home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1144 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange køber du pr. sæson?
0-3 spiller
- 88 (32,1%)
4-6 spiller
- 138 (50,4%)
7-10 spiller
- 24 (8,8%)
10-15 spiller
- 8 (2,9%)
15-
- 16 (5,8%)
Antal Stemmer: 274

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?  (Læst 17156 gange)
pl15
Lilleputspiller
*

Sv: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
« Svar #45: 04 Maj 2008, 23:19 »

10 20 30 40 50 60 70 80 90 100!!!!!!!!!! skal vi se om den kan nå op på 150 stemmer! det kunne være total fedt.

En klub i Danmark! der er kun en klub i Danmark! Der kun en klub i Danmark!! Klubben = SILKEBORG IF
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14275.msg395546#msg395546

fc-hansen
Manager

« Svar #46: 04 Maj 2008, 23:23 »

Efter  at have læset en masse af de blogs der er her på sitet (mange rigtig gode). Har jeg lagt mærke til, at der er mange forskellige måder som folk køber ind på. Synes at det  kunne være sjovt, at høre hvordan folk gør? Selv er jeg typen som overvejer meget hvilke spiller jeg skal købe, og som ikke har nogle favorit spiller, der bare skal købes. Også køber jeg max. 4-5 spiller pr. sæson. Gælder mig til at høre hvordan folk gør.
Det er for mit vedkommende forskelligt. Nogle gange køber jeg meget ind andre gange er jeg helt passiv

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #47: 04 Maj 2008, 23:23 »

Mit regnestykke ser sådan ud:

35 sæsoner, 178 spillere købt, 14,27 milliarder kroner brugt.
Eller 5 spillere pr. sæson til en gennemsnitspris på 80.168.539,- kr.

Jeg spiller næsten altid med en 3-5-2 taktik, og med 25 spillere i truppen. (Hvis klubben er stor nok, og jeg har råd)
De 20 spillere er to til hver position, på nær DC og FC. Der har jeg henholdsvis 5 til 3 positioner, og 3 til 2 positioner.
De sidste 5, som gør at jeg kommer op på 25 (antal tilmeldte til CL) er ungdomsspillere.

Nu er jeg dog gået i gang med et lille projekt i Liverpool. Jeg har min trup på 25 mand klar, og nu må jeg ikke købe spillere over 16-17 år, og gerne yngre. Dem sætter jeg så ned på reserveholdet, og når de er klar, kommer de med på førsteholdet. Min succes afhænger altså meget af mine scouts.

Veni, vidi, vici

Gungner
Gæst

« Svar #48: 04 Maj 2008, 23:25 »

Jeg køber udelukkende til de pladser jeg mangler eller skal have forbedret...
Medmindre jeg kan score en klassespiller til en god pris selvfølgelig Peace

pl15
Lilleputspiller
*

« Svar #49: 04 Maj 2008, 23:27 »

Mit regnestykke ser sådan ud:

35 sæsoner, 178 spillere købt, 14,27 milliarder kroner brugt.
Eller 5 spillere pr. sæson til en gennemsnitspris på 80.168.539,- kr.

Jeg spiller næsten altid med en 3-5-2 taktik, og med 25 spillere i truppen. (Hvis klubben er stor nok, og jeg har råd)
De 20 spillere er to til hver position, på nær DC og FC. Der har jeg henholdsvis 5 til 3 positioner, og 3 til 2 positioner.
De sidste 5, som gør at jeg kommer op på 25 (antal tilmeldte til CL) er ungdomsspillere.

Nu er jeg dog gået i gang med et lille projekt i Liverpool. Jeg har min trup på 25 mand klar, og nu må jeg ikke købe spillere over 16-17 år, og gerne yngre. Dem sætter jeg så ned på reserveholdet, og når de er klar, kommer de med på førsteholdet. Min succes afhænger altså meget af mine scouts.
35 sæsoner med samme hold`? hvilket?

En klub i Danmark! der er kun en klub i Danmark! Der kun en klub i Danmark!! Klubben = SILKEBORG IF

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #50: 04 Maj 2008, 23:30 »

35 sæsoner med samme hold`? hvilket?
Har jeg aldrig påstået...  Wink Jeg har været i 15 klubber og 5 lande. Cool

Veni, vidi, vici

pl15
Lilleputspiller
*

« Svar #51: 04 Maj 2008, 23:38 »

Har jeg aldrig påstået...  Wink Jeg har været i 15 klubber og 5 lande. Cool
Okay, jeg læste det som om at du havde spillet 35 sæsoner med et hold.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #52: 04 Maj 2008, 23:43 »

Jeg plejer at skifte når jeg har vundet alt med et hold. Jeg tror ikke jeg har prøvet mere end 6 sæsoner med det samme hold. Men nu hvor jeg har skiftet indkøbstaktik, regner jeg med at være der lidt længere. Jeg skal jo se hvordan mine talenter klarer sig.  Wink

Veni, vidi, vici

pl15
Lilleputspiller
*

« Svar #53: 04 Maj 2008, 23:46 »

Ja, med en indkøbspolitik som den du bruger. Sksl du da mindst spille en 9-12 sæsoner før man rigtig kan se hvordan ens talenter har udvirklet sig.

Guldbrand
Gæst

« Svar #54: 05 Maj 2008, 12:22 »

Jeg plejer som regel at gå transferamok i første transfer vindue for at sætte mit eget præg på holdet. Det skyldes også ofte at jeg gerne ønsker at spille med lidt specielle opstillinger, og det kræver også spillerne derefter. Derfor sælger jeg og køber mange spillere i første vindue. Mens jeg i de andre transfervinduere kun køber der hvor jeg mangler, eller hvis jeg løber ind i en spiller der er for god til at man ikke kan lade vær med at købe ham.

Så i første sæson kan det godt blive til 5-10 handler, mens jeg i de andre sæsoner holder mig mellem 1-4 handler.. Alt efter om jeg sælger en spiller, eller bare mangler en erstatning.

sla
Ynglingespiller

« Svar #55: 06 Maj 2008, 13:11 »

Jeg spiller heldt med mindre klubber, som ikke har den helt store pose penge at kaste med...

Men jeg prøver fra starten at kigge efter 1, eller 2 forsærkninger til mit hold, og så, ligesom så mange andre, bruger jeg det første år på at rundbarbere holdet, dem jeg syntes er værd at satste på bliver på holdet, dem jeg ikke vil satse på bliver solgt eller ryger på reserve holdet.

Når første år så er ved at være forbi prøver jeg at finde 2-3 spiller som er bedre end de bedste på mine ringeste positioner på banen. Og ind imellem signer jeg normalt ca. 4 andre spiller pr. år som kommer på fri transfer, de må gerne være lige så gode som de bedste på positionerne, og så kan de kæmpe sig til en plads eller blive solgt videre. Så normalt kommer der 6-7 spiller ind på mit hold pr. år... og normalt 2-3 af dem kommer i vinter transfer. Normalt sælger jeg ca. 4-5 pr. år... Så i længden bliver min trup altid for stor... Jeg har normalt også den holdning at alle mine spiller pånær ca. 2 er til sælg på holdet... Lige nu satser jeg hårdest på min AMC og Goalie. De må helst ikke sælges... Wink

Interessant læsning at lære om jeres indgangs vinkel til dette emne.. Opstemt

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #56: 17 Maj 2008, 17:19 »

Jeg bruger enten scouts eller opstiller kriterier i spillersoegning (fx over 15 i springkraft, tackling og markering for en midterforsvar).. saa ser jeg enten en af spillerens kampe eller hiver ham ind til proevetraening.. kan dette ikke lade sig goere, faar jeg alle mine scouts til at kigge paa ham. Giver de alle gode rapporter, koeber jeg. Jeg koeber mellem 1-5 pr saeson.. alt efter hvad or hvor meget jeg har brug for.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Grønthandleren
Gæst

« Svar #57: 17 Maj 2008, 17:49 »

Det lyder som et spændende projekt. Hvordan er det gået indtil nu?

pl15
Lilleputspiller
*

« Svar #58: 23 Maj 2008, 14:59 »

læs

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #59: 23 Maj 2008, 15:09 »

Jeg har aldrig købt en spiller i 08 som har været stjerne-køb fra dag 1. Det hænger nok sammen med mine klubber, men jeg er meget mere talent-typen. Jeg hiver så mange unge spillere jeg kan til klubben, og bruger gerne store dele af budgettet på at skaffe lige præcis det talent jeg mener, i samråd med scouts, som kan blive fremtids stjerne!

Har altid kørt det således, og i 06 udgaven gav det sig til udtryk i 8. sæson med West Ham, hvor en blanding af talent og erfaring lavede 2 trebles og 2 doubles på 4 sæsoner. Havde intet mindre end 25 ungdomslandsholdssp illere fra de britiske øer og 10 fra andre lande. Derudover havde jeg 23 landsholdsspillere i alt. Det var totalt vildt! Køber ungt, og sælger dyrt!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010