home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:25:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 10:06:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:26 Broen13 Blogs #26 Youth to Gold
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
Antal Registrerede Brugere: 23189
  1 Bruger, 881 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Medendx
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 966 967 [968] 969 970 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2035750 gange)
N17
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14505: 25 Aug 2011, 13:25 »

Igen i går synes jeg, at fcks manglende ideer under Roland var iøjenfaldende. Holdet spiller lidt som det danske landshold. En masse på bolden, men ingen løb og kun spil på tværs af banen. De overraskende dybdeløb, krydsløb osv. er der intet af. Der er ingen ide og omtanke med spillet. Bolden bliver kørt frem og tilbage i et meget lavt tempo. En spiller som Grindheim formår slet ikke at sætte tempoi spillet.

Der mangler i høj grad løb for boldholder, så Plzens forsvar kunne blive i tvivl om hvem som de skulle dække. I stedet blev der smækket hovedløse bolde ind i feltet i håb om at Damen kunne vinde dem. Det kunne han ikke i går - og det kunne han ikke sidste gang. Når man så samtidig har en doven brasilianer og en Delaney som ingenting kan på egen hånd, så bliver det sgu svært at vinde. Jeg forstår ikke, hvordan Delaney kom i spil til kampen i går - altså han var ikke den dårligste, men han passede jo slet ikke ind til spillestilen som fck skulle diske op med. Der skulle presses højt og udfordres. Det er vel ikke lige der man kan bruge Delaney til meget, men i stedet burde have satset på Absalonsen, selvom han heller ikke var for god da han kom på banen Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Philips
Gæst

« Svar #14506: 25 Aug 2011, 13:34 »

Når det kommer til stykket er det måske ikke så slemt for jer at komme i Europa cup med lidt held kan i jo komme langt og en semifinale i Europa Cup er vel ligeså godt som Champions League gruppespil.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14507: 25 Aug 2011, 13:43 »

Igen i går synes jeg, at fcks manglende ideer under Roland var iøjenfaldende. Holdet spiller lidt som det danske landshold. En masse på bolden, men ingen løb og kun spil på tværs af banen. De overraskende dybdeløb, krydsløb osv. er der intet af. Der er ingen ide og omtanke med spillet. Bolden bliver kørt frem og tilbage i et meget lavt tempo. En spiller som Grindheim formår slet ikke at sætte tempoi spillet.

Der mangler i høj grad løb for boldholder, så Plzens forsvar kunne blive i tvivl om hvem som de skulle dække. I stedet blev der smækket hovedløse bolde ind i feltet i håb om at Damen kunne vinde dem. Det kunne han ikke i går - og det kunne han ikke sidste gang. Når man så samtidig har en doven brasilianer og en Delaney som ingenting kan på egen hånd, så bliver det sgu svært at vinde. Jeg forstår ikke, hvordan Delaney kom i spil til kampen i går - altså han var ikke den dårligste, men han passede jo slet ikke ind til spillestilen som fck skulle diske op med. Der skulle presses højt og udfordres. Det er vel ikke lige der man kan bruge Delaney til meget, men i stedet burde have satset på Absalonsen, selvom han heller ikke var for god da han kom på banen Smiley
Meget enig med dig, JS.

De hovedløse og idéløse indlæg i boksen var irriterende at se på! Manglende kreativitet og initiativer var tydelig, og en vigtig magtfaktor, hvis vi skulle have vundet i går.

God betragtning omkring boldholderen. Tror virkelig det havde forvirret dem, når de skulle holde deres mand, og samtidig afskærme for boldholder.

Spillet skulle også foregår meget mere centralt i min øjne, det havde hjulpet gjevaldigt!

Enig omkring Delaney, som du vel også kan se i mit overstående indlæg.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #14508: 25 Aug 2011, 13:48 »

En ting jeg ikke forstå ved oplægget igår var at når man spiller så meget på indlæg og bolde ind i feltet, hvorfor så starte inde med santin på toppen istedet for en diouf der i det mindste kan heade og vinde hovedstøds duellerne...

Delaney gjorde det i mine øjne godt og var lige så god som de 2 andre på midten når man ser bort fra Bolanos mål...
« Seneste Redigering: 25 Aug 2011, 13:53 af Bovski » Logged

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #14509: 25 Aug 2011, 15:44 »

Hvor jeg savner Vingaard efter kampen i går... Skuffet

Don AA
Manager

« Svar #14510: 25 Aug 2011, 18:57 »

Tak til Legia for deres 3-2 sejr ude over Spartak Moskva, de er dermed videre efter 2-2 hjemme. Den havde jeg ikke lige set komme, så mangler vi kun 1 overraskelse, så er vi 1. seedet i EL  Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Swizz CataR
Manager

« Svar #14511: 25 Aug 2011, 19:36 »

Når det kommer til stykket er det måske ikke så slemt for jer at komme i Europa cup med lidt held kan i jo komme langt og en semifinale i Europa Cup er vel ligeså godt som Champions League gruppespil.

På ingen måde økonomisk. Ikke at komme i gruppespillet er et enormt økonomisk tab. Jeg læste på tekst-tv at det skulle være i omegnen af 110 mio. DKK. Om det så er korrekt skal jeg ikke udtale mig om, men det skulle ikke undre mig om ikke det er en ganske god pejling. Europa League giver ikke i nærheden af de penge, om man så kommer i semifinalen eller ej.

Dog vil sådan en præstation give mange gode point til fremtidige seedninger.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Ariana Grande
Manager

« Svar #14512: 25 Aug 2011, 19:38 »

Jeg tror desværre ikke FCK kommer langt i EL.
Synes godt nok ikke det er imponerende at tabe begge kampe mod Plzen.
Tror næppe de kommer igennem gruppespillet i EL.

Legenden
Manager

« Svar #14513: 25 Aug 2011, 19:42 »

Lidt svært at vurdere om de går videre fra gruppespillet uden at vide, hvilken gruppe de havner i. Men håber på det bedste.

Dog nægter jeg at tro på, at det hold kan gå til semifinalen! Ærgerligt, at CL-drømmen glippede i år, men det hold skal spilles sammen. Man havde måske for høje forventninger i forhold til sidste års pragtpræstation.

Europa League > Champions League

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Legenden
Manager

« Svar #14514: 25 Aug 2011, 19:44 »

Tak til Legia for deres 3-2 sejr ude over Spartak Moskva, de er dermed videre efter 2-2 hjemme. Den havde jeg ikke lige set komme, så mangler vi kun 1 overraskelse, så er vi 1. seedet i EL  Thumbs Up

Tak for den info. Kan du fortælle, hvilke hold det er, der skal overraske, og hvordan det ser ud mht. muligheden for det hold? Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Don AA
Manager

« Svar #14515: 25 Aug 2011, 20:18 »

Tak for den info. Kan du fortælle, hvilke hold det er, der skal overraske, og hvordan det ser ud mht. muligheden for det hold? Smiley
Se mit indlæg øverst på siden  Wink Der kan selvfølgelig komme andre, det så vi jo med Legia sejr i Moskva  Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #14516: 25 Aug 2011, 21:36 »

Nu har jeg ikke selv undersøgt det, men du skrev at et exit til Panathinaikos ville gøre jer førsteseedet og de er stadig bagud 3-0 samlet med en halvleg tilbage. Så med mindre et i øvrigt svagt spillende og demotiveret Panathinaikos-hold laver mirakler i anden halvleg kommer i med som førsteseedet.

Don AA
Manager

« Svar #14517: 25 Aug 2011, 21:46 »

Nu har jeg ikke selv undersøgt det, men du skrev at et exit til Panathinaikos ville gøre jer førsteseedet og de er stadig bagud 3-0 samlet med en halvleg tilbage. Så med mindre et i øvrigt svagt spillende og demotiveret Panathinaikos-hold laver mirakler i anden halvleg kommer i med som førsteseedet.
Ja chancen for at bliver 1.seedet er meget stor pt. Men når det er sagt, så er det stadig mange gode hold i de andre seedningslag, så selvom vi evt. bliver 1.seedet, skal vi stadig kæmpe hårdt for at komme videre fra gruppen. 

N17
Manager

« Svar #14518: 25 Aug 2011, 22:05 »

Pana er bagud 1-0 på egen bane nu, så mon ikke I bliver 1. seedet, hvis dit indlæg passer Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Don AA
Manager

« Svar #14519: 25 Aug 2011, 22:07 »

Pana er bagud 1-0 på egen bane nu, så mon ikke I bliver 1. seedet, hvis dit indlæg passer Smiley
Utrolig at ens troværdighed ikke er højere, efter mange års tro tjeneste herinde  Rullende Øjne

Sider: 1 ... 966 967 [968] 969 970 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010