home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 619 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Screenshots, og informationer om mit FM 2006 spil med Spurs
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Screenshots, og informationer om mit FM 2006 spil med Spurs  (Læst 2692 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Screenshots, og informationer om mit FM 2006 spil med Spurs
« : 09 Okt 2005, 18:39 »

Jamen, her vil jeg så komme med lidt opdateringer på udviklen, i mit spil med Tottenham i FM 2006, der vil komme en del screenshots til fremvise de nye features med.

Taktikken, vil jeg ikke kigge så meget på, da der ikke er sket det store i den del, dog hænger trænings delen & taktik delen mere sammen end nogensinde før, da jeg vil spille hurtigt offensivt kombinationsspil, har jeg valgt at sætte mine spillere til at træne dette intensivt.

Som i kan se på dette billede, så bliver spillerens stats inden for ball control, kraftigt forbedret efter et par måneders intens træning i dette, grunden til at tallene er faldet kræftigt i juni og juli, skyldes at spillerne i denne periode har holdt sommerferie, ligeledes falder tallene hvis en spiller er ude med en længervarende skade.

På dette billede, kan i se hvor meget en spiller kan falde, over en kort periode, i juni og juli var han på ferie, og straks efter træningen var genoptaget blev han skadet, hvilket resultere i at spillerens stats, i dette tilfælde er faldet med 3-4 over hele linien.
Han er ude i yderligere 2 måneder, så de kan nå at gå endnu mere ned.

Nu har vi så set at spillerne både falder i stats, når de bliver skadet & når de holder sommer pause.
Men der er endnu en ting der kan få dem til at falde, man kan nemlig ikke længere blot lade sine reserver blive i 1 holds truppen også smide dem på holdet når der er behov for det, får de ikke kamptræning falder de også drastisk i stats, og det er ikke altid nok at de får kamptræning på 2 holdet, da niveauet på dette kan værer for dårligt.
Dette påvirker især de unge spilleres stats.

Derudover falder spilleren også i stats, hvis han ikke får pauser når han er træt, hvilket må siges at være endnu, en fed "skjult" ny features.

Hvordan er det så gået i mit Tottenham spil

Jeg havde fra starten af dette spil, lagt mig fast på at jeg ville bruge den samme taktik hele vejen igemmen, lige meget hvor dårligt det end måtte gå mig, ligeledes havde sat mig for at jeg kun henter unge spillere, på max en 22-23 år.

Klubbens forventninger, en respektabel midterplacering.
Mine forventninger: top 8

I min første sæson lagde jeg meget skidt ud, og vandt blot 1 af de først 13 hjemmekampe, men sluttede dog sæsonen flot af og fik kæmpet mig op på en 13 plads.

Sådan så mit lineup i 1 sæson ud, der er som det kan ses længere nede, siden da sket store ændringer.

2 Sæson

Klubbens forventninger: en respektabel placering.
Mine forventninger: Top 8

Op til 2 sæson, frygtede jeg flere gange at blive fyret, og en forholdsvis dårlig sæsonstart, gjorde mig endnu mere nervøs, dog var den markant bedre end i forrige sæson, og da jeg tabte 0-4 hjemme til arsenal, må jeg nok indrømme at jeg troede det var slut.

Kort før transfer vinduets lukketid den 31 august, fik jeg sikret mig Collins John fra nedrykkerne Fulham, hvilket gav mig en længe savnet god 3 angriber.

Midt i december, så jeg mig nødsaget til at afhænde Edgar Davids til Manchester United, for at forbedre blot lidt af minuset på klubbens lønkonto. Dette efterlod mig dog med et nyt stort problem da Davids havde været min bedste mand i de første 1½ år.

Da jeg ud over en ny DMC også skulle ud og anskaffe mig en AMC valgte jeg at lade Tom Huddlestone få chancen på DMC pladsen, hvilket jeg ikke har fortrudt. Til AMC pladsen hentede jeg Morten Gamst Pedersen hos Premier League nedrykkerne, Blackburn.

Med blot 2 ændringer i start opstillingen, tabte jeg blot 1 kamp i resten af sæsonen, som ud over 5 pladsen, som med selvsyn kan ses på billedet, også bød på en Liga Cup triumf på 2-0 over Chelsea.

Anden sæson blev sluttet af på smukkeste vis, da chelsea blev ud og nedspillet i sidste runde på White Harte Lane, denne sejr sikrede mig ligeledes 5 pladsen i ligaen.

Et klart forbedret line-up i forhold til 1 sæson.

Tom Huddlestone, blev månedens spiller 2 gange, og ligeledes månedens unge spiller 2 gange.

3 Sæson

Klubbens forventninger: respektabel placering.
Mine forventninger: Top 4
Pressens forventninger: Mesterskabs kandidat.

Her i 3 sæson er klubbens økonomi kommet så meget på fode, at jeg har kunnet sikre samtilige mine spillere med 5 årige kontrakter, og foretage indkøb på et helt andet prisniveau end i de forrige sæsoner.

Jeg har indkøbt Stewart Downing for 16 mio £, og Vincent Kompany for 12£ mio, som de 2 mest nævneværdige spillere her op til 2 sæson.
Dog er Leo Messi røget til Manchester United for 20 mio £.

Som det kan ses er der her i 3 sæson kommet helt andre boller på suppen.

Jeg har vundet de første 5 kampe i ligaen så det ser ganske fornuftigt ud.

Jeg skrev jo i starten at jeg ville spille med samme taktik hele vejen igemmen, og dette ser jo ud til at bærer frugt her i 3 sæson.
Ligeledes ser min plan om kun at købe unge spillere, ud til at holde, her i 3 sæson hvor holdet bliver bedre og bedre kamp for kamp, pt er det kun min målmand, som er over 27 i 1 holds truppen, så det må siges at være et hold med fremtid i jeg har fået bygget op.

Bugs opdaget undervejs

Der har ikke været de store ting at rapportere om, dog vil jeg påpege at det er alt for nemt, som manager at få en god reputation.
Jeg steg til continental efter min 1 katastrofale sæson, og i optakten til 2 sæson blev jeg noget uforståligt tilbudt jobbet som Tysk landstræner, hvilket jeg dog afslog.

Efter min liga cup triumf i 2 sæson, steg jeg til world class, hvilket der i Fooball Manager 2006, må siges at skulle en del mere til for at opnå.

Men udover det har jeg ikke rigtigt oplevet nogen nævneværdige bugs.

Dog er der jo selvfølgelig nødbremse buggen, som den fleste af jer, uden tvivl har stiftet bekendtskab med i demoen.

I i er meget velkommende til at requste screenshots, af features, etc som i nu en gang måtte ønske.

Jeg vil opdatere mit indlæg når jeg oplever noget jeg syns er værd at dele med jer.
« Seneste Redigering: 09 Okt 2005, 18:42 af Sunbao » Logged

torkR
Førsteholdsspiller

Sv: Screenshots, og informationer om mit FM 2006 spil med Spurs
« Svar #1: 09 Okt 2005, 18:51 »

Flot læsning, godt beskrevet det hele og det er dejligt at se hvordan det hele udvikler sig. Du har udviklet holdet flot, og det ses nydeligt på forskellen fra første sæson og så til 3. Held og lykke med resten af 3. sæson Smiley

manchester-mikkel
Ynglingespiller

« Svar #2: 09 Okt 2005, 19:54 »

helt enig med torkr

men hvordan kan du komme så langt i fm2006?? spiller du ik demoen???

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 09 Okt 2005, 19:55 »

helt enig med torkr

men hvordan kan du komme så langt i fm2006?? spiller du ik demoen???

Smiley - Ja det ville jeg også gerne vide, efter hvad jeg mindes som kan man kun spille en ½ sæson i demoen right? - Frækkerten har sikkert erhvervet sig det fulde på en eller anden måde Peace?

LosCules
Gæst

« Svar #4: 09 Okt 2005, 20:01 »

Sunbao har den endelige version af spillet, da FMFreaks har fået lov til at teste spillet og skrive en andmeldelse af det Wink.

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 09 Okt 2005, 20:02 »

Okay fedt nok Smiley Gratz til ham!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #6: 09 Okt 2005, 20:07 »

Tsk, kan i så gå ind og læse vores anmeldelse af FM 2006 under artikler  Djævel

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 09 Okt 2005, 20:07 »

Tsk, kan i så gå ind og læse vores anmeldelse af FM 2006 under artikler  Djævel

Den er skam læst tidligere i dag, har da også skrevet derinde at jeg synes den er god Opstemt

mathial
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 13 Okt 2005, 16:14 »

Sunbao? Det er jo merkelig at Chelsea ikke fikk bedre enn 4.plass!!?? Chelsea burde jo vunnet ligaen? Hva betalte du for Messi? Var han bra?

rammy
Ynglingespiller

« Svar #9: 21 Okt 2005, 08:57 »

På trods af at jeg er og har været Spurs fan de sidste 15 år syntes det er tyndt at Chelsea er så dårlige i FM2006 - i demoen kunne de heller ikke følge med toppen. Lidt mærkeligt da Chelsea er Premier Leagues stærkeste hold og nærmest allerede har vundet mesterskabet.

LosCules
Gæst

« Svar #10: 21 Okt 2005, 09:00 »

@mathiel Jeg har hørt man kan få Messi forholdsvis billigt for de 30 mio. Djævel... Om han var "bra" ved jeg ikke  Thumbs Up

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 23 Okt 2005, 11:05 »

På trods af at jeg er og har været Spurs fan de sidste 15 år syntes det er tyndt at Chelsea er så dårlige i FM2006 - i demoen kunne de heller ikke følge med toppen. Lidt mærkeligt da Chelsea er Premier Leagues stærkeste hold og nærmest allerede har vundet mesterskabet.

Kan ikke følge med i demoen???Jeg har vundet 5 halv sæsoner i demoen med dem så det kan de godt...

rammy
Ynglingespiller

« Svar #12: 23 Okt 2005, 11:46 »

Citat
Kan ikke følge med i demoen???Jeg har vundet 5 halv sæsoner i demoen med dem så det kan de godt...

Ja - selfølgelig kan de det når man selv vælger at styre den skod klub - MEN hvis AIén selv skal styre dem ligger de og roder rundt på en 4-5-6 plads.

PS: Er sværhedsgraden højrer i spillet end i demoen ?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 27 Okt 2005, 19:40 »

Jeg har ikke spillet demoen, men mit første indtryk af spillet, er at det er lidt sværere end FM05 var... Men nu skal jeg lige ha min computer op og køre, så ser vi efter et stykke tid Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

LosCules
Gæst

« Svar #14: 27 Okt 2005, 19:45 »

@mathiel Jeg har hørt man kan få Messi forholdsvis billigt for de 30 mio. Djævel... Om han var "bra" ved jeg ikke  Thumbs Up

Kan så oplyse at dette ikke er sandt. Jeg måtte som manager for Chelsea give hele 150 mio. dkk for dette unge vidunderbarn Wink.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010