home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 993 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  XboX 360 eller Playstation 3?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: XboX 360 eller Playstation 3?  (Læst 3113 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

XboX 360 eller Playstation 3?
« : 26 Apr 2008, 17:57 »

Ja, jeg er efterhånden rimelig besluttet på at købe enten en PS3 eller en XboX efter GTA 4's udgivelse...

Men hvad er fordelene ved en XboX og ved en PS3?

Og hvis jeg nu f.eks. vælger en XboX, hvad skal den så hedde og hvad skal der være til? Jeg har set at der åbenbart er både standard og premium udgaver... Help please! Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager

Sv: XboX 360 eller Playstation 3?
« Svar #1: 26 Apr 2008, 17:59 »

1. Har du et HDTV?
2. Hvad skal du mere bruge konsollen til? Kun spil?
3. Vi har haft debatten ofte i vores konsol-tråd, og der kan du sikkert finde en del også Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2: 26 Apr 2008, 18:04 »

1. Har du et HDTV?
2. Hvad skal du mere bruge konsollen til? Kun spil?
3. Vi har haft debatten ofte i vores konsol-tråd, og der kan du sikkert finde en del også Smiley

1. Nej, de er jo rockerdyre, og hvad jeg har hørt skal man købe et der også er MPEG-4 kompatibelt (de fleste er kun MPEG-1 og -2), da de fleste kanaler går til MPEG-4 i 2012. Det gør den vel bare endnu dyrere..

2. Ja, kan man bruge den til andet?

3. Okaaaay... Nu er det her en del nemmere...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager

« Svar #3: 26 Apr 2008, 18:09 »

1. Nej, de er jo rockerdyre, og hvad jeg har hørt skal man købe et der også er MPEG-4 kompatibelt (de fleste er kun MPEG-1 og -2), da de fleste kanaler går til MPEG-4 i 2012. Det gør den vel bare endnu dyrere..

2. Ja, kan man bruge den til andet?

3. Okaaaay... Nu er det her en del nemmere...

1. Det er vel bare digitalt tv-signal? Man kan købe en ekstern, af sådan en fidus.

2. Film osv. Hvis du er stor filmfan, er det jo klart at du skal have en PS3. Dog ligemeget, så længe du ikke har HDTV.

3. Ja, undskyld jeg prøver at hjælpe. Det var bare ment som en supplering til denne tråd, hvor du kunne finde en masse brugbart..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 26 Apr 2008, 18:12 »

Okay.. Så lad os holde os til XboX 360...

Jeg kan se på Coolshop at der findes flere forskellige slags XboX.. XboX 360 Console Core Arcade, XboX 360 Console Elite, XboX 360 Console Halo 3, XboX 360 Console Premium (HDMI), samt XboX Console Standard Core... Hvad er forskellen og hvad skal man vælge?

Gosser
Manager

« Svar #5: 26 Apr 2008, 18:17 »

Du skal bare have en almindelig Premium, som det lader til Coolshop ikke har.

http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=B4J%2D00021

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6: 26 Apr 2008, 18:26 »

Du skal bare have en almindelig Premium, som det lader til Coolshop ikke har.

http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=B4J%2D00021

Så der er alt med som man skal bruge? Er der 1 eller 2 gamepads? Hvis nu jeg køber et spil som kæresten gerne vil spille med i...

Gosser
Manager

« Svar #7: 26 Apr 2008, 18:30 »

Der er ét trådløst gamepad med.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8: 26 Apr 2008, 18:32 »

Der er ét trådløst gamepad med.

Okay - Vil man kunne spille over Internettet med det, eller er det noget som skal købes og tilføjes seperat? Og ja, jeg har trådløst netværk.

Gosser
Manager

« Svar #9: 26 Apr 2008, 18:53 »

Hvis du skal bruge trådløst net, skal du have fat i en adapter til Xbox'en - ellers må du sætte den til med kabel. For at spille online, skal du have Xbox Live Gold abb.

Det koster officielt 500,- mener jeg, men kan fåes til 300,- på Gamehubs.com

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10: 26 Apr 2008, 19:00 »

Hvis du skal bruge trådløst net, skal du have fat i en adapter til Xbox'en - ellers må du sætte den til med kabel. For at spille online, skal du have Xbox Live Gold abb.

Det koster officielt 500,- mener jeg, men kan fåes til 300,- på Gamehubs.com

Det er da for ringe at man skal betale for at spille online... Er det det samme problem på PS3?

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 27 Apr 2008, 20:17 »

Det er gratis at spille på nettet med PS3

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12: 27 Apr 2008, 20:21 »

Det er gratis at spille på nettet med PS3

Ja, men den er 1000 kr dyrere end en XboX og spillene er vist også en smule dyrere, så vidt jeg har forstået. Hvis vi går ud fra at man betaler 500kr for at spille XboX Live om året, tager det to år før PS3 har indhentet prisen - Og til den tid bliver der nok udgivet en PS4 Opstemt

Gosser
Manager

« Svar #13: 27 Apr 2008, 20:26 »

Det er da for ringe at man skal betale for at spille online... Er det det samme problem på PS3?

Ja, kan godt se det er ringe, at man skal betale en minimal sum for at få noget, der er så mange gange bedre end konkurrentens!

Du får ikke kvalitet gratis.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010