home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 913 914 [915] 916 917 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2052660 gange)
Kamtjatka
Lilleputspiller
*

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13710: 12 Mar 2011, 00:56 »

solbakken er jo en nar snak dansk din norske fjel abe hvor lang tid har du været her 20år ? smut hjem og leg med geden oppe i bjergene håber du falder om igen svans

Prøv lige at styr dig. Der er vist nogen der har ondt i røven over et eller andet

Kabbo
Lilleputspiller
*

« Svar #13711: 12 Mar 2011, 01:13 »

Prøv lige at styr dig. Der er vist nogen der har ondt i røven over et eller andet

Det vel klart ståle har ondt i røven. Det vel der han normalt får den eller er det bare mig?
Han er da Homoseksuel er han ikke?

http://ja-jp.facebook.com/group.php?v=wall&gid=93751591571
« Seneste Redigering: 12 Mar 2011, 01:19 af Kabbo » Logged

Yessir
Manager

« Svar #13712: 12 Mar 2011, 04:40 »

Det vel klart ståle har ondt i røven. Det vel der han normalt får den eller er det bare mig?
Han er da Homoseksuel er han ikke?

http://ja-jp.facebook.com/group.php?v=wall&gid=93751591571

Hahaha, ægte cirkus mentalitet. Tak for dagens grin, hold kæft nogen sørgelige typer.

Don AA
Manager

« Svar #13713: 12 Mar 2011, 18:24 »

Så er det top mod bund, men med det spil vi har her i starten af foråret så kan næsten alt ske. Nej der skal helt andre boller på suppen, så håber at nederlaget mod FCM var et wake up call. AAB er gået all in på at redde sig, og har også forstærket sig kraftig til forårssæsonen, så jeg forventet en tæt kamp, selvom vi forhåbentlig er vågnet af vores vinterhi.

Startopstillingen mod AAB:

Johan Wiland
Zdenek Pospech - Mikael Antonsson - Jos Hooiveld - Pierre Bengtsson
Christian Bolaños - Claudemir - William Kvist - Martin Vingaard
                                           Jesper Grønkjær
                                   Dame N'Doye

Ser frem til at se hvordan Jos Hooiveld klare sig, som jo erstatter en karantæne ramt Zanka.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager

« Svar #13714: 12 Mar 2011, 21:18 »

Dejligt med en sejr. Savnede dog det flydende spil vi havde i efteråret. Det lignede ikke rigtig, at spillerne var tændte før omkring ved scoringen.

Fuld fokus hen mod Chelsea kampen nu.

Don AA
Manager

« Svar #13715: 16 Mar 2011, 17:04 »

Så er det i aften at vi skal ud på ”mission impossible” . Efter 2-0 nederlaget i Parken, står vi en meget lille chance for at gå videre, jeg sagde efter den første kamp, at vores chancer var på hele 5 procent, og det mener jeg stadig, selvom vores spil i her i starter af foråret bestemt ikke har været godt.

Vi skal virkelig stå godt i defensiven, og så være skarpe i omstillingsspilet samt på dødboldene, og så kan vi håbe Chelsea tror at kampen er afgjort, og evt. tænker mere på kampen mod City på søndag, som jo er en vigtig kamp i top 4 for dem. Vi kan også håbe de spare en eller flere spillere, hvilket der går lidt rygter om, men lad os nu se.

Et bud på vores startopstilling:

Wiland
Wendt -  Antonsson - Zanka -  Bengtsson
Bolanos - Claudemir -  Kvist -  Vingaard
                 Grønkjær
                        N'Doye

Er lidt usikker på om Antonsson bliver klar, hvis ikke så overtager Hooiveld hans plads.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #13716: 16 Mar 2011, 21:37 »

Så er 1. Halveg fløjtet af, og vi kan være meget tilfredse med denne halveg.
Jeg syntes vi har matchet Chelsea godt, dog er de kommet frem til alt for meget på deres venstrekant, men alt i alt en god første halveg, og N'Doyes frispark kunne nu godt havde sejlet i mål, derudover skal vi komme frem til flere chancer i anden halveg, hvis vi vil have forhåbninger om at lave miraklet.

btw, stemningen kunne ikke blive bedre Thumbs Up

FCK

petermoller
Lilleputspiller
*

« Svar #13717: 16 Mar 2011, 21:43 »

Det ligner Ajax kampen om igen ! ihvertfald taktisk indtil videre! Opstemt

Don AA
Manager

« Svar #13718: 16 Mar 2011, 23:10 »

Ja den gik desværre ikke, men rigtigt god indstilling i dag, selvom vi lavede en del fejl, så kan spillerne godt se sig selv i spejlet i dag, klart bedste kamp i 2011. Især vores 1.halvleg synes jeg var god, ja Chelsea var bedst, men vi gjorde det ikke nemt for dem, ja de kom til chancer men Wiland kom super godt ud hver gang, eller var han sikkerheden selv inden på stregen. Derudover et super frispark af N'doye, den havde jeg ellers set inde  Skuffet

Tak for eventyret drenge, håber vi får et mere til næste sæson, men nu gælder det 100% Superligaen, og vores ”gode venner” Brøndby på søndag  Opstemt

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13719: 16 Mar 2011, 23:14 »

Jeg vil sgu godt rose jer, for en god kamp i dag. 0-0 er et fantastisk flot resultat på Stamford Bridge, og det er ikke mange hold der får noget med hjem derfra. Der kan I godt være stolte af jer selv. Jeg ved godt vi havde store chancer, men resultatet og fighten var rigtig flot fra jeres side.

Tak for kampene. :-)
« Seneste Redigering: 16 Mar 2011, 23:18 af Jakob E » Logged

3.v evaB
Gæst

« Svar #13720: 16 Mar 2011, 23:17 »

Jeg vil sgu godt rose jer, for en god kamp i dag. 0-0 er et fantastisk flot resultat i Parken, og det er ikke mange hold der får noget med hjem derfra. Der kan I godt være stolte af jer selv. Jeg ved godt vi havde store chancer, men resultatet og fighten var rigtig flot fra jeres side.

Tak for kampene. :-)
Nu hedder Chelseas hjemmebane 'Stamford Bridge', men hvordan skulle du også vide det.
Det er jo ikke fordi du er Chelsea fan.

Selvom 0-0 i Parken også er flot.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13721: 16 Mar 2011, 23:18 »

Du er skarpere end jeg er. Det var fantastisk godt set, hvor har du det overblik fra?

3.v evaB
Gæst

« Svar #13722: 16 Mar 2011, 23:19 »

Du er skarpere end jeg er. Det var fantastisk godt set, hvor har du det overblik fra?
Lavede engang denne tråd, kan forestille mig mit overblik kommer derfra.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13723: 16 Mar 2011, 23:22 »

Lavede engang denne tråd, kan forestille mig mit overblik kommer derfra.
Jeg må hellere tage ved lære. Derfor vil jeg læse denne tråd.

AFC
Manager

« Svar #13724: 16 Mar 2011, 23:31 »

En præstation som vi bestemt kan være bekendt. Som sagt det er ikke alle der kommer hjem fra Stamford Bridge med point. Vi spillede meget bedre end vi gjorde i første kamp i Parken og indstillingen var meget meget bedre i dag. Vi kom mere fremad med bolden og fik godt styr på det i 1. halvleg. N'Doyes frispark havde jeg virkelig også set inde! Fremragende sparket og den fortjente en bedre skæbne. Havde den gået ind, havde det været en helt anden kamp!

Men tusind tak for et fantastisk CHL eventyr FCK! Et af de bedste nogensinde og jeg håber også vi får et til næste sæson. Nu gælder det Brøndby på søndag og dermed fuld fokus på ligaen, som vi gerne skulle vinde.

Sider: 1 ... 913 914 [915] 916 917 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010