home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 944 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  De gule!
0 Brugere og 42 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: De gule!  (Læst 38699 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #90: 05 Maj 2008, 15:12 »

Mange tak skal du have fc-hansen.

Her kommer gudeholdet:


Tak, og FCK taber også sjældent her. Jeg taber dog slet ikke, hvilket er grunden til min førsteplads.

Der er snart en update, om: Kongen vender tilbage.. Glæd jer.
Hold kæft et hold man, glæder mig meget til updaten
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #91: 05 Maj 2008, 15:14 »

Lige et spørgsmål: hvordan fanden har rieper scoret så mange mål?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #92: 05 Maj 2008, 15:16 »

Lige et spørgsmål: hvordan fanden har rieper scoret så mange mål?

Skal jeg ikke bare sige månedens tråd..  Wink
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #93: 05 Maj 2008, 15:18 »

Skal jeg ikke bare sige månedens tråd..  Wink
Aha
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #94: 05 Maj 2008, 16:06 »



  At være fyrsten er måske for meget sagt, men han er hvert fald en af de mægtigste spillere gennem Horsens’ tur i SAS Ligaen. Bare ved at skimte på billedet, kan man se hvem manden er. Hans nummer 16 er blevet legendarisk i AC Horsens sammenhæng og 7 kampe for Albanien er kommet til syne. Hvis du ikke allerede har gættet det, så er manden Besart Berisha, der foretrækker gule-hold.

  Besart Berisha er nemlig fan af Villarreal og AC Horsens. Han kommer nok aldrig til spansk topfodbold, hvisårsag at han valgte sidstnævnte klub. AC Horsens har sikret Berishas signatur, men albaneren kommer først til sommer. Et frygtindgydende angreb vil komme til syne næste år, hvor han vil danne duo med Gilberto Macena.  Albaneren har lavet 11 mål i AC Horsens, men det forudses at ville blive til mange flere, da han har sat navn under en kontrakt frem til år 2012.

  Berisha er ikke den eneste spiller AC Horsens har klar til næste sæson, da fri transfers ligner noget de mestre i Horsens.  Hertha Berlin mister en venstreback, ligesom Horsens gør. Elanga smutter hjem til Brøndby, men AC Horsens bliver styrket alligevel, da Dennis Cagara sætter sig i hans fodspor. Der er meget dygtighed på målmandsposten, hvor man har Thomas Seidelin. Han ville i fremtiden blive suppleret med Kenneth Stenild, der også har valgt AC Horsens frem for en ny aftale med Aab. Spillere i Aab er indlysende meget vilde med Horsens, for forsvaret ved Den Gule Fare ville blive styrket en masse, når Steve Olfers trækker trøjen over hovedet. Ligesom Stenild, valgte han at skifte fra Nordjylland til Østjylland, som man godt kan følge ham i. Han har nemlig ikke meget spilletid hos nordjyderne, så et skifte lå i luften.

  Kompagniet til næste sæson ser særdeles godt ud, og AC Horsens ville skuffe hvis de ikke kommer ud i Europa. UEFA Cuppen er et minimum, da man med spillere som Steve Olfers og Gilberto Macena nærmest er attribueret en plads i toppen af ligaen. Hvis AC Horsens forsætter deres spil i næste sæson, ligner det nu mere en klokkeklar Champions League plads i gruppespillet. Vi fornøjer os meget, men først skal scenariet om mesterskab overstås.

    AC Horsens spillere, der kommer til sommer:
  • Besart Berisha, Burnley
  • Dennis Cagara, Hertha Berlin
  • Steve Olfers, Aab
  • Kenneth Stenild, Aab
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #95: 05 Maj 2008, 16:09 »

Gode indkøb spiller selv på et save med fcm hvor jeg har olfers og cagara og de spiller super godt
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #96: 05 Maj 2008, 16:17 »

Gode indkøb spiller selv på et save med fcm hvor jeg har olfers og cagara og de spiller super godt

Dejligt, glæder mig til at se dem folde sig ud for Horsens.

Forsvaret bliver kanont næste år, hvor jeg i centerforsvaret har Kenneth Emil Petersen, Christian Traoré, Steve Olfers og aldrene Mads Rieper.  Smiley
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #97: 05 Maj 2008, 16:18 »

Nu har jeg selv spillet med Horsens, og jeg må sige du har en god smag for spilllere. Jeg købte nemlig også selv Berisha, Stenild og Cagara  Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #98: 05 Maj 2008, 16:24 »

Har i noget at tilføje til bloggen eller er det kun spillet? (:
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #99: 05 Maj 2008, 16:26 »



  At være fyrsten er måske for meget sagt, men han er hvert fald en af de mægtigste spillere gennem Horsens’ tur i SAS Ligaen. Bare ved at skimte på billedet, kan man se hvem manden er. Hans nummer 16 er blevet legendarisk i AC Horsens sammenhæng og 7 kampe for Albanien er kommet til syne. Hvis du ikke allerede har gættet det, så er manden Besart Berisha, der foretrækker gule-hold.

  Besart Berisha er nemlig fan af Villarreal og AC Horsens. Han kommer nok aldrig til spansk topfodbold, hvisårsag at han valgte sidstnævnte klub. AC Horsens har sikret Berishas signatur, men albaneren kommer først til sommer. Et frygtindgydende angreb vil komme til syne næste år, hvor han vil danne duo med Gilberto Macena.  Albaneren har lavet 11 mål i AC Horsens, men det forudses at ville blive til mange flere, da han har sat navn under en kontrakt frem til år 2012.

  Berisha er ikke den eneste spiller AC Horsens har klar til næste sæson, da fri transfers ligner noget de mestre i Horsens.  Hertha Berlin mister en venstreback, ligesom Horsens gør. Elanga smutter hjem til Brøndby, men AC Horsens bliver styrket alligevel, da Dennis Cagara sætter sig i hans fodspor. Der er meget dygtighed på målmandsposten, hvor man har Thomas Seidelin. Han ville i fremtiden blive suppleret med Kenneth Stenild, der også har valgt AC Horsens frem for en ny aftale med Aab. Spillere i Aab er indlysende meget vilde med Horsens, for forsvaret ved Den Gule Fare ville blive styrket en masse, når Steve Olfers trækker trøjen over hovedet. Ligesom Stenild, valgte han at skifte fra Nordjylland til Østjylland, som man godt kan følge ham i. Han har nemlig ikke meget spilletid hos nordjyderne, så et skifte lå i luften.

  Kompagniet til næste sæson ser særdeles godt ud, og AC Horsens ville skuffe hvis de ikke kommer ud i Europa. UEFA Cuppen er et minimum, da man med spillere som Steve Olfers og Gilberto Macena nærmest er attribueret en plads i toppen af ligaen. Hvis AC Horsens forsætter deres spil i næste sæson, ligner det nu mere en klokkeklar Champions League plads i gruppespillet. Vi fornøjer os meget, men først skal scenariet om mesterskab overstås.

    AC Horsens spillere, der kommer til sommer:
  • Besart Berisha, Burnley
  • Dennis Cagara, Hertha Berlin
  • Steve Olfers, Aab
  • Kenneth Stenild, Aab
Spændende køb, nu er din trup stærk nok til at vinde mesterskabet Wink Hvornår kommer der en update?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #100: 05 Maj 2008, 16:26 »

Spændende køb, nu er din trup stærk nok til at vinde mesterskabet Wink Hvornår kommer der en update?

Den havde heller intet med bloggen at gøre, kun om spillet, igen. Tunge

Skal på stadion, så der kommer nok ikke flere i dag. Smiley
Logged

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #101: 05 Maj 2008, 16:29 »




Hvilket skin bruger du?
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #102: 05 Maj 2008, 16:55 »

Super flot stime du er igang med i ligaen, kunne være fedt hvis du går hele vejen og vinder ligaen..
Men hvad skal jeg sige til indkøbet af Berisha, intet mindre end klasse indkøb. Håber han får den samme succesc som han havde i Horsens, sidste gang han var der.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #103: 05 Maj 2008, 16:58 »

En rigtig go' blog du har gang i Cesc.. Jeg synes ikke der kan sættes en finger på den.. flot skrevet og fantastiske resultater.. Har du stoppet din blog i blogkonkurrencen eller hvordan ser det ud??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #104: 05 Maj 2008, 17:03 »

Super flot stime du er igang med i ligaen, kunne være fedt hvis du går hele vejen og vinder ligaen..
Men hvad skal jeg sige til indkøbet af Berisha, intet mindre end klasse indkøb. Håber han får den samme succesc som han havde i Horsens, sidste gang han var der.

Mange tak skal du have -Benja-, og du er ved at lære det kaldes succesc. Jeg håber også at Besh får den samme succesc som sidst, men det er jeg heller ikke i tvivl om at han gør.

En rigtig go' blog du har gang i Cesc.. Jeg synes ikke der kan sættes en finger på den.. flot skrevet og fantastiske resultater.. Har du stoppet din blog i blogkonkurrencen eller hvordan ser det ud??

Mange mange tak, det er dejligt at få ros fra en af sidens bedste blogskrivere. Jeg er meget optaget i denne måned, så jeg kan ikke vinde konkurrencen. Er jo væk i den sidste uge af maj, og slutspurten betyder meget. Derfor har jeg valgt at trække mig, da jeg udelukkende ville blogge i konkurrencen for at vinde.

Nu skal i dog glæde jer over, jeg stadig blogger på denne, og det vil jeg forsætte med. (:
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010