Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23502
0 Brugere, 1276 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
11# Royal Standard de Liege - Guldet er milevidt fra Liege
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
4
Forfatter
Emne: 11# Royal Standard de Liege - Guldet er milevidt fra Liege (Læst 10062 gange)
Grønthandleren
Gæst
Sv: 3# Royal Standard de Liege - Indkøb
«
Svar #15:
27 Apr 2008, 13:34 »
Flot flot flot. Håber du forsætter den gode stime! Og du har virkelig fået nogle kvalitetskøb i den nye oprustning. Specielt Anichebe glæder jeg mig til at se i aktion.
Jeg fik ikke kommenteret "Præsentation af Standard Liege-truppen", og den er bestemt også rigtig flot. Kan godt lide din gennemgang af holdet. Rigtig godt gået
sheriffen87
Landsholdsspiller
Sv: 3# Royal Standard de Liege - Indkøb
«
Svar #16:
27 Apr 2008, 20:21 »
Citat af: Grønthandleren 27 Apr 2008, 13:34
Flot flot flot. Håber du forsætter den gode stime! Og du har virkelig fået nogle kvalitetskøb i den nye oprustning. Specielt Anichebe glæder jeg mig til at se i aktion.
Jeg fik ikke kommenteret "Præsentation af Standard Liege-truppen", og den er bestemt også rigtig flot. Kan godt lide din gennemgang af holdet. Rigtig godt gået
Citat af: NichlasKirk 27 Apr 2008, 13:27
Rigtige lovende indkøb
Mange tak for de pæne kommentarerne begge to!
Ja indkøbene er jeg os rigtig tilfredse med, og Anichebe ser lovende ud indtil videre...
Der kommer en update om lidt
El
Infierno
del
Norte
sheriffen87
Landsholdsspiller
Sv: 4# Royal Standard de Liege - Cheftrænerens blog
«
Svar #17:
27 Apr 2008, 20:26 »
Cheftrænerens blog på StandardLiege.be
Standards entusiastiske fans har store forventninger
Med sæsonpremieren stående for døren, er det på tide at Marc Wilmots for første gang kommer med sine tanker om holdet. I morgen løber Standard Liege på banen for første gang i denne sæson. Det sker på udebane mod FCV Dender kl. 20:00. Ordet er nu Wilmots':
Nu har jeg haft ansvaret for min yndlingsklub i lidt over en måned, og jeg begynder at forstår hvorfor Michel Preud'homme sagde op inden denne sæson. Presset er enormt, og det er ikke kun pressens skyld. Uanset hvor jeg bevæger mig hen er der fans der spørger om jeg tror på mesterskabet, og selvfølgelig gør jeg det! Det er den eneste grund til at jeg kom hertil. Det var ikke for at kæmpe om at få sølv eller bronze. Vi vil spille Champions League fodbold næste år, og så er det en stor fordel at blive nr. 1, og først indtræde i 3. kvalifikationsrunde
. Men nu gælder det i første omgang om at tilføje de første 3 point til kontoen i morgen.
YF Juventus - Standard 0-3 (0-2)
0-1 Steven Defour (34.)
0-2 Igor de Camargo (45.)
0-3 Siramana Dembele (77.)
Lecco - Standard 0-4 (0-2)
0-1 Mauro Nicolini (SM, 14.)
0-2 Yanis Papassarantis (38.)
0-3 Milan Jovanovic (72.)
0-4 Milan Jovanovic (84.)
Frosinone - Standard 1-1 (1-1)
0-1 Mohamed Sarr (27.)
1-1 Rogerio (29.)
Lucchese - Standard 0-6 (0-5)
0-1 Salim Toama (3.)
0-2 Dieumerci Mbokani (12.)
0-3 Milan Jovanovic (18.)
0-4 Salim Toama (26.)
0-5 Salim Toama (38. str.)
0-6 Victor Anichebe (75.)
1-6 Roberto Giglio
ADO Den Haag - Standard 1-3 (1-1)
0-1 Marouane Fellaini (37)
1-1 Marcos (SM, 45.)
1-2 Milan Jovanovic (62.)
1-3 Milan Jovanovic (80.)
Resultaterne i træningskampene er jeg ganske tilfreds med, men spillet har ikke været godkendt. Det været for svingende. 3 spillere ser dog ud til at have ramt formen på det helt rigtige tidspunkt. Fellaini, Jovanovic og Toama bliver spændende at følge i morgen, og hvis de fortsætter deres gode form skal vi nok hente en sejr. Jeg håber på at forsvaret kan begynde at holde nullet, for det er ikke holdbart i længden at lukke mål inde i hver kamp, men så snart den indbyrdes forståelse er på plads får vi en masse clean sheets.
De kommende kampe
bliver ekstremt vigtige, for mens vi har et overskueligt program skal Anderlecht møde Club Brügge hjemme, Lokeren ude og Charleroi ude. Forhåbentlig kan vi få et lille forspring fra starten. Club Brügge skal heller ikke afskrives i titelkampen, men personligt mener jeg ikke de har den fornødne klasse til at konkurrere med Anderlecht og os selv.
Det bliver et meget sultent hold, med utallige spillere fra diverse ungdomslandshold der bliver sendt på banen i morgen. På hjemmebane vil jeg opfordre alle med Standard i deres hjerte til at møde op og støtte os. Til gengæld vil vi gøre alt for at underholde de fremmødte, og forhåbentlig vinde i egen hule hver gang. Lad os sammen hente guldet hjem hvor det hører til!
El
Infierno
del
Norte
sheriffen87
Landsholdsspiller
Sv: 4# Royal Standard de Liege - Cheftrænerens blog
«
Svar #18:
28 Apr 2008, 17:31 »
Standard planmæssigt fra start
Igor de Camargo(tv.) og Marouane Fellaini har fået en god start på sæsonen.
Standard Liege har fået en god start på sæsonen, og har indtil videre hentet 10 point af 12 mulige. Samtidig har mesterskabsrivalern
e fra Anderlecht store problemer, og har kun hentet 3 point indtil videre. Standard Liege er så godt som sikker på avancement til 1. runde i Uefa Cup'en efter en storsejr på hjemmebane mod serbiske Hajduk Rodic. Fellaini ser desuden ud til at være tabt for Standard Liege.
Standard Liege ser ud til at kunne være på vej mod mesterskabet i år. Årsagen til at Standard allerede nu udråbes til favoritter skal dog ikke findes i Liege, men derimod i Bruxelles. Her har de forsvarende mestre Anderlecht skuffet alle og enhver og ligger på en skuffende 15. plads med 3 point i 4 kampe. Dermed ligger guldkampen lige nu til at blive en dyst mellem Standard og Club Brügge. Desværre kan gulddrømmene i Liege lide et alvorligt knæk, hvis de seneste dages rygter viser sig at være sande. Således forlyder det at bestyrelsesformand Reto Stiffler har accepteret et tilbud fra Newcastle på midtbanedynamoen Marouane Fellaini. Fellaini har fået en flyvende start på sæsonen med 3 mål og 2 assists. Derfor arbejder Wilmots og resten af hans stab i øjeblikket i døgndrift for at finde en afløser, da der er under 2 døgn til at transfervinduet smækker i.
Steven Defour er på vej tilbage...
FCV Dender - Standard 1-3 (0-2)
0-1 Marouane Fellaini (15.)
0-2 Igor de Camargo (31.)
1-2 Henri Munyaneza (66.)
1-3 Igor de Camargo (84.)
Standard - Mons 2-0 (1-0)
1-0 Rene Mihelic (45.)
2-0 Victor Anichebe (47.)
Standard - Hajduk Rodic 6-1 (3-1)
1-0 Mohamed Sarr (20.)
2-0 Marouane Fellaini (25.)
2-1 Miodrag Vasiljevic (28.)
3-1 Milan Jovanovic (39.)
4-1 Milan Jovanovic (59.)
5-1 Milan Jovanovic (66.)
6-1 Oguchi Onyewu (82.)
Z. Waregem - Standard 2-2 (0-1)
0-1 Axel Witsel (44.)
1-1 Nathan D'Haermers (50.)
2-1 Nikola Jelavic (53.)
2-2 Rene Mihelic (74.)
Standard - Cercle Brügge 3-0 (0-0)
1-0 Marouane Fellaini (57.)
2-0 Jimmy De Wulf (67.)
3-0 Igor de Camargo (90.)
Selvom holdet har manglet deres helt store kreatør Steven Defour, har det ikke knebet med at finde netmaskerne. Standard har scoret 16 mål i denne sæson, og et af deres stærke våben har vist sig at være hjørnespark. 5 mål har man scoret på denne måde og 3 af dem faldt i Uefa Cup-kampen mod Hajduk Rodic. I en kamp hvor Standard langt fra dominerede, viste de en ekstremt høj effektivitet. Boldbesiddelsen var 61% mod 39% i Hajduks favør. Marc Wilmots er sikker på videre avancement: "Jeg tror ikke på at det kan gå galt nu. Derfor får mange af de unge folk muligheden fra start i Serbien, da de vil lære meget af at spille i sådan en heksekeddel. Jeg kan derfor acceptere et nederlag, bare vi kommer videre i turneringen."
mens Jovanovic er ude i 1 måned
I den hjemlige turnering har spillet ikke været helt flydende endnu. Især udekampen mod Zulte Waregem blev vundet på et hængende hår. Standard var presset i bund fra kampens start, men kom stille og roligt bedre med og så kunne Witsel bringe dem for kort før pausen. Men efter pausen snorksov Standard i de første ti minutter, og havde det ikke være for Rene Mihelics' superkasse et kvarter før tid havde man indkasseret sit første nederlag. Det mest positive Marc Wilmots kan tage med fra de første kampe er effektiviteten og den gode organisation hjemme på Stade Maurice Dufrasne: "Vi scorer på alle 100% chancer og det lover godt for vores chancer i europæisk fodbold hvor man SKAL score på disse. På hjemmebane ser det rigtigt lovende ud. I ligaen har vi kun tilladt 4 skud på mål i de første to kampe, så det ser godt ud", sagde en tydeligt tilfreds cheftræner.
El
Infierno
del
Norte
sheriffen87
Landsholdsspiller
Sv: 5# Royal Standard de Liege - Sæsonstart
«
Svar #19:
28 Apr 2008, 22:25 »
Fortsat ubejret i ligaen
Anfører Steven Defour har vist vejen for Standard
Efter Steven Defour er kommet tilbage fra sin skade, har han for alvor bevist hvorfor han regnes som et af de største talenter i Europa. I hans comeback-kamp scorede han hattrick, og i Uefa Cup-kampen mod Bolton blev han matchvinder på Reebok Stadium, ved at score direkte på frispark. I ligaen er Standard fortsat ubejsejret, med Club Brügge liggende lige i hælene, blot to point efter. Derudover har Marouane Fellaine forladt klubben til fordel for Newcastle. Hans afløser er ecuadorianske Segundo Alejandro Castillo.
Som ventet måtte Standard Liege sige farvel til Marouane Fellaini. Da Newcastle bød 60 millioner + 20% af næste salg, så bestryrelsen ingen anden udvej end at sende Fellaini til De Britiske Øer. Til gengæld var man hurtige til at hente afløseren, som blev fundet hos Røde Stjerne i Serbien.
Segundo Alejandro Castillo
skal løfte arven efter Fellaini på den centrale midtbane og Wilmots' beskrivelse af den ecuadorianske landsholdsspiller er: "Castillo er en spiller der, ligesom Marouane, har kvaliteter i begge ender, og dét var meget vigtigt da vi skulle kigge på erstatninger. Jeg er ganske tilfreds med handelen", sagde Marc Wilmots om sit indkøb der har kostet i omegnen af 20 millioner kroner.
Castillo har fået nummer 22
FCV Hajduk Rodic - Standard 3-1 (1-)
0-1 Victor Anichebe (15.)
1-1 Nenad Vanic (38. str.)
2-1 Nenad Vanic (53. str.)
3-1 Miodrag Vasiljevic (69.)
Standard - Mons 0-1 (0-1)
0-1 Axel Witsel (45.)
Standard - Hajduk Rodic 5-1 (2-1)
1-0 Dieumerci Mbokani (8.)
2-0 Steven Defour (16.)
2-1 Sebastien Chabaud (29.)
3-1 Steven Defour (69.)
4-1 Dieumerci Mbokani (77.)
5-1 Steven Defour (90.)
Bolton - Standard 0-1 (0-0)
0-1 Steven Defour (51.)
Standard - Lokeren 1-1 (0-1)
0-1 Patiyo Tambwe (40.)
1-1 Axel Witsel (72.)
Westerlo - Standard 1-2 (1-1)
1-0 Emanuel Odita (12.)
1-1 Igor de Camargo (40. str.)
1-2 Salim Toama (77.)
Standard - Bolton 1-1 (0-1)
0-1 El-Hadji Diouf (31.)
1-1 Siramana Dembele (65.)
Standard - Sint-Truiden 2-1 (1-1)
0-1 Michal Pospisil (31.)
1-1 Laurent Morestin (sm, 45.)
2-1 Igor de Camargo (60.)
Ligastilling
.:.
Spillerstatistik
Standard Liege er fortsat tophold i ligaen hvor Club Brügge er nærmeste forfølger. Anderlecht er kommet i gang med pointhøsten, men er dog stadig et stykke fra toppen. Standard smed to dumme point væk på hjemmebane mod Lokeren, i en kamp hvor bolden ikke ville det sidste stykke over stregen. Wilmots havde valgt at starte med et par af profilerne på bænken og det kom til at koste, men heldigvis for Standard, spillede Club Brügge også uafgjort i den runde, og dermed ligger Liege-klubben stadig på førstepladsen. Wilmots beder dog klubbens fans om at gemme mesterskabsdrømmen væk foreløbigt: "Vi har endnu ikke været på de store prøvelser, og alligevel har vi tabt point. Nu har vi snart 3 svære kampe i træk mod Club Brügge, Gent og Anderlecht. Hvis vi kommer godt igennem de kamp, så vil jeg sige at det ser godt ud, men vi skal stadig passe lidt på".
Standard er videre i
jagten på Uefa Cup-trofæet
Standard Lieges første rigtige prøvelse kom i 1. runde mod Bolton. Første kamp skulle spilles på engelsk grund. I første halvleg var der meget få chancer, men både Andranik og Anichebe kunne have scoret for hver deres hold. I starten af anden halvleg faldt afgørelsen da Standard-anføreren Steven Defour sendt et frispark i kassen. Kort efter måtte Ivan Campo udgå med en skade, og da Bolton havde brugt alle 3 udskiftninger var det nemt for belgierne at køre en 1-0 sejr hjem. I retur kampen, var det Standard der satte tempoet. Men på Boltons første mulighed kunne "seriemorderen", El-Hadji Diouf, bringe et presset Bolton-mandskab i front. Men i det 65. minut kunne Dembele bringe Standard tilbage på sejrskurs da han udnyttede en fejl i Bolton-forsvaret. Standard fortsatte med at presse på, men det blev ved 1-1, og dermed er Standard klar til Uefa Cup'ens gruppespil.
El
Infierno
del
Norte
sheriffen87
Landsholdsspiller
Sv: 6# Royal Standard de Liege - Det europæiske eventyr
«
Svar #20:
29 Apr 2008, 16:34 »
Standard Liege og Club Brügge stukket af i Jupiler League
Victor Anichebe ser ud til at have fundet sig til rette i Liege
En sort aften i Brügge er den eneste plet på Standards resultater i Jupiler League. Standard Liege og Club Brügge har fået et stort hul ned til de nærmeste forfølgere, og så er Anderlecht helt ude af titelkampen. I Uefa Cup'en er Standard endt i en overkommelig gruppe, men skal til at passe på at de ikke ender med sorteper. I pokalen er man videre, efter at have ekspederet Antwerp ud af turneringen.
Roeselare - Standard 0-2 (0-0)
0-1 Marouane Fellaini (65.)
0-2 Stefaan Tanghe (sm, 90.)
Club Brügge - Standard 1-0 (1-0)
1-0 Elrio van Heerden (22.)
Standard - Gent 4-0 (4-0)
1-0 Dieumerci Mbokani (3.)
2-0 Salim Toama (7.)
3-0 Victor Anichebe (28.)
4-0 Jonas de Roeck (sm, 45.)
Standard - Anderlecht 4-2 (1-2)
0-1 Nicolas Frutos (8.)
1-1 Victor Anichebe (32.)
1-2 Alberto Rivera (45.)
2-2 Milan Jovanovic (51. str.)
3-2 Milan Jovanovic (53.)
4-2 Victor Anichebe (65.)
Charleroi - Standard 0-1 (0-1)
0-1 Milan Jovanovic (2.)
Standard - Genk 3-0 (3-0)
1-0 Victor Anichebe (7.)
2-0 Milan Jovanovic (16.)
3-0 Victor Anichebe (20.)
Ligastilling
.:.
Spillerstatistik
Den bedste række i Belgien er knækket over i toppen, hvor Standard fører rækken med to point ned til rivalerne fra Club Brügge. Den indbyrdes kamp mellem de to tophold blev en blandet fornøjelse for Standard.
Statistikken
og resultatet var vidt forskellige, i en kamp hvor Standard var klasser bedre end Club Brügge, men når man ikke kan score er det svært at vinde fodboldkampe. Den tidligere FCK'er Elrio van Heerden scorede kampens enlige mål da han udnyttede en fejlaflevering fra Oguchi Onyewu. Standard formåede ikke at score, og indkasserede dermed det første nederlag i den hjemlige liga. Hjemmekampene mod Anderlecht og Genk havde træneren Marc Wilmots frygtet, men hans hold viste at de har et niveau mere end de fleste andre hold i Belgien. 4-2-sejren over Anderlecht var helt fortjent og Standard havde 10 afslutninger mere end Anderlecht. Anichebe blev Man of the Match og fik for alvor vist sit store potentiale. Mod Genk hev Standard en 3-0 sejr hjem efter at have startet som lyn og torden. Efter 20 minutter førte Wilmots' tropper med 3-0 og kørte en stensikker sejr hjem. Club Brügge har lidt overraskende vist sig, som et meget stabilt hold, og har indtil videre vundet alle 7 hjemmekampe. Standard har gode betingelser i kampen om guldet, og kilder i klubben fortæller, at Wilmots har fået stillet 60 millioner til rådighed til at forstærke truppen for.
Pokalhelten Axel Witsel
Brann - Standard 1-1 (0-1)
0-1 Igor de Camargo (38.)
1-1 Jan Gunnar Solli (71.)
Standard - Blackburn 0-0 (0-0)
Standard - Antwerp 3-1 EF (0-0)
1-0 Gregory Dufer (88.)
1-1 Ransford Addo (90.)
2-1 Gregory Dufer (103.)
3-1 Axel Witsel (105.)
UEFA Cup og Pokalturnering
I den belgiske pokalturnering trak Standard Liege en overkommelig modstander. De fik Antwerp, som mest af alt kendes som klubben der udvikler Manchester Uniteds talenter. Derfor havde Wilmots så meget tillid til sine reserver og talenter, at de fik chancen for at vise deres kvaliteter fra start. Men efter en første halvleg, hvor det kun blev til halve chancer i begge ender, blev Steven Defour og Axel Witsel sat på banen. Det flyttede alt spillede ned foran Antwerps felt. Forløsningen kom to minutter før tid da Gregory Dufer bragte hjemmeholdet foran, men Standard fik hurtigt armene ned. Halvandet minut inde i overtiden scorede Ransford Addo på hovedstød, og så måtte kampen ud i forlænget spilletid. I slutningen af forlængelsens 1. halvleg sikrede, først Dufer og derefter Witsel, Standard sejren og dermed kvalifikation til næste runde.
Som udgangspunkt var Standard-træneren Marc Wilmots godt tilfreds med lodtrækningen til UEFA Cup-gruppespillet. Her blev belgierne trukket sammen med Rapid Bukarest, Bordeaux, Brann Bergen og Blackburn Rovers. Wilmots' eneste bekymring var dog at man havde to svære hjemmekampe mod Bordeaux og Blackburn, hvor man ikke skulle regne med 3 point. Turneringen startede i Norge. Her delte Standard point med Brann, i en underholdende affære der endte 1-1. Igor de Camargo sikrede føringen i første halvleg, men Solli udlignede 20 minutter før tid. I den anden kamp i gruppespillet kom Blackburn på besøg, og englændere kunne tage et enkelt point med hjem, efter en målløs kamp, som blev domineret af Standard fra start til slut.
«
Seneste Redigering: 29 Apr 2008, 16:39 af sheriffen87
»
El
Infierno
del
Norte
EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
Sv: 7# Royal Standard de Liege - Fortsat på guldkurs
«
Svar #21:
29 Apr 2008, 16:38 »
Super update. Rigtig lækker opsætning og godt skrevet. Din største profil må vel være Jovanovic. Han banker jo kasser ind på stribe
Viva Ronaldo ! §
sheriffen87
Landsholdsspiller
«
Svar #22:
29 Apr 2008, 16:43 »
Citat af: EFBMANUTDX2 29 Apr 2008, 16:38
Super update. Rigtig lækker opsætning og godt skrevet. Din største profil må vel være Jovanovic. Han banker jo kasser ind på stribe
Tak, godt du kan li det...
Hehe Jovanovic er den irriterende type angriber der ikke spiller gode kampe, men alligevel bomber han derud af
El
Infierno
del
Norte
EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
«
Svar #23:
29 Apr 2008, 16:46 »
Okay. Så længe han scorer de vigtige mål betyder det vel ikke det helt store. Men KIU
Viva Ronaldo ! §
steeval
Reserveholdsspiller
«
Svar #24:
29 Apr 2008, 16:59 »
Imponerende resultater, og er super vild med din opsætning. Synes det ser rigtigt fedt ud, og er meget indbydende
KIU
Citat af: plutonium 17 Jun 2009, 00:13
Vi har sgu ikke behov for en kejser
Vi skal bare bruge øl til dig
, masser af godt humør og naturligvis LARS
Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..
sheriffen87
Landsholdsspiller
«
Svar #25:
29 Apr 2008, 17:16 »
Citat af: EFBMANUTDX2 29 Apr 2008, 16:46
Okay. Så længe han scorer de vigtige mål betyder det vel ikke det helt store. Men KIU
Jeg klager heller ik
Citat af: steeval 29 Apr 2008, 16:59
Imponerende resultater, og er super vild med din opsætning. Synes det ser rigtigt fedt ud, og er meget indbydende
KIU
Mange tak for de pæne ord...
El
Infierno
del
Norte
queencastle
Reserveholdsspiller
«
Svar #26:
30 Apr 2008, 10:08 »
Kanón blog
Læs min blog
Randers FC
JimmyGP
Manager
«
Svar #27:
30 Apr 2008, 10:26 »
Citat af: steeval 29 Apr 2008, 16:59
KIU
Jwg er helt enig med steeval.. Jeg kan rigtig godt lide din blog..
- Veni, vidi, vici -
sheriffen87
Landsholdsspiller
«
Svar #28:
30 Apr 2008, 10:54 »
Citat af: queencastle 30 Apr 2008, 10:08
Kanón blog
Tak ska du ha
Citat af: JimmyGP 30 Apr 2008, 10:26
Jwg er helt enig med steeval.. Jeg kan rigtig godt lide din blog..
Jamen tak, er da glad for at en "blog-legende" som dig sys den er go...
Der kommer update senere i dag
El
Infierno
del
Norte
graver
Ynglingespiller
«
Svar #29:
30 Apr 2008, 10:55 »
Hatten af og store klapsalver herfra... En blog med kvalitet, både i skrift og layout !!
- også godt valg af klub, spændende.
Sider:
1
[
2
]
3
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »