home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1261 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Randers FC - Fluen på væggen
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad er min synsvinkel?
Fantastisk med noget anderledes.
- 6 (15,8%)
fint med noget nyt.
- 12 (31,6%)
Ok.
- 4 (10,5%)
Ringe...
- 11 (28,9%)
HVAD FANDEN ER DET?!?!?!
- 5 (13,2%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Randers FC - Fluen på væggen  (Læst 17193 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller

Sv: Randers FC - Fluen på væggen
« Svar #45: 01 Maj 2008, 01:17 »

Hey Yoggidk.
Jeg vil give dig ros. Jeg synes det er en fantstisk idé du har fået dig her. Jeg kunne ikke lade vær med at smile da jeg læste den. og det er godt Thumbs Up
Jeg synes du skal klø på og holde ved, da det er en sjov vinkel du har taget på det hele.

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Yoggidk
Gæst

« Svar #46: 01 Maj 2008, 01:25 »

Hey Yoggidk.
Jeg vil give dig ros. Jeg synes det er en fantstisk idé du har fået dig her. Jeg kunne ikke lade vær med at smile da jeg læste den. og det er godt Thumbs Up
Jeg synes du skal klø på og holde ved, da det er en sjov vinkel du har taget på det hele.

Tak for rosen  Shockeret

Yoggidk
Gæst

« Svar #47: 01 Maj 2008, 01:32 »

Men vondracek: Det er bare vigtigt at jeg her i starten får kommentare, så jeg kan finde ud af om nogen syntes om min idé.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #48: 01 Maj 2008, 09:47 »

Synsvinklen er anderledes, og det skal du have ros for! Jeg kan godt lide folk, der tør skille sig ud fra mængden, og der gør du med denne synsvinkel. Nu skal du satme udnytte alle de fordele fluen har, og passe på det ikke bliver useriøst Wink Det ser fint ud, og glæder mig til at se, hvad du kan lave i hesteland Grin KIU!

Yoggidk
Gæst

« Svar #49: 01 Maj 2008, 09:56 »

Marc Nygaard. Mål på samlebånd - ja tak!
   Indkøb
Så er det transfer tid, og det vil sige at det er en travl tid for os fluer, min kone vækker mig tidligt da hun siger at jeg skal høre de indkøb som hun havde været oppe i en evighed for at se. Hun forklarede mig det vigtigste om indkøbe og nu vil jeg prøve at gøre det så godt jeg kan til jer.
Da Randers ikke har alverdens penge blev det kun til disse indkøb i Larsens første vindue at købe i.
Bobbie Friberg Da Cruz – 160k dkk.
Bobbie er udset til at skulle kæmpe med Nguyen om pladsen på højre kanten. Han er en driblestærk spiller på 26 år.
Valter Tomáz Jr – 750 k dkk.
Valter er udset til at skulle kæmpe med Søren Pedersen om højre backen og Behi om den defensive midt.
Miguel Salomón – Fri.
Miguel er købt som back-up til midtbanen, så at man har en hvis skader skulle komme.
Simon Bræmer – Leje.
Bræmer er købt til at være back-up til angrebet, hvor navne som Berg og Nygaard står før på listen.
 Man har derimod valgt at sælge Jonas Damborg for 1 mio dkk til AaB, da man ikke brugte ham.

Ikke mange indkøb kom til klubben, men Joakim Larsen har allerede lovet, at der kommer et par spillere I vinter pausen, og også nogen frem til den næste sæson, hvis ellers han kan holde holdet fra nedrykning, og derfor også sikre hans eget job.
Så derfor tog jeg ud til den nye træner Joakim for at blive venner med ham, hvilket ikke altid er helt nemt, da vi jo ikke kan tale sammen… Da jeg ser på hans skrivebord ser jeg en lille tavle med brikker på, og navne nedenunder. Det må være den forventede start-11er…

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #50: 01 Maj 2008, 09:58 »

Ærgeligt med salget af Damborg - han er vel et af randers største talenter Smiley Men ellers ser dine transfers fine ud Smiley Wink Fluen skal på indkøb Grin

Yoggidk
Gæst

« Svar #51: 01 Maj 2008, 10:00 »

Ærgeligt med salget af Damborg - han er vel et af randers største talenter Smiley Men ellers ser dine transfers fine ud Smiley Wink Fluen skal på indkøb Grin

Damborg var med sine stats ikke aktuelt til mit første hold.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #52: 01 Maj 2008, 10:05 »

Damborg var med sine stats ikke aktuelt til mit første hold.
Nej, men det vil han bestemt blive Wink Men 1 mio er en pæn pris, og Bræmer skal nok banke nogle kasser ind!

Yoggidk
Gæst

« Svar #53: 01 Maj 2008, 10:27 »

STEM STEM STEM ! Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #54: 01 Maj 2008, 20:39 »

Godt med noget info omkring transfers Wink
- er du ikke lidt bagud, nogle er allerede færdig med første sæson? (:

Zulue
Manager

« Svar #55: 01 Maj 2008, 20:45 »

Jeg må indrømme, at jeg slet ikke kan tage det seriøst - konceptet holder ikke en meter, tankegangen om at skille sig ud er perfekt, men at gøre det med en flue der tænker er sku lige lidt lavt.

Held og lykke.

Yoggidk
Gæst

« Svar #56: 01 Maj 2008, 22:13 »

Godt med noget info omkring transfers Wink
- er du ikke lidt bagud, nogle er allerede færdig med første sæson? (:

Er de, jeg har selv spillet 2 sæsoner, men tror faktisk også jeg trækker mig ud.  Forseglede Læber

Yoggidk
Gæst

« Svar #57: 01 Maj 2008, 22:15 »

RFC’s start-11er
For satan det er trælst at ham den nye træner i RFC har fået en blæser på sit bord, lige ved det jeg gerne ville kigge nærmere på.. Jeg ryger simpelthen væk hver gang jeg kommer nærmere. Holdet som lå på Larsens bord ser således ud, hvor man ser at der på dette hold er Ousager blevet valgt frem for Ellegaard, men det siges dog også at Ellegaard er skadet for tiden, men også at Larsen og Ellegaard har været oppe at skændes, trods Larsens ret korte ophold i klubben! Forsvaret består af Frederiksen, Arzumanyan, Tomáz og Pedersen. Dvs. at man ser okay ud i den bagerste kæde. Midtbanen bestået af Behi, Nguyen, John og Bobbie er en offensiv midtbane hvor Behi er den store styrmand som skal ind og tackle og erobre bolde. Imens Nguyen skal føre bolden frem, score mål og lave fremragende afleveringer. Kanterne er John og Bobbie, som begge gerne vil udfordre og slå knivskarpe indlæg ind mod Berg og Nygaard som ligger fremme og begge er meget skarpe med hovedet. Nu vi kom forbi angrebet hurtigt, er det forventet at Søren Berg bliver den af dem der trækker lidt ned i banen og lidt ud mod siderne, for at gøre plads til den enorme Nygaard inde i feltet.

dasmessi
Gæst

« Svar #58: 01 Maj 2008, 22:16 »

Fed intro. KIU

Kaas
Reserveholdsspiller

« Svar #59: 01 Maj 2008, 22:56 »

Ser godt ud . Smiley

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010