home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 840 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  De gule!
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint
Forfatter Emne: De gule!  (Læst 38674 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #120: 07 Maj 2008, 20:15 »

Stort tillykke, meget flot titel. Sejt indkøb af Traoré. Bloggen startede lidt sløvt, men jeg kan rigtig godt li' den nu - den er fremragende.

Hvad hedder din taktik?

Mange tak Hafiz - jeg er glad for at en god blogskriver som dig, kan lide min blog.

Den hedder: Nikolaj's AC Horsens. (;
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #121: 07 Maj 2008, 20:29 »

Må jeg se et billede af den?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #122: 07 Maj 2008, 20:35 »

Må jeg se et billede af den?

Selvfølgelig må du det. (:

Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #123: 07 Maj 2008, 20:47 »

klasse, Cesc.
Lækker blog. Elsker din måde at sætte det op på, ikke for mange billeder, ikke for meget tekst, det er helt perfekt.
Og fremragende resultater Opstemt:D
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #124: 07 Maj 2008, 20:48 »

Nå' Cesc, så blev det til dagen, hvor det er min tur at spidse penne og skrive et par ord til bloggen. Først og fremmest vil jeg gerne fortælle, at jeg, og sikkert også mange andre, hver eneste gang glæder sig til dine updates bliver smidt op. Det er jo ikke hver dag man som bruger på FMF for chancen for, at følge med i en blog af så høj kaliber. Vi ser netop i dine updates helt uredigerede tekster, hvor stavefejlene ikke er så slemme, som de engang har været og jeg ser umiddelbart ingen manglende evner på at formulere sig korrekt. Der skal ikke herske nogen tvivl om, at en blogskrivers updates påvirkes af læsernes reaktioner og selvfølge bliver ens selvtillig øget med ros. Dernæst vil jeg gerne fortælle, at jeg synes helt klart, at du har forbedret dig meget det sidste stykke tid, og nu ligger du på et stadie, der slet ikke kan sammenlignes med en på din alder, men ældre. Du har måske stadig ét enkelt lille problem og det er du nok også godt opmærksom på. Visse af dine sætninger er alt for korte og det er en skam, når du lige bagefter kommer med en perfekt sætning. Du har mange gange sagt, at du vil ændre på det, men nu da dine updates er betydelig kortere end dem i 'Kings Of' serien, så brug da lige en smule ekstra tid på at fixe det. Vi har jo før set, at du bruger gennemtænkte metaforer og lign.

Tillykke med sejren over Lyngby og pokalen. Vi har før set dig hente mesterskaber hjem, der næsten så umuligt ud og derfor tror jeg, at du med det store forspring til FCK henter ligatrofæet hjem. Jeg kan mærke, at en del har mistet interessen til dig efter din mærkverdige umelding i starten af blogkonkurrencen og at du til tyder føler dig lidt skuffet over den svage tilbagemelding herinde. Du skal dog bare fortsætte og ikke leve af den respons du får. Du har et kæmpe potentiale og det er jeg ihvertfald godt klar over. Keep it up!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #125: 07 Maj 2008, 20:57 »

klasse, Cesc.
Lækker blog. Elsker din måde at sætte det op på, ikke for mange billeder, ikke for meget tekst, det er helt perfekt.
Og fremragende resultater Opstemt:D

Tak skal du have Pepe. (:

Nå' Cesc, så blev det til dagen, hvor det er min tur at spidse penne og skrive et par ord til bloggen. Først og fremmest vil jeg gerne fortælle, at jeg, og sikkert også mange andre, hver eneste gang glæder sig til dine updates bliver smidt op. Det er jo ikke hver dag man som bruger på FMF for chancen for, at følge med i en blog af så høj kaliber. Vi ser netop i dine updates helt uredigerede tekster, hvor stavefejlene ikke er så slemme, som de engang har været og jeg ser umiddelbart ingen manglende evner på at formulere sig korrekt. Der skal ikke herske nogen tvivl om, at en blogskrivers updates påvirkes af læsernes reaktioner og selvfølge bliver ens selvtillig øget med ros. Dernæst vil jeg gerne fortælle, at jeg synes helt klart, at du har forbedret dig meget det sidste stykke tid, og nu ligger du på et stadie, der slet ikke kan sammenlignes med en på din alder, men ældre. Du har måske stadig ét enkelt lille problem og det er du nok også godt opmærksom på. Visse af dine sætninger er alt for korte og det er en skam, når du lige bagefter kommer med en perfekt sætning. Du har mange gange sagt, at du vil ændre på det, men nu da dine updates er betydelig kortere end dem i 'Kings Of' serien, så brug da lige en smule ekstra tid på at fixe det. Vi har jo før set, at du bruger gennemtænkte metaforer og lign.

Tillykke med sejren over Lyngby og pokalen. Vi har før set dig hente mesterskaber hjem, der næsten så umuligt ud og derfor tror jeg, at du med det store forspring til FCK henter ligatrofæet hjem. Jeg kan mærke, at en del har mistet interessen til dig efter din mærkverdige umelding i starten af blogkonkurrencen og at du til tyder føler dig lidt skuffet over den svage tilbagemelding herinde. Du skal dog bare fortsætte og ikke leve af den respons du får. Du har et kæmpe potentiale og det er jeg ihvertfald godt klar over. Keep it up!

Vil i alle ikke komme med sådan en kommentar? (:

Nå nå nå nå, så kom du endelig. Det er jeg meget taknemmelig for, da jeg jo altid kan regne med en masse dejlige linjer fra dig af, kammerat. Jeg sætter pris på din kommentar, men set i bakspejlet, valgte jeg jo at lave kortere updates, da jeg ikke gad at skrive i flere timer. Derved ved jeg ikke helt, om jeg skal bruge mere tid, end jeg vil, på at fixe ting og sådan. Tak for din ros, med at jeg føles som en ældre herre. Jeg føler også at jeg er blevet bedre til at bruge andre ord, hvor jeg fx får en metafor indblandet, så som "De nedryknings truede Lyngby, har haft en meget hård sæson, men i pokalturneringen har de danset på roser. Deres mange flotte bravurnumre har båret frugt, og de kan nu stille sig tilfredse med at være kommet i finalen."

Og mange tak for rosen, jeg synes også selv jeg ofte hente umulige resultater hjem til mine mandskaber. Jeg tror du har ret i det med min udmeldelse, men måske er interessen ikke så stor, pga. konkurrencen. Den tager en masse af brugerne, men jeg er glad for at i vil kigge med alligevel.

Tak skal du have, og jeg håber at jeg forbedre mig markant i fremtiden. (:
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #126: 07 Maj 2008, 21:54 »



Gilberto Macena har sluttet på topscorerlisten som nummer 3, hvor han har lavet beundringsværdige 18 mål for AC Horsens. Adskillige af hans mål er kommet i kampe, hvor AC Horsens har haft problemer med at få bolden i kassen. Hans eventyrlige målnæse, gør ham til en farefuld trussel for alle forsvarer i SAS Ligaen. Gilberto Macena er ikke den eneste inden for top 10 på listen, for hans makker Mads Rieper, som ikke har scoret siden den 2. december 2007, er nummer 5 med 15 mål.

Hvis der er noget man kan i Horsens, så er det at lave oplæg, da man fører listen. Den mand, der er anbragt på førstepladsen, har lagt op til hele 14 mål. Han er lejet i FC Midtjylland, og han bliver muligvis en permanent spiller på Horsens-hold – navnet er selvfølgelig Danny Olsen. Olsen er nummer ét, imens Søren Friis er nummer 3 på registret. ’Frille’ har lavet 12 assist, hvilket gør at Horsens virkelig har været drabelige. Især fordi både Thomas Kristensen og Henrik Hansen er placeret på 7. Og 8. Pladsen, hvilket er utrolig imponerende.



FC Midtjylland - AC Horsens 1-1
AC Horsens - AGF 3-1
AC Horsens - Esbjerg 2-0
Randers FC - AC Horsens 2-4
AC Horsens - Brøndby IF 0-0
OB - AC Horsens 0-2
AC Horsens - Aab 4-2





Sådan Johan! Mesterskabet er vores, og vi kan være meget stolte. Det blev sikret efter sejren imod Esbjerg, hvor at den populære Lawan lavede målene. Lawan er hævet niveau meget i afslutningen på sæsonen, og han gør en stor anpart i mesterskabet.

Profilerne har ikke svigtet i slutningen af sæsonen, og mange gode resultater er kommet frem. At vinde på Fyn er meget svært, for alle hold - men AC Horsens kunne fejre en triumf på 0-2 derovre. Ude mod Randers er også svært, men det var en 'let' opgave, da der blev lavet 4 mål fra vores side. Der har dog også været målfattige dyster, som man så på kampene mod FCM og Brøndby, hvor der sammenlagt blev lavet 2 mål.

Horsens skulle løfte den store pokal på hjemmebane, og man ekstrapolerede af med manér mod Aab. Aab har været skarpe i denne sæson, men slet ikke på Horsens' niveau. Niveauet var også meget højt i denne kamp, hvor Den Gule Fare gav de mange tilskuere en på opleveren. Første halvleg var Horsens', og de lavede hele 4 mål i efter en halvtime. I anden halvleg havde Aab spillet, men det gjorde ikke noget for sejren var i hus.

Et mesterskab er komme til klubben, men før at man kan kalde sig et tophold - skal den forsvares i næste sæson! Champions League deltagelse er en mulighed, men det bliver en hård kamp imod store klubber. Alt kan ske, men en ting er klart - der skal nye, kendte ansigter til klubben.

« Seneste Redigering: 07 Maj 2008, 21:56 af Cesc » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #127: 08 Maj 2008, 08:13 »

Måske kommer der en transferupdate, senere hen på dagen. Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #128: 08 Maj 2008, 08:20 »

Måske kommer der en transferupdate, senere hen på dagen. Smiley

lyder godt, og din blog, jaaa, dejlig, enkel og helt fantastisk.  Wink
Logged

Braun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #129: 08 Maj 2008, 09:36 »

Den bedste blog jeg længe har læst !
Først og fremmest må man endnu en gang tage hatten af for dine resultater Cesc, det er helt og aldeles fremragende. Din måde at skrive på er spændende og fængende, når først man kommer igang med at læse denne blog, vil man bare have mere og mere. Håber du fortsætter i lang tid med den. Glæder mig til at se hvem som bliver hentet til næste sæson Wink. Keep it going ! Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #130: 08 Maj 2008, 15:27 »

Jeg takker mange gange til jer begge to, sætter meget pris på jeres kommentarer. Smiley
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #131: 08 Maj 2008, 15:29 »

Det er helt klart min favoritblog det her. Tillykke med mesterskabet. Det havde jeg godt nok ikke regnet med du kunne føre ACH til. Stort tillykke herfra, og mange mange roser !.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #132: 08 Maj 2008, 15:36 »

Det er helt klart min favoritblog det her. Tillykke med mesterskabet. Det havde jeg godt nok ikke regnet med du kunne føre ACH til. Stort tillykke herfra, og mange mange roser !.

Jeg er glad for at det er din favorit blog, men hvad er grunden?

Tak. Smiley
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #133: 08 Maj 2008, 15:37 »

Jeg er glad for at det er din favorit blog, men hvad er grunden?

Tak. Smiley
Den måde du skriver på, at du vandt mesterskabet og at du er sådan en fantastisk bruger herinde også.  Peace
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #134: 08 Maj 2008, 17:20 »

Hvornår kan vi forvente update ? Smiley
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010