home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1038 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bedste oddssted
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Bedste oddssted  (Læst 9928 gange)
Djævlen
Gæst

Sv: Bedste oddssted
« Svar #15: 21 Apr 2008, 18:08 »

Åhh! Du kan ikke læse hvad jeg skriver?
Jeg siger han skal finde et sted med bonus. Nedenunder anbefalder jeg Bet24 og Unibet som bookmaker. Hvor får du det med bonus fra?!
Det skriver du jo. Du skriver ordret at han helt klar skal finde et sted med 100% bonus - derefter anbefaler du steder, hvor der kun er 50% - det svarer til at jeg siger du skal gå i kjole, hvorefter jeg giver dig et link til et par jeans.

Rossonero
Gæst

« Svar #16: 21 Apr 2008, 18:09 »

Har hørt at Bet24 skulle være ret godt, men holder mig til danskespil! Opstemt

OT! Absa, det hedder anbefaler uden d!

Djævlen
Gæst

« Svar #17: 21 Apr 2008, 18:09 »

Kan I ikke klarer resten over PM, tror ikke det er relevant for os andre!

Jeg bruger selv Sportingbet og betway, og er godt tilfreds med begge Smiley

Hvad du bruger, er jo heller ikke relevant!
- Især ikke fordi der blev spurgt, hvad det bedste site var - ikke hvad vi personligt bruger.

absalonsen
Gæst

« Svar #18: 21 Apr 2008, 18:11 »

Det skriver du jo. Du skriver ordret at han helt klar skal finde et sted med 100% bonus - derefter anbefaler du steder, hvor der kun er 50% - det svarer til at jeg siger du skal gå i kjole, hvorefter jeg giver dig et link til et par jeans.

Jeg anbefaler dem fordi jeg selv er tilfredse med dem, ikke pga. bonus - der er forskel! Ellers kunne jeg lige så godt skrive det i samme linie!

OT! Absa, det hedder anbefaler uden d!

For satan! Skal nok huske det. ;-)

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #19: 21 Apr 2008, 18:11 »

Hvad du bruger, er jo heller ikke relevant!
- Især ikke fordi der blev spurgt, hvad det bedste site var - ikke hvad vi personligt bruger.

Jeg kan jo ikke udtale mig om andre end dem jeg selv bruger.
Og når jeg så skriver at jeg er godt tilfreds, betyder det jo at jeg syntes at de er gode, derved så jo, så mener jeg det er relevant.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Djævlen
Gæst

« Svar #20: 21 Apr 2008, 18:14 »

Jeg anbefaler dem fordi jeg selv er tilfredse med dem, ikke pga. bonus - der er forskel! Ellers kunne jeg lige så godt skrive det i samme linie!

Så lad dog være med at nævne bonus, hvis du alligevel anbefaler sites, der ikke har fem potter pis af det du nævner. Det giver jo ingen mening så.

Jeg kan jo ikke udtale mig om andre end dem jeg selv bruger.
Og når jeg så skriver at jeg er godt tilfreds, betyder det jo at jeg syntes at de er gode, derved så jo, så mener jeg det er relevant.

Der blev spurgt om det bedste site - LAge gav os alle et flot link med de bedste tilbagebetalinger. Voila.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #21: 21 Apr 2008, 18:17 »

Så lad dog være med at nævne bonus, hvis du alligevel anbefaler sites, der ikke har fem potter pis af det du nævner. Det giver jo ingen mening så.

Der blev spurgt om det bedste site - LAge gav os alle et flot link med de bedste tilbagebetalinger. Voila.

Du er da ellers noget af en ordkløver.

Get over it. And move on.

Seriøst, lås denne tråd, da der jo åbenbart er svaret på spørgsmålet ifm af link fra LAge.

absalonsen
Gæst

« Svar #22: 21 Apr 2008, 18:17 »

Jeg siger at han bør finde et sted med bonus. Nedenunder anbefaler jeg de to sites, da jeg selv er tilfredse med dem.

Hvad er der nu galt i det??!

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #23: 21 Apr 2008, 18:18 »

Der er jo også andet end hvad de tilbagebetaler, så som hvor let det er at finde rundt, hvor god service der er osv. osv.
der kan jeg godt lide bet365.com fordi de har live support, så det tager kun kort tid at finde ud af dit og dat.

absalonsen
Gæst

« Svar #24: 21 Apr 2008, 18:20 »

Der er jo også andet end hvad de tilbagebetaler, så som hvor let det er at finde rundt, hvor god service der er osv. osv.
der kan jeg godt lide bet365.com fordi de har live support, så det tager kun kort tid at finde ud af dit og dat.

Lige prcæis. Nok ligeså meget en smagsans, design/brugervelighed på selve siden og vel bare det generelle indtryk af den enkelte side.
Vi finder aldrig frem til den bedste side!

Djævlen
Gæst

« Svar #25: 21 Apr 2008, 18:20 »

... hvilket jo i dén grad altsammen er op til den enkelte person.

Jeg siger at han bør finde et sted med bonus. Nedenunder anbefaler jeg de to sites, da jeg selv er tilfredse med dem.

Hvad er der nu galt i det??!

Hvorfor fortælle en ting, og så anbefale noget, der går direkte imod det?

Du er da ellers noget af en ordkløver.

Get over it. And move on.

Seriøst, lås denne tråd, da der jo åbenbart er svaret på spørgsmålet ifm af link fra LAge.

Ordkløver.. folk bliver hjulpet udfra hvad de skriver. Hvis de mener andet, så må de jo skrive det. Derudover er tråden ikke bare "åbenbart" blevet besvaret - den er besvaret.

absalonsen
Gæst

« Svar #26: 21 Apr 2008, 18:23 »

Fordi jeg mener han skal kigge efter bonus. Jeg anbefaler dog steder, som jeg syntes er gode, men på intet tidspunkt har med bonussnakken at gøre.

Ved dit lille eksempel før:
Du kan jo sagtens linke til jeans (selvom du syntes jeg skal gå med kjole), hvis de blot er fede og du kan lide dem!

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #27: 21 Apr 2008, 18:26 »

... hvilket jo i dén grad altsammen er op til den enkelte person.

Ordkløver.. folk bliver hjulpet udfra hvad de skriver. Hvis de mener andet, så må de jo skrive det. Derudover er tråden ikke bare "åbenbart" blevet besvaret - den er besvaret.

Jamen, du har gjort opmærksom på dit synspunkt.
At I så ikke er enige, er vel ikke nødvendigt at diskuterer yderligere.

Hvis trådstarter ikke forstår Absalonsen's svar, spørger han vel nok selv hvad der menes.

Monk
Gæst

« Svar #28: 21 Apr 2008, 18:28 »

Drenge Djævlen her har ret, også selvom han ikke kan stave til sit eget navn..

Hvad i hver især benytter af sider er komplet irrelevant, medmindre nogen af jer selvfølelig begyndte at fortælle hvorfor i så bruger de sider. Og hvad de indeholder af gode muligheder, der gør man skal vælge at se bort fra den liste over bedste tilbagebetalinger der allerede er fremvist...

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #29: 21 Apr 2008, 18:29 »

Jeg vil da anbefale Scandic Bookmakers. Ekstrem stærk service, og lige nu har de vist 500kr bonus

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010