home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 905 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fodboldmagasiner!
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Det bedste blad, er?
Player
- 28 (45,9%)
90M
- 11 (18%)
Goal
- 22 (36,1%)
Antal Stemmer: 61

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldmagasiner!  (Læst 28891 gange)
Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #90: 18 Jul 2008, 22:52 »

Synes jeg også er enormt fedt.

I goal har de også indført sådan en artikel (the scout tror jeg nok den hedder), den er dog under al kritik. De  vælger kun talenter der bliver snakket om, ikke ukendte, f.eks. da Pato skiftede til milan var det ham de skrev om.

Jeg synes det er synd, goal har virklig mistet kvaliteten, desværre.  Ubeslutsom

Men player er et køb værd  Cool

Jeg tror såment bare at du er vokset fra GOAL, som også har en helt anden aldersgruppe end den vi er i.
Det var fedt da man var mindre, men efterhånden når man blev ældre blev det kedelig læsning. Så gå du over til PLAYER og 90M Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #91: 18 Jul 2008, 22:53 »

Og at der er mode i bladet er åndsvagt

Det er deres plan, at det bl.a. skal omhandle mode Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #92: 18 Jul 2008, 22:54 »

Ja. Det er trods alt et livstilsmagasin. Dog fylder det heldigvis ikke så meget Wink
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #93: 18 Jul 2008, 22:55 »

Jeg tror såment bare at du er vokset fra GOAL, som også har en helt anden aldersgruppe end den vi er i.
Det var fedt da man var mindre, men efterhånden når man blev ældre blev det kedelig læsning. Så gå du over til PLAYER og 90M Wink

Tjaaa det gør jeg ogå  Wink

Man kan bare så nemt blive irriteret på goal, da de skriver om de samme spillere konstant og favoriserer Italien for åbenlyst  ticked off

Tilgendgæld var top 30 en fed feature, men den er bare lort nu. (altså top 15 )
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #94: 18 Jul 2008, 22:57 »

Det er jo klart du synes at det er dårligt. Du er langt fra den aldersgruppe de, som blad, sigter imod Wink
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #95: 18 Jul 2008, 22:58 »

Grønthandleren, du er ikke meget bedre selv.
Du siger at jeg skal læse goal, som vi andre gjorde for fire år siden.
Hvad rager det mig om Batistuta spiller polo?
Du kommer tit med nogle rigtig gode, fyldige indlæg, men når du begynder på det andet der, så mister jeg lysten til at diskuterer forskellige emner..
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #96: 18 Jul 2008, 23:00 »

Det er jo klart du synes at det er dårligt. Du er langt fra den aldersgruppe de, som blad, sigter imod Wink

Det var vidst hentydet mod mig, endnu engang.
Ikke for smart.
Logged


Arsenal Football Club


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #97: 18 Jul 2008, 23:02 »

Grønthandleren, du er ikke meget bedre selv.
Du siger at jeg skal læse goal, som vi andre gjorde for fire år siden.
Hvad rager det mig om Batistuta spiller polo?
Du kommer tit med nogle rigtig gode, fyldige indlæg, men når du begynder på det andet der, så mister jeg lysten til at diskuterer forskellige emner..

Det rager ikk dig, men er det ikk det der er problemet?
De skriver jo kun om de åbenlyse ting, og så kan det da godt være at du er ligeglad om Baptista spiller målmand, man læser der vel for at få viden

Tro han hentydede til SoAP
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #98: 18 Jul 2008, 23:02 »

Grønthandleren, du er ikke meget bedre selv.
Du siger at jeg skal læse goal, som vi andre gjorde for fire år siden.
Hvad rager det mig om Batistuta spiller polo?
Du kommer tit med nogle rigtig gode, fyldige indlæg, men når du begynder på det andet der, så mister jeg lysten til at diskuterer forskellige emner..

HAHA! funny Det er jo KUN fordi du ikke kan modargumentere det! Det skinner jo tydeligt igennem.
Jeg er ked af det, men den tager jeg sgu ikke til mig, Nicolas! Det er for lavt det der.
Og prøv nu lige at læse det igennem. Jeg skrev Batistuta som et eksempel på hvilke emner de bringer op. Altså! De har spurgt hvad han bruger sin tid på NU, efter sin flotte fodboldkarriere.

Det var vidst hentydet mod mig, endnu engang.
Ikke for smart.
Nej, Nicolas. Det var det faktisk ikke!
SOAP og jeg havde en god diskution, hvilket IKKE omhandlede dig på nogen måde. Og nej, jeg refererede heller ikke til dig. Så drop nu alle dine beskyldninger. Alting handler ikke kun om dig..
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #99: 18 Jul 2008, 23:06 »

Det rager ikk dig, men er det ikk det der er problemet?
De skriver jo kun om de åbenlyse ting, og så kan det da godt være at du er ligeglad om Baptista spiller målmand, man læser der vel for at få viden

Ja, men hvad kan jeg bruge den viden til?
At læse om Gattuso, PSG og Henrys tid efter Arsenal, er viden der kan bruges til noget.
Men der er også mange ligegyldige ting.

Logged


Arsenal Football Club


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #100: 18 Jul 2008, 23:08 »

Ja, men hvad kan jeg bruge den viden til?
At læse om Gattuso, PSG og Henrys tid efter Arsenal, er viden der kan bruges til noget.
Men der er også mange ligegyldige ting.


Du får jo en indsigt i hvad en aktiv karriere fodboldspiller laver efter sin pension og dermed indsigt i hvordan livet kan være efter fodbolden, hvilket der er stor forskel på. Nogle bliver alkoholikere og andre begynder måske at spille Polo. Det er IKKE ligegyldige ting.
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #101: 18 Jul 2008, 23:09 »

Ja, men hvad kan jeg bruge den viden til?
At læse om Gattuso, PSG og Henrys tid efter Arsenal, er viden der kan bruges til noget.
Men der er også mange ligegyldige ting.



Hvorfor er det viden, du kan bruge til noget? Det er viden, du selv kan indhente på nettet...
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #102: 18 Jul 2008, 23:11 »

Du har en tendens til at sige at jeg gør/ikke gør nogle ting, som du i virkeligheden ikke ved noget om.

Den skulle bare ikke komme fra dig af. Nu må jeg grine.

Jeg har ikke så meget at sige i denne diskussion, altså Grønthandleren har meget stærke argumenter, som Nicolas prøver at undgå. Det er da mega spændende at læse om at Batistuta spiller polo, for det er sådanne ting som man egentlig gerne vil vide. Jeg vil hvert fald gerne, da jeg synes det er en spændende fortælling, at en stor fodboldhelt dropper fodbold, fuldstændig.

Jeg har intet imod at PLAYER skal have lidt mode i. Jeg kan godt lide mode, og hvis man ikke kan lide mode, så kan man da alligevel godt læse bladet. Det er ikke ret mange sider som omhandler det, og det skal man nok bare bladre forbi.

PLAYER har alt for en hver fodboldsmag, og at de har skrevet om en spiller som Christian Poulsen vidner lidt om deres talent. Artiklen handler egentlig ikke om Poulsen som sådan, men mere om området i Sevilla - som jeg synes er spændende. De andre fodboldblade kunne måske godt tage ved lære af det, selvom 90 Minutter jo også har skrevet om Brentford's kultur og sådan. Det er virkelig spændende.

Men Nicolas, jeg tror stadig at du skal læse i GOAL. Efter denne lille snak vil jeg mene at det passer bedst til dine behov og holdninger. Og hvis du synes GOAL er for barnlig og PLAYER ikke fanger dig, så skulle du måske droppe at læse fodboldblade.

(Jeg havde vidst noget at sige alligevel....)
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #103: 18 Jul 2008, 23:12 »

Det er jo klart du synes at det er dårligt. Du er langt fra den aldersgruppe de, som blad, sigter imod Wink

Men stadig, hvorfor forkorte den ? det var en hyggelig ting  ticked off
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #104: 18 Jul 2008, 23:12 »

Hvorfor er det viden, du kan bruge til noget? Det er viden, du selv kan indhente på nettet...

Nej, for der findes ikke to ens interviews.
Se om du kan finde de ting som der har stået, om Gattuso, Anelka og Christian Poulsen, på nettet.
Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010