Zumsar
|
|
Jeg tænkte lige på vi skulle havde en tråd med nogle udfordringer Hvem der de bedste fodboldspiller i verden Der forgår sådan her Navn vs Navn Klub vs Klub Landshold vs Landshold Fks Ronaldo Vs Messi Man Utd vs Barca Portugal vs Argentina Så kan i skrive i forumet fks 1 - 2 - 1 Så stemmer i jo : Ronaldo - Barca - Portugal Så Skriv løs og stem  og lav nye udfordringer OBS: Spiller og klub skal i nødvendigvis hænge sammen
|
|
|
|
|
|
|
|
supersupp
|
|
så vil jeg da starte en  navn : fabregas vs gerrad klub: arsenal vs liverpool laandshold spanien vs england mit bud ville være : 2-1-1 er det sådan du mener ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Zumsar
|
|
Kan man kun stemme på Ronaldo og Messi?
Det ikke helt en optimal måde at gør det på? Fx vil Ryan Giggs/wales jo aldrig få en stemme
Jo du skal ikke stemme Samme Spiller og landshold'(du må godt men skal ik) Du må godt stemme på Ronaldo og stemme på Argentina er bedst Der skal ikke hænge sammen og nej Det er kun i første omgang vi har ronaldo messi så kan man jo lave en ny Afsteming
|
|
« Seneste Redigering: 26 Apr 2008, 13:25 af Zumsar »
|
|
|
|
|
|
Zumsar
|
|
Ja nemlig supersupp jeg stemmer 1-1-1  altså Fabregas - Arsenal - Spanien
|
|
|
|
|
|
|
|
steeval
|
|
Ronaldo Vs Messi: 1 Man Utd vs Barca: 1 Portugal vs Argentina: 2
fabregas vs gerrad: 1 arsenal vs liverpool: 1 spanien vs england: 1
|
|
|
|
Vi har sgu ikke behov for en kejser Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..
|
|
|
|
Zumsar
|
|
Håber der er nogle der vil få noget ud af denne tråd
Jeg syntes selv den er meget sjov
|
|
|
|
|
|
|
|
supersupp
|
|
Ja nemlig supersupp jeg stemme 1-1-1  ok .. men så vil jeg spørge grund til du stemmer på fabregas ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Zumsar
|
|
Ja Fabrgas syntes jeg selv er Det største talent vi har på denne jord
han er en meget skarp Midtbane spiller tror det er der for jeg stemmer Fabregas
|
|
|
|
|
|
|
|
supersupp
|
|
Ja Fabrgas syntes jeg selv er Det største talent vi har på denne jord
han er en meget skarp Midtbane spiller tror det er der for jeg stemmer Fabregas
er ingen tvivel om hans talent..eller hans nuværende evner  mener dog stadig hvis amn tager erfaring osv i betragning vil gerrad sadig vare bedre om ikke andet langt mere stabil..derfor et 2 tal fra mig
|
|
|
|
|
|
|
|
Zumsar
|
|
ja det er da rigtigt nok eferning skal nok komme og Fabregas bliver større en Steven og derfor et 1 tal fra mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
supersupp
|
|
ja det er da rigtigt nok eferning skal nok komme og Fabregas bliver større en Steven og derfor et 1 tal fra mig  det jeg så enig i 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Lugter langt væk af børnehave... 
|
|
|
|
|
|
|
|
Zumsar
|
|
Hvad mener du med det cesc
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Hvad mener du med det cesc
Lege - såsom denne, hører hjemme i børnehaven og ikke i fodboldforummet. Der bliver jo ikke skabt noget debat, der bliver bare sat tal. Opret tråden i børnehaven næste gang. 
|
|
|
|
|
|
|
|