home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 656 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 896 897 [898] 899 900 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2052238 gange)
Yessir
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13455: 03 Dec 2010, 19:07 »

Er det bare noget du tror eller har du en kilde der kan bekræfte det? Smiley

Det skulle gerne komme frem snart, der var vist også lidt om det i TV2 nyhederne.

DeBuur
Manager

« Svar #13456: 04 Dec 2010, 09:32 »

LD har i flere år ønsket at komme ud af deres investering i Parken, et salg i denne størrelses orden vil give LD er fin forrentning af deres investering.

FCK vinder umiddelbart også på salget.... 200 mill. kr til spillerkøb... wow det er efter danske mål en pæn slat men efter europæisk standadr hvor langt rækker det så top 12 ...nope det tror jeg ikke på.

Men ingen tvivl om at FCK i de kommende sæsoner vil være sikker på en 1 plads i Superligaen... men hvem kunne reelt true dem i forvejen ? CL kvalifikation i et par år frem ville da være en lige så stor indtægts kilde.

Hvis salget går igennem så har FCK muligheden for at få et hold sat sammen uden at skulle bekymre sig om salg... men det bliver ikke med spillere som Ribery Bendtner osv... dertil er Superligaen alt for svag en liga... men FCK skal fortsætte med at gøre det de gør hente gode udviklingsspillere forskellen bliver at de måske kan hente flere fra Europæiske klubber i Holland og Belgien.

Et salg vil altså rive Superligaen over således at der ikke nogen tvivl om hvem der vinder.... sådan er udviklingen..vi må så håbe at Brøndy på sigt tager sig sammen og bliver så stærke at de kan udnytte en 2 plads til at komme i Cl og få del i millionerne..sker det kan vi i DK stå med flere stærke hold og dermed vil Superligaen blive stærk..

YNWA

Lights_out
Ynglingespiller

« Svar #13457: 04 Dec 2010, 16:29 »

Er du sindssyg det sejler for vores forsvar lige pt. :/

AFC
Manager

« Svar #13458: 06 Dec 2010, 17:18 »

http://www.bold.dk/nyt/Hjalte-Noerregaard-forlader-FC-Koebenhavn

Hjalte forlader os til årsskiftet. Det har været under opsejling længe og i dag valgte Ståle så på pressemødet at sige, at Hjalte har spillet sin sidste kamp for os. Det er såmænd forståeligt nok hvis man tænker på at midtbanen med Claudemir og Kvist er for stærk til at han skal kunne slå en af dem af. Men der er ingen tvivl om Hjalte har været en af de største spillere i FCK.

http://www.youtube.com/v/zoyerv-vp84 <3

Don AA
Manager

« Svar #13459: 06 Dec 2010, 23:04 »

Ja lidt en skam det skulle ende sådan med Hjalte, han faldt desværre i niveau efter en mindre fodskade, og er aldrig rigtigt kommet igen, som sagt en skam det skulle gå sådan, men det kommer heller ikke som en overraskelse for mig. Men det bliver spændende, hvem CV så hente i vinterpause, med mindre Bergvold skal ”overtage” Hjalte plads, hvilket jeg tror kommer til at ske, midtbanen er endelig bred nok, men ser gerne TK byttet ud med en anden.

Men alt i alt tak til Hjalte for alt, han har været en stor profil i klubben, og han skal have held og lykke fremover, og dejligt, at han får lov til at blive hyldet foran en udsolgt Parken.

Men det er jo også i morgen, at vi vel nok skal spille den største kamp i klubbens historie, i det vi kan gå videre fra en CHL gruppen, for satan jeg glæder mig.  Som jeg tidligere har sagt så tror jeg ikke det bliver en walkover (men det må det gerne blive) Panathinaikos  kommer i god form og fører også deres liga, på grund af de er bedre indbydes end Olympiakos. Det ville ikke være til at bære, hvis vi skulle tabe 1-0 til sidst, og Rubin Kazan får fedtet en 0-0 hjem fra Barcelona, så går de går videre med en målscorer på 2-2, og begge mål er scoret på straffespark. Men når det er sagt, så jeg tror sku på vi klare den  Opstemt 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #13460: 06 Dec 2010, 23:37 »

Hjalte for helved... Jeg kommer sku til at savne dig  Skuffet

En af klubbens helt store profiler vil du desværre ikke huskes for, men dine mål på Hjalte-Park og din loyalitet vil aldrig glemmes! Du havde dog et lille smut til Holland, men led af hjemve og kom så tilbage. Du er og bliver en klubmand og jeg ville elske, at se dig i trænerstaben en dag. Jeg håber virkelig du kommer til en udenlandsk klub og får succes, for det har du sku fortjent. Du har altid haft viljen i orden og båret anførerbindet og gået forrest når det har gjaldt.!
Hjalte, jeg ønsker dig alt mulig held og lykke i fremtiden.!

Ja, kampen imorgen bliver sæsonens absolutte klimaks. Vi kan skrive historie i dansk fodbold ved at slå Panathinaikos. Vi har jo en revanche i Parken til gode, og hvis jeg ikke husker helt forkert, så var Hjalte en af de få spillere der var på holdet imod selvsamme, hvor han brændte et straffespark. Jeg tror og håber på en sejr imorgen og jeg ved vi kan spille bedre fodbold en Panathinaikos til enhver en tid, plus vi bliver supporteret af det faktum at vi er ubesejret på hjemmebane.

Thaurat al Shabab

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #13461: 07 Dec 2010, 10:19 »

Jeg er så spændt på dagens kamp at jeg ikke rigtig har lavet SRP i dag (skal dog først afleveres d. 16. og har skrevet 7 sider sååe). Men uha, resultaterne i aften sætter enten et flot punktum på et super efterår eller en kæmpe stor sort plet, som kan være svært at vaske af.
På trods af at Barcelona ikke stiller i stærkeste så tvivler jeg stærkt på at Rubin får mere end et point med hjem derfra! Deres offensiv er sgu ikke prangende.
Men altså, vi skal sgu selv kunne afgøre det! Og det gør vi også Smiley. Håber ligeledes at Antonsson starter inde sammen med Zanka. De har været skræmmende gode i år!
Vi ses i PARKEN i aften! Smiley

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Don AA
Manager

« Svar #13462: 07 Dec 2010, 20:05 »

Jeg er så spændt på dagens kamp at jeg ikke rigtig har lavet SRP i dag (skal dog først afleveres d. 16. og har skrevet 7 sider sååe). Men uha, resultaterne i aften sætter enten et flot punktum på et super efterår eller en kæmpe stor sort plet, som kan være svært at vaske af. På trods af at Barcelona ikke stiller i stærkeste så tvivler jeg stærkt på at Rubin får mere end et point med hjem derfra! Deres offensiv er sgu ikke prangende.
Men altså, vi skal sgu selv kunne afgøre det! Og det gør vi også Smiley. Håber ligeledes at Antonsson starter inde sammen med Zanka. De har været skræmmende gode i år!
Vi ses i PARKEN i aften! Smiley
Ja sjovt nok, i det vi ellers har haft et super efterår, og for den sags skyld et super 2010, selvom jeg tror de fleste gerne havde købt en 3. plads da man så gruppen, så kan vi alligevel komme til at gå skuffet på vinterferie.

Startopstillingen:

Wiland
Pospech - Zanka - Antonsson - Wendt
 Bolaños - Claudemir - Kvist - Vingaard
            Grønkjær
                     N'Doye

Måske en lille overraskelse at Santin ikke starten inde, men det er jo stadig et meget stærkt hold vi stiller med.
For pokker jeg ser frem til denne kamp, vi kan skrive historie i aften, hvilket ikke har den helt store betydning for mig, det er mere det at komme blandt de 16 bedste i CHL denne sæson, det kunne sku være stort. Derudover har vi også mulighed for at næsten fordoble vores koefficient point for denne sæson, den er lige nu på 10,02, og hvis vi vinder skulle den gerne lyde på 17,30, hvis jeg altså har regnet rigtigt  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #13463: 07 Dec 2010, 20:35 »

Håber og tror virkelig på en sejr i aften! Det vil være så stort for ikke kun os, men også dansk fodbold i det hele taget. De andre kan lære noget af FCK.

Gætter på en to-målssejr  Wink

kipmand
Reserveholdsspiller

« Svar #13464: 07 Dec 2010, 20:37 »

Held og lykke med kampen til jer Smiley

Engang Odense
ALTID Odense

___________________ ________
PSN: kasparlyk

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #13465: 07 Dec 2010, 21:13 »

1-0 VIGTIGT at det kommer så "tidligt"

Tidligere: Baloo38

nielsen42
Reserveholdsspiller

« Svar #13466: 07 Dec 2010, 21:21 »

mega vigtiggt...
håber at se cesar på banen idag:)

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #13467: 07 Dec 2010, 21:33 »

Håber at Zohore kommer ind og får skabt nogle chancer

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #13468: 07 Dec 2010, 22:17 »

3-0 sådan der.. Så er vi i knockout runden

Fernando
Gæst

« Svar #13469: 07 Dec 2010, 22:18 »

Brug chatten til sådan nogle korte svar, som fejring af et mål og så videre. Smiley

Sider: 1 ... 896 897 [898] 899 900 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010