|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Håber virkelig ikke han bliver solgt, hvis de skal sælge ham skal prisen dog også meget langt op!  Dortmund følger også Lars J. Det så jeg på TV2's tekst-tv den anden dag. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Håber virkelig ikke han bliver solgt, hvis de skal sælge ham skal prisen dog også meget langt op! Dortmund følger også Lars J. Det så jeg på TV2's tekst-tv den anden dag.  Vil du gerne af med Lars J? Siden  Smiley'en? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ja vi skal nok få en god pose penge for Linderoth hvis jeg skulle smutte her til januar men jeg håber sku han vælge at forlænge med os. Lars er jeg mere i tvivl om er su bange for vi miste ham og Dortmund er et godt bud deres højre back de har hvis problemer på den plads. Men mon ikke forhandlingerne om nye kontrakter starter efter vi har spillet vores sidste kamp i år
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Nej jeg mener bestemt ikke vi skal af med Lars J. Jeg er bare blevet vant til at lave den her  Men hvis Tobbe ryger, så skal vi jo også ud og have nogle erstatninger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
er der nogen der skal i parken på søndag
|
|
|
|
|
|
Brøndby IF - Tottenham hotspur
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Startsopstillingen til aftens Royal Kamp i Lillestrøm
Mål: Christiansen Forsvar: Hansen - Hangeland - Thomassen - Wendt Midtbane: Kvist - Silberbauer - Nørregaard - Brandrup Angreb: Hutchinson - Grønkjær
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Spændende angreb, to utroligt bevægende spillere. Også interessant med Nikolaj Hansen og Jeppe Brandrup med fra start 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Så tabte de sgu. 1-0, desværre, men havde også regnet med det når deres bærende kræfter ikke er med. Tror dog stadig på at de går videre, for efter ChL kampen mod Celtic stiller de nok op i stærkeste og vinder hjemme mod Lillestrøm 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Så tabte de sgu. 1-0, desværre, men havde også regnet med det når deres bærende kræfter ikke er med. Tror dog stadig på at de går videre, for efter ChL kampen mod Celtic stiller de nok op i stærkeste og vinder hjemme mod Lillestrøm  Ja det var ikke så godt men mon ikke vi går videre som du siger og så vil jeg også heller vinder mod Celtic på onsdag end jeg ville havde vundet idag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Ja, 30.000.000 kr. er jo trods alt mere end 120.000 eller hvad en sejr nu giver i Royal League.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ja, 30.000.000 kr. er jo trods alt mere end 120.000 eller hvad en sejr nu giver i Royal League.
30.000.000 kr lige frem det var sku ikke så lidt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|