home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fodboldmagasiner!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Det bedste blad, er?
Player
- 28 (45,9%)
90M
- 11 (18%)
Goal
- 22 (36,1%)
Antal Stemmer: 61

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldmagasiner!  (Læst 28922 gange)
jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #60: 18 Maj 2008, 20:18 »

Hvad siger du?
Logged

19-18!

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Player!
« Svar #61: 18 Maj 2008, 20:31 »

Nej, nej, nej, hvor er det dog pinligt at bruge en leder på at svine en spiller til, når det er direkte forkert. Fortæller alt om Goal. Jeg synes, det er et forfærdeligt blad. Det er okay, indtil man bliver 13 år. Så bliver det for overfladisk, barnligt og dårligt skrevet.


Personligt synes jeg da, der nu og da er en fodboldhistorisk artikel, som er nydeligt skrevet  Wink

Hvorfor er Tips-Bladet ikke med i denne snak? Er det avis-ligheden, der gør det?

90M er klasse, og der blir ved Gud ikke fedtet for læseren. Player får mig til at forvente, der er en nøgen silikone-babe på hver anden side - og ikke en flok metroseksuelle, kropshårsbarberede mænd med solbriller eller tåbeligt dyre ure - og det irriterer mig så meget (måske skuffelse? Wink), at jeg ikke gider det blad. Goal er for børn og unge. Det rammer målgruppen, hvilket er vigtigst for dem.
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #62: 15 Jul 2008, 01:54 »

Yo - jeg er sgu' kommet lidt i tvivl.

I det nyeste PLAYER, står der om Christian Poulsen bl.a., ikke? Eller er jeg en måned bagud?
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #63: 15 Jul 2008, 01:59 »

Hvor mange gange er det udkommet indtil videre? Det er vel ikke muligt at købe den med interviewet med Gattusso mere vel? Skuffet
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #64: 15 Jul 2008, 02:01 »

synes virkelig player er noget l o r t, der er så mega mange stavefejl i bl.a. og synes det virker som om de ikke retter det igennem inden de trykker det.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #65: 15 Jul 2008, 02:07 »

Hvor mange gange er det udkommet indtil videre? Det er vel ikke muligt at købe den med interviewet med Gattusso mere vel? Skuffet

Jeg mener at der er kommet 3, men som sagt er jeg ikke sikker på om jeg har det nyeste om CP. Men de har vidst ingen webshop mener jeg..
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #66: 15 Jul 2008, 02:26 »

Nej, det har de ikke. Og deres hjemmeside bliver ikke opdateret. Det er noget værre lort - Rent ud sagt Skuffet
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #67: 15 Jul 2008, 02:27 »

Jeg læser stadig Goal, men interresen for det er faldet lidt på det sidste.
Jeg har kigget lidt på Player, og har faktisk haft det, da jeg fik ét tilsendt med posten, af ukendte årsager. Men da jeg ikke fik kigget på det første dag, valgte min mor at smide det ud. TAK MOR.. Men jeg vil prøve Player tror jeg.
BTW, er 90M ikke ufatteligt langt??
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #68: 15 Jul 2008, 02:28 »

90 minutter er et RIGTIG godt blad og jeg vil råde dig til at købe det. Det er kvalitet og rigtig god læsning. Men ja, hvis du er en der ikke gider at læse de helt store artikler er blade som GOAL nok mere for dig.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #69: 15 Jul 2008, 02:29 »

Jeg læser stadig Goal, men interresen for det er faldet lidt på det sidste.
Jeg har kigget lidt på Player, og har faktisk haft det, da jeg fik ét tilsendt med posten, af ukendte årsager. Men da jeg ikke fik kigget på det første dag, valgte min mor at smide det ud. TAK MOR.. Men jeg vil prøve Player tror jeg.
BTW, er 90M ikke ufatteligt langt??

90M kan godt blive meget langt, hvis man ikke interessere sig for deres emner. Og efter at have læst mange af dine indlæg gennem tiden, tror jeg ikke at det blad vil fange dig ret meget. Selvom det er sublimt. Synes du skal prøve PLAYER, som er et meget godt blad.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #70: 15 Jul 2008, 02:51 »

Kan nogle af jer fortælle mig, hvilke slags artikler der er i 90M, og måske nogle der var i det forrige blad? Jeg læser med glæde lange artikler, så jeg tror 90M og Player er noget for mig. Har købt den udgave af Player hvor CP er frontfigur, og var meget positivt overrasket over bladet, og i særdeleshed artiklen om Milan lab.
Logged

19-18!

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #71: 18 Jul 2008, 21:33 »

Hvor mange gange udkommer PLAYER? Hver måned eller? Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #72: 18 Jul 2008, 22:00 »

Hvor mange gange udkommer PLAYER? Hver måned eller? Smiley
Efter et hurtigt kig på deres hjemmeside, fandt jeg ud af, de udgiver 12 blade om året, hvilket jo så giver 1 pr. måned, for de skarpe matmatikere Wink
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #73: 18 Jul 2008, 22:01 »

Haha, ja Opstemt Jeg har fået det fortalt af Zone, men alligevel, mange tak for din hjælp Smiley
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Fodboldmagasiner!
« Svar #74: 18 Jul 2008, 22:05 »

Hvad vælger i
GOAL! eller Tipsbladet?
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010