home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:56:27 warmon Blogs [10] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
04 Nov 2025, 07:19 Sunbao Omklædning... Liga historik?
04 Nov 2025, 07:18 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23173
  2 Brugere, 889 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 871 872 [873] 874 875 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2012807 gange)
El Kun
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13080: 29 Sep 2010, 12:56 »

Jeg har skam heller ikke sagt, at alle er terrorrister, men dem der stikker folk ned på den måde sidestiller jeg med terrorrister, fordi de kun er styret af følelser og forsøger at styre folks frygt.

søgaard
Gæst

« Svar #13081: 29 Sep 2010, 12:59 »

Selvom El Kun's ordvalg måske er lidt voldsomt, så er hans budskab jo 100% spot on!

Der er tit uroligheder dernede. Både i forbindelse med internationale og nationale kampe. Der er måske ikke 10 tilfælde om året, men der er ikke mange sæsoner, hvor UEFA ikke har haft en sag med Grækenland, så på et eller andet tidspunkt, så må der jo komme nogle konsekvenser. Spørgsmålet er dog om de kan gøre noget, når det sker i noget, som ikke direkte har forbindelse med kampen?

Vi kan da håbe på, at grækerne går fuldstændig amok i aften med romerlys og hele pakken, så UEFA bliver nødt til at handle overfor Panathinaikos og de andre græske hold.

3.v evaB
Gæst

« Svar #13082: 29 Sep 2010, 13:08 »

For mig at se kunne I lige så nemt have fået en femteplads sidste år. Den måde I spillede på generelt over sæsonen, der var det da kun i slutspillet under Henrik Jensen, at I fik succes. I var - mildt sagt - hamrende ustabile set over en hel sæson, og det er ikke noget der kendetegner et tophold.

Året før fik I spandevis af point. Men et midterhold kan også ramme en super sæson (i hvert fald herhjemme), hvilket udløser en topplacering.

Men det at I året før igen (sæson 07/08) fik en ottendeplads, og året før en sjetteplads, fortæller mig historien om et tophold der blev et midterhold. De seneste 4 år har i 3/4 sæsoner spillet og skrabet point sammen som de fleste andre midterhold gør det. At få en tredjeplads kan på mange måder være hamrende skadeligt for Brøndby lige nu, for det er sgu ikke fordi de er suveræne! Det er fordi de andre er lige så ustabile som Brøndby selv. Pt er der ét nederlag ned til 8.-pladsen.

Og jeg vil understrege, at det ikke altid er pointene og placeringen der afgør om man er et tophold eller et midterhold. For felen: Herfølge kunne vinde ligaen og rykke ud året efter. Længe siden, ja, men mirakler sker jo ikke kun én gang! Når et hold over en 4 (på vej til 5) årig periode spiller med utroligt svingende præstationer og hele fodbolddanmark skriger på en klub i krise, så kan jeg ganske enkelt ikke forsvare at kalde dem et tophold stadigvæk.

Og nu ved jeg ikke om det er et generelt billede i BIF-fankredse, men dem jeg kender (hvilket er en helvedes masse fra grundskole- og gymnasietiden) kalder ikke længere BIF et tophold. Jeg kan ikke udtale mig om alle Brøndbyfans' holdning, men jeg kan udtale mig om det billede jeg ser hvor jeg kommer, og det er det jeg gør.

Men ja, hvis man blot kigger placering (som du åbenbart gør?), så er BIF da stadig et tophold i dansk fodbold. Det er bare ikke helt det samme billede jeg får, når jeg kigger ud fra kontekst.
Her bliver jeg nødt til at spørge dig om du vil mene AC Milan & AS Roma er tophold i Italiensk fodbold? For de er lige ledes hamrende ustabile men alligevel ender de oftest i top 4.

Jeg synes det er morsomt som at to år hvor vi rammer en 6. & 8. plads kan fortælle historien om et tophold der blev et midterhold, hvor 2 bronze medaljer ikke kan gøre os til et af topholdene i dansk fodbold.
Slutplaceringen definere status, så længe der er medaljer at hente vil jeg mene at nr. 3 har topholds status.

Herfølge sammenligningen er helt forfærdelig, når de vinder mesterskabet på en fantastisk sæson og året efter rykker ud nej så er de ikke et tophold. Men når nu vi i flere år har været deroppe, så vil jeg ikke fjerne prædiktatet fra Brøndby som en topklub i dansk fodbold. Eller jo det vil jeg gerne men kun under forudsætning af at man regner FCK som eneste tophold i Danmark.
På den måde så er det reelt nok at Brøndby ikke er et tophold i det at FCK er en smule(!!!) foran resten af klubberne i Danmark.

Brøndby er et midterhold fordi der i Superligaen kun er et TOPHOLD og det er FCK.. Alt andet er midterhold .. Skide ustabile og rigtig tæt på hinanden.. Det siger jo alt når et "bundhold" som Silkeborg kan spille BIF ud af egen bane (angiveligt tophold). Jeg synes det er synd for spændingen i "Suppen" at BIF, OB, FCM blot er reducerede til midterhold som alle de andre.. Vi har et bredt felt af hold der ligger 1-2 niveauer under FCK pt. og derfor er det tit de helt små marginaler der afgør hvem der bliver 2'er og 3'er. At blive 2'er og 3'er er imo ikke at være tophold pt. fordi forskellen på 2 og 3 og 6-7 tit og ofte blot er 3-6 point.. FCK er det eneste hold jeg betegner som et tophold for tiden fordi vi er røvhamrende stabile og når vi kan tage til FCM (nærmeste udfordrer pt.) og spille dem under deres eget græstæppe så overlegent som vi gjorde ja så bekræfter dette blot min teori om at Suppen er fyldt med midterhold også 1 tophold FCK.. Ikke nok med vi er stabile som et tophold vi spiller også klart klart bedst af samtlige hold i Suppen..

Jeg kan sagtens følge tankegangen, men på dagen så kan alle jo tabe til 'bundhold' det er jo slet slet ikke første gang at et hold fra 'toppen' taber til et 'bundhold'. Men tankegangen med at FCK er det eneste tophold herhjemme er en interessant idé, men vil lidt mene vi bevæger os hen mod italienske tilstande mht. ligaen, hvor FCK bliver det danske Inter, og så 2-3 yderligere tophold lige under nr. 1.
Efter så få kampe ja så vil nr. 2 & 3 ikke nødvendigivs være tophold og pointforskellen vil ikke være så stor(sjovt nok kun op til nr. 1 er der stor pointforskel).

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13083: 29 Sep 2010, 14:40 »

Eller jo det vil jeg gerne men kun under forudsætning af at man regner FCK som eneste tophold i Danmark.
På den måde så er det reelt nok at Brøndby ikke er et tophold i det at FCK er en smule(!!!) foran resten af klubberne i Danmark.

Jeg kan sagtens følge tankegangen, men på dagen så kan alle jo tabe til 'bundhold' det er jo slet slet ikke første gang at et hold fra 'toppen' taber til et 'bundhold'. Men tankegangen med at FCK er det eneste tophold herhjemme er en interessant idé, men vil lidt mene vi bevæger os hen mod italienske tilstande mht. ligaen, hvor FCK bliver det danske Inter, og så 2-3 yderligere tophold lige under nr. 1.
Efter så få kampe ja så vil nr. 2 & 3 ikke nødvendigivs være tophold og pointforskellen vil ikke være så stor(sjovt nok kun op til nr. 1 er der stor pointforskel).

Det ville først og fremmest være dejligt hvis du ku lade vær med at citere Mike Jensen eller dele hans totalt forkerte og totalt hjernedøde holdning.. Så længe der er plads til Mike Jensen og spillere på hans niveau i BIF start 11'er vil I være 2 niveauer under FCK.. Så kan I gøre nok så meget for mens vi bare buldrer derud af rent spillemæssigt og resultatmæssigt så kan I ikke hente os Wink Når vi bliver ved med at spille CL så kan vi hente bedre og bedre spillere, når I så bliver ved med at være røvelendige så kan I ikke hente kvalitet..

Jeg vil gerne bede dig forholde dig til dette faktum at FCK buldrer derud af som nordens fodboldflagskib hvad skal Brøndby gøre for at hente os? Hvordan mener du I skal hente os? For man snakker om det men synes ikke der er nogen konkret måde at gøre det på! I har forvaltet jeres penge totalt ringe og spillere som Farnerund, Madsen, Gislasson kan I på INGEN MÅDE komme af med ..

3.v evaB
Gæst

« Svar #13084: 29 Sep 2010, 15:11 »

Det ville først og fremmest være dejligt hvis du ku lade vær med at citere Mike Jensen eller dele hans totalt forkerte og totalt hjernedøde holdning.. Så længe der er plads til Mike Jensen og spillere på hans niveau i BIF start 11'er vil I være 2 niveauer under FCK.. Så kan I gøre nok så meget for mens vi bare buldrer derud af rent spillemæssigt og resultatmæssigt så kan I ikke hente os Wink Når vi bliver ved med at spille CL så kan vi hente bedre og bedre spillere, når I så bliver ved med at være røvelendige så kan I ikke hente kvalitet..
Nu kan jeg mærke du fejlfortolker det, det eneste jeg siger er at Brøndby stadig er en topklub
Jep så længe vi har spillere som Mike Jensen der fornyligt har været inde omkring landsholdet så vil vi selvfølgelig være efter.. Eller det der..

Sidst i var i CL lykkedes det AaB at vinde guld et få sæsoner efter.
Lad os nu se om det varer for evigt for jer.

AFC
Manager

« Svar #13085: 29 Sep 2010, 15:38 »

Glæder mig sindssygt til i aften. Jeg tror vi kan få point i aften, og det ville da være perfekt med en sejr, selv om det bliver utrolig svært! Panathinaikos har ikke Sidney Govou med, så vi kan drage en ''lille fordel'' af, at han ikke er med da han er en af deres første valg oppe i angrebet så vidt jeg ved. Derudover håber jeg også at Zanka kan spille en rigtig god kamp i aften sammen med Antonsson, netop for at lukke godt ned for Djibril Cissé.

Ellers håber jeg på en god kamp! Det bliver uden tvivl, en enormt fed kamp. Skal jeg gætte på et resultat, vil jeg sige 0-1 til os.

God kamp! FORZA FC!

Don AA
Manager

« Svar #13086: 29 Sep 2010, 16:34 »

Point i Grækenland, ja tak. Så tror jeg på videre avancement i Champions League, hvilket ville være fantastisk. Glæder mig til den dag, vi går videre (Ashti). Wink
Lad os nu lige tage det roligt, det lyder jo næsten som en kommentar fra Brøndby, som næsten tror de kan vinde DM efter en sejr (overdriver måske en smule  Smiley ). Det er også meget vigtigt at Barcelona vinde i Rubin Kazan i aften, de må for min skyld gerne gøre rent bord i gruppen, minus 2 kampe selvfølgelig  Wink. Drømmesenariet i aften vil selvfølgelig være at  Barcelona og vi vinder, så står vi med 6 point mens Panathinaikos og Rubin Kazan står med 0, hvilker vil betyde at chance for mindst en 3.plads i gruppen er meget stor.

Mine forventerninger til i aften er, at vi får det svært i starten, hvor de nok vil ligge et stort pres på os, kan vi undgå at komme bagud i løbet af de første 20-25 min, så tror jeg vi har gode chancer for at komme med i kampen. Mit bud 1-1.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13087: 29 Sep 2010, 16:40 »

Jep, du har ret Bave, det var også efter vores suveræne sæson med CL og mesterskab, hvor alle nu mente at vi ville se "Lyon-tilstande" i Danmark. Og så får vi sådan en helt absurd ringe sæson, hvor vi først ryger ganske ufortjent slår Beitar ud, men ganske ufortjent ryger ud til et sløjt Benfica hold, og så ender vi i ueafen hvor selveste Aberdeen slår FC Fucking Miles Away. crazy Oven i hatten vinder den synkende skude pokalfinalen og dermed en titel mere end dem der åbenbart havde distanceret sig fra dem(og som endnu en herlig ting sender et par sinker sender vores fankultur tilbage til stenalderen ved at bruge bifs familietribune som mål for romerlys). Så jeg tager den også lidt med ro, og nyder vores nuværende succes, for vi kan jo sagtens rende ind i sådan en sæson igen hvor alt der kan gå galt går galt. crazy Måske lidt OT snak, men alt det foræfrdeligwe lort kom efter at vi fik storhedsvanvid, som den kære VK ville have sagt i sine unge irriterende dage. Smiley
« Seneste Redigering: 29 Sep 2010, 16:41 af Ghertesteas » Logged

Legenden
Manager

« Svar #13088: 29 Sep 2010, 16:41 »

Lad os nu lige tage det roligt, det lyder jo næsten som en kommentar fra Brøndby, som næsten tror de kan vinde DM efter en sejr (overdriver måske en smule  Smiley ). Det er også meget vigtigt at Barcelona vinde i Rubin Kazan i aften, de må for min skyld gerne gøre rent bord i gruppen, minus 2 kampe selvfølgelig  Wink. Drømmesenariet i aften vil selvfølgelig være at  Barcelona og vi vinder, så står vi med 6 point mens Panathinaikos og Rubin Kazan står med 0, hvilker vil betyde at chance for mindst en 3.plads i gruppen er meget stor.

Mine forventerninger til i aften er, at vi får det svært i starten, hvor de nok vil ligge et stort pres på os, kan vi undgå at komme bagud i løbet af de første 20-25 min, så tror jeg vi har gode chancer for at komme med i kampen. Mit bud 1-1.

Nu skrev jeg point, men jeg mente sejr. Du skal ikke sige, at du ikke vil tro på videre avancement, hvis vi står med 6 point efter to kampe og 6 point ned til nummer 3 og 4?

Har på ingen måde sagt, at vi går videre, men jeg tror på det - hvilket jeg stadig gør, hvis vi nu skulle tabe i aften. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13089: 29 Sep 2010, 16:51 »

Nu kan jeg mærke du fejlfortolker det, det eneste jeg siger er at Brøndby stadig er en topklub
Jep så længe vi har spillere som Mike Jensen der fornyligt har været inde omkring landsholdet så vil vi selvfølgelig være efter.. Eller det der..

At Mike Jensen er på landsholdet/har været siger mere om det danske landsholds generelle niveau end det gør om Mike Wink hehe jeg synes det danske landshold er absurd sløjt så det imponerer mig ikke han har været på landsholdet ..

Don AA
Manager

« Svar #13090: 29 Sep 2010, 16:58 »

Nu skrev jeg point, men jeg mente sejr. Du skal ikke sige, at du ikke vil tro på videre avancement, hvis vi står med 6 point efter to kampe og 6 point ned til nummer 3 og 4?

Har på ingen måde sagt, at vi går videre, men jeg tror på det - hvilket jeg stadig gør, hvis vi nu skulle tabe i aften. Smiley
Skulle vi stå med 6 point efter i aften med 6 point ned til nummer 3 og 4, så vil det selvfølgelig ser rigtigt godt ud, men vi skal også huske på at vi derefter har 2 kampe mod Barcelona, ved godt jeg skrev at de godt måtte gøre rent bord minus 2 kampe, men jeg forventer 0 point (desværre  Skuffet ) i de 2 kampe, og så er vi også meget afhængige af de 2 kampe mellem Panathinaikos og Rubin Kazan, hvor drømmesenariet selvfølgelig vil være 2 gange uafgjort, ske det så tror jeg på 2. pladsen.

Men for at svare på dit spørgsmål, så vil jeg stadig fokusere på mindst en 3 plads, selv hvis vi har 6 point og 3 og 4 har 0 efter i aften, ved ikke du også tænker på det når du siger videre avancement, eller det kun tæller 1. (den for vi nok ikke) og 2. pladsen.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

3.v evaB
Gæst

« Svar #13091: 29 Sep 2010, 17:15 »

Jep, du har ret Bave, det var også efter vores suveræne sæson med CL og mesterskab, hvor alle nu mente at vi ville se "Lyon-tilstande" i Danmark. Og så får vi sådan en helt absurd ringe sæson, hvor vi først ryger ganske ufortjent slår Beitar ud, men ganske ufortjent ryger ud til et sløjt Benfica hold, og så ender vi i ueafen hvor selveste Aberdeen slår FC Fucking Miles Away. crazy Oven i hatten vinder den synkende skude pokalfinalen og dermed en titel mere end dem der åbenbart havde distanceret sig fra dem(og som endnu en herlig ting sender et par sinker sender vores fankultur tilbage til stenalderen ved at bruge bifs familietribune som mål for romerlys). Så jeg tager den også lidt med ro, og nyder vores nuværende succes, for vi kan jo sagtens rende ind i sådan en sæson igen hvor alt der kan gå galt går galt. crazy Måske lidt OT snak, men alt det foræfrdeligwe lort kom efter at vi fik storhedsvanvid, som den kære VK ville have sagt i sine unge irriterende dage. Smiley
Kys
Men i ser mere suveræne ud i denne sæson.
Men dejligt med realisme Smiley

At Mike Jensen er på landsholdet/har været siger mere om det danske landsholds generelle niveau end det gør om Mike Wink hehe jeg synes det danske landshold er absurd sløjt så det imponerer mig ikke han har været på landsholdet ..
Hvor vover du at tale dårligt om det danske landshold! Ubeslutsom

fc-hansen
Manager

« Svar #13092: 29 Sep 2010, 17:17 »

Glæder mig som et lille barn, men tror desværre det bliver uhyggeligt svært Skuffet

Panathinaikos er et hold, som har mange rigtige dygtige offensivspillere, specielt Ninis, deres ene kant, som jeg glæder mig meget til at se, håber dog han har en sløj dag, da han kan gøre det meget svært for os Wink Cisse skal vi passe enormt meget på, idet han kun skal have en halv chance, så banker han den ind, virkelig en klasseforward, som har enormt højt internationalt niveau Wink

Defensivt er de svage, og der vil være muligheder i omstillingerne, specielt hvis vi, som jeg håber, stiller med Bolanos, Vingaard og JG sammen fra start, så vil vi kunne skabe muligheder mod en relativt svag græsk defensiv Smiley

Tror det bliver meget svært, specielt pga. de voldsomme forhold der venter os fra tribunen af, men håber at vi kan holde hovedet koldt, og tage 1 point med herfra, 3 ville naturligvis lune meget, men tror desværre det bliver meget svært iaften Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Legenden
Manager

« Svar #13093: 29 Sep 2010, 18:22 »

Skulle vi stå med 6 point efter i aften med 6 point ned til nummer 3 og 4, så vil det selvfølgelig ser rigtigt godt ud, men vi skal også huske på at vi derefter har 2 kampe mod Barcelona, ved godt jeg skrev at de godt måtte gøre rent bord minus 2 kampe, men jeg forventer 0 point (desværre  Skuffet ) i de 2 kampe, og så er vi også meget afhængige af de 2 kampe mellem Panathinaikos og Rubin Kazan, hvor drømmesenariet selvfølgelig vil være 2 gange uafgjort, ske det så tror jeg på 2. pladsen.

Men for at svare på dit spørgsmål, så vil jeg stadig fokusere på mindst en 3 plads, selv hvis vi har 6 point og 3 og 4 har 0 efter i aften, ved ikke du også tænker på det når du siger videre avancement, eller det kun tæller 1. (den for vi nok ikke) og 2. pladsen.

Jeg regner selvfølgelig med, at Barcelona gør rent bord hele vejen (undtagen lige mod os på hjemmebane, hvor de alligevel næsten er sikre på at gå videre.) Men selvom vi har 2 kampe mod Barcelona, så skal de andre hold vel også møde Barca to gange i alt. Forventer selvfølgelig også 0 point lige nu, men jeg tror godt, at vi kan overraske på hjemmebane. Da jeg skrev det tænkte jeg på anden pladsen, men ville også være tilfreds med en tredjeplads lige nu. Peace

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Altid FCK
Manager

« Svar #13094: 29 Sep 2010, 19:16 »

Sådan en flok Neandertalere! Når vi kommer ud på sådan et plan, så kan fodbold mildest talt være ligegyldig. UEFA bør skride ind over for det, gerne meget drastisk. Tyrkerne og Grækerne laver ballade næsten hvert år. Udeluk alle græske og tyrkiske hold fra europæisk fodbold i 5 år, det ville være passende og noget nær det eneste der vil virke. Det græske politi giver fansne fuldstændig frit spil, men Champions League er altså kun for civiliserede mennesker, vi skal ikke lade os styre af sådan nogle terrorrister!

Så skulle alle danske hold også smides ud, efter Brøndby gik amok i Parken eller hvad?
At smide græske eller tyrkiske hold ud af europæisk fodbold, ville ikke hjælpe en skid! Det er kulturen at man går amok dernede, det ville være ligesom, hvis Faxe ikke måtte synge. Europæisk fodbold er alligevel langt efter ligaen, i forhold til fansnes entusiasme. Der er sgu mange her på siden der taler om, at de ville ønske vi var ligeså gode fans som sydpå. Men nu er alle ligepludselig skiftet til, at være de mest stille fans? Dobbeltmoralsk!

Derudover vidste du jo heller ikke hvad der præcis skete. De havde drukket godt, så mon ikke de har spillet lidt op til det? Det er så vildt dernede, at man bare ikke skal gå med en FCK trøje, når de møder dem i næste kamp.
Du får sgu nok også et par på hovedet, hvis du stiller dig ind på Faxe med en FCK trøje på, og synger hadesange mod Brøndby.

Og misforstå mig nu ikke, jeg synes selvfølgelig, at det er forkert at stikke nogen ned! Men jeg tror sgu de selv har været uden om det.

Terrorister?! Jeg tror sgu ikke helt du ved hvad det er så lille ven Wink

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: 1 ... 871 872 [873] 874 875 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010