home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1758024 gange)
morten81
Reserveholdsspiller

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #735: 01 Nov 2006, 22:39 »

Hvis der er nogen som vil have et knald godt odds tip, så spil på 1-0 sejr til fck i aften. Det har jeg drømt at de vinder med og det plejer at holde. For at bakke den teori op, så kan jeg sige at jeg drømte at fck ville vinde 2-0 over ajax og gå videre i chl. De spillede dog på hjemmebane i min drøm.  Thumbs Up

Så vil jeg så lige fint henvise til min besked tidligere i dag! Og hold da kæft hvorfor fulgte jeg ikke mit eget råd.

Holdkæft hvor genialt!!!! Begyndte sgu at tude næsten, ej ikke næsten der kom en stolt tåre Græder    Thumbs Up

Men så er jeg på vej til monaco med carlsberg, hvis i har set den reklame på bt;-)

Tor1991
Gæst

« Svar #736: 01 Nov 2006, 22:41 »

Så vil jeg så lige fint henvise til min besked tidligere i dag! Og hold da kæft hvorfor fulgte jeg ikke mit eget råd.

Holdkæft hvor genialt!!!! Begyndte sgu at tude næsten, ej ikke næsten der kom en stolt tåre Græder    Thumbs Up

Men så er jeg på vej til monaco med carlsberg, hvis i har set den reklame på bt;-)

ret sjovt med den drøm Thumbs Up Thumbs Up

wirenfeldt
Gæst

« Svar #737: 01 Nov 2006, 23:17 »

TILLYKKE FCK!!

Don AA
Manager

« Svar #738: 01 Nov 2006, 23:24 »

Sådan man 1-0 over Man U hold kæft det er godt  Græder Græder
Og Morten81 næsten gang du har sådan en god drøm så skriv lige igen så må jeg hellere lytte til den  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Niko
Gæst

« Svar #739: 01 Nov 2006, 23:27 »

Faktisk Et Smart mål af Allbäck !

Berendt
Manager

« Svar #740: 01 Nov 2006, 23:33 »

Kan kun sige... DETTE ER UBESKRIVELIGT!!! BARE DET AT SE DON Ø GRÆDE, FORTÆLLER HVOR VIGTIGT OG STORT DET ER!!!...

men hvad sker der for Cristiano Ronaldo... En ting er at komme bagud, men at tyde, slå ud med armene, og få et gult kort for brok, er da for langt ude...
Cristiano Ronaldo, tag at vågn op... Du er en profil og ikon i verdens nok største klub! KÆMP FOR KLATTEN!!!!!!!

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #741: 01 Nov 2006, 23:40 »

Sådan man 1-0 over Man U hold kæft det er godt  Græder Græder
Og Morten81 næsten gang du har sådan en god drøm så skriv lige igen så må jeg hellere lytte til den  Smiley

Først skal jeg da vidst lytte til mig selv Peace

Gosser
Manager

« Svar #742: 02 Nov 2006, 07:31 »

Sygt, og flot Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #743: 02 Nov 2006, 07:34 »

Tillykke til FCK. Utrolig flot kamp, selvom jeg stadig mener, at United trods alt var det bedste hold. Men helt sikkert flot kamp af FCK og skidt af United Græder

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #744: 02 Nov 2006, 09:28 »

Mange gange tillykke til FCK.. Det er et fantastisk resultat for FCK og dansk fodbold...

wirenfeldt
Gæst

« Svar #745: 02 Nov 2006, 09:31 »

Tillykke til FCK. Utrolig flot kamp, selvom jeg stadig mener, at United trods alt var det bedste hold. Men helt sikkert flot kamp af FCK og skidt af United Græder
Der er ingen grund til at græde snot over United, de går jo videre. Glæd dig nu istedet over de point som FCK har høstet til dansk fodbold! Smiley

Morientes
Reserveholdsspiller

« Svar #746: 02 Nov 2006, 09:34 »

Sådan FCK, nu skal vi bare have 1 point i Benfica og så klare resten med en sejr hjemme over Gravesen & co....
Var desværre en af de uheldige der ikke kunne komme over den satans bro igår   ticked off, så gik glip af kampen live....Surt

"You´ll Never Walk Alone"

Vinzent
Juniorspiller
**

« Svar #747: 02 Nov 2006, 12:25 »

Der er ingen grund til at græde snot over United, de går jo videre. Glæd dig nu istedet over de point som FCK har høstet til dansk fodbold! Smiley

My words exactly. Det er det fedeste for dansk fodbold, at det nu bliver kendt i verden at Man Utd kom herover og tabte. Og så har vi jo også håneretten nu, hehe.. "You wouldn't survive the first division over here" min bare røv  Thumbs Up

Favorit CM/FM version: CM 01/02
Favorit hold: Stalybridge Celtic (CON - PL)

Arsenal F. C.   -   Forever the champions!

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #748: 02 Nov 2006, 12:57 »

Nu er det vidst til tid en afsemning om hvor lang folk tror FCK kommer, nu hvor gruppen er helt åben Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #749: 02 Nov 2006, 13:09 »

Sådan FCK, nu skal vi bare have 1 point i Benfica

Deres stadion er nok værre end Old Trafford! Det er ikke mange hold, som får point på Estadio da Luz. Men hey, nu slog de jo United, så aldrig sig aldrig Wink

Du har bare at få en ordenlig drøm natten til søndag så.. Så vi (BIF) kan ud af krisen Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010