home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:49:33 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
I går kl. 22:29:57 csteff Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 20:51:01 Broen13 Blogs Youth to Gold
I går kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Nov 2025, 12:22 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
Antal Registrerede Brugere: 23173
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 882 883 [884] 885 886 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2013135 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13245: 27 Okt 2010, 19:59 »

hvor bliver kampen så vist?

Thaurat al Shabab

fck-drengen
Gæst

« Svar #13246: 27 Okt 2010, 20:04 »

på Kanal 6

fck-drengen
Gæst

« Svar #13247: 27 Okt 2010, 20:05 »

Lige efter AaB kampen, men de viser hvis der bliver scoret.

Don AA
Manager

« Svar #13248: 27 Okt 2010, 22:25 »

Åh nej vi røg ud af EB Cup kæmpe skandale hvad fanden laver vi, hvordan skal vi nu komme i Europa (ironi kan være anvendt)  Smiley

Nu var det godt nok et ”B hold”, men synes nu alligevel det var et ok hold på papiret, som burde kunne havde slået Horsens, så det var selvfølgelig ikke godt nok i dag. Jeg synes især vi ser tynde ud i angrebet, Santin er ude i 1-3 uger, Nord er måske kun på 70%, Zohore og Søren Frederiksen mangler stadig en hel del, bliver Damen skadet så ser jeg problemer især i Europa, mens vi så skal være glade for vores store forspring i Superligaen. Nu så jeg ikke kampen, men hørte den i radioen, da jeg ikke har den kanal kampen var på, men ret mig bare, hvis der var gode momenter i vores angrebspil.

Tror ikke jeg kommer til at lægge søvnløs pga. dagens nederlag, synes ikke pokalturneringen betyder så meget mere, hvis man ser det med FCK briller, det er en genvej til Europa for de mindre hold, som ikke kan følge med i toppen af ligaen, i denne sæson er det så for 11 hold i superligaen samt evt. divisions hold.

Prioriteringen i FCK er 1. Superligaen, 2. Europa, 3. EB Cup, hvilket jeg ikke ser noget problem i, desuden kan spillere som er et stykke fra spilletid på førsteholder dermed få chancen i EB Cup, og derfra overbevise Ståle om at de også skal have chance på førsteholdet i Superligaen samt i Europa, her tænker jeg især på Kim Christensen, Peter Larsson, Hjalte Nørregaard og TK, og det virkede da heller ikke til, at de greb chancen i dag, men igen ret mig bare hvis jeg har ”svinet” spillere til som faktisk spillet en god kamp.

Nu kan vi i stedet fokuserer  på superligaen (og Europa) hvor der ligger nogle rekorder som kunne være sjove at slå http://www.superstats.dk/news/fckafliver.php

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager

« Svar #13249: 28 Okt 2010, 16:35 »

Syntes faktisk Zohore leverede en rigtig flot præstation igår!

Imponerende speed i forhold til hans størrelse, og han er jo brølstærk, de gange han formår at bruge kroppen rigtigt. Også en rigtig fin teknik, specielt illustreret ved hans førsteberøringer, som ofte er retningsbestemte og præcise. Syntes han var dygtig til at holde fast i bolden, og var imo vores bedste mand igår, sammen med Sölvi Wink

lover godt for fremtiden, men som Don AA siger, mangler han stadig en del, og vil først blive gældende omkring startopstillingen til næste sæson, tidligst til vinter! Opstemt

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #13250: 30 Okt 2010, 16:59 »

Syntes faktisk Zohore leverede en rigtig flot præstation igår!

Imponerende speed i forhold til hans størrelse, og han er jo brølstærk, de gange han formår at bruge kroppen rigtigt. Også en rigtig fin teknik, specielt illustreret ved hans førsteberøringer, som ofte er retningsbestemte og præcise. Syntes han var dygtig til at holde fast i bolden, og var imo vores bedste mand igår, sammen med Sölvi Wink

lover godt for fremtiden, men som Don AA siger, mangler han stadig en del, og vil først blive gældende omkring startopstillingen til næste sæson, tidligst til vinter! Opstemt

Zohore, Sölvi og tildels Özdogan imponerede mig.
Larsson viste dog at der er meget langt vej til 1. holdet for ham. Hold da helt kæft han var ringe.

Thaurat al Shabab

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #13251: 30 Okt 2010, 17:28 »

Tillykke med mesterskabet Wink

Supra Societatem Nemo

AFC
Manager

« Svar #13252: 30 Okt 2010, 17:42 »

Tillykke med mesterskabet Wink
Arrh det er for tidligt at sige. Godt nok fører vi med 17 point nu, men der er altså 19 runder og en masse point, at spille om, endnu.

fc-hansen
Manager

« Svar #13253: 30 Okt 2010, 23:18 »

self. bliver vi mestre!

Med det spil og den trup vi har, så skal vi nok blive danske mestre. samtidig syntes jeg at konkurrencen er så svag, så vi må, uden at være arrogante, konstaterer at vi er klasser over forfølgerne, og selvom jeg ikke så kampen idag, og derfor ikke vil udtale mig om den, så vil jeg gerne understrege at vi har været klasser bedre i alle andre kampe hidtil! Smiley 

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

AFC
Manager

« Svar #13254: 30 Okt 2010, 23:21 »

Men stadigvæk synes jeg det er for tidligt at sige. Der er masser af point at spille om, og ja, vores eneste modstand i ligaen er os selv, og ja, vi har været klasser bedre end alle andre kampe hidtil, men det er stadigvæk for tidligt at sige. Der er masser point at spille om som sagt. Vil dog gerne understrege, at det ser bestemt godt ud med et 17 points forspring, men lad os nu se hvordan det står til med tiden.

U-4-E
Manager

« Svar #13255: 30 Okt 2010, 23:27 »

Hold dog op med at underspille jeres rolle, selvfølgelig bliver i mestre. Flere bookmakers har endda allerede udbetalt penge til folk der har spillet på jer som mestre.

AFC
Manager

« Svar #13256: 30 Okt 2010, 23:29 »

Ja okay, det kan jeg så godt se nu. Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #13257: 30 Okt 2010, 23:39 »

Hvis I begynder at spille med et hold, som det i pokalturneringen, så kan vi snakke om det, men selv med de værste skadesscenarier, salg af spillere og karantæner, så ser jeg det heller ikke muligt at I sætter så mange point til.. Superligaen i år er jo vanvittigt tæt med undtagelse af FCK.. Resten af holdene slår hinanden på kryds og tværs, uden nogen skiller sig ud.. Her har FCK jo markeret sig som det eneste hold, hvor pointtabene er få og spillet stabilt.

Selv på en dag, som i dag, hvor tingene ikke helt fungerede, så fik I alligevel sejren.. Det jeg så af anden halvleg, så forsvarede Lyngby sig flot og havde endda et par udmærkede forsøg og Lasse Riise var altid en farlig mand i kontraerne for Lyngby.. I havde det fornødne held og godhed til at alligevel få hevet sejren i hus dybt inde i overtiden, hvilket jo siger en del om jeres sæson hidtil.. Alt er lykkedes og holdet skal være klart stærkere end jer før det kan lade sig gøre at få 3 point fra jer..

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #13258: 01 Nov 2010, 14:29 »

Hvis oscar wendt ryger afsted her til vinter synes jeg vi skulle undersøge om vi ikke kan hente lumb ind.. nu hvor det ikke køre for ham...http://onside.dk/nyheder/aresdivisionen-holland/lumb-kom-ikke-til-feyenoord-for-baenken

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Dufke
Lilleputspiller
*

« Svar #13259: 01 Nov 2010, 14:44 »

Hvis oscar wendt ryger afsted her til vinter synes jeg vi skulle undersøge om vi ikke kan hente lumb ind.. nu hvor det ikke køre for ham...http://onside.dk/nyheder/aresdivisionen-holland/lumb-kom-ikke-til-feyenoord-for-baenken

Jeg synes der er ALT for meget focus på Oscar Wendt.. Han er super god og MEGET vigtig for holdet men man glemmer altså Pospech hvis kontrakt OGSÅ udløber efter denne sæson!! Han scorer mål og skaber mange flere chancer - og skarp bagtil.. Hvorfor man ikke for længe siden har sikret ham og Antonson for næste sæson er en gåde...Risikerer at miste 3af 4 eller nok nrmere 4 af 4 med Zanka.. Men Zanka er FINT - 80mil, Ja TAK.. men kontraktudløb... den er bare ikke go nok!!

Sider: 1 ... 882 883 [884] 885 886 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010