home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 804 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  De gule!
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: De gule!  (Læst 38667 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #60: 28 Apr 2008, 21:20 »

Er Mads Rieper din topscorer? Shockeret

Ikke kun min topscorer, han er SAS Liga topscorer. Smiley

det ser godt ud Cesc
Dine spillere er jo absurd gode! :O


Tak begge 2, men så er de jo heller ikke bedre. Smiley
Cesc-Træning V3, hjælper dem dog en del. Opstemt
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #61: 29 Apr 2008, 09:10 »

Du må da have fundet guldkornet i forbindelse med hjørnesparkstaktikk en, hvis Mads Rieper er topscorer, da han ikke har teknik til at score med andet end hovedet  Wink

Flotte resultater, det må man sige, men jeg synes, det er en anelse urealistisk med så godt et Horsens hold i første sæson, men det er jo managerens (din) fortjeneste  Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #62: 29 Apr 2008, 10:21 »

Du må da have fundet guldkornet i forbindelse med hjørnesparkstaktikk en, hvis Mads Rieper er topscorer, da han ikke har teknik til at score med andet end hovedet  Wink

Flotte resultater, det må man sige, men jeg synes, det er en anelse urealistisk med så godt et Horsens hold i første sæson, men det er jo managerens (din) fortjeneste  Peace

Mange tak, og er selv ret stolt af min placering.

Har du intet at tilføje til bloggen? (:
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #63: 29 Apr 2008, 10:25 »

Mange tak, og er selv ret stolt af min placering.

Har du intet at tilføje til bloggen? (:

Egentlig ikke, jeg synes det er en god opstilling/godt layout, der ikke fylder for meget eller for lidt.

Kan især godt li' den metode du bruger, hvor du fremhæver nogle ting og går i dybden med dem.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 29 Apr 2008, 11:04 af Metsu1 » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #64: 29 Apr 2008, 10:30 »

Egentlig ikke, jeg synes det er en god opstilling/godt layout, der ikke fylder for meget eller for lidt.

Kan især godt li' den metode du bruger, hvor du fremover nogle ting og går i dybden med dem.  Thumbs Up

Endnu engang tak, og jeg vil forsætte på den måde. Jeg kommer med en update senere i dag, hvis jeg ikke tager ind og køber GTA IV.  Wink
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #65: 29 Apr 2008, 11:01 »

Det ser sku fornuftigt ud Cesc. Fin blog Smiley
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #66: 29 Apr 2008, 16:42 »

Og endnu en gang. mega nice blog der Cesc. God updates, og god resultater du får dig der, og håber du vinder mesterskabet.  Cool
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #67: 29 Apr 2008, 19:42 »



To af Horsens' spillere er nomineret til Årets spiller i SAS Ligaen. Mads Rieper er favorit til at vinde titlen, hvor han vil få modstand af Marcus Allbäck, Hjalte Bo Nørregaard og Riepers holdkammerat, Gilberto. Rieper har været fantastisk i denne sæson, hvilket har afspejlet sig med hele 15 sæsontræffere. Han fører i diverse statisktikker, som gør ham til en ussel trussel for de andre kandidater.

Arbejdstiderne bliver kortere for lægerne, heldigvis, for alle de skadede spillere er på vej tilbage igen. Alle skal nok være klar til at forårsæsonen går i gang, men det er nu altid dejligt at de kan træne i vinterens kolde vejr. Yasin Avci er den eneste spiller der pt. døjer med skader, imens Danny Olsen og Gilberto er tilbage for fylde drøn. Det er en positiv ting, at de har været med i slutningen af det første halvår - især for Gilbertos vedkomne.

To fantastiske spillere har underskrevet med AC Horsens, som de faktisk allerede gjorde i sommers. Den første der lod kuglepinden strejfe kontrakten var Mikael Lustig fra GIF Sundsvall, og han vil blive en fast mand på højreback pladsen. Per Gades side har været den svageste i Horsens, men det bliver lavet om nu. Højrefløjen bliver i særdeleshed renoveret, for islændingen Birkir Bjarnason har nemlig også forhandlet sig frem til en kontrakt med AC Horsens. Horsens snuppede ham for næsen af store klubber, som Frankfurt, Sampdoria og FC København. Han ligner en super-signing, som AC Horsens kan være meget stolte af. Han er en super teknikker, der vil komme til at ligge op til mange mål, hvilket også er grunden til at han blev købt.





AGF - AC Horsens 0-1
AC Horsens - FC Midtjylland 4-1
Esbjerg - AC Horsens 1-2



I slutningen af den første halvsæson, blev der lavet få mål i den første kamp mod AGF. Århusianerne stod sikkert på banen, som gjorde dem svære at trænge igennem, alligevel kom vi dog på tavlen og AGF var ikke klar til at gå til angreb igen. Den efterfølgende kamp blev til gengæld herre for mange mål, da Gilberto var tilbage i sin normale es. To scoringer og to oplæg kom der fra hans side, imens Baba Collins udnyttede sin målnæse i den modsatte ende én enkelt gang. Lawan og Rieper lavede kampens sidste to scoringer, og sidst nævnte lavede også mål i den næste kamp.

Esbjerg FB havde haft en rigtig god sæson, så de kunne udgøre en stor trussel for AC Horsens, men mesterskabskandidat erne stod imod presset og vandt kampen. Jesper Bech lavede kampens første kasse i starten af anden halvleg, og hans scoring blev månedens 2. bedste. Horsens-legenderne Mads Rieper og Niels Lodberg stod dog med et mål hver efter kampen, hvilket betød en sejr til AC Horsens, endnu engang.

Logged

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #68: 29 Apr 2008, 19:47 »





Hvad er navnet på disse to spillere ?


Logged


Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #69: 29 Apr 2008, 19:50 »

Det står i updaten, det er Lustig og Bjarnason.
Logged

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #70: 29 Apr 2008, 19:52 »

Det står i updaten, det er Lustig og Bjarnason.

Læste ikke updaten så bare de vilde stats  Peace
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #71: 29 Apr 2008, 20:01 »

Jeg glæder mig meget til den kommende halv sæson, for jeg tror at holdet er blevet utrolig stærk efter disse to spillere er kommet til. Smiley
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #72: 29 Apr 2008, 20:48 »

Tror aldrig jeg har set nogle lave sådan nogle syge resultater med sådan et hold Peace

Og må sige at det skriftlig er bedre end i "King og ---", Det her er helt klart en klasse blog Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #73: 30 Apr 2008, 07:00 »

Jeg kommer uden tvivl med et par updates i dag, jeg har fået suspenderet et stort transferbeløb, så i kan godt forvente at et par spillere kommer til. (:

Tak for jeres store opbakning, den er virkelig dejlig at have.
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #74: 30 Apr 2008, 11:28 »

Jeg kommer uden tvivl med et par updates i dag, jeg har fået suspenderet et stort transferbeløb, så i kan godt forvente at et par spillere kommer til. (:

Tak for jeres store opbakning, den er virkelig dejlig at have.

Suspenderet? Mener du ikke spenderet? Smiley

Ellers rigtigt flot blog, med den velkendte geniale opsætning.

Sprogligt har du også udviklet dig en del, og jeg ser frem til, at følge Horsens videre Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010