home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23598
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Nyeste Bruger: maxwilliams
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Brugen af Freak$
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Brugen af Freak$  (Læst 36561 gange)
Daniel-123
Landsholdsspiller

Sv: Brugen af Freak$
« Svar #90: 21 Apr 2008, 15:54 »

Jeg vandt 7xx på Bordeaux kampen igår men jeg har ikke fået dem hvad kan det være?

KF
Landsholdsspiller

« Svar #91: 21 Apr 2008, 15:56 »

Jeg vandt 7xx på Bordeaux kampen igår men jeg har ikke fået dem hvad kan det være?

Det er fordi, vi i FmFreaks, har at gøre med et af de mest korrupte bookmakerselskaber nogensinde... Fandeme sørgeligt.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #92: 21 Apr 2008, 15:59 »

Det er fordi, vi i FmFreaks, har at gøre med et af de mest korrupte bookmakerselskaber nogensinde... Fandeme sørgeligt.

Ja, okay  crazy

@lex :b
Førsteholdsspiller

« Svar #93: 21 Apr 2008, 17:34 »

Jeg synes egentlig, at idéen er meget sjov og spændende, men priserne er latterligt høje. Uanset hvor meget jeg så end oddsede, ville jeg aldrig få råd til at prøve nogle af disse nye ting  Græder

Rossonero
Gæst

« Svar #94: 21 Apr 2008, 17:54 »

Det er vel lidt ligesom det virkelige liv for nogen Wink Og priserne er primært gjort høje, så crewet ikke vælter i "arbejde", og at man eksempelvis ikke skifter nick hver uge - så det var det eneste logiske, man kunne gøre i denne situation.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #95: 21 Apr 2008, 18:52 »

ElGuapo har åbenbart glemt at trykke "udbetal" på den enkelte kamp.. Det er hermed gjort, og du skal gerne have fået pengene nu Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #96: 21 Apr 2008, 18:57 »

Mht. til nicket kan man jo lige så godt sige, at man må skifte en gang hvert kvartal e.l. hvor de mindre aktive medlemmer, der ville have deres nick skiftet også kunne få det gjort.

Vi er over 20.000 brugere på sitet - Hvis bare 1% vil have skiftet nick, vil det betyde at vi skal ind og rette over 200 brugeres nick på forummet - Det vil skabe mere kaos og arbejde til crewet, end det vil gavne.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #97: 21 Apr 2008, 19:02 »

Vi er over 20.000 brugere på sitet - Hvis bare 1% vil have skiftet nick, vil det betyde at vi skal ind og rette over 200 brugeres nick på forummet - Det vil skabe mere kaos og arbejde til crewet, end det vil gavne.

Kan man ikke "bare" selv gøre det efter man har betalt?

Eller virker det sådan at man skal sende en PM til en fra crew'et med sit request, og denne så vil trække pengene og lave ændringen.

Kunne jo være smart, hvis man havde en knap der hed "Skift brugernavn" i sin profil, og der så kom en pop-op med at det koster så og så meget og så en JA/NEJ-knap.

Vinokourov
Manager

« Svar #98: 21 Apr 2008, 19:04 »

Kan man ikke "bare" selv gøre det efter man har betalt?

Eller virker det sådan at man skal sende en PM til en fra crew'et med sit request, og denne så vil trække pengene og lave ændringen.

Kunne jo være smart, hvis man havde en knap der hed "Skift brugernavn" i sin profil, og der så kom en pop-op med at det koster så og så meget og så en JA/NEJ-knap.
Programmér det!

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #99: 21 Apr 2008, 19:06 »

Programmér det!

Skal jeg? Eller skal man?

For altså, det var bare en idé. Ingen grund til at hidse sig op.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #100: 21 Apr 2008, 19:12 »

Men selv hvis det var tyve brugere ville det skabe en anelse forvirring og måske endda kaos og nogle vil måske endda udnytte det, til at forsøge at "gemme sig" Smiley Ved at minimere antallet at skift med nicks, for det forhåbentligt også folk til at tænke sig mere om hvordan de handler og agerer her på forummet Smiley

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #101: 21 Apr 2008, 19:16 »

Vi kan også øremærke folk ligesom med grise og køer osv.
TT: Synes det er lidt ligemeget meget af det her, synes ikke man skal betale sig til det, men argumentere sig til at skifte navn eksempelvis.
at man skal betale for at få lavet grafik synes jeg er nedern, det gør jo bare at crews SKAL lave noget, og ikke kun hvis de har lyst.
synes sådan noget som specielle odds, skal skrives i Fmf odds tråden, og så kan crew overveje det.
godt at det kun er prøveperiode, og så er priserne latterligt høje, enten skal lønningerne stige, eller så skal priserne sættes ned.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #102: 22 Apr 2008, 08:26 »

God idé - jeg vil dermed spare op til et Nick skifte Smiley

Echoes, Silence, Patience and Grace

søgaard
Gæst

« Svar #103: 22 Apr 2008, 08:32 »

God idé - jeg vil dermed spare op til et Nick skifte Smiley
Hvis du er heldig, så sker det i år 2015 Grin

BenMusalho
Gæst

« Svar #104: 22 Apr 2008, 21:41 »

Har tænkt over hvorfor man skal kunne overføre sine Freak$ til andre? Hvad kan man bruge det til?

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010