home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 826 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Giv os det gamle banner!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du have det gamle banner tilbage?
Ja, det nye ser dumt ud!
- 13 (44,8%)
Nej, det nye er federe!
- 16 (55,2%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Giv os det gamle banner!  (Læst 13819 gange)
N17
Manager

Sv: Giv os det gamle banner!
« Svar #45: 24 Apr 2008, 22:23 »

Du lyder negativ over at du ikke har vundet "titlen" om sidens banner. Vi kan ændre hele tiden, hvis det er hvad vi vil! Men hvorfor skulle vi. Hovedparten af brugerne valgte dette banner, og efter farveændringerne ser det jo fint nok ud, omend jeg gerne så FmFreaks.dk skrevet uden det forvirrende slør.

Hvis du mener et design ødelægges af et banner, som man stort set aldrig kigger på, ja det er så din holdning!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #46: 24 Apr 2008, 22:23 »

I må da kunne se at banneret ser helt vildt dumt ud, på denne sides design? Vi har her på siden FM-scenens bedste design, men vi fucker det op med noget så simpelt, som et banner.

Altså bare fordi du synes det, behøver alle andre ikke nødvendigvis at synes det. Du er faktisk en del af en minoritet lige nu ifølge afstemningen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #47: 24 Apr 2008, 22:24 »

Jamen, i må meget undskylde at man "brokker" sig over noget..

I må da kunne se at banneret ser helt vildt dumt ud, på denne sides design? Vi har her på siden FM-scenens bedste design, men vi fucker det op med noget så simpelt, som et banner.

Nej Gosser, ikke alle er enige med dig.. Der er nu en del brugere der mener at det nye efterhånden er flottere, og derfor bliver det som det er. Du må gerne brokke dig alt det du vil, det er din egen sag. Vi har ændret det efter din kritik, og vi kan ikke blive ved med at ændre det hver gang en bruger kritiserer det.

Nok må være nok..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BenMusalho
Gæst

« Svar #48: 24 Apr 2008, 22:25 »

Altså bare fordi du synes det, behøver alle andre ikke nødvendigvis at synes det. Du er faktisk en del af en minoritet lige nu ifølge afstemningen.
Jeg tæller for 100 Djævel

Gosser
Manager

« Svar #49: 24 Apr 2008, 22:25 »

Synes faktisk det passer supergodt til siden nu - tror bare folk er bange for forandring!

Hvis du med folk bl.a. mener mig, så læs hvad jeg skriver: Jeg vil gerne have et nyt banner, men ikke det nuværende.

Du lyder negativ over at du ikke har vundet "titlen" om sidens banner. Vi kan ændre hele tiden, hvis det er hvad vi vil! Men hvorfor skulle vi. Hovedparten af brugerne valgte dette banner, og efter farveændringerne ser det jo fint nok ud, omend jeg gerne så FmFreaks.dk skrevet uden det forvirrende slør.

Hvis du mener et design ødelægges af et banner, som man stort set aldrig kigger på, ja det er så din holdning!

Hold da kæft mand.. Det er sgu utroligt, som i ikke kan tage nogen form for kritik. Hvis jeg må afsløre noget for dig, kære John Spurs, så deltog jeg ikke engang i konkurrencen.

Altid FCK
Manager

« Svar #50: 24 Apr 2008, 22:26 »

kan det ikke være dødligemeget?
så kig væk fra det fuc.... banner

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #51: 24 Apr 2008, 22:26 »

Lige præcis med den sætning mener jeg de folk der insisterer på at få det gamle banner tilbage.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #52: 24 Apr 2008, 22:28 »

Det ender med at vi ikke tør ændre noget på siden, fordi at der altid vil være folk der vil have det gamle tilbage  crazy

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #53: 24 Apr 2008, 22:29 »

Der er vel heller ingen grund til at gøre det direkte grimmere.

N17
Manager

« Svar #54: 24 Apr 2008, 22:29 »

Hold da kæft mand.. Det er sgu utroligt, som i ikke kan tage nogen form for kritik. Hvis jeg må afsløre noget for dig, kære John Spurs, så deltog jeg ikke engang i konkurrencen.

Hvorfor skulle vi ikke kunne tage kritik? Du kan jo åbenbart heller ikke acceptere at tingene ikke altid går efter dit hoved.

Nej du deltog måske ikke, og dette banner blev valgt, men du foreslår en ny konkurrence. Det er måske ikke fordi du vil deltage? Men uanset hvad, så har brugerne jo valgt dette banner, og indtil videre er afstemningen da også mest FOR det nye banner!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

BenMusalho
Gæst

« Svar #55: 24 Apr 2008, 22:31 »

Hvorfor skulle vi ikke kunne tage kritik? Du kan jo åbenbart heller ikke acceptere at tingene ikke altid går efter dit hoved.

Nej du deltog måske ikke, og dette banner blev valgt, men du foreslår en ny konkurrence. Det er måske ikke fordi du vil deltage? Men uanset hvad, så har brugerne jo valgt dette banner, og indtil videre er afstemningen da også mest FOR det nye banner!
Jeg tæller for 100 Djævel
Djævel Hævet Øjenbryn crazy

Gosser
Manager

« Svar #56: 24 Apr 2008, 22:31 »

Nej, jeg havde faktisk ikke tænkt mig at deltage. Havde derimod tænkt mig, at en ordenligt grafiker (fx Ghert), kunne lave noget, der så pænt ud.

N17
Manager

« Svar #57: 24 Apr 2008, 22:32 »

Nu er det en god grafiker der har lavet det vindende banner! Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #58: 24 Apr 2008, 22:33 »

</whine>

Gosser
Manager

« Svar #59: 24 Apr 2008, 22:35 »

Nu er det en god grafiker der har lavet det vindende banner! Smiley

Så tror jeg ikke vi kigger på samme banner, men lad nu det ligge..

Men tak for debatten - selvom ikke alle har debatteret på et særlig højt niveau, hvilket g00n også viser med sit sidste indlæg i denne tråd.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010