home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23535
  0 Brugere, 973 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Harrylip
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Brugen af Freak$
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint
Forfatter Emne: Brugen af Freak$  (Læst 42581 gange)
Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #135: 15 Jun 2008, 15:38 »

Hvem skal man kontakte, for at få overført FMF$? Opstemt
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #136: 15 Jun 2008, 15:39 »

Suicide vidst nok.. Hvor mange får jeg Gosser ?? Smiley
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #137: 15 Jun 2008, 15:40 »

Suicide vidst nok.. Hvor mange får jeg Gosser ?? Smiley

Hehe, det er mig der får! Hævet Øjenbryn (låner)
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #138: 15 Jun 2008, 15:41 »

Hehe, det er mig der får! Hævet Øjenbryn (låner)
Øv.. Er der rente på Huh Og hvvem låner du af Djævel Vidste ikke at man kunne låne FMF$??
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #139: 15 Jun 2008, 15:43 »

Øv.. Er der rente på Huh Og hvvem låner du af Djævel Vidste ikke at man kunne låne FMF$??

Du kan jo bare aftale med en anden, at du låner af vedkomne.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #140: 15 Jun 2008, 15:48 »

Overførsel af Freak$ koster bare 5k i gebyr... Ellers må i da selv aftale om det er lån eller hvad det er Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #141: 15 Jun 2008, 16:03 »

Jeg lånte 10k af Olling, men det bliver ret dyrt for mig Opstemt For det koster jo 5k i gebyr, som Hawk siger, og det gør det jo også når jeg skal tilbagebetale ham - så kommer af med 20k Opstemt
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #142: 15 Jun 2008, 16:07 »

Jeg lånte 10k af Olling, men det bliver ret dyrt for mig Opstemt For det koster jo 5k i gebyr, som Hawk siger, og det gør det jo også når jeg skal tilbagebetale ham - så kommer af med 20k Opstemt

Bah.. så skal man bare oddse Cool
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #143: 15 Jun 2008, 16:10 »

Lol ja, hvad tror du jeg skal bruge dem til? Grin

Men jeg er elendig til det. Lå engang nummer et med ca. 1,5 mille, og før jeg lånte af Olling havde jeg 0  Tunge
Logged


Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010