marokko  (se billede til højre)
Nick Christensen (AC Horsens)  (se billede til venstre)

Efter sæsonen
Kasper Klausen (Fra AC Horsens, efter sæsonen)
Mads Beierholm (hentet i Brabrand gratis efter sæsonen)







Venskabskampe inden forårssæonen:
Avedøre – LFA
LFA – AGF
AIA Tranbjerg - LFA
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny manager i LFA - Lolland-Falster skal på fodboldkortet
« Svar #32: 06 Maj 2008, 19:44 »

Spændende klubvalg, jeg har faktisk spillet for dem som junior!  Opstemt

Hvad er klubbens forventninger til den kommende sæson?
Logged

MartiESP
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ny manager i LFA - Lolland-Falster skal på fodboldkortet
« Svar #33: 06 Maj 2008, 19:52 »

Spændende klubvalg, jeg har faktisk spillet for dem som junior!  Opstemt

Hvad er klubbens forventninger til den kommende sæson?

Jeg har ikke lige fået set så meget om klubben, men skal nok få gjort det til næste update som kommer imorgen.
Jeg selv håber på, at klubben får mindst hentet 3 hold i ligaen i forårssæsonen.
Logged


MartiESP
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ny manager i LFA - Lolland-Falster skal på fodboldkortet
« Svar #34: 07 Maj 2008, 17:56 »


Klubinfo:
Stiftet: 1994
Favoritpersonale: Martin Lohse, Kenneth Jørgensen, Jonas Kamper, Esben Hansen
Rivaler: Næstved, DMI, Marienlyst, B1901, Nakskov
Stadion: Nykøbing Falster Idrætspark, 10.000 (1200 siddepladser)

Long term expectations: The board wants to establish itself in the first division by the end of the two year plan.
Nuværende sæson: Minimum en sikker midterplacering
Cupforventning: Minimum 3.runde af pokalturneringen
Medieforventning: #10 i 1.division

Mål fra den nye manager:
Man forventer at man kan indhente et par hold i forårssæsonen, så en 8.plads vil være acceptabelt. Lorentzen håber også på, at man inden længe vil have hentet et par stærke folk til den nye sæson.

Avedøre – LFA
44. 0-1 Zych
47. Joakim Pedersen rødt kort efter andet gule kort
73. Hugo Cuenca scorer i sin debut, lige kommet på banen 0-2
83. Michael Pedersen, også lige kommet på banen
92. reducering 1-3

LFA – AGF
23. Zych 1-0
26. Hadji 2-0
48. 2-1
56. 2-2
Det ser lovende ud for LFA. Uafgjort mod et sasliga hold, og flere spillere trådte i karakter. Cuenca spillede igen en god kamp, da han kom på banen. Han bliver spændende at følge i 1.division.

AIA Tranbjerg – LFA
87. 0-1 Joakim Pedersen
88. 1-1

Nye spillere efter sæsonen:
Jamil Fearrington, amerikaner hentet gratis efter sæsonen i Stavanger. Tidl .FCK.
Inan Özcan, fra Ølstykke. 17 mål i 28 kampe på Ølstrykkes u18 hold
Tamer Rabie, 17 årig fra Egypten, Ittihad
Logged


MartiESP
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ny manager i LFA - Lolland-Falster skal på fodboldkortet
« Svar #35: 08 Maj 2008, 19:48 »


Da transfermarkedet er lukket kan der nu ikke hentes flere spillere til forårssæonen, og man mener også at truppen ser stærk nok ud til at kunne hente de par pladser i stillingen som man ser frem imod.
Forårskampene skal igang om lidt, hvor vi har nogle svære modstandere iblandt. Herfølge og SønderjyskE vil nok komme stormende mod vores mål, mens vi nok burde hente de 3 point hjemme over Skive.



HIK – LFA (1,80 – 3,00 – 4,00)
Massivt pres fra HIK i første halvleg. LFA har kun losset bolden væk fra forsvaret, og været meget heldige et par gange.
60.min HIK foran 1-0
LFA kom meget tæt på en udligning i 86min, men det lykkedes ikke og HIK vandt fortjent 1-0.







LFA – Herfølge (5,00 – 3,50 – 1,57)
LFA har overrasket og har siddet klart på kampen indtil videre.(1halvleg)
83min Herfølge rødt kort og LFA rammer stolpen 2 gange indenfor de sidste minutter. Desværre ender kampen 0-0.










LFA – Skive (2,25 – 3,20 – 2,75)
En meget tæt første halvleg, dog uden de store chancer.
Kedelig anden halvleg. Kampen ender 0-0.









SønderjyskE – LFA (1,17 – 6,00 – 11,00)
32.min Lasse Holmgaard 0-1. LFA har også siddet fuldstændigt på kampen
38min 1-1
48.min 1-2 Zych hamrer bolden i kassen
55.min 2-2. drop af LFA målmanden
65.min 3-2 ufortjent
80.min Zych hamrer bolden endnu engang i kassen 3-3
Endnu en uafgjort til LFA, dog meget uheldig at det ikke blev til sejr. Man sad fuldstændigt på kampen, men lukker et par dumme mål ind.
Logged


Korvel93
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Ny manager i LFA - Lolland-Falster skal på fodboldkortet
« Svar #36: 08 Maj 2008, 20:48 »

Godt klubskifte, jeg spiller selv i LFA :p
Logged

MartiESP
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ny manager i LFA - Lolland-Falster skal på fodboldkortet
« Svar #37: 09 Maj 2008, 12:51 »

du er ikke med i spillet, eller ikke gammel nok endnu?
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny manager i LFA - Lolland-Falster skal på fodboldkortet
« Svar #38: 09 Maj 2008, 12:53 »

Dine resultater ser ikke ligefrem imponerende ud endnu. Har du ændret i din taktik siden du skiftede fra Kalmar FF??

Håber du kan holde dig i sædet og undgå en fyrring. Jeg følger i hvert fald med.  Thumbs Up
Logged

MartiESP
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ny manager i LFA - Lolland-Falster skal på fodboldkortet
« Svar #39: 09 Maj 2008, 15:45 »

Taktikken er en hel anden end den jeg brugte i Kalmar. Jeg vil nu hellere prøve mig frem med en taktik end bare hente en taktik som allerede er lavet.
Den taktik jeg bruger med LFA er ca den samme, som jeg har brugt i et andet spil, hvor jeg kørte overraskende Hannover til mesterskabet i Tyskland.

Der kommer nok en update senere idag, mens jeg nok ikke får tid til at lave en lørdag eller søndag.

Men er meget glad for at der er nogen som følger med i min blog.
Logged


MartiESP
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ny manager i LFA - Lolland-Falster skal på fodboldkortet
« Svar #40: 09 Maj 2008, 17:41 »


LFA – AB (5,00 – 3,50 – 1,57)
1.min: LFA spiller godt pasningsspil, og til sidst finder Joakim Pedersen et hul i forsvaret og spiller Zych fri til afslutning, og han scorer koldt til 1-0
19.min: 1-1
Holdene går til pausen, hvor der har været store chancer til begge hold. LFA var dog tættest på en 2-1 føring, da Zych igen stod alene med målmanden. Denne gang dog uden held.
64.min AB bringer sig foran 1-2
94.min AB scorer heldigt til 1-3 og lukker dermed kampen.

AB lå godt til i ligaen, men det er ingen undskyldning for det ringe spil i anden halvleg af LFA. 1080 tilskuere var mødt op for at støtte hjemmeholdet, og LFA levede slet ikke op til publikums ønsker.


Kolding FC – LFA (2,00 – 3,25 – 3,25)
30 sek: 1-0 til Kolding
22.min: 1-1 Zych scorer efter et hjørnespark.
LFA har overtaget spillet, men dummer sig i 62.min hvor Kolding igen er foran 2-1
75.min scorer indskiftede Hugo Cuenca, men målet bliver fejlagtigt annulleret. Skidt dommerpræstation i denne situation.
83.min 3-1 til Kolding efter et stort forsvarskiks
90.min 4-1 LFA er faldet helt fra hinanden og Kolding kan let score endnu engang

Martin Lorentzen har efter kampen indkaldt til spillermøde, hvor der skal tales om holdets præstationer på banen på det seneste. Lorentzen vil gerne have mere kampgejst blandt spillerne, og vindermentalitet. Med 9 kampe igen ligger LFA helt nede på 13.pladsen, hvilket kun er en enkelt plads over nedrykning til anden division. Igen ser det ud til at manager Lorentzen har overvurderet sin trup og sat al for høje mål til mandskabet.

LFA – Silkeborg IF (5,50 – 3,60 – 1,50)
30sek. Silkeborg foran i kampens første angreb
12.min: Silkeborg foran 0-2. Skidt start af LFA
41.min: reducering fra Mustapha Hadji efter to forsøg af Zych
89.min LFA snyder offsidefælden og pludseligt står Zych helt fri med Thomas Nørgaard i Silkeborg-målet. Udligning 2-2
NO NO NO NO NO NO NO: Jon Santos Nielsen laver straffespark I 4.min overtid. Schnedler scorer og LFA taber igen, efter et smukt comeback.

Simpelthen elendigt af LFA, når man er tæt på point mod Silkeborg, at man ikke kan holde lidt igen med taklingerne i eget felt. Jon Santos blev efter kampen kaldt ind i mødelokalet, hvor han angiveligt fik en skideballe af manageren.

Hvidovre – LFA (1,67 – 3,25 – 4,50)
25.min : LFA har siddet fuldstændigt på kampen og endelig kommer bolden ikassen. Zych er målscoren.
34.min: Nick Christensen scorer sit første LFA-mål til 0-2.
39.min: Zych header bolden på stolpen og bolden går i mål 0-3. Hvilken første halvleg af LFA.
67.min: Vujanovic 0-4. Han var helt alene med keeperen og scorerede let.
75.min: Vujanovic igen 0-5. Hvidovre er slået helt ud.
Første sejr til Martin Lorentzen som LFA manager, og så endda ude mod Hvidovre som inden kampen stod som tydelige favoritter.

LFA – Frem (3,25 – 3,25 – 2,00)
5.min: Det må være årets mål på Nykøbing Falster Idrætspark. Nick Christensen hamrer bolden afsted fra 35 meters afstand og bolden svæver helt op i det ene målhjørne 1-0.
15.min: Frem udligner lidt heldigt
36.min: Vujanovic får bolden på kanten af feltet og dribler mod baglinjen, og på en eller anden måde ligger bolden i kassen kort efter. 2-1.
49.min: Det ser ikke ud til at LFA kan finde et hul i Frems forsvar, så der spilles frem og tilbage uden for feltet, til sidst tager Hadji bolden og skyder direkte på mål. Bolden ryger i mål og dermed 3-1 til LFA.
63.min: Hadji gør det til 4-1 efter et frispark på kanten af feltet.
Kampen ender 4-1 til LFA, og det ser ud til at de nu er kommet igang med at rykke op i tabellen. Det tog sin tid før LFA begyndte at score mål, og i øjeblikket er det tre spillere som falder i øjnene, Hadji, Vujanovic og topscorer Zych (7 mål i 8 kampe)
LFA er med de to sejre nu tilbage på 10.pladsen og hele 7 point fra nedrykning med 6 kampe igen, så det ligner ikke et tema i denne sæson.
http://img399.imageshack.us/img399/1049/stillingenmed6kampeigengn5.jpg stillingen



Srdjan Remetic







Man kan derudover meddele at man har hentet flere spillere til den nye sæson.
Det er :
Lars Christensen, 19 årig angriber fra Silkeborg IF
Martin E. Jensen, 24 årig central forsvarsspiller fra Frem
Srdjan Remetic, 25 årig defensiv midtbanespiller fra IFK Malmö
Tommy Olsen, 35 årig angriber fra Frem
« Seneste Redigering: 09 Maj 2008, 17:44 af MartiESP » Logged


MartiESP
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ny manager i LFA - Lolland-Falster skal på fodboldkortet
« Svar #41: 12 Maj 2008, 15:24 »



LFA har trænet hårdt op til sæsonens sidste kampe, hvor man håber at man fortsætter i samme dur som de seneste to kampe, hvor det er blevet til sejre.

Køge – LFA (2,25 – 3,20 – 2,75)
Efter oddsene ligner det et tæt kamp, og man håber i LFA at man kan fortsætte den gode stime og vinde 3. kamp i træk. Køge er et af de hold, som man skal hente i tabellen, så der skal kæmpes alt hvad den kan trække idag.

26.min : Den tidligere landsholdsspiller Mustapha Hadji tager får bolden på kanten af feltet og tager et træk og banker bolden ind ved den ene stolpe. 0-1.
57.min: LFA begynder et angreb på egen banehalvdel, hvor der spilles stille og roligt. Til sidst, da man er ved Køges målfelt spilles bolden til Hadji som spiller bolden skråt tilbage, hvor Joakim Pedersen kom stormende mod bolden. Bolden svæver mod kassen, og den rammer den ene stolpe og går i mål. 0-2. Hvilket mål fra LFA !
65.min: Køge har ændret opstillingen, som betyder at de nu spiller meget offensivt. Istedet for at de scorer, skyder LFA kontra, hvor Zych afdribler målmanden og scorer til 0-3.
69.min: Michael Pedersen gør det til 0-4 på langskud.
Køges offensive satsning gik helt galt for dem og LFA vinder endnu engang. Med sejren rykker LFA forbi Køge og Kolding FC i tabellen, hvilket betyder på nuværende tidspunkt at man ligger nr. 8. Så skal man bare beholde den placering, så har man opnået managerens mål, som var at hente et par hold i stillingen.


LFA – Næstved (2,00 – 3,25 – 3,25)
Det ser ud til at favoritværdigheden er vendt til LFAs fordel efter den gode stime. Så må man håbe, at man nu kan leve op til forventningen.
Højt pres fra LFA, hvor Hadji har været tættest på en scoring.
27.min: Med ca en halv time med hæjt pres, lykkedes det endeligt, da Zych får bolden i det lille felt og scorer til 1-0
36.min: Zych scorer sit 10.sæsonmål, denne gang på hovedstød 2-0.
1376 tilskuere er mødt op for at støtte hjemmeholdet.
72.min: Næstved reducerer til 2-1.
83.min: Næstved har været meget tæt på 2-2, men istedet laver de straffespark på Hugo Cuenca. Mads Jensen brænder. Han skød forbi mål.
LFA er heldige denne gang, Næstved var meget tæt på i overtiden, Karsten Johansen ramte stolpen.

Vejle – LFA (1,40 – 3,75 – 7,50)
15.min: Vejle foran 1-0 på hovedstød.
27.min: Vejle 2-0
35.min: Vejle 3-0
50.min: LFA reducerer til 3-1: Lasse Holmgaard skyder fra 35 meters afstand.
58.min: Vujanovic får en friløber med Jimmi Nielsen og scorer i det korte hjørne. 3-2.
75.min: 3-3. GOOOOOOOOOOL: Hugo Cuenca scorer sit første ligamål.
Hvilken kamp ! kampen ender 3-3 efter et super comeback af LFA mod topholdet. LFA var dog ualmindeligt heldige med det ene point, da Vejle sad fuldstændigt på kampen i det sidste kvarter og var meget meget tæt på et mål flere gange. Godt målmandsspil reddede LFA denne gang.
Det var 5.kamp i træk uden nederlag. En rigtig god stime LFA er kommet ind i her ved afslutningen af sæsonen.

LFA – Ølstykke (1,33 – 4,00 – 8,00) Ølstykke ligger til nedrykning.
6.min: Zych scorer, men står i offside.
39.min: Mustapha Hadji løber med bolden, ingen går i ham og derfor kan han let skyde på mål og bolden går ind. 1-0.
43.min: ølstykke udligner, det ser ud til at LFA allerede var gået til pause.
76.min: Zych 2-1 da han spilles fri i det lille felt. Kort efter skiftes han ud med Cuenca.
Endnu en sejr til LFA. Det var ikke en køn omgang fodbold denne gang, men man vandt da kampen.

Aarhus Fremad – LFA
22.min: Mustapha Hadji scorede på landskud.
27.min: Zych lopper bolden over målmanden 0-2.
36.min: Zych får en friløber og scorer let. 0-3.
69.min: 1-3 har reduceret.
72.min: straffespark aarhus fremad. De banker bolden over mål.

Det var ved at blive spændende, men LFA holdt hovedet koldt og vandt endnu engang.

LFA – Fredericia
To vigtige spillere har karantæne til sidste kamp.
9min. 0-1 Fredericia. LFA er presset helt i bund.
16.min: Hjørnespark, som i to omgange rammer Hadji, anden gang lykkedes det at få bolden i nettet. 1-1.
19.min: 1-2.
33.min: 2-2 friløber til Zych og han scorer.
2276 tilskuere er mødt op til sidste kamp.
62.min: 2-3 til Fredericia.
74.min; 2-4 til Frederica.
89.min: Michael Pedersen reducerer til 3-4 fra en god stikning fra Nick Christensen.

Det var godt nok noget af en super afslutning på sæsonen af LFA, hvor man lige præcis levede op til den forventning manageren havde sat, da han satte sit i sædet i vinterpausen. Flot kæmpet af LFA, men det tog godt nok sin tid før spillet begyndte at flyde derudaf.
Efter Lorentzen ankom til LFA har klubben scoret 33 mål i 15 kampe, hvilket må siges at være et godt gennemsnit.
Flere spillere var den primære årsag til at LFA stormede derudaf i de sidste kampe. Især topscorer Bartosz Zych, Hadji, Nick Christensen og Vujanovic var spillere man lagde mærke til i hver kamp.
Nu ser man frem til at man får en masse nye forstærkninger til den nye sæson, hvor man håber at man vil være at finde i top 4. Et meget højt sats af Lorentzen, men det er nu også det han er blevet kendt for i fodboldverdenen.


Slutstillingen: http://img372.imageshack.us/img372/7577/slutstillingens1eb6.jpg
Sluttrup: http://img372.imageshack.us/img372/7947/slutrups1vk1.jpg
Logged


MartiESP
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Lolland Falster Alliancen | Målet er top 4
« Svar #42: 12 Maj 2008, 17:47 »




Transfers:
Mads Beierholm (fri fra Brabrand)
Jamil Fearrngton (fri fra Stavanger)
Inan Özcan (DKK10K fra Ølstykke)
Lars Christensen (fri fra Silkeborg)
Srdjan Remetic (DKK0 fra IFK Malmö) forbeholdt reservemidtbane i tilfælde af skader
Tommy Olsen (fri fra Frem)
Martin E. Jensen (fri fra Frem)
Amr Saber (fri fra Haras El-Hodoud) 18 årig egypter
Michael Fisker (fri fra Vejle) 18 årig angriber med 40 mål i 40 kampe på Vejles U18 hold
Tamer Radie (fri fra Ittihad) 18 årig egypter


Venskabskampe:
Greve - LFA (2-8)
LFA - OB (0-4)
LFA - Brøndby (0-6)

LFA har været så heldige, at to storklubber har taget et smut forbi Danmark, og har valgt at ligge venskabskampe mod LFA.
Der er tale om Fenerbahce og Chelsea, hvilket må siges at være et par storhold som kan tiltrække en del tilskuere, samt autografjægere til Nykøbing Falster Idrætspark.

Kampene endte således:
LFA - Fenerbahce (0-6)
En kamp som LFA ikke fik meget fodboldmæssigt ud af, ingen chancer til LFA. Til gengæld var der mødt 8682 tilskuere op for at se venskabskampen på Nykøbing Falster Idrætspark. Virkeligt imponerende. Mon ikke der blev skrevet en del autografer af storspillerne fra Fenerbahce, heriblandt Kezman og Roberto Carlos.

LFA - Chelsea (0-3)
En flot kamp af LFA, hvor man faktisk var tæt på et par gange, men Petr Cech er en klassemålmand og der kunne ikke scores på ham.
9907 tilskuere var mødt op, hvilket er helt uhørt til en venskabskamp på disse kanter.

Desværre blev det til en del nederlag i venskabskampene, men to af kampene var der også klasseforskel, men ellers godt spil i kampene fra LFA.
Om få dage begynder den nye sæson, hvor man i de første kampe har et par meget svære modstandere.
AGF, Kolding, SønderjyskE hedder de tre første kampe i ligaen, mens man efter AGF kampen møder Sædding/Guldager i pokalturneringen.




Truppen sæson 2008/2009
http://img240.imageshack.us/img240/5222/trup20082009kl9.jpg
« Seneste Redigering: 12 Maj 2008, 17:50 af MartiESP » Logged


MartiESP
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Lolland Falster Alliancen | Målet er top 4
« Svar #43: 13 Maj 2008, 16:19 »


LFA – AGF (2,63 – 3,00 – 2,50)
LFA har siddet godt og grundigt på kampen, og i 31.min lykkedes det at bringe sig foran 1-0 på mål af den 18 årige Michael Fisker, som spiller sin første kamp for LFA. Michael Fisker havde stor succes på Vejles U18 hold i sidste sæson, hvor han hamrede 40 mål ind i 40 kampe.
Spørgsmålet har hele tiden været om Fisker også kunne score mål på et meget højere niveau i første division. Det har han lige svaret på, det kan han godt.
3 minutter til halvleg og Mads Beierholm bringer bolden fremad mod Michael Fisker. Fisker holder på bolden og håber han får lidt hjælp fra den offensive midtbane. De er imidlertidigt for længe om at komme frem, og Fisker tager sagen i egen hånd og dribler et par spillere i AGFs forsvar og ender med en flot afslutning uden chance for AGF målmand Steffen Rasmussen. 2-0 til LFA.
AGF har været langt fra deres superliganiveau, som man nok havde troet de stadig havde lidt af efter nedrykningen.
AGF tager herefter lidt over, og har et par gode chancer, men istedet scorer LFA på en kontra i 86.min. Målscorer den 18 årige egypter Amr Saber. Han har ellers været meget neutral igennem kampen, men her 4 min før tid viste han lidt af sine evner.
For at det skulle blive endnu værre for AGF så blev Kim Madsen udvist i 89.min.
Fantastisk sejr over en af de store favoritter til oprykningen til den bedste række. Hvis LFA kan vinde over AGF, så kan man vel også slå alle andre hold. Hovedet skal bare holdes koldt, så skal det nok gå, når man møder de andre store hold i 1.division.


Sædding/Guldager – LFA (11,00 – 0,00 – 1,17)
Kæmpe chok: LFA har siddet på hele kampen, men det er SGI som meget overraskende som kommer foran på en kontra i 38.min.
Sidste sæsons topscorer Bartosz Zych har været med fra start istedet for 2 målsskytten Michael Fisker, men i 60.min byttes Zych netop ud med Fisker. I samme minut nedlægges Fisker i straffesparksfeltet og der er straffe til LFA. Mustapha Hadji omsætter det mål og dermed 1-1.
Helt utroligt i 76.min går det galt igen på en kontra og SGI er måske ved at lave en kæmpe overraskelse ved at slå LFA ud af pokalen.
Skandalen er en realitet. LFA er ude allerede i 1.runde af pokalen. En turnering som man havde regnet med at nå langt i dette år. LFA stod i kø foran SGIs målfelt i slutfasen, men ind ville bolden ikke. Den her kamp skal bare hurtigst muligt glemmes, så det ikke begynder at gå ud over ligapræstationen.

Kolding FC – LFA (2,50 – 3,00 – 2,63)
En meget livlig start på kampen, hvor Kolding har været tættest på at komme foran. I 36.min får LFA dog straffespark. Desværre brænder Lozanovski.
Anden halvleg har været lige så tæt som første halvleg, men i 77.min lykkedes det LFA at bringe sig i front på mål af Joakim Pedersen som kort forinden havde trådt ind på banen.
LFA vinder 1-0 ude mod Kolding, dermed har man nu maximumpoint efter 2 ligakampe med sejre over to af de gode hold i ligaen. Næste kamp er mod SønderjyskE, som igen bliver en svær dyst.
Imens 1.division er gået igang har man været foruden Jamil Fearrington, som deltager ved OL med USA. USA har indtil videre spillet sig til semifinalen.





LFA – SønderjyskE (2,75 – 3,20 – 2,25)
LFA fortsætter det gode spil i 1.division og man bringer sig foran 1-0 efter 16 min på mål ad Michael Fisker.
SønderjyskE udligner på et flot mål i 78.min. Joakim Pedersen er igen kommet på banen og han scorer for anden kamp i træk i 88.min. Det har ikke været det samme spil, som LFA har præsteret de seneste par kampe, men man vinder endnu engang. Hvilken start på sæsonen af LFA, hvor man nu ligger nr. 2 med maximumpoint, kun Lyngby ligger foran LFA med bedre målscorer.
Logged


MartiESP
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Lolland Falster Alliancen | LFA ligger til oprykning til Superligaen
« Svar #44: 14 Maj 2008, 16:56 »

Holbæk - LFA (2,50 – 3,00 – 2,63)
På papiret ligner det en meget tæt kamp, det er dog LFA som er kommet bedst fra start i ligaen med maximumpoint kontra 4 point til Holbæk i de første 3 kampe.
LFA stiller op i stærkeste opstilling, eneste ændring siden de 3 første kampe er at Nicklas Paulsen er sat ud af truppen og den gamle bomber Tommy Olsen med på bænken.

LFA lægger godt ud, da man allerede i 3.minut bringer sig foran 1-0 på mål af Nick Christensen. Christensen modtog bolden uden for feltet og spillede 1-2-spil med Mads Beierholm. God start på kampen af LFA, skal der virkeligt stå 12 point på kontoen efter 4 kampe?
Holbæk spiller herefter meget bedre og bringer sig tilbage i kampen, da de udligner i 33.minut, hvor LFA målmand Christian Emil Petersen ellers reddede i to omgange.
LFA falder herefter helt fra hinanden og Holbæk scorer endnu to gange inden halvlegen. 3-1 til Holbæk ved halvlegen. Hmm.
I anden halvleg sidder LFA igen på kampen og man skifter også Tommy Olsen på banen istedet for Michael Fisker. I 76.min kommer der spænding i kampen igen, hvor der reduceres på mål af indskiftede Tommy Olsen. Oplægget var i særklasse fra Nick Christensen, som her i begyndelsen af sæsonen har været helt fænomenal.
LFA taber dog sin første kamp i sæsonen. Det skulle jo også ske på et tidspunkt.

Sædding/Guldager som slog LFA ud af pokalen i 1.runde har endnu engang lavet en choksejr, denne gang har de slået HIK ud af 2.runde. Er det den nye pokaldræber?

LFA – Brabrand (2,00 – 3,25 – 3,25)
LFA er favoritter til dagens kamp mod Brabrand, og kravet fra manageren er også en sejr.
Michael Fisker er røget helt ud af truppen til dagens kamp, istedet spiller Lars Christensen fra start. Det bliver Lars’ første 1.divisionskamp siden skiftet fra Silkeborg.
LFA har siddet fuldstændigt på kampen, men det går ufortjent galt i 35.min, da Brabrand scorer til 0-1 på deres første chance.
UTROLIGT. LFA taber igen, hvor man ellers sad fuldstændigt på kampen. Brabrand havde 1 chance i løbet af kampen og den scorede de på, til forskel havde LFA 8 chancer inden for rammen, uden mål. Det ser ud til at den gode start mod et par tophold har gjort at, man har undervurderet de mindre hold.

FC Fyn – LFA (2,63 – 3,00 – 2,50)
Jamil Fearrington kan få debut efter han er vendt tilbage fra OL, hvor USA endte med at få 4.pladsen.
Fearrington starter på bænken, men kommer nok ind senere i kampen.
6.minut bringer Nick Christensen LFA foran 0-1. Selv samme Christensen scorer også til 0-2 i 12.min, da han hamrer bolden mod mål fra 40 meters afstand.
FC Fyn bringer sig tilbage i kampen med en reducering i 36.min. Ingen chance for Christian Emil Petersen i LFA målet.
42.min scorer Lars Christensen sit første mål for LFA, dermed er LFA foran 1-3. Det ser ud til, at LFA er tilbage med en sejr.
48.min bringer LFA sig yderligere foran, da Lars Christensen scorer sit andet mål i kampen.
68.min kommer Jamil Fearrington på banen istedet for Lasse Holmgaard og får dermed debut for LFA.
82.min bringer den gamle Hadji LFA foran med 1-5. Virkelig en flot sejr til LFA, og 2 minutter senere scorer Michael Fisker som kort forinden er kommet på banen. 1-6.







Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010