Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23502
0 Brugere, 1263 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
11# Royal Standard de Liege - Guldet er milevidt fra Liege
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
4
Forfatter
Emne: 11# Royal Standard de Liege - Guldet er milevidt fra Liege (Læst 10045 gange)
sheriffen87
Landsholdsspiller
11# Royal Standard de Liege - Guldet er milevidt fra Liege
«
:
25 Apr 2008, 21:18 »
Fornyelse i Liege
Navn: Marc Wilmots
Alder: 38 år
Landskampe: 70 kampe (28 mål)
Tidligere klubber: Saint-Truiden, Mechelen,
Standard Liege, Schalke 04, Bordeaux
På gårdagens pressemøde på Standard Lieges hjemmebane, Stade Maurice Dufrasne, sprang der lidt af en bombe da direktør Reto Stiffler kunne meddele at man havde valgt at fyre træner Michel Preud'homme. Aflsøren er dog fundet, og det er den den tidligere landsholdsanfører Marc Wilmots der har fået ansvaret for sin tidligere klub. Wilmots tager store ambitioner med sig.
Samtlige sportsmedier i Belgien var repræsenteret i Standard Lieges presselokale, da direktør Reto Stiffler præsenterede Marc Wilmots. En stor overraskelse, men alligevel en forventet nyhed efter flere ugers spekulationer om at Preud'hommes forhold til bestyrelsen var på kogepunktet. Med ansættelsen af Wilmots betyder det at en af Belgiens mest elskede personligheder, som kommer fra en stilling som assistenttræner på landsholdet, også må ligge sin politiske karriere på hylden. Wilmots har tidligere været medlem af det belgiske senat, men dette er nu lagt på is da han vil hellige sig trænerjobbet hos Standard.
Standard Liege er en af de mest traditionsrige klubber i Benelux-området. Blandt klubbens triumfer er 9 belgiske mesterskaber, 5 pokaltitler samt en andenplads i Cup Winners' Cup tilbage i 1982. Blandt de spillere der har været i klubben i nyere tid er bl.a. Sergio Conceicao, Ivica Dragutinovic og Steven Defour, som stadig er at finde i klubben. Wilmots vil gerne have flere pokaler i skabet og dette skulle gerne ske hurtigst muligt: "Jeg har store forventninger til min første sæson, på dette fantastiske stadion. Truppen oser af talent og perspektiv, og jeg vil gøre alt der står i min magt for at belgiens bedste fans kan få noget at juble over. Mesterskabet skal hjem hvor det hører til, og så skal vi ud og vise farverne i Europa".
Standards fans kan se frem til mere at juble over
Efter Wilmots' tiltræden er der allerede gang i rygtebørsen i Standard. Flere spillere, heriblandt Steven Defour og Marouane Fellaini, meldes på vej til en af Europas største ligaer, og disse rygter dementeres af Wilmots: "Det er for tidligt for mig at kommentere på disse rygter. Hvis det står til mig så holder vi fast i den nuværende trup, og eventuelt supleres der med et par spillere, men som udgangspunkt er ingen på vej væk", slutter Wilmots inden han og Stiffler forlader pressemødet. Wilmots' største udfordring bliver at få de mange unge spillere til at arbejde sammen, og levere gode præstationer selvom truppen ikke har den store erfaring. I de kommende uger skal Wilmots sammen med sin stab, forberede sig til sæsonpremieren på udebane mod FCV Dender som spilles den 4. august.
«
Seneste Redigering: 07 Maj 2008, 09:28 af sheriffen87
»
El
Infierno
del
Norte
Jharn
Landsholdsspiller
Sv: Royal Standard de Liege
«
Svar #1:
25 Apr 2008, 21:25 »
Jeg ser, at du har Stadard Liege som hold i blogkonkurrencen, og jeg går udfra at denne blog er tiltænkt konkurrencen?
Konkurrencen starter altså først den 1. maj, og der kommer et underforum, hvor du skal poste dine updates...
sheriffen87
Landsholdsspiller
«
Svar #2:
25 Apr 2008, 21:41 »
Citat af: Jharn 25 Apr 2008, 21:25
Jeg ser, at du har Stadard Liege som hold i blogkonkurrencen, og jeg går udfra at denne blog er tiltænkt konkurrencen?
Konkurrencen starter altså først den 1. maj, og der kommer et underforum, hvor du skal poste dine updates...
Jo...men jeg har meldt fra da jeg ikke kan lave updates fra 22. maj, så jeg har valgt at trække mig og da jeg allerede har lavet nogle updates starter jeg bare bloggen nu
El
Infierno
del
Norte
Grønthandleren
Gæst
«
Svar #3:
25 Apr 2008, 21:48 »
Kanon start, og et meget spændende klubvalg!
Den er både godt skrevet, og flot sat op. Jeg glæder mig til at se hvad du kan udrette med Standard Liege
«
Seneste Redigering: 25 Apr 2008, 23:12 af Grønthandleren
»
NichlasKirk
Gæst
«
Svar #4:
25 Apr 2008, 21:55 »
Det ser sq godt ud!
Fortsæt i den bane!
sheriffen87
Landsholdsspiller
«
Svar #5:
25 Apr 2008, 22:27 »
Citat af: Grønthandleren 25 Apr 2008, 21:48
Kanon start, og et meget spændende klubvalg!
Den er både godt skrevet, og flot sættet op. Jeg glæder mig til at se hvad du kan udrette med Standard Liege
Jamen tak for de fine ord. Det gør jeg også selv for de har et rigtig spændende hold... Præsentationen kommer om lidt...
Citat af: NichlasKirk 25 Apr 2008, 21:55
Det ser sq godt ud!
Fortsæt i den bane!
Jo tak, jeg vil gøre mit bedste!!
El
Infierno
del
Norte
NichlasKirk
Gæst
«
Svar #6:
25 Apr 2008, 22:32 »
Lyder sq godt
EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
«
Svar #7:
25 Apr 2008, 22:33 »
Fin start, og lækkert hold.
Viva Ronaldo ! §
sheriffen87
Landsholdsspiller
«
Svar #8:
25 Apr 2008, 22:34 »
Præsentation af Standard Liege-truppen
Formodet idealopstilling
Efter Marc Wilmots har sat sig i trænersædet for Standard Liege, vil vi her på Het Nieuwsblad bringe en præsentation og vurdering af truppen, samt vurdere de vurdere de spillere der er rygtet til Standard. Stjerner(1-5) er givet udfra niveauet i den belgiske liga.
Målmandsposten:
1. Rorys Espinoza
18. Jeremy De Vriendt
Rorys Espinoza anses af mange belgiere for at være holdets svageste led. Marc Wilmots ventes dog at give den ecuadorianske keeper chancen for at bevise sit værd.
Forsvaret:
2. Fred
4. Dante
5. Oguchi Onyewu
14. Landry Mulemo
17. Marcos
19. Mohammed Sarr
Standards defensiv er fantastisk, med to brølstærke midterforsvarer, og to backs der både har offensive og defensive kvaliteter. Bredden i defensiven trækker dog ned i den samlede vurdering.
Sammenholdet hos Standard er fantastisk,
og det kan bringe dem rigtig langt i denne sæson
Midtbanen:
6. Marco Ingrao
7. Gregory Dufer
8. Steven Defour
11. Salim Toama
26. Yanis Papassarantis
27. Marouane Fellaini
28. Axel Witsel
30. Siramana Dembele
33. Vitorio Villano
Holdets helt store styrke. En midtbane, hvor man finder alt-mulig-manden Fellaini, og de 4 kreative: Defour, Witsel, Toama og Ingrao. Franske Dembele er det defensive indslag på en midtbane, hvor Papassarantis også ser spændende ud. Standard skal dog passe på de europæiske storklubber, som er ude efter flere af deres midtbanespillere, og det forstår vi godt her på Het Nieuwsblad.
Angrebet:
9. Dieumerci Mbokani
10. Igor de Camargo
23. Milan Jovanovic
Marc Wilmots råder over 3 angribere som er stærke på hver sin måde, og det er et kæmpe plus. Dog kunne man godt mangle en angriber med erfaring, som kan holde hovedet koldt i afgørende situationer. Under alle omstændigheder mangler der mindst en angriber til at styrke bredden.
Rygtebørsen i Liege
Ifølge en kilde i klubben har Marc Wilmots sendt sine scouts ud i Europa for at kigge de spillere der står på hans liste. Da Standard Liege eftersigende ikke har et stort transferbudget, kigges der hovedsageligt på spillere som kan erhverves billigt. Man kigger også på nogle få spillere som kan hentes på lejeaftaler, i deres respektive klubber. Bl.a. skulle følgende spillere være at finde på Marc Wilmots' liste:
Nicolae Mitea Victor Anichebe Mikael Lustig Victor Simoes
Direktør Reto Stiffler skulle have holdt et møde med Ajax om at leje
Nicolae Mitea
. Wilmots har udset sig Mitea til at være en spiller der kan aflaste de nuværende kantspillere i truppen. Måske kan han kæmpe sig i startopstillingen hvis han gør det godt. Sandsynlighed:
Wilmots har sendt en scout til Everton for at kigge på
Anichebe
og undersøge muligheden for leje ham i den kommende sæson. Sandsynlighed:
Den svenske højre back
Mikael Lustig
kan også være på vej mod et skifte til belgisk fodbold. Lustig har kontraktudløb til vinter, men hos Standard pønser man på at tilknytte ham i dette transfervindue. Sandsynlighed:
Den tidligere Club Brügge-spiller
Victor Simoes
, som lige nu optræder på en lejetale i sydkoreansk fodbold, kunne blive den breddespiller man er på udkig efter til angrebet. Victor Simoes lejeaftale udløber ved udgangen af måneden og Standard ligger eftersigende i forhandlinger med Tombense, som ejer Simoes, om et eventuelt skifte. Sandsynlighed:
El
Infierno
del
Norte
NichlasKirk
Gæst
«
Svar #9:
25 Apr 2008, 22:48 »
Ser stadig meget godt ud - du har fået en fast læser
EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
«
Svar #10:
25 Apr 2008, 22:53 »
Dejligt setup.
Kan godt lide brugen af stjerner og er enig i din bedømmelse af holdet (har også selv spillet med Liege)
KIU
Viva Ronaldo ! §
sheriffen87
Landsholdsspiller
«
Svar #11:
25 Apr 2008, 22:57 »
Citat af: NichlasKirk 25 Apr 2008, 22:48
Ser stadig meget godt ud - du har fået en fast læser
Det er godt at høre! Det er nu engang dejligt at vide at der er nogle der følger med
Citat af: EFBMANUTDX2 25 Apr 2008, 22:53
Dejligt setup.
Kan godt lide brugen af stjerner og er enig i din bedømmelse af holdet (har også selv spillet med Liege)
KIU
Tak... Hvordan klarede du dig?
El
Infierno
del
Norte
EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
«
Svar #12:
25 Apr 2008, 22:59 »
Glimrende. Det er helt sikkert spændende. Hvis du gider kan du nå langt.
Viva Ronaldo ! §
sheriffen87
Landsholdsspiller
«
Svar #13:
26 Apr 2008, 21:40 »
Oprustning på Stade Maurice Dufrasne
Stade Maurice Dufrasne
Cheftræner Marc Wilmots
Marc Wilmots og Co. har skrevet med 5 nye spillere, og hvis alt går efter planen bliver det også de eneste. Bl.a. har Standard Liege brugt 10 millioner på to østeuropæere, mens man også har hentet en englænder til Belgien på en lejeaftale der løber sæsonen ud. En pålidelig kilde fortæller at flere af Standards stjernefrø er jaget vildt af europæriske storklubber, men klubben har endnu ikke modtaget nogle acceptable tilbud.
"Med Valentin og Rene har vi nu fået truppen på plads til den kommende sæson", sagde træner Marc Wilmots efter præsentationen af Valentin Babic og Rene Mihelic. "Babic er en rigtig spændende all-round-type som kan spille i midten OG i højreside, både i forsvaret og på midtbanen. Mihelic er enhver træners drøm. Han er ekstremt professionel, udadvendt og så har han et kæmpe potentiale. Nu er der ingen i truppen der kan være sikre på sin plads. Hvis der er en der ikke levere varen, så står der en klar til at overtage pladsen. Det i sig selv får enhver spiller på dette niveau til at yde sit bedste til træning", lød det fra en meget tilfreds træner, som også udtrykte bekymring omkring den nuværende trup: "Lige nu står vi i lidt af en luksus position med 3 rigtig gode centrale midtbanespillere. Mihelic er også hentet fordi vi ønsker at være forberedte på at miste Fellaini eller Defour. Det er helt urealistisk at tro på at vi kan holde på dem. Indtil videre har der kun været, hvad jeg vil kalde useriøse henvendelser, og det er jeg glad for. Forhåbentlig kan vi udskyde alle spillersalg til næste sæson".
En anden ny spiller, Victor Anichebe, har allerede været i klubben i 2 uger, og han har da også allerede scoret sit første mål, som faldt i en træningskamp mod Lucchese. Anichebe har blandede følelser om sit leje mål i Liege, da han ikke er sikker på at det vil gavne ham: "Hvis vi er 4 angribere i truppen er der en fare for at træneren vil foretrække de spillere, som Standard selv ejer. Konkurrencen med de andre angribere vil helt klart udvikle mig, men hvis jeg ikke får nok kamptræning er det svært at holde motivationen, men jeg tror og håber på at jeg har hvad der skal til for at overbevise chefen om at han skal satse på mig".
Navn:
Victor Anichebe
Alder: 19 år
Landskampe: Ingen
Everton-lejesvenden har potentialet til noget rigtig stort. Hans force er hans fysik, og det er jo set før at unge angribere mangler fysikken til at slå igennem i en ung alder. Anichebe kan formentlig se frem mod en sæson, hvor han bliver en del af et rotationssystem, men han vil hovedsageligt blive brugt med de mindre hold, da hans fremragende fysik kan skabe ravage imod vaklende forsvarskæder.
Navn:
Victor Simoes
Alder: 26 år
Den tidligere Club Brügge-spiller har tidligere udtalt at han godt kunne tænke sig at vende tilbage til Belgien, da han gerne vil bosætte sig i landet når han karriere er overstået. Simoes spillede i sin tid i Flamengo inden 4 år i træk blev lejet ud til belgiske klubber. Det første år tilbragte han hos Germinal Beerschot, mens de 3 øvrige var hos Standards rivaler fra Brügge. Nu har han kostet Standard 5 millioner. Dog tiltræder han først 1/8-2008.
Navn:
Rene Mihelic
Alder: 19 år
Hvis man spørger Mihelic's nye træner hvilken spiller han vil sammenligne sit nye stjerneskud falder svaret på en anden slovener: Zlatko Zahovic. Begge spillere er gode med bolden og vil gøre alt for at vinde. Mihelic har kostet i omegnen af 8 millioner kroner, hvor af de 5 bliver udbetalt over de næste 2 år. Den slovenske midtbaneslider kommer til at få masser af spilletid i denne sæson, hvor han mest skal optræde centralt.
Navn:
Valentin Babic
Alder: 26 år
Babic kan gå hen og blive rigtig værdifuld for Standard Liege i den kommende sæson. Han dækker ekstremt mange pladser på banen, og det kan blive meget nyttigt når Wilmots vil spare sine stamspillere. Derfor kommer Babic også til at få sin andel af tid på banen i denne sæson. Babic er født og opvokset i Osijek, og det var derfor meget svært for ham at forlade sin barndomsklub, men han valgte at give udlandet en chance.
Navn:
Maxime Josse
Alder: 20 år
Landskampe: 3 U21-landskampe for Frankrig
Maxime Josse kan både benyttes i midterforsvaret og på højreback. Han er hentet på en lejeaftale i franske Sochaux, og kommer til at være reservespiller i denne sæson da han endnu ikke har niveauet til at gå ind i start-11'eren. Men han kan blive en vigtig spiller hvis Standard rammes af skader i den bageste kæde. Josse har helt klart potentialet til at blive til noget, og nu håber Sochaux på at han fortsætter sin udvikling hos Standard.
El
Infierno
del
Norte
NichlasKirk
Gæst
Sv: 3# Royal Standard de Liege - Indkøb
«
Svar #14:
27 Apr 2008, 13:27 »
Rigtige lovende indkøb
Sider:
[
1
]
2
3
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »