home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 619 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 915 916 [917] 918 919 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2052716 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13740: 19 Mar 2011, 00:57 »

Der var masser af faste fans, de var bare lige så skuffende at høre på som sædvanlig, så ingen overraskelser der. Så som sagt forstår jeg godt hvorfor du forvekslede Stamford med Parken  Wink London var omdannet til KBH for et par dage.

Det er en lidt dobbeltmoralsk udtalelse, efter du lige har sagt til Duff, at det han siger er bullshit, hvis han ikke har sin daglige gang omkring klubben. Det er satme noget lort at sige, at de var skuffende som sædvanlig, for det er en stor løgn, og nogen du ikke kan udtale dig om, hvis DU ikke har din daglige gang i klubben, og er på Stamford Bridge til hver hjemmekamp. Du ved intet om, om det var de faste fans.

Yessir
Manager

« Svar #13741: 19 Mar 2011, 00:58 »

Det er en lidt dobbeltmoralsk udtalelse, efter du lige har sagt til Duff, at det han siger er bullshit, hvis han ikke har sin daglige gang omkring klubben. Det er satme noget lort at sige, at de var skuffende som sædvanlig, for det er en stor løgn, og nogen du ikke kan udtale dig om, hvis DU ikke har din daglige gang i klubben, og er på Stamford Bridge til hver hjemmekamp. Du ved intet om, om det var de faste fans.

Du ved intet om hvor mange gang jeg tidligere har været på Stamford, eller hvem jeg har snakket med af engelske fans af klubben. Du ved dem med sin daglige gang i og/eller omkring klubben...
« Seneste Redigering: 19 Mar 2011, 01:01 af Yessir » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13742: 19 Mar 2011, 01:00 »

Du ved intet om hvor mange gang jeg tidligere har været på Stamford, eller hvem jeg har snakket med af engelske fans fra af klubben. Du ved dem med sin daglige gang i og/eller omkring klubben...
Så ved du vel også, at kampen ikke var attraktiv for de faste fans, da man allerede havde en 2-0 føring fra Parken, og ikke ser FC København som det bedste hold i verden? Derfor var der mange pladser til turister, og turister ser fodbold, og skaber ikke en stemning.
« Seneste Redigering: 19 Mar 2011, 01:02 af Jakob E » Logged

Yessir
Manager

« Svar #13743: 19 Mar 2011, 01:03 »

Så ved du vel også, at kampen ikke var attraktiv for de faste fans, da man allerede havde en 2-0 fra Parken, og ikke ser FC København som det bedste hold i verden? Derfor var dermange pladser til turister, og turister ser fodbold, og skaber ikke en stemning.

Det ændrer stadig ikke på at de faste fans stadig var på stadion. Turisterne var der helt som sædvanlig, og den manglende stemning ligeså.

Gå tilbage og læs igen, jeg giver ikke de engelske fans skylden (jo lidt) men restriktionerne. Jeg er udemærket klar over hvad den manglende støtte bunder i, og det er ikke manglende interesse fra fans...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13744: 19 Mar 2011, 01:10 »

Det ændrer stadig ikke på at de faste fans stadig var på stadion. Turisterne var der helt som sædvanlig, og den manglende stemning ligeså.

Gå tilbage og læs igen, jeg giver ikke de engelske fans skylden (jo lidt) men restriktionerne. Jeg er udemærket klar over hvad den manglende støtte bunder i, og det er ikke manglende interesse fra fans...
Nu har jeg også været på Stamford, og der er altså en fed stemning og atmosfære. Også selv om der er turister. Og jo, mod FC København, er jeg ret sikker på, at der var flere turister end normalt. Grundet manglede interesse.

Yessir
Manager

« Svar #13745: 19 Mar 2011, 01:22 »

Nu har jeg også været på Stamford, og der er altså en fed stemning og atmosfære. Også selv om der er turister. Og jo, mod FC København, er jeg ret sikker på, at der var flere turister end normalt. Grundet manglede interesse.

Okay champ. Lad os bare sige at der var dobbelt op på turister kontra fans. Det giver stadig et regnestykke der siger at der skulle være dobbelt så mange Chelsea fans end der var FCK fans (og det er endda lavt sat)

Støt du bare din engelske klub alt det du kan, ved at købe din trøje nr. 20 (+/-) Men indse at engelske fans generelt har et problem når der kommer hold fra andre lande på besøg. Hvor var Liverpool stemningen dagen efter? Hvor var Manchester stemningen dagen før? Dog en smule kredit til Tottenhams fans, der gav den okay gas mod Milan.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13746: 19 Mar 2011, 01:30 »

Vi er enige om, at stemningen blandt Chelseas fans, ikke var god, og jeg vil ikke forsvarer dem, for uanset hvad, er det for ringe. Jeg vil bare prøve at give en evt. årsag til dette. At jeg køber en Chelsea-trøje, har intet med sagen at gøre, og generelt har du haft en nedladende og arrogant tone igennem hele denne debat.

Yessir
Manager

« Svar #13747: 19 Mar 2011, 01:52 »

Vi er enige om, at stemningen blandt Chelseas fans, ikke var god, og jeg vil ikke forsvarer dem, for uanset hvad, er det for ringe. Jeg vil bare prøve at give en evt. årsag til dette. At jeg køber en Chelsea-trøje, har intet med sagen at gøre, og generelt har du haft en nedladende og arrogant tone igennem hele denne debat.

Og jeg siger at jeg allerede kender årsagen... Og ja jeg har en arrogant tone, forsøg-på-at-være-smart kommentarer medfølger som regel et arrogant svar fra min side.

Og hvis du går tilbage i debatten finder du sikkert den røde tråd...

Hint: Tjek Duff9000 kommentaren til en sjov sidebemærkning på din uopmærksomhed. Tjek derefter dit tilbagesvar til endnu et åbenbart fejlslagent forsøg på lidt humor. Denne gang røg der endda smiley på, så det ikke burde misforstås.

Jeg er all-in for at man forsvarer sin klub, men nogen gange skal man vælge sine kampe. Og engelsk stemning de sidste mange år kan ikke forsvares, hvor meget du end vil. Jeg har set min del af Chelsea kampe igennem min levetid så jeg ved godt hvad jeg snakker om. Det er nu engang klubben jeg ser, når jeg vil til England for at lege fodboldturist, og hilse på de bekendtskaber man har fået af forskellige årsager.

Don AA
Manager

« Svar #13748: 19 Mar 2011, 15:38 »

Truppen som skal forsøge, at give Brøndby deres første nederlag her i forårssæsonen:

1. Kim Christensen
2. Zdenek Pospech
3. Pierre Bengtsson
6. Claudemir
7. Martin Bergvold
8. William Kvist
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
14. Dame N’Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. Kenneth Zohore
21. Johan Wiland
24. Jos Hooiveld
25. Mathias Zanka Jørgensen
27. Thomas Delaney
30. Christian Bolaños

Det giver nok følgende startopstilling:

Wiland
Pospech -  Antonsson - Zanka - Wendt
Bolanos - Claudemir -  Kvist - Grønkjær
               Santin -  N'Doye

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #13749: 19 Mar 2011, 15:40 »

Vingaard ude 4-5 måneder Skuffet

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #13750: 19 Mar 2011, 15:52 »

Til jer der er vilde med youtubevideoer af spillerne og klubben, så tjek ham her ud, han laver massere af videoer Smiley

FCK

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #13751: 19 Mar 2011, 16:06 »

Okay champ. Lad os bare sige at der var dobbelt op på turister kontra fans. Det giver stadig et regnestykke der siger at der skulle være dobbelt så mange Chelsea fans end der var FCK fans (og det er endda lavt sat)

Støt du bare din engelske klub alt det du kan, ved at købe din trøje nr. 20 (+/-) Men indse at engelske fans generelt har et problem når der kommer hold fra andre lande på besøg. Hvor var Liverpool stemningen dagen efter? Hvor var Manchester stemningen dagen før? Dog en smule kredit til Tottenhams fans, der gav den okay gas mod Milan.

Chelseas fans, Chelsea og alle andre engelske klubber regner FCK for et bundhold

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #13752: 19 Mar 2011, 16:31 »

Et bundhold i forhold til hvad? -

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #13753: 19 Mar 2011, 16:35 »

Et bundhold i forhold til hvad? -

I Europa.. Premier league..

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #13754: 19 Mar 2011, 16:39 »

I Europa.. Premier league..

FCK har spillet europæisk fodbold de sidste mange år, hvor to af gangene har været i CHL, de har slået United 1-0, slået Celtic 3-1, spillet 1-1 mod Barca, slået Rubin og Panathinaikos og nu spillet uafgjort i Chelsea, plus en masse flotte sejre i Uefa Cup/Europa League de seneste år.. Så hvordan fanden kan de være et bundhold. jeg tør gætte på at hvis FCK spillede i PL ville de mindst få en top otte placering.

FCK

Sider: 1 ... 915 916 [917] 918 919 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010