home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 16:07:19 warmon Blogs [7] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23173
  2 Brugere, 605 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 842 843 [844] 845 846 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2011596 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12645: 17 Aug 2010, 19:55 »

To kæmpe overraskelser, aaaargh, vil da ikke mene at Zanka med fra starten er en overraskelse, han er da klart jeres bedste forsvarsspiller.

Men FCK er bange for afhængige af Lady N'Doye, og hvis han ikke levere varen idag, kan det blive meget meget svært.

Don AA
Manager

« Svar #12646: 17 Aug 2010, 20:09 »

To kæmpe overraskelser, aaaargh, vil da ikke mene at Zanka med fra starten er en overraskelse, han er da klart jeres bedste forsvarsspiller.

Men FCK er bange for afhængige af Lady N'Doye, og hvis han ikke levere varen idag, kan det blive meget meget svært.
Mener nu at Atonsson er lidt bedre end Zanka, synes han laver meget få fejl, mens Zanka til tider laver små børnefejl, men ikke så mange som før, så han er ikke så langt fra Antonsson mere efter min mening.

Ja vi er desværre meget afhængige af N'Doye, i det vi kan bruge ham alene fremme, det kan vi ikke med Santin, eller jo det kan vi godt, men han har ikke fysisken til det. Desuden så er vi tyndt besat oppe foran efter salget af Ailton. En duo med Ailton og Santin, var bestemt godkendt til når N'Doye skulle have en pause. Så vi SKAL hente en angriber mere, for vi er for meget afhængige af N'Doye, og han kan ikke spille hver kamp.

N'Doye vil få karantæne til retur kampen, hvis han får gult kort i dag, lad os håbe det ikke sker, ingen andre er i karantæne fare.
Hos Rosenborg er Anthony Annan og Mikael Dorsin i karantæne fare, lad os håbe de får gult  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager

« Svar #12647: 17 Aug 2010, 22:43 »

2-1 bestemt et godt udgangspunkt, en kamp hvor vi i de første 30 min er helt væk, og derefter kommer vi meget bedre med. Rosenborg får en meget heldigt mål til 2-0, men kunne også nemt havde været foran 3-0, men vi brænder da også et par store chancer. Dejligt med målet til 2-1, og synes det er et fair resultat.

Hold kæft det bliver spændende på næste onsdag, begge forsvar så ikke for sikre ud, så vi kan nok igen forvente en underholdende kamp.

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #12648: 17 Aug 2010, 22:50 »

Må sige at jeg er dybt skuffet over N´Doyes afbrændere! Kæmpe chancer begge to!
Men ellers synes jeg nu 2-1 er et godt resultat! Vi har nemlig chancerne og jeg synes vi spillede godt, så vi kan godt slå dem i PARKEN.

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Legenden
Manager

« Svar #12649: 18 Aug 2010, 10:38 »

Ærgerligt, at vi ikke fik scoret på en af N'Doyes chancer. Derudover var det et uanmindeligt heldigt mål, de fik ved 2-0. Dog var vi også ultra heldige, at de ikke scorede til 3-0. Jeg er fortrøstningsfuld her inden det sidste opgør, jeg mener, det er muligt at gå videre her. En 1-0-sejr på rutinen, tak. Smiley

Edit: Det ser ud til, at Santin er klar til returopgøret mod Rosenborg .
« Seneste Redigering: 18 Aug 2010, 11:37 af NicklasJakobsen » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Don AA
Manager

« Svar #12650: 21 Aug 2010, 13:25 »

Så glæder det oprykkerne for Lyngby i dag, truppen ser sådan ud:

1. Kim Christensen
2. Zdenek Pospech
4. Hjalte Nørregaard
5. Sölvi Ottesen
6. Claudemir
7. Martin Bergvold
8. William Kvist
11. Cesar Santin
14. Dame N’Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. Kenneth Zohore
19. Bryan Oviedo
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
25. Mathias Zanka
27. Thomas Delaney

Vi har jo næsten årets vigtigst kamp på onsdag, når Rosenborg kommer på besøg, kommer til mon til at have nogen betydning til dagens kamp, i forbindelse med startopstillingen? Måske lidt, selvom Santin er i truppen, så tror jeg ikke man vælger at bruge ham i dag, så det bliver sikkert N’Doye og Zohore fremme igen. Kunne også forstille mig, at man startede med Kvist ude, i forsvaret starter vi nok med Sölvi i stedet for Anton, så mit bud på en startopstillingen er:

Wiland
Pospech - Zanka - Ottesen - Wendt
Claudemir - TK - Nørregaard - Vingaard
             Zohore - N'Doye

Det kunne også være spændende med Oviedo fra start i stedet for Wendt, eller Bergvold i steder for Vingaard eller Claudemir, der er i hvert fald masser af muligheder i forsvaret samt midtbanen.
Synes Lyngby er kommet godt fra start af en oprykker, og de har da også vist godt spil, men selvom vi har Rosenborg på onsdag, så skal der kommer en sejr i dag, det vil være en meget dumt point tab, men jeg føler mig sikker på en sejr, og tror specielt N'Doye, kan komme til at gøre ondt på deres forsvar.
« Seneste Redigering: 21 Aug 2010, 13:29 af Don AA » Logged

jackie94
Reserveholdsspiller

« Svar #12651: 21 Aug 2010, 13:38 »

Jeg tror og håber på en Bergvold i start 11'eren

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12652: 21 Aug 2010, 15:23 »

JA tark wendt!!! klasse mål

mon ikke det bliver noteret i Allbäcks lille bog? Smiley

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12653: 21 Aug 2010, 16:15 »

fuck vi er farlige vanvittigt

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager

« Svar #12654: 22 Aug 2010, 21:14 »

Dejligt med sejren over Lyngby i går, især i 1.halvleg spiller vi en god gang fodbold, mens vi i 2.halvleg tager det lidt mere roligt, så en fuldt fortjent 3-0 sejr, men med alt respekt for Lyngby, så bliver en helt anden kamp på onsdag.
Vi har også fået en rigtigt god start på sæsonen, 16 point i 6 kampe, det kan vi ikke være utilfreds med, desuden dejligt at Brøndby og OB delte i dag, da helt sikkert bliver dem vi skal slås om guldet med. Vi er 5 point foran Brøndby og 8 foran OB, ja det er stadig tidligt på sæsonen, men det ligger lidt ekstra pres på dem, da de ikke har lige så meget råd til point tab som vi har.

Ser også ud til at vi jagter en angriber, vi skulle havde været med i kampen om Vålerengas Mohammed Abdellaoue, som var topscorer i tippeligaen, inden han blev solgt til Hannover http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/fckstaale-ville-ha-moa-3270736.html. Dejligt at klubben er på angrebs jagt, og med et godt resultat på onsdag, så kan vi lokke med CHL, hvilket er en kæmpe plus, så det bliver en spændende uge vi går ind i.

Legenden
Manager

« Svar #12655: 23 Aug 2010, 19:26 »

Har lige et lille spørgsmål. Kan det passe, at voksen- og børnebilletter koster præcis det samme til stemningstribunen mod BIF? Normalt er der jo en del forskel i prisen i de andre kampe. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Don AA
Manager

« Svar #12656: 24 Aug 2010, 17:27 »

Så kan man endelig købe vores ny trøjer http://www.supershoppen.dk/eWeb/products/getItems.asp?langID=1&iDc=86 Har selv bestilt vores sort/blå udebanetrøje, som bliver min første udebanetrøje, tror ellers jeg har 7-8 hjemmebanetrøjer liggende i skabet  Smiley   

Enged
Gæst

« Svar #12657: 24 Aug 2010, 17:31 »

Har lige et lille spørgsmål. Kan det passe, at voksen- og børnebilletter koster præcis det samme til stemningstribunen mod BIF? Normalt er der jo en del forskel i prisen i de andre kampe. Smiley
Jep. Det er kun på familietribunen der er børne/pensionistrabat.

Legenden
Manager

« Svar #12658: 24 Aug 2010, 17:44 »

Jep. Det er kun på familietribunen der er børne/pensionistrabat.
Så er det jo ikke spor sejt at være under 18 mere!

Don AA
Manager

« Svar #12659: 24 Aug 2010, 23:26 »

Ja så kom der en af de overraskelser der gør, at vi bliver seedet i pot 3 (tak til Partizan), hvis vi altså er i stand til at slå Rosenborg, hvilket jo gør at vi kan få nogle ”nemmere” hold end hvis vi var seedet i pot 4, jo der er stadig nogle giftige hold i pot 4, men der er trods alt flere giftige hold i pot 3.

Men men men, hvis vi ikke slå Rosenborg så kan alt dette jo være lige meget, men for satan hvor jeg glæde mig til i morgen. 

Sider: 1 ... 842 843 [844] 845 846 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010