home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 685 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  De gule!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: De gule!  (Læst 38639 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #105: 05 Maj 2008, 17:06 »

Hvilket skin bruger du egentlig Cesc
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #106: 05 Maj 2008, 17:09 »

Hvilket skin bruger du egentlig Cesc

Dynamic.  Smiley
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #107: 05 Maj 2008, 17:14 »

Dynamic.  Smiley
Okay, hvis du ikke er træt når du kommer hjem, vil du så ikke lave en update? Wink Wink Wink elsker din blog!!!!!!!!!!!!!!!!!
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #108: 05 Maj 2008, 17:14 »

Mange tak skal du have -Benja-, og du er ved at lære det kaldes succesc. Jeg håber også at Besh får den samme succesc som sidst, men det er jeg heller ikke i tvivl om at han gør.

Mange mange tak, det er dejligt at få ros fra en af sidens bedste blogskrivere. Jeg er meget optaget i denne måned, så jeg kan ikke vinde konkurrencen. Er jo væk i den sidste uge af maj, og slutspurten betyder meget. Derfor har jeg valgt at trække mig, da jeg udelukkende ville blogge i konkurrencen for at vinde.

Nu skal i dog glæde jer over, jeg stadig blogger på denne, og det vil jeg forsætte med. (:

Mange tak for den der og i lige måde.. Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #109: 06 Maj 2008, 15:25 »

Så kommer der snart update. Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #110: 06 Maj 2008, 15:29 »

Lyder godt Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #111: 06 Maj 2008, 16:11 »



AC Horsens har genfundet den fantastiske form, og alt hvad der bliver berørt kommer til Horsens’ fordel. Spillerne holder et højt niveau i alle kampe, som gør at Horsens ikke kan ende uden for top 3 i denne sæson. Det betyder at man som minimum er sikret UEFA Cup deltagelse, eller hvert fald et forsøg på at komme med i den præstigefyldte kappestrid.

Udlandet kalder for en god del af De Gules spillere. Assist-kongen Søren Friis er trods hans fremskredne alder og enorme klubhjerte, blevet meldt på vej til Tyskland, hvor Bundesliga klubben Hansa Rostock står klar. Han er ikke den eneste spiller, der måske kan forlade Horsens til sommer, for Thomas Kortegaard bliver også meldt væk, dog til en SAS Liga klub. Det store talent, i form af Kenneth Emil Petersen rygtes til Vestegnen, da de har set sig lune på den temperamentsfulde spiller.



Viborg - AC Horsens 2-3
AC Horsens - FC København 2-2 (Pokalturneringen)
AC Horsens - FC Nordsjælland 3-2
FC København - AC Horsens 1-2 (Pokalturneringen)
Lyngby - AC Horsens 0-1
AC Horsens - FC København 0-1



Nå nå nå nå, efter 25 kampe måtte AC Horsens se sig slået. Det blev en svær kamp, hvor FC København sad tungt på spillet. Deres fantastiske angriber Morten Nordstrand, satte læderet i kassen og han gjorde endnu engang det onde imod Horsens. Men man skal slet ikke hænge med hovedet i Horsens-lejren, for man er i gang med et stort projekt.

Mesterskabet ligner AC Horsens, da man fører med hele 16 point ned til københavnerne, FCK. Der har i den seneste tid også været mange opgør imod FC København, hvor Horsens nok er kommet bedst ud. Den Gule Fare har nemlig sikret sig en billet til PARKEN, hvor man skal møde Lyngby. Lyngby er i nedrykningsfare, men i pokalen ligner de en kompetent vinder, da de har lavet flest mål i turneringen – sammen med AC Horsens.

Forsvaret er begyndt at sidde lidt løsere sammen, men man forsætter med at holde Mads Rieper på bænken. Jonas Troest har taget Horsens med storm, hvor han med flere flotte præstationer allerede har garanteret sig en stor respekt. Der er blevet lukket mange mål ind i de sidste par kampe, men når man har Gilberto på toppen gør det intet. ’Gil’ har lavet fabelagtige, fantastiske og mange mål i de sidste kampe, og hvis han forsætter på den måde bliver han topscorer i SAS Ligaen. 

Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #112: 06 Maj 2008, 16:28 »

Er jeg den eneste, der synes det er for fedt at du ligger nr. 1 med 7 kampe igen??

At slå FCK i pokalen er også riiiiiiimelig nice  Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #113: 06 Maj 2008, 16:36 »

Er jeg den eneste, der synes det er for fedt at du ligger nr. 1 med 7 kampe igen??

At slå FCK i pokalen er også riiiiiiimelig nice  Thumbs Up

Håber jeg ikke du der. Opstemt

Tak for at du kigger med i bloggen.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #114: 06 Maj 2008, 16:42 »

"Det betyder at man som minimum er sikret UEFA Cup deltagelse" Horsens og europæisk fodbold, lækkert Cesc. Dog ærgerligt med det første nederlag til FCK, mon ikke du vinder "The double" Wink
Rigtig lækker blog.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #115: 06 Maj 2008, 19:37 »

"Det betyder at man som minimum er sikret UEFA Cup deltagelse" Horsens og europæisk fodbold, lækkert Cesc. Dog ærgerligt med det første nederlag til FCK, mon ikke du vinder "The double" Wink
Rigtig lækker blog.

Mange tak Benja, sætter pris på din kommentar. Smiley
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #116: 06 Maj 2008, 22:16 »

Flot. En hurtig hovedregning siger mig, at med en sejr i de sidste syv kampe, så kan du kalde dig mester? Eller er jeg ved siden af?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #117: 07 Maj 2008, 07:00 »

Flot. En hurtig hovedregning siger mig, at med en sejr i de sidste syv kampe, så kan du kalde dig mester? Eller er jeg ved siden af?

Det er vidst rigtigt, og jeg har FCM i den næste kamp. Dem har jeg slået 4-1 begge gange. (:

Vil kæmpe alt hvad jeg har lært, for allerede at sikre trofæet i næste runde.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #118: 07 Maj 2008, 20:10 »


AC Horsens sætter Lyngby på plads i PARKEN
01:05:08 - AC Horsens nyheder, direkte til døren

De nedryknings truede Lyngby, har haft en meget hård sæson, men i pokalturneringen har de danset på roser. Deres mange flotte bravurnumre har båret frugt, og de kan nu stille sig tilfredse med at være kommet i finalen. PARKEN lagde græs til kampen, men de to små associationer kunne kun tiltrække omkring 8500 tilskuere til kampen.

Kampen blev heller ikke den mest drastiske kamp, for den første scoring blev lavet efter 63 minutter. Den gigantiske super-stjerne, Thomas Kristensen, var manden bag det første mål. Han skal dog slet ikke have kredit for målet, da Danny Olsen var den kreative mand, der lagde op til målet. Han spillede flot bande spil med Gilberto Macena, hvorefter han veg uden om Rasmus Marvits og ekspederede bolden ind i panden på Kristensen – som bare skulle kysse bolden med panden før at den ville gå i mål.

Efter en masse flot spil langt oppe på Lyngbys banehalvdel, måtte AC Horsens se sig snydt af sjællændernes frække kontraer. Den tidligere AC Horsens-spiller Magne Sturød dirigerede bolden ud af kommunen og Lowe fik den. Et intelligent træk frem, og en hurtig dribling gjorde at han havde frit løb imod Søren Jochumsen. Super-Søren blev snydt og Lyngby gjorde det til 1-1.

De obligatoriske 30 tillægsminutter var til Horsens’ fordel, da de havde nye ansigter på banen. Brian Nielsen var en af dem, og han fik en hovedrolle, da han lagde op til kampens sidste to mål. I slutningen af første halvleg i tillægstiden, blev Christian Traoré målscorer, da han flugtede kuglen i mål. Anden halvleg blev også Traoré- og Horsens’, da han med endnu et mål garanterede sejren til AC Horsens og han blev hædret som en pave.

Den første pokal i Horsens' historie er i hus, og mon ikke der følger et mesterskab med?

Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #119: 07 Maj 2008, 20:12 »

Stort tillykke, meget flot titel. Sejt indkøb af Traoré. Bloggen startede lidt sløvt, men jeg kan rigtig godt li' den nu - den er fremragende.

Hvad hedder din taktik?
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010