home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 957 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fodboldmagasiner!
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Det bedste blad, er?
Player
- 28 (45,9%)
90M
- 11 (18%)
Goal
- 22 (36,1%)
Antal Stemmer: 61

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldmagasiner!  (Læst 28957 gange)
Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #75: 18 Jul 2008, 22:06 »

GOAL helt klart
Logged


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #76: 18 Jul 2008, 22:10 »

Hvad vælger i
GOAL! eller Tipsbladet?
GOAL helt klart
Nej, nej, nej. Goal er for 10-årige drenge Wink
Jeg vælger Tipsbladet.
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #77: 18 Jul 2008, 22:11 »

Det eneste seriøse blad er Tipsbladet...GOAL er for drenge under 15.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #78: 18 Jul 2008, 22:11 »

PLAYER handler ikke så meget om fodbold, men som der står på bladet "Livsstilsmagasinet om international fodbold".
Jeg synes ikke det går i dybten, men skriver mere om ting som man har hørt så mange gange. Der står jo også om modetøj i det?!
Noget af de bedste i PLAYER er, når de skriver om tre talenter hver gang, det er spændende, og det er ikke talenter som Bojan, Pato og Vela.

Logged


Arsenal Football Club


kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #79: 18 Jul 2008, 22:18 »

Vil også mene at Tipsbladet er bedre. De kan forholde sig mere til aktuelt stof, samtidig med at de har har baggrundsartikler omhandlende lidt af hvert. Det er dog samtidig dyrere self da det kommer flere gange end de andre.

Havde Goal i halvandet år, så var det som om at man begyndte at genudsende artiklerne om de store stjernespillere. Det er næsten de 10 samme stjerner de skriver om hvert år.
Logged

It's gonna be legendary

United-styrer
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #80: 18 Jul 2008, 22:21 »

Jeg fik foræret et eksemplar af Player i Unisport for nylig. Deres artikler er utrolig velskrevne, og navnlig baggrundsartikler og portrætter er indsigtsfulde og spændende. Modesiderne hoppede jeg let og elegant over, men de lange artikler er interessant stof og gør bladet pengene værd.
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #81: 18 Jul 2008, 22:34 »

PLAYER handler ikke så meget om fodbold, men som der står på bladet "Livsstilsmagasinet om international fodbold".
Jeg synes ikke det går i dybten, men skriver mere om ting som man har hørt så mange gange. Der står jo også om modetøj i det?!
Noget af de bedste i PLAYER er, når de skriver om tre talenter hver gang, det er spændende, og det er ikke talenter som Bojan, Pato og Vela.

What!? Du mener altså at deres talentsektion er den bedste Huh
Så er det rent ud sagt fordi du ikke læser bladet igennem! I det sidste blad stod der bl.a. en masse godter om Calciopoli, Milan Lab, Christian Poulsen, Thierry Henry. Og nej det er ikke sådanne artikler som GOAL laver når de skriver om profilerne. I PLAYER er de meget mere indsigtsfulde og ja.. Bare hundrede gange bedre.
Så hvis du synes at de ikke går i dybden og skriver om ting man har hørt før, så er det som før nævnt, fordi du ikke læser bladet igennem og kun går efter fx talentsektionen. Hvilket er en skam.
For at bringe et eksempel mere op for at modbevise at de skriver om ting man har læst før. Har du NOGENSINDE læst at Batistuta spiller Polo nu? Og at han helst undgår at snakke om fodbold?
Har du læst en grundig gennemgang af Schusters udvalgte(trænerstab) i Real?
Eller læst om Jean Pierre Meersseman og hans erfaringer inden for lægebranchen i fodbold? Og hans stilling i Milan Lab før? Nej.. Jeg tror ikke at du har læst det i nogle andre magasiner før. Og et modsvar på at de går i dybden.. Jamen, så tag at læs bladet igennem Opstemt
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #82: 18 Jul 2008, 22:35 »

What!? Du mener altså at deres talentsektion er den bedste Huh
Så er det rent ud sagt fordi du ikke læser bladet igennem! I det sidste blad stod der bl.a. en masse godter om Calciopoli, Milan Lab, Christian Poulsen, Thierry Henry. Og nej det er ikke sådanne artikler som GOAL laver når de skriver om profilerne. I PLAYER er de meget mere indsigtsfulde og ja.. Bare hundrede gange bedre.
Så hvis du synes at de ikke går i dybden og skriver om ting man har hørt før, så er det som før nævnt, fordi du ikke læser bladet igennem og kun går efter fx talentsektionen. Hvilket er en skam.
For at bringe et eksempel mere op for at modbevise at de skriver om ting man har læst før. Har du NOGENSINDE læst at Batistuta spiller Polo nu? Og at han helst undgår at snakke om fodbold?
Har du læst en grundig gennemgang af Schusters udvalgte(trænerstab) i Real?
Eller læst om Jean Pierre Meersseman og hans erfaringer inden for lægebranchen i fodbold? Og hans stilling i Milan Lab før? Nej.. Jeg tror ikke at du har læst det i nogle andre magasiner før. Og et modsvar på at de går i dybden.. Jamen, så tag at læs bladet igennem Opstemt

BURN!
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #83: 18 Jul 2008, 22:37 »

Her er min vurdering af de blade jeg har læst:

Goal: et blad der passer til en der følger med i fodbold under 12 år, eller for en nybegynder.
Deres top 30/15 er simpelthen lavet med for lidt baggrundsviden, plus at artiklerne kun fremhæver det man ved eller kan læse andre steder, ingen brugbare oplysninger, og for lidt resereach (stav).

Tipsbladet: fantastisk blad, gad dog ikk investere i det hver gang det udkom, men op til EM/VM/ Sas ligaens begyndelse/osv er det et must at læse for at følge med i udviklingen.

Player: rigtig godt blad, bortset fra alt det om mode, osv så er det godt. Kommer med en fin baggrund på artiklerne, og går også mere i dybden. Har kun læst det en gang og blev rigtig positivt overrasket.
Fx en artikel om PSG hvor de havde fundet facts og snakket med en af klubbens fans, om PSG.

Vurdering i stjerner:

Goal: 3/10

Det holder bare ikk i længden, simpelthen for dårlig arbejde med artiklerne.

Tipsbladet: 7/10

Mange gode informationer, men til prisen og til hvor meget forskelligt der sker for hvert nummer kan det ikk få topkarakter.

Player: 8/10

Godt lavet men for meget ud over fodbold
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #84: 18 Jul 2008, 22:38 »

Jeg har bestemt læst bladet igennem, men der står for meget om mode.
Du har en tendens til at sige at jeg gør/ikke gør nogle ting, som du i virkeligheden ikke ved noget om.
Det var bare MIN mening, og den holder jeg fast ved.
Logged


Arsenal Football Club


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #85: 18 Jul 2008, 22:40 »

BURN!
Prøv at komme med et seriøst bidrag i stedet for det pjat.
Og hvorfor skriver du :"BURN"?
Synes du magasinet PLAYER er dårligt eller hva'?

Jeg har bestemt læst bladet igennem, men der står for meget om mode.
Du har en tendens til at sige at jeg gør/ikke gør nogle ting, som du i virkeligheden ikke ved noget om.
Det var bare MIN mening, og den holder jeg fast ved.
JA! Det er da klart jeg siger det! For så har du virkelig ikke læst bladet igennem! Der står måske 10 sider om mode, hvilket man godt kunne have undgået ja. Men ligefrem at sige at de ikke går i dybden med deres artikler vil være en skam at sige. Og deres emner er utrolig velvalgte og spændende! Der er INTET at komme efter der, Nicolas.
Jeg synes helt ærligt at dine beskyldninger er for dårlige og kun hører til langt ude på landet..
Du har før sagt at du først begyndte at interessere dig for fodbold for et år siden, hvilket jeg nok vil mene at det er det der er problemet. For lidt viden omkring fodbold.
« Seneste Redigering: 18 Jul 2008, 22:44 af Grønthandleren » Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #86: 18 Jul 2008, 22:42 »

Enig med frugthandleren :-)

Player går helt klart i dybden jeg ved ikk hvad du læser men kender kun 90M der går mere i dybden men det er så også for meget.
Og at der er mode i bladet er åndsvagt men det er jo ikk ligefrem halvdelen af bladet
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

United-styrer
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #87: 18 Jul 2008, 22:48 »

JA! Det er da klart jeg siger det! For så har du virkelig ikke læst bladet igennem! Der står måske 10 sider om mode, hvilket man godt kunne have undgået ja. Men ligefrem at sige at de ikke går i dybden med deres artikler vil være en skam at sige. Og deres emner er utrolig velvalgte og spændende! Der er INTET at komme efter der, Nicolas.
Jeg synes helt ærligt at dine beskyldninger er for dårlige og kun hører til langt ude på landet..
Du har før sagt at du først begyndte at interessere dig for fodbold for et år siden, hvilket jeg nok vil mene at det er det der er problemet. For lidt viden omkring fodbold.

Jeg må erklære mig enig i ovenstående. Player graver flere meter dybere end Goal i artiklerne. Players journalister er af en helt anden kaliber end Goals ditto, og det skinner tydeligt igennem i det skrevne. Player har gjort sit hjemmearbejde, artiklerne har en naturlig struktur og dynamik og formuleringerne er skarpe. Goal opfylder sikkert målgruppens krav, men for dedikerede fodboldelskere er det efter min mening værdiløst papir. Til gengæld kan jeg sagtens finde underholdning i Players lange artikler. Talentsektionen er jeg imidlertid ikke synderlig duperet af. Den er for let, for overfladisk. For Goal'sk.
« Seneste Redigering: 18 Jul 2008, 22:52 af United-styrer » Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #88: 18 Jul 2008, 22:50 »

Talentsektionen er jeg imidlertid ikke synderligt duperet af. Den er for let, for overfladisk. For Goal'sk.
NEMLIG!
Og det er det jeg prøver at forklare ham. Ærligt talt, så mener jeg at han burde gå tilbage og læse GOAL som vi andre gjorde for over 4 år siden, hvilket jeg tror der passer bedre til ham når han tilsydenladende ikke interessere sig for deres velvalgte emner i PLAYER.
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #89: 18 Jul 2008, 22:51 »

PLAYER handler ikke så meget om fodbold, men som der står på bladet "Livsstilsmagasinet om international fodbold".
Jeg synes ikke det går i dybten, men skriver mere om ting som man har hørt så mange gange. Der står jo også om modetøj i det?!
Noget af de bedste i PLAYER er, når de skriver om tre talenter hver gang, det er spændende, og det er ikke talenter som Bojan, Pato og Vela.

Synes jeg også er enormt fedt.

I goal har de også indført sådan en artikel (the scout tror jeg nok den hedder), den er dog under al kritik. De  vælger kun talenter der bliver snakket om, ikke ukendte, f.eks. da Pato skiftede til milan var det ham de skrev om.

Jeg synes det er synd, goal har virklig mistet kvaliteten, desværre.  Ubeslutsom

Men player er et køb værd  Cool
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010