|
|
|
Ramos 4
|
|
Glemmer aldrig: BIF-Esbjerg 1-6
Kan du overhovedet huske kampen? hvis du så den vel og mærke, du var vel omkring 10 år dengang. Anyways skal vi ikke få tråden tilbage på sporet og debattere FCK igen  nu vandt de jo igen, og ligger til at overvintre på 1. pladsen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Brøndby fan 4-ever
Lidt mere konstuktivitet ville være rart. Lad os lige forlade børnehaven og komme tilbage til trådens formål: Debat om FCK 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morten81
|
|
Stille og rolig nu drenge!
Gosser ikke mange indlæg siden du sagde at folk ikke skulle svine bif i deres tråd. Eller var det absa? fuck husker ikke. Men anyways...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Gosser ikke mange indlæg siden du sagde at folk ikke skulle svine bif i deres tråd. Eller var det absa? fuck husker ikke. Men anyways...
Det var mig jo, men hvad mener du med det i denne sammenhæng? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mikkel-strandgaard
|
|
Seriøst jeg er stolt på dansk fodbolds vejne at fck vandt ov man utd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morten81
|
|
Det var mig jo, men hvad mener du med det i denne sammenhæng?  Jo mener det sådan at du sagde vi skal tage det med ro, selvom mikkel sviner Fck med sine indlæg! Du har som sådan ikke sagt andet det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ja det skal jeg da lige love for lige før det overgår min jubelscene foran TV'et da vi scoret 
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Ja det må man sige. Og jo, jeg kan godt huske 1-6 kampen. Det var der hvor Bella gik helt amok i sin debut for EFB. Jeg hørte efter kampen at der var en der havde spillet på at EFB ville vinde 1-6, og han havde sgu tjent en bondegård! Men ellers kan kampen ses her: http://www.youtube.com/v/WQhPm30ufFc&mode=related&search=Men ja, holdakæft de går amok på Allbæcks mål mod Man U
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 12 Nov 2006, 22:14 af GHERTESTEAS »
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Jo mener det sådan at du sagde vi skal tage det med ro, selvom mikkel sviner Fck med sine indlæg! Du har som sådan ikke sagt andet det.  Det jeg mente med det, var at Mikkel der skulle slappe af  Jeg mener ligepræcis det modsatte af hvad du tror 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Der er også en hel masse andre derinde, de er herre nice at kigge på 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morten81
|
|
Det jeg mente med det, var at Mikkel der skulle slappe af  Jeg mener ligepræcis det modsatte af hvad du tror  Den er fjong da er vi enige!:-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|