UPDATE
En lille kort update fra min side i dag, det er jo ved at være et stykke tid siden .
Har desværre haft travlt med arbejde, afleveringer og fodbold så har ikke haft tid til at skrive herinde . Derfor har jeg også valgt at bruge alle 80 kr. i dag på kampe som bliver spillet i løbet af ugen hvor jeg før har spillet på kampe på selv dagen .
KUPON083 OB - Esbjerg x 3.75
135 Brøndby - Viborg 0-1 1 1.80
Odds 6.75
Total indskud 30 kr.
Mulig gevinst : 202,50 kr.
Esbjerg er bestemt ikke noget dårligt hold og har volt mange hold problemer. OB er tosset med og spille uafgjort så mon ikke også det bliver et X denne gang? Tager i hvert fald chancen :-)
Brøndby har igen fundet formen og har med sejren i pokalfinalen genvundet noget af den selvtillid de havde under Michael (Laudrup red.) og Faxe (John Jensen red.). Viborg er storkandidat til nedrykning og de skal nok ikke regne med at hente point på Brøndby Stadion.
KUPON206 Nordsjælland - København 1 4.50
Odds 4.50
Totalindskud 50 kr.
Mulig gevinst: 225 kr.
FCK tabte i weekenden til Horsens, og har de generalt svært lige for tiden , derfor tror jeg at Nordsjælland kan vinde denne kamp , og at de spille på hjemmebane er ingen ulempe.
Det var en hurtig kort update - Håber selvfølgelig jeg vinder , men hvis dette ikke sker siger jeg tak for denne gang :-)
NisseQl