home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:42:46 Broen13 Blogs [8] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
04 Nov 2025, 07:19 Sunbao Omklædning... Liga historik?
04 Nov 2025, 07:18 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23173
  1 Bruger, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 863 864 [865] 866 867 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2012516 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12960: 11 Sep 2010, 14:34 »

Den start 11'er ser da bare virkelig frygtingydende ud.!
Da kan da spille med de fleste steder i Europa, så jeg håber da vi går ud og sætter Silkeborg på plads.
Jeg glæder mig også til at se Bolnaos' samarbejde især sammen med Wendt. og så bare han individuelle aktioner. Det bliver sjovt.

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager

« Svar #12961: 11 Sep 2010, 14:52 »

Jeg glæder mig også til at se Bolnaos' samarbejde især sammen med Wendt.
Du mener vel Pospech, da han jo ikke spiller i samme side som Wendt  Wink

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager

« Svar #12962: 11 Sep 2010, 15:03 »

Der skal en sejr til mod Silkeborg. Intet mindre.

Bliver spændende med Bolanos i starteren! Vi vinder 4-0!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12963: 11 Sep 2010, 15:04 »

Du mener vel Pospech, da han jo ikke spiller i samme side som Wendt  Wink

ja Smiley

Thaurat al Shabab

AFC
Manager

« Svar #12964: 11 Sep 2010, 17:04 »

Selvfølgelig en smule skuffende vi kun får 2-2 kun mod Silkeborg, men alligevel synes jeg nu det er udmærket hvis man tager i betragtning af, at vi var nede 0-2 mod et Silkeborg hold i dag som jeg syntes spillede rigtig fornuftigt. Vi får det lynhurtigt vendt til 2-2 på 2 minutter og så er det lidt ærgerligt vi ikke snupper alle 3 point med de chancer i slutfasen her.

Men der skal rettes op på defensiven til på tirsdag mod Rubin Kazan, ifølge kommentatorene på P3.
« Seneste Redigering: 11 Sep 2010, 17:07 af AFC » Logged

Don AA
Manager

« Svar #12965: 11 Sep 2010, 17:07 »

Det var bestemt ikke for godt i dag, Silkeborg gjorde det heller ikke let for os, så ros til dem. Men vi er slet ikke aggressive nok i starten, det blev dog lidt bedre i løbet af kampen. Der skal sker en del inden på tirsdag, ellers så for vi ørerne i maskinen. Ellers har jeg ikke så meget at sige om kampen, dog vil jeg roser spillerne for at komme tilbage efter vi var nede 0-2.
Bolaños fik ikke en pragende debut, så mon ikke han ryger på bænken på tirsdag.

Også lidt "sjovt", at vores 2 eneste pointtab i denne sæson, er kommet på hjemmebane mod de 2 bundhold.

fc-hansen
Manager

« Svar #12966: 11 Sep 2010, 20:55 »

Dette var en af de ringere præstationer vi har leveret i denne sæson, og det selv imod et SIF hold, som ikke har været ret gode i denne sæson, syntes dog deres omstillingsspil lykkedes rigtig godt idag, hvilket altid er nøglen, for alle SAS hold når de kommer til Parken. Syntes at vores start'11 så stærk ud på papiret, men omvendt var det tydeligt at se at en spiller som Bolanos langt fra er indspillet, og ja jeg tror at han ryger på bænken på Tirsdag, hvor jeg tror dette vil være opstillingen:

Wiland
Pospech-Ottesen-Anton-Wendt
Claudemir-Kvist-Hjalte-Vingaard
Grønkjær
N'Doye

Lidt typisk Europacup opstilling over det, og det er jeg helt sikker på til være en nødvendighed mod Rubin. De vil lade os have bolden en del, tror jeg, men de vil forsøge at fange os i ubalance og udnytte omstillingschancern e mod os, og der tror jeg det er vigtigt at vi har en meget løbestærk midtbane, som kan hjælpe til i begge ender af banen, og derfor vil vi nok bringe J.G op hvor han kun vil skulle tænke på at være kreativ og offensiv. Dermed vil vi have spillere på bænken som Bolanos og Santin, som begge kan gå ind og få en indflydelse. Hjalte tror jeg vil være med, pga. hans erfaring, og hans store løbearbejde, men omvendt har han ikke imponeret i denne sæson, og en frisk Ståle ville måske smide TK ind, som imo har været rigtig god i denne sæson, men jo ikke har H.N's erfaring Wink

Frygter Rubin bliver for stor en mundfuld og at vi taber 1-3 men håber da på en 1-0 sejr Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Legenden
Manager

« Svar #12967: 11 Sep 2010, 22:16 »

Det var da helt ekstremt, hvordan kunne vi sætte point til i sådan en kamp, der jo bare skal vindes. Jeg begriber det simpelthen ikke. Kommer Sölvi Ottesen til at være i startopstillingen mod Kazan på tirsdag, det håber jeg da virkelig! Udover det, så synes jeg egentlig, at det var et udmærket comeback, vi gjorde os på vores to-tre gyldne minutter. Var der iøvrigt offside på Santins mål, jeg kunne nemlig ikke rigtig se det. Det var da også en skandale, at vi ikke fik et skud inden for rammen på vores frispark, der var plantet ca. 7-8 meter fra deres mål. Skidt, at vi ikke får en chance ud af det. Det var også ærgerligt, at N'Doye ikke fik scoret der, hvor han ramte stolpen. En lille, sød tunnel og så sætter han ellers Lasse Heinze og har et helt frit hjørne at sparke efter. Stolpen skulle dog lige stå i vejen - pis.... Synes bare, at vi generelt spillede elendigt og langsomt i dag, men vi kunne da godt lige havde vundet alligevel. Skuffet

Dejligt, at OB også valgte at tabe, det varmer altid. Så må BIF gerne tabe til SønderjyskE i morgen, mens FCM samtidig til Randers på mandag. Vi har kun sat point til i to kampe, og det er mod de to dårligste hold i ligaen. Så var det endda også på hjemmebane, hold nu op. Men vi kan da stadig prale med, at vi er ubesejret. Regner da helt sikker med, at dette var stilheden før stormen. Derfor tror jeg på en sejr mod Rubin Kazan på tirsdag, ja tak. Thumbs Up

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Don AA
Manager

« Svar #12968: 12 Sep 2010, 18:39 »

Ja vi må gøre brug af en gammelt ordsprog:en dårlig generalprøve giver en god premiere   Smiley

Sölvi skal nok spille på tirsdag, med mindre han bliver skadet i løbet af ugen, han blev sparet i går, man skal huske på han ikke vant til et hårdt kampprogram, derudover han har også været ud og sige, at træning i FCK er hårdere end i SønderjyskE, så han skal have pauser undervejs. Men vi kunne godt have brugt ham i går, for Zanka har bestemt ikke fået en god start på sæsonen. Ellers kunne en Peter Larsson også komme i spil, ser da gerne han får chancer, hvis ikke snart Zanka vågner op.

Kunne også godt forestille mig den startopstilling som fc-hanser foreslår til på tirsdag, men hjemme mod Rubin og Panathinaikos kunne jeg godt forestille mig en 4-4-2 opstilling, mens resten af kampen blev 4-4-1-1, men lad os nu ser, Ståle plejer at have godt styr på hvordan modstanderne spiller, så bliver heller ikke skuffet hvis vi stiller op i en 4-4-1. 

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #12969: 12 Sep 2010, 18:57 »

Don AA jeg bliver skuffet hvis vi stiller op i en 4-4-1 Opstemt hahahaha (der ska ofc stå 4-4-1-1)
Ville være dumt at være en mand i undertal fra 1. minut.. Men ellers er jeg ret enig med dig i dine betragtninger Wink

Don AA
Manager

« Svar #12970: 12 Sep 2010, 20:32 »

Don AA jeg bliver skuffet hvis vi stiller op i en 4-4-1 Opstemt hahahaha (der ska ofc stå 4-4-1-1)
Ville være dumt at være en mand i undertal fra 1. minut.. Men ellers er jeg ret enig med dig i dine betragtninger Wink
Ha ha jo det ville sku være snotdumt, der skulle selvfølgelig havde stået 4-4-1-1, ved ikke hvad der lige skete, mit numerisk tastatur var hvis løbet tør for strøm  Smiley

AFC
Manager

« Svar #12971: 13 Sep 2010, 21:40 »

Truppen til imorgen:

1. Kim Christensen
2. Zdenek Pospech
4. Hjalte Nørregaard
5. Sølvi Ottesen
6. Claudemir
8. William Kvist
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
12. Peter Larsson
14. Dame N’Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
19. Bryan Oviedo
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
25. Mathias Zanka Jørgensen
30. Christian Bolaños

Bliver vildt! Glæder mig ekstremt.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #12972: 13 Sep 2010, 22:05 »

Gløder mig sku også, tror dog kun vi har holdet til et x, enten 1-1 eller 0-0.

Med det forsvar vi har for tiden så skal vi jo nok lade et mål gå ind, så må vi bare håbe angrebet er giftigt - Hvorfor er Gronks med Huh - Han er jo ikke længere den bedste, Bolanos er jo meget bedre så håber Grønkjær starter ude!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Enged
Gæst

« Svar #12973: 13 Sep 2010, 22:23 »

Gløder mig sku også, tror dog kun vi har holdet til et x, enten 1-1 eller 0-0.

Med det forsvar vi har for tiden så skal vi jo nok lade et mål gå ind, så må vi bare håbe angrebet er giftigt - Hvorfor er Gronks med Huh - Han er jo ikke længere den bedste, Bolanos er jo meget bedre så håber Grønkjær starter ude!
Selvfølgelig er Grønkjær med. Så du ikke kampen mod Rosenborg? I de europæiske kampe er han vores klart bedste spiller. Jeg tror desværre kun at det er de kampe som han rigtigt kan sætte sig op til, men når han rammer sit topniveau, så er han jo uhyggelig.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #12974: 13 Sep 2010, 22:32 »

Ej sådan en kommentar om Grønkjær ka jeg simpelthen ikke tage seriøst .. Manden er jo genial på sine bedste dage omend han svinger meget i niveau !! Vi må håbe han rammer den imorgen og synes måske lige det er tidligt nok at starte inde med Bolanos i en så VIGTIG kamp for os.. Der synes jeg du skyder en del forbi mål.. Manden er overhovedet ikke spillet ind på holdet endnu som man ku se i lørdags mod Silkeborg hvor hele holdet spillede af lort .. Så at starte med Bolanos på banen er at skyde sig selv en smule i foden Wink Grønkjær, Claudemir, N'doye, Wiland og Sølvi må meget gerne toppe imorgen .. Det er nøglespillerne for mig at se Wink
« Seneste Redigering: 13 Sep 2010, 22:33 af PrinceAshti » Logged

Sider: 1 ... 863 864 [865] 866 867 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010