home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 383 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  39~ Il Migliore; må den bedste blog vinde.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint
Forfatter Emne: 39~ Il Migliore; må den bedste blog vinde.  (Læst 40531 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 36~ Il Migliore; ny stil.
« Svar #180: 30 Maj 2008, 19:43 »

Dau - mange mange tak! Smiley Fedt at en tidligere vinder, giver sig tid til at kommentere, haha Smiley

Nå, men jeg er enig. Den gamle stil var bedre, men det var en tand for omfattende, og jeg tænkte at da jeg "mestrerede" denne stil ok, og ville derfor begive mig i kast med det. Synes nu selv den er overskuelig, men kan godt være at skrifttypen er en anelse for lille.

Tak for den sidste kommentar. Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 36~ Il Migliore; ny stil.
« Svar #181: 31 Maj 2008, 16:18 »

« Seneste Redigering: 31 Maj 2008, 16:19 af Zulue » Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 37~ Il Migliore; ny stil.
« Svar #182: 31 Maj 2008, 17:09 »

Nej hvor ærgeligt! At tabe 3-4 efter at have været foran 3-0 - det er sku syndt! Men rigtig god blog, og tror du får min stemme.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 37~ Il Migliore; ny stil.
« Svar #183: 31 Maj 2008, 19:00 »

Nej hvor ærgeligt! At tabe 3-4 efter at have været foran 3-0 - det er sku syndt! Men rigtig god blog, og tror du får min stemme.

Hey, en stemme! Opstemt Haha, hvor nice. Mange mange tak Smiley

Jeg kommer med to updates mere i dag. Først en om pokalturneringen og så en opsamling. Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 37~ Il Migliore; ny stil.
« Svar #184: 31 Maj 2008, 19:23 »

Det er sgu klasse Zulue. Det er ufortjent, hvis du ikke kommer i top 3. Wink

EDIT: Skriver lille uddybning.

Det er sgu fantastisk. Igen har du givet os en blog fuld af gode ting. Du har altid skrevet godt, mens du laver grafik på et meget højt niveau. Selv om skrivestilen ikke er anderledes er det alligevel interessant at læse hver evigt eneste gang og, hver dag når jeg kommer ind på FmFreaks er at tjekke om der har været update i din eller Hafiz blog. Du har faktisk inspireret mig til en blog med Fiorentina. Thumbs Up

Fantastisk Zulue! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 31 Maj 2008, 19:39 af -LFC- » Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 37~ Il Migliore; ny stil.
« Svar #185: 31 Maj 2008, 21:27 »

Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 38~ Il Migliore; må den bedste blog vinde.
« Svar #186: 31 Maj 2008, 22:12 »

Smukt Zulue. Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 38~ Il Migliore; må den bedste blog vinde.
« Svar #187: 31 Maj 2008, 23:28 »

O P S A M L I N G

på hele denne blogmåned.


Da jeg gik ind til denne konkurrence, var det med meget i tankerne. Jeg ville lave en god og underholdende blog, der kunne være nyskabende, kreativ og med sproget højt og grafikken tæt på perfekt.
Jeg har overholdt det med sproget og grafikken og jeg er faktisk ganske tilfreds med mit arbejde i Il Migliore. Ikke fordi det var noget nyt på skalaen, men jeg nåede 39 updateringer på en måned, hvilket svarer til .. mere end en om dagen. Men én ting jeg ikke gjorde – en ting, der sagtens kan have kostet mig en masse læsere og den eneste ting jeg ville kunne lave om – var variation, nyskabelse, kreativitet – kald det hvad du vil.
Det er jeg faktisk ret irriteret over, at jeg ikke fandt ud af noget før. Starten drejede sig bare for mit vedkommende om, at holde trit med de andre, producere updates og ligge stærkt ud. Det gjorde jeg også – muligvis grundet en intro, jeg stadig er stolt over – men i farten glemte jeg sgu at variere og tænkte nyt, så læserne blev ved med at læse og kommentere. Det er for sent nu, jeg overlever nok, og det gør I nok også. Ellers er det pænt surt. Shockeret

Starten forløb også med at tjekke de andre konkurrenter – eller mangel på samme Wink – ud. Der var hurtigt mange blogs, og mange, jeg slet ikke ville kunne følge med i. Jeg gav det en forholdsvist stor sortering, og jeg tjekkede ALLE blogs ud, for derefter at sortere fra – det gjorde jeg så også, men jeg er glad for jeg gav alle en chance. – ”Nye” brugere som mig har brug for at kende en ny horisont, der tæller andre navne end Cesc, Rossonero, John Spurs etc. Jeg kendte inden konkurrencen ikke Hafiz, men nu ligger han lunt i svinget – efter en sindssyg gennemtænkt blog – til at tage hele baduljen.
Netop Hafiz er som jeg nævnte overstående, en af mine favoritter. En af mine to favoritter – den anden er JimmyGP. Hafiz lavede et fuldstændig genialt koncept i at køre med flere stile, flere variationer, og nogle af hans updates om dødssynderne læste jeg flere gange. Tak for en god blog, Hafiz.

JimmyGP begyndte jeg at følge nogle måneder før konkurrencen startede. Det var egentlig ikke noget godt bekendtskab i starten, men jeg lærte at kende hans stil – der ikke altid var lige grafisk perfekt – og accepterede at læse det grafiske, så flot og lige-til, som Jimmy leverer det.
Den sidste blog jeg lige vil nævne, med et tilhørende stykke tekst til er Møllers QPR-blog. Flot skrevet, og updates i massevis i starten; Møller blev herefter doven som dagen var lang og gjorde ikke dagens gode gerning, hvilket gør at jeg ikke kan placere min stemme på hans blog. Nibali, Thorøe, Zone og Dusty leverede også gode blogge – enten ”så længe det varede” eller for Dysty og Nibalis tilfælde bare generelt.

Lidt om min egen blog her til sidst. Jeg regnede bestemt ikke med at vinde forinden jeg gik til konkurrencen – det gjorde ingen af jer seere heller ikke, og derfor gik jeg ind uden pres, hvilket var dejligt befriende. Jeg valgte et tema til bloggen. Jeg skulle gøre Fiorentina til de bedste i Italien – Il Migliore (Il Migliore betyder den bedste, mener jeg). Jeg ville skrive i det sprog jeg fandt mig bedst tilrette med at skrive, og det havde jeg ingen betænkninger om.

Da jeg kom i gang, flød spillet og det var bare godt – jeg hyggede mig, og det gjorde I andre også. Tak for en god måned, med fede blogs i højsædet og god underholdning, bedst som vi alle kan lide det.
Tak til ALLE, der har kommenteret – tak til ALLE, der har læst og tak til alle der vil stemme. Det betyder meget, hvis jeg kunne skrabe en stemme eller to sammen.

    ~ZULUE





Alt er stille. Byen er forladt. Den lokale park er tømt. Tømt for hunde, solbadning, eller blot mennesker.
Byen er lukket. En dagslang fiesta. Alt er lukket – der er ingen grund til at åbne noget.
Der er fodbold på stadion.

Velkommen til Firenze - Semplicemente Il Migliore.
« Seneste Redigering: 31 Maj 2008, 23:59 af Zulue » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 39~ Il Migliore; må den bedste blog vinde.
« Svar #188: 31 Maj 2008, 23:33 »

Tak for en fantastisk blog Zulue. Du fortjener virkelig en top 3. Thumbs Up
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 39~ Il Migliore; må den bedste blog vinde.
« Svar #189: 31 Maj 2008, 23:43 »

Ja, tak for en god - eller retter: Fantastisk blog Zulue. Du får min stemme, og jeg er stolt over at være nævnt i "afslutning".

Det grafiske har været så fedt, tekst's mæssigt har det også været rigtig godt, og resultaterne er jo ikke til at klage over! Så alt i alt: Smukt, som LFC tidligere´har sagt, og så håber jeg vi snart ser dig igen!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 39~ Il Migliore; må den bedste blog vinde.
« Svar #190: 01 Jun 2008, 01:18 »

Man bliver sgu helt stolt når man bliver nævnt i en blog.. Du har lavet en rigtig flot blog og skabt flotte resultater med Fiorentina Thumbs Up Jeg har nydt at følge din færd og jeg håber som LFC at du ender i top3.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: 39~ Il Migliore; må den bedste blog vinde.
« Svar #191: 01 Jun 2008, 17:40 »

Tak for en fed blog Zulue. Dette er den bedste blog. Håber fandme du vinder. _O0
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 39~ Il Migliore; må den bedste blog vinde.
« Svar #192: 01 Jun 2008, 18:32 »

Tak for en fantastisk blog Zulue. Du fortjener virkelig en top 3. Thumbs Up

Tak, og tak for støtten, bloggen igennem. Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 39~ Il Migliore; må den bedste blog vinde.
« Svar #193: 01 Jun 2008, 18:32 »

Ja, tak for en god - eller retter: Fantastisk blog Zulue. Du får min stemme, og jeg er stolt over at være nævnt i "afslutning".

Det grafiske har været så fedt, tekst's mæssigt har det også været rigtig godt, og resultaterne er jo ikke til at klage over! Så alt i alt: Smukt, som LFC tidligere´har sagt, og så håber jeg vi snart ser dig igen!

Beæret over en sådan kommentar. Du har bare at være stolt over din blog Wink

Tak.  Forlegen
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 39~ Il Migliore; må den bedste blog vinde.
« Svar #194: 01 Jun 2008, 18:33 »

Man bliver sgu helt stolt når man bliver nævnt i en blog.. Du har lavet en rigtig flot blog og skabt flotte resultater med Fiorentina Thumbs Up Jeg har nydt at følge din færd og jeg håber som LFC at du ender i top3.. Thumbs Up
Hehe, jaeh, det bliver man vel. Jeg håber også selv på top3, selvom jeg sagtens kan se andre, der kunne være over min blog.
 Smiley
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010