home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 713 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange køber du pr. sæson?
0-3 spiller
- 88 (32,1%)
4-6 spiller
- 138 (50,4%)
7-10 spiller
- 24 (8,8%)
10-15 spiller
- 8 (2,9%)
15-
- 16 (5,8%)
Antal Stemmer: 274

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?  (Læst 17175 gange)
19christian89
Lilleputspiller
*

Sv: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
« Svar #60: 27 Maj 2008, 01:04 »

Jeg er lidt kedelig, jeg starter altid i én klub. OB, og der nu her efter patchen, køber jeg en offensiv kreativ kraft, som virkelig mangler, en som bare skinner igennem, da mange af de spillere på holdet er vildt undervurderede.. hehe. Så en dyr spiller, som med 10-20 mio profit sælges efter 1 sæson.. Som regel Alanzinho.. Men samme princip på alle pladser, man køber billigt, sælger dyrt, køber en med større klasse og sælger ham dyrt.. Hvis en bød 5 mio mere for min anfører solgte jeg ham og købte en der var 5 mio kr bedre.

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #61: 27 Maj 2008, 17:05 »

Jeg køber sjældent de samme spillere i hvert spil, da jeg mener at noget af charmen ryger ved det. Derfor sender jeg for det meste mine scouts afsted for at sondre terrænet. Det kan godt være at Obertan fra Bordeaux gjorde det godt for en i sidste spil, er det ikke nødvendigvis at han gør det lige godt næste gang. Derfor bruger jeg scoutsene meget, da man altid finder dem som topper og vil toppe i stedet for, at gå tilbage til dem man køber hver gang, som nogle har nævnt.
Nu skal det også siges, at jeg for det meste kun spiller i de dårligeste rækker eller i de "utraditionelle" lande, såsom Peru, Sydkorea, Mexico og lign. Smiley

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #62: 28 Maj 2008, 13:48 »

Jeg henter gerne 2-3 mand til første holdet og en helveds masse til reserve- og U-holdet.. Peace

Det gør jeg også når jeg spiller i en storklub med et fantastisk budget.
I et hold som Udinese kan man ikke kalde budgettet det. Derfor er det meget begrænset. Har dog haft fx Arshavin fra Zenit til Udinese i første sæson, men jeg måtte da af med Di Natale først!
Har ikke nogen fast politik, men der skal hentes spillere hele tiden, hvis jeg har midlerne til det...

Real Madrid <3

MadsWiinther
Gæst

« Svar #63: 28 Maj 2008, 14:00 »

Nu skal det også siges, at jeg for det meste kun spiller i de dårligeste rækker eller i de "utraditionelle" lande, såsom Peru, Sydkorea, Mexico og lign. Smiley
Det er da også det der er sjovest  Peace

Djævlen
Gæst

« Svar #64: 28 Maj 2008, 14:03 »

Min indkøbspolitik vil nok komme til syne i bloggen "el único", og den går ganske klart ud på, at jeg i første sæson køber spillere, som jeg mener vil kunne forstærke holdet med det samme, og jeg sælger gerne holdets profil for at få en større profil, og lave en økonomisk gevinst (uanset størrelsen).

Dernæst lader jeg dem spille i en sæson, og køber måske spillere i vinterpausen, men som udgangspunkt lader jeg holdet blive som det er, indtil sommerpausen hvor jeg virkelig laver ændringer. Spillere som jeg ikke har kunne bruge gennem sæsonen bliver solgt, og >profiler< bliver hentet ind for at dække tabene.

Det er ofte unge spillere, der er lige ved at få deres gennembrud, som jeg køber. Det er ikke ualmindeligt at min gns. alder er på 22-24 år Smiley

Leviathan
Reserveholdsspiller

« Svar #65: 30 Maj 2008, 02:38 »

normalt starter jeg ud med at hente enten vincent kompany eller van der vaart eftersom jeg synes at de spiller godt og kan blive rigtig gode spillere og det er uanset hvilket hold jeg er " hvis jeg har råd og de vil til klubben Wink "

ellers foretrækker jeg unge talenter og spillere som jeg henter må max være 25 år eller i sjældne tilfælde 26 hvis de er det værd.

men hensyn til målmand henter jeg som regel en ny efter den første sæson og skifter så ud et par sæsoner senere, når det kommer til målmænd må de max være 30 år

Rossonero
Gæst

« Svar #66: 30 Maj 2008, 03:43 »

Min indkøbspolitik afhænger selvsagt meget af, hvilken klub jeg styrer. I storklubber satser jeg i første sæson altid på unge tildels ukendte talenter, som så får nogle chancer for at bevise deres værd undervejs i sæsonen. I anden sæson bliver alle overflødige spillere solgt uden tøven,  hvorfefter en masse erstatninger samt 1-2 stjerner hentes til klubben.

Med små klubber - her snakker vi i de lavere ligaere - går jeg efter alt, hvad jeg kan få fingrene i. Om det så kan koste mig dyrt i økonomien, tænker jeg ikke vanvittigt meget over, da jeg sigter efter oprykning, hvilket efterfølgende burde hele sårene i økonomien igen. Så dér går jeg ekstremt meget efter at få en betydelig bredde på holdet.

pl15
Lilleputspiller
*

« Svar #67: 13 Jul 2008, 00:51 »

I disse transfertider kunne det være sjovt, at høre hvilke strategier folk bruger når de skal købe ind til deres FM hold.

En klub i Danmark! der er kun en klub i Danmark! Der kun en klub i Danmark!! Klubben = SILKEBORG IF
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14275.msg395546#msg395546

Dusty78DK
Manager

« Svar #68: 14 Jul 2008, 20:20 »

Det afhænger af klubben, men det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg har en svaghed for at shoppe.  Rullende Øjne

Når der er mange penge på kontoen shopper jeg derudaf. jeg foretrækker at købe spillere på fri transfer eller billigt, men købes, det skal der. Når det er en lille klub og pengene er små, lytter jeg til min assistentm hvis jeg har én. Hvis han siger holdet er stærkt men der mangler en god målmand, bruger jeg alle mine kræfter på at hente en ny målmand. Alt andet ville være tosset.  Wink

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #69: 14 Jul 2008, 20:23 »

Køb til resterende budget er på 0. Gerne mange talenter og så enkelte gode spillere

Yoggidk
Gæst

« Svar #70: 14 Jul 2008, 20:41 »

Foretrækker at købe unge spillere, dog som kan gå direkte ind på holdet som en fast spiller...

stimo92
Gæst

« Svar #71: 14 Jul 2008, 20:42 »

plejer altid at blande det lidt. Køber en "rutineret" spiller på en 27-28 år, og så køber jeg et par unge talenter hvis budgettet er til det.

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #72: 14 Jul 2008, 21:13 »

Bruger forskellige slags ved hvilken klub jeg er.

Rige klubber: Store talenter som kan gå direkte ind på førsteholdet og rutinerede men stadig unge

Fattigte klubber: Fri transfer og billige gode spillere

Nagero
Juniorspiller
**

« Svar #73: 15 Jul 2008, 10:08 »

Jeg køber hvad der skal til for at vinde, så det svinger fra hold til hold. Manchester united f.eks købte jeg Saivet, Ribery, Micah Richards, Daniel Alves og så tog jeg "The Quadrupple" + charity shield.

Stoltheden er evig
Silkeborg IF

Django1337
Reserveholdsspiller

« Svar #74: 15 Jul 2008, 10:13 »

Køber ofte alt for mange spillere, kun unge spillere eller ihvertfald aldrig spillere over 28. I FCM har jeg pt. over 80 spillere på diverse U-landshold samt enkelte på forskellige A-landshold.

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010