home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:00:02 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 691 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 933 934 [935] 936 937 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2053200 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14010: 26 Maj 2011, 10:50 »

Ja jeg skal hvis udskiftet batterierne i min krustalkugle  Smiley  Synes ellers Grønkjær har spillet rigtigt godt i løbet af sæsonen, og synes ikke man kan se, at hans gamle skader har drillet ham. Men det kan jo godt være han har haft større problemer/smerter end jeg lige går og tror, og han skal selvfølgelig lytter 100% til hans krop, så tak for alt Grønkjær, det har været en stor fornøjelse at have dig i klubben  Thumbs Up

Grunden til at Grønkjær stopper netop nu, er jo netop at han vil stoppe på toppen. Han har tidligere udtalt, at han ikke vil ende sin karriere som "ringvrag". Så det mest sikre var jo nok at stoppe nu, hvor der kommer ny træner til, hvis planer han ikke kunne være sikker på at indgå i.

Respekt for beslutningen, han har haft en flot karriere, og stopper, om ikke på toppen, så i hvert fald på et niveau, hvor han sagtens stadig kunne være med.
« Seneste Redigering: 26 Maj 2011, 10:52 af DNE » Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #14011: 26 Maj 2011, 14:15 »

Tænkte faktisk igår aftes på det ville være det perfekte tidspunkt at stoppe på. Han og FCK har haft en fantastisk sæson, han spiller sin sidste kamp mod hans anden klub AaB, en bedre afslutning kan man jo næsten ikke få.

Selvfølge trist, men Grønkjær har haft en stor karriere, og ville aldrig blive glemt. 80 landskampe har han opnået, selvom han lavede en kæmpe brøler i sin debut har han formået at få en vigtig rolle på det danske landshold.

FCK

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller

« Svar #14012: 26 Maj 2011, 14:32 »

Farvel til Grønært Smiley Flot karriere.. God spiller Opstemt

Don AA
Manager

« Svar #14013: 26 Maj 2011, 17:21 »

http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=11443
Pressemødet hvor trænerteamet Roland Nilsson og Johan Lange bliver præsenteret rykkes fra fredag til mandag, ikke så meget hokus pokus over det, men bider mere fat i den sidste sætning: ligesom sportsdirektør Carsten V. Jensen vil informere om nyt vedrørende spillertruppen. spændende  Opstemt

Derudover er næsten alle mesterhold fundet i europa, hvilket betyder at man nu kan se hvem vi kan møde i kvalen til CHL næsten sæson http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2011.html. Mesterskabet mangler kun at falde på plads i Montenegro og San Marino, men med alt respekt for dem, så tror jeg ikke de kommer til at spille en større rolle. 

Der er ligesom sidste år et par giftige hold, i 3. runde hvor skræk modstanderen må være de belgiske mestre Genk, derudover kan man også stille spørgsmåls tegn ved det bulgarsk mester hold Litex, samt det "ukendte" hold  Viktoria Plzen som vandt det tjekkiets mesterskab.
Men det kunne også være sjovt at møde Malmø, hvor Roland Nilsson  jo lige er kommet fra, men nej giv os nu bare en "nem" lodtrækning i 3. kval runde. 
« Seneste Redigering: 26 Maj 2011, 17:25 af Don AA » Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #14014: 28 Maj 2011, 14:55 »

http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=2201544

Dejlig nyhed, idé hans præstationer for os var elendige. Mange siger, at Jos er en fabelagtig forsvarsspiller grundet sin højde, men vi så jo gang på gang i kampen imod OB, at han tabte hovedstødsduellerne til både Peter Utaka og Andreas Johansson, fordi han er så svag og vejer ALT for lidt. Manden kan jo ikke sætte sig igennem i en kamp imod Chelsea. Han vil blive knust.
Tak for det CV, måske var/er han en god personlighed for truppen, men evnerne var der desværre ikke.

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager

« Svar #14015: 29 Maj 2011, 22:07 »

http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=2201544

Dejlig nyhed, idé hans præstationer for os var elendige. Mange siger, at Jos er en fabelagtig forsvarsspiller grundet sin højde, men vi så jo gang på gang i kampen imod OB, at han tabte hovedstødsduellerne til både Peter Utaka og Andreas Johansson, fordi han er så svag og vejer ALT for lidt. Manden kan jo ikke sætte sig igennem i en kamp imod Chelsea. Han vil blive knust.
Tak for det CV, måske var/er han en god personlighed for truppen, men evnerne var der desværre ikke.
At konkludere at Jos er elendige, ud fra OB kampen synes jeg nu er at gå over stregen, tro det eller ej men der findes noget der hedder en dårlig dag  Wink Derudver vil langt de fleste forsvarspillere i superligaen få problemer mod hold som Chelsea, så god er Superligaen nu heller ikke. Synes Jos har gjort det ok for os, der har været gode kampe og der har været knap så gode kampe. Derudover har vi også før set, at spillere lige skal have noget tid i klubben, før de falder ind i spilsystemet, f.eks. var Brede Hangeland første ½ år i klubben ikke imponerende, men han udviklede sig jo til en af de bedste midterforsvarer vi har haft, hvis ikke den bedste. Et andet eksempel er Mikael Antonsson, han kom også til på et tidspunkt hvor der var hård kamp om pladserne, og blev til tider da også meget udskældt speciel efter en hvis kamp i Scotland  Wink Jeg tror godt Jos på sigt kunne gå hen og blive en god forsvar spiller for os, ligesom Antonsson gjorde, men jeg indrømme at han ikke har solgt sig godt nok. Derudover mister vi jo også en stor del af vores forsvar, så det kan jo godt være, at man går efter en på en højre niveau end det Jos har vist her i foråret, og hvem ved måske har vi fundet ham, der er jo nyt vedr. spillertruppen i morgen.

Sæsonen sidste kamp mod AAB blev jo vundet med 2-0, og dermed kom der 2 rekorder mere i hus, nemlig flest sejre på en sæson, samt mindst nederlag på en sæson. Kampen var ikke den bedste, men dejligt at vi fik sagt ordenligt farvel til, Ståle, Grønkjær, Wendt, Antonsson og Pospech.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14016: 30 Maj 2011, 14:08 »

Så blev det første nye blod tilføjet til spillertruppen. 'Ragge' fra Göteborg kommer til. Jeg aner intet om ham udover at han er 24-år og centerback, og en bruger på sidelinien.dk der har set ham i en del kampe, roser ham til skyerne.

http://www.ifkgoteborg.se/Nyheter/20...for-Kopenhamn/

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #14017: 30 Maj 2011, 14:11 »

Tja jeg fik et chok da jeg så det her klip: http://www.youtube.com/v/TTr85MUXAOg  Shockeret
Men det var heldigvis en anden spiller  crazy

Var der egentlig andre end mig der overværet "pølsekampen" inden kampen i Fælledparken? God griner  funny funny funny

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #14018: 30 Maj 2011, 14:20 »

Faldt lige over den her http://www.youtube.com/v/AJ071WGkhD0
- Er der en lille Xabi Alonso gemt i ham? Ihvertfald nydelig kasse, som man kun scorer 1 gang i karrieren.
Iøvrigt, velkommen til Ragnar jeg håber du slår igennem og udvikler de spil hos os, så de eventuelt kan slå Hangeland af tronen og blive vores bedste centrale forsvarer spiller igennem klubbens historie.!

EDIT: Af det som jeg har hørt om spilleren, så skulle han være en typisk islandsk forsvarsspiller af statur og bygning. Han besidder højden, styrken og viljen som skal til for at være en solid stopper. Derudover skulle han også være formidabel fremadrettet, hvor han en gang imellem tager nogle gode raids op igennem midten og efter dødbolde godt kan finde på, at blive oppe i feltet istedet for at løbe hjem i forsvaret lige med det samme.
« Seneste Redigering: 30 Maj 2011, 14:25 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14019: 30 Maj 2011, 14:33 »

Jeg synes det ville være rimelig badass at stille op med Sölvi og Sigurd som centerbacks, to islandske krigere. Hvis Zanka fortsætter sin nuværende skodform eller bliver solgt, så ligger det jo til de to. Omvendt så var Zanka jo fantastisk i efteråret hvor der rent faktisk var noget at spille for, mens han er begyndt at lolle virkelig meget efter at vi først kom de der 20 point foran.  Det er selvfølgelig pisse uprofessionelt, men omvendt så skal man også se på omstændighederne.

Men for mig at se, så bør Sölvi være sikreste mand på holdkortet af de 3.

Jonem
Førsteholdsspiller

« Svar #14020: 30 Maj 2011, 14:35 »

Er pressemødet ikke stadig igang?, har hørt en fugl synge om der er hentet minimum en spiller mere Opstemt

Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14021: 30 Maj 2011, 14:36 »

Er pressemødet ikke stadig igang?, har hørt en fugl synge om der er hentet minimum en spiller mere Opstemt

Hvilken fugl? Grin

Er ret sikker på at det var det for i dag. Vi skal jo også huske på at Rolle også er blevet præsenteret i dag.

Jonem
Førsteholdsspiller

« Svar #14022: 30 Maj 2011, 14:39 »

Det sagde de på Canal 9 Peace

Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #14023: 30 Maj 2011, 14:40 »

Jeg synes det ville være rimelig badass at stille op med Sölvi og Sigurd som centerbacks, to islandske krigere. Hvis Zanka fortsætter sin nuværende skodform eller bliver solgt, så ligger det jo til de to. Omvendt så var Zanka jo fantastisk i efteråret hvor der rent faktisk var noget at spille for, mens han er begyndt at lolle virkelig meget efter at vi først kom de der 20 point foran.  Det er selvfølgelig pisse uprofessionelt, men omvendt så skal man også se på omstændighederne.

Men for mig at se, så bør Sölvi være sikreste mand på holdkortet af de 3.

Det er egentlig meget ironisk taget i betragtning af, at i efteråret var interessen for spilleren væsentlig lavere end hvad den var her i foråret. Så nu hvor samtlige europæiske klubber har set FCKs kampe her i foråret, har de egentlig ikke set deres 100% niveau, da motivationen ikke har været den samme som i efteråret. Om det er godt eller skidt kan jeg ikke helt blive enig med mig selv om, idet et salg af Zanka på 70 mio.+ ikke ville gøre mig noget  Thumbs Up

Thaurat al Shabab

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14024: 30 Maj 2011, 14:44 »

Det er egentlig meget ironisk taget i betragtning af, at i efteråret var interessen for spilleren væsentlig lavere end hvad den var her i foråret. Så nu hvor samtlige europæiske klubber har set FCKs kampe her i foråret, har de egentlig ikke set deres 100% niveau, da motivationen ikke har været den samme som i efteråret. Om det er godt eller skidt kan jeg ikke helt blive enig med mig selv om, idet et salg af Zanka på 70 mio.+ ikke ville gøre mig noget  Thumbs Up

Tror godt nok 70+ er alt, alt for højt sat. Jeg så at Bolton vllle betale 45 mio for ham, og det synes jeg sgu ville være en flot pris, især hans forårs-niveau taget i betragtning.

Sider: 1 ... 933 934 [935] 936 937 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010