home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1091 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Randers FC - Fluen på væggen
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad er min synsvinkel?
Fantastisk med noget anderledes.
- 6 (15,8%)
fint med noget nyt.
- 12 (31,6%)
Ok.
- 4 (10,5%)
Ringe...
- 11 (28,9%)
HVAD FANDEN ER DET?!?!?!
- 5 (13,2%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Randers FC - Fluen på væggen  (Læst 17215 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Randers FC - Fluen på væggen
« Svar #30: 01 Maj 2008, 00:34 »

Jeg synes, modsat alle andre åbenbart(?), at det er en genial synsvinkel.
Der skal bare noget mere kød på historierne, altså noget mere action i "fluens" hverdag Smiley .
Spændende at følge!

- Forresten, lever fluer ikk kun omkring to uger Grin ?

Yoggidk
Gæst

« Svar #31: 01 Maj 2008, 00:34 »

Jeg synes, modsat alle andre åbenbart(?), at det er en genial synsvinkel.
Der skal bare noget mere kød på historierne, altså noget mere action i "fluens" hverdag Smiley .
Spændende at følge!

- Forresten, lever fluer ikk kun omkring to uger Grin ?

Min flue er en anti-flue  funny funny

DavidMadsen
Manager

« Svar #32: 01 Maj 2008, 00:36 »

Min flue er en anti-flue  funny funny
Den har bare Randers i blodet Grin .

Yoggidk
Gæst

« Svar #33: 01 Maj 2008, 00:40 »

Den har bare Randers i blodet Grin .

Tak fordi der er en der kan lide mit arbejde.

Yoggidk
Gæst

« Svar #34: 01 Maj 2008, 00:51 »

Er der ikke en i crewet der kan rydde lidt op i de første par kommentare til bloggen her? Smiley så i søde.

DavidMadsen
Manager

« Svar #35: 01 Maj 2008, 00:52 »

Tak fordi der er en der kan lide mit arbejde.
Det var så lidt Thumbs Up
- Men så forventer jeg også der bliver skrevet Grin
Ej, KIU Smiley !

Yoggidk
Gæst

« Svar #36: 01 Maj 2008, 00:52 »

Det var så lidt Thumbs Up
- Men så forventer jeg også der bliver skrevet Grin
Ej, KIU Smiley !

Skrevet, 100%, der kommer 2. updates imorgen  Tunge

DavidMadsen
Manager

« Svar #37: 01 Maj 2008, 00:54 »

Skrevet, 100%, der kommer 2. updates imorgen  Tunge
Dejligt!  Wink
Er der noget før omkring middag, for ellers kan jeg først læse det om aftenen Thumbs Up..

Yoggidk
Gæst

« Svar #38: 01 Maj 2008, 00:54 »

Dejligt!  Wink
Er der noget før omkring middag, for ellers kan jeg først læse det om aftenen Thumbs Up..

der er 100% sikkert en før klokken 13.

DavidMadsen
Manager

« Svar #39: 01 Maj 2008, 01:01 »

Godt så, så håber jeg at jeg kan nå at få den læst inden jeg skal køre Smiley !
- God arbejdslyst Wink !

vondracek
Gæst

« Svar #40: 01 Maj 2008, 01:05 »

Hey Yoggi!

Du er jo ved at være en kendt en indenfor blogskriveri. Jeg har adskillige gange set dig være aktiv omkring blogsektionen og når jeg læser din indledning er jeg desværre ikke blevet særlig overrasket. Synes ikke, at du har forbedret dig specielt meget indenfor det grafiske, hvilket kan ses på de lidt for store billeder, som er det samme hver gang. At du også efterlader et tomt rum nederst kan jeg heller ikke lide, men det er vel en smagssag.
Jeg synes også, at du desperat råber efter kommentarer. Det bruder jeg mig heller ikke om, hvilket nogen andre måske heller ikke gør, hvorfor er grunden til, at de ikke smider en kommentar.
Ellers så er indledning jo ganske spændende. Fik et skæv smil i ægget, da jeg læste mig til din nye synsvinkel, som jeg må sige er meget.. kreativt fundet på.

Du skal bare klø på og som mange andre siger; hold bloggen igang, så skal du nok få opmærksomhed.

Erfurt
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 01 Maj 2008, 01:06 »

Rigtig god start Smiley Er fast læser

Yoggidk
Gæst

« Svar #42: 01 Maj 2008, 01:07 »

Hey Yoggi!

Du er jo ved at være en kendt en indenfor blogskriveri. Jeg har adskillige gange set dig være aktiv omkring blogsektionen og når jeg læser din indledning er jeg desværre ikke blevet særlig overrasket. Synes ikke, at du har forbedret dig specielt meget indenfor det grafiske, hvilket kan ses på de lidt for store billeder, som er det samme hver gang. At du også efterlader et tomt rum nederst kan jeg heller ikke lide, men det er vel en smagssag.
Jeg synes også, at du desperat råber efter kommentarer. Det bruder jeg mig heller ikke om, hvilket nogen andre måske heller ikke gør, hvorfor er grunden til, at de ikke smider en kommentar.
Ellers så er indledning jo ganske spændende. Fik et skæv smil i ægget, da jeg læste mig til din nye synsvinkel, som jeg må sige er meget.. kreativt fundet på.

Du skal bare klø på og som mange andre siger; hold bloggen igang, så skal du nok få opmærksomhed.

Jeg vil da gøre alt for at holde den oppe... Og ja jeg vil gerne have kommentare efter de mange negative i starten... Billederne vil jeg prøve at fikse  Rullende Øjne

Dusty78DK
Manager

« Svar #43: 01 Maj 2008, 01:08 »

Sætter denne post ind her, fordi jeg synes det er væsentlig at bloggens forfatter ser den.

Citat af: Yoggidk I dag kl. 00:58:38
Sikke en møgstart, den ene dårlige kommentar efter den anden... Kun fordi jeg vil prøve noget nyt.

Som jeg har skrevet andet steds: For at vinde konkurrencen, ja, bare for at gennemføre en hel måned som aktiv, kræves ikke kun gode evner som skribent eller grafikker.

Du har allerede stiftet bekendtskab med den væsentligste nødvendighed for at klare sig: UDHOLDENHED. I konkurrencen er udholdenhed særligt vigtig fordi du bliver målt mod de andres og fordi der er meget mere opmærksomhed rettet mod dig.

Hvis du skal overleve og samtidig synes det er sjovt, må du holde ved og være tro mod din vision for bloggen

P.S.: Nej, din blogstil er ikke mig, men who cares? Der er tusinde måder at skrive dem på. Tro på dig selv, det er nøglen.

Yoggidk
Gæst

« Svar #44: 01 Maj 2008, 01:09 »

Sætter denne post ind her, fordi jeg synes det er væsentlig at bloggens forfatter ser den.

Citat af: Yoggidk I dag kl. 00:58:38
Sikke en møgstart, den ene dårlige kommentar efter den anden... Kun fordi jeg vil prøve noget nyt.

Som jeg har skrevet andet steds: For at vinde konkurrencen, ja, bare for at gennemføre en hel måned som aktiv, kræves ikke kun gode evner som skribent eller grafikker.

Du har allerede stiftet bekendtskab med den væsentligste nødvendighed for at klare sig: UDHOLDENHED. I konkurrencen er udholdenhed særligt vigtig fordi du bliver målt mod de andres og fordi der er meget mere opmærksomhed rettet mod dig.

Hvis du skal overleve og samtidig synes det er sjovt, må du holde ved og være tro mod din vision for bloggen

P.S.: Nej, din blogstil er ikke mig, men who cares? Der er tusinde måder at skrive dem på. Tro på dig selv, det er nøglen.

Bare vent jer!  Hævet Øjenbryn

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010