home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I dag kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 20:29:51 warmon Blogs [6] Mit AS Roma-eventy...
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
30 Okt 2025, 16:59 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 619 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 824 825 [826] 827 828 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2009867 gange)
Know112233
Førsteholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12375: 16 Jul 2010, 13:20 »

Så lidt, da.  Grin

Legenden
Manager

« Svar #12376: 16 Jul 2010, 13:20 »

Kampene spilles iøvrigt 27./28. juli og 3./4. august ifølge FCK.dk
Tak, kendte ikke datoerne. Thumbs Up

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Don AA
Manager

« Svar #12377: 16 Jul 2010, 13:28 »

En lille fordel til BATE er også at de spiller efter kalenderåret, så de er godt i gang med deres sæson, mens vi er i opstartsfasen, så lad os ikke håbe det kommer til at have nogen betydning. BATE fører da også ligaen efter 18 kampe med 39 point.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12378: 16 Jul 2010, 14:34 »

FCK foran vanskelig ChL-vej

Ja, så tyder alt vel på vi trækker BATE Borisov. Hvor er det flabet mand!
Jeg havde nu gerne set, at vi havde trukket dem runden efter, idet de allerede er halvvejs i deres sæson og har gjort det intet mindre end glimrende. De 5-dobbelte mestrer fra Hvideruland, var i CHL for 2 år siden og i EL sidste sæson. Ud af de 18 kampe de har spillet i den hjemlige liga indtil, er 11 af dem vundet og kun 1 enkelt af dem tabt. Det skal dog også noteres, at de kun har lukket 4 mål ind i alt, og sært nok er 75% af målene blevet sluppet ind på hjemmebane. Ifølge statistikken er de et stabilt hjemmebane, men et lige så godt, hvis ikke stærkere udebanehold. Jeg tror, at de står rigtig godt på banen er godt organiseret, når det kommer til at gælde Parken. Og når vi gæster dem i Hvideruland slipper de sig lidt løs og spiller med lidt højere risiko.
Jeg tror egentlig ikke, at vi skal gå hen og frygte deres hjemmebane, da de faktisk har tabt deres eneste kamp i deres liga netop hjemme. Jeg har ingen anelse om, hvor stærk den hvidrussiske liga er men jeg kan på ingen måde forestille mig, at den er på samme niveau som sas ligaen. Hvis forsvaret spiller til sidst bedste over 2 kampe, skal vi nok gå videre. Så er jeg overbevist.

Thaurat al Shabab

fc-hansen
Manager

« Svar #12379: 18 Jul 2010, 01:41 »

Nu starter sæsonen så imorgen, hvor vi gæster SE i en kamp, hvor vi forhåbentlig tager 3 point med hjem til KBH, og hvor vi får kørt spillet i stilling til de kommende kampe. Her et forsigtigt bud på startopstillingen:

Wiland
Pospech-Sölvi-Anton-Wendt
Kvist-Hjalte-TK-Vingaard
Ailton-N'Doye

Desværre er vi jo uden vores nyerhvervelse Glaudemir, som jeg ellers havde glædet mig meget til at se, men skulle så ikke blive i denne omgang.

Transfervinduet er stadig åbent, og jeg mener at vi har købt godt ind, dog så jeg gerne at vi hentede en kantspiller med fart i benene. Den kantspiller måtte imo meget gerne være Bolanos fra Sart, som tidligere har været i DK. En fantastisk teknikker, som har stor speed, og virkelig er stærk en mod en, og generelt på banens sidste 1/3 del. Ved godt han ikke havde den store succes i OB, men hvad jeg har hørt oppe fra Norge, skulle han have fundet spillet, og er blandt de bedste spillere i Tippeligaen.

Hva siger i til ham? Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12380: 18 Jul 2010, 02:18 »

Nu starter sæsonen så imorgen, hvor vi gæster SE i en kamp, hvor vi forhåbentlig tager 3 point med hjem til KBH, og hvor vi får kørt spillet i stilling til de kommende kampe. Her et forsigtigt bud på startopstillingen:

Wiland
Pospech-Sölvi-Anton-Wendt
Kvist-Hjalte-TK-Vingaard
Ailton-N'Doye

Fint bud, er enig på samtlige positioner.

Wiland
Pospech-Anton-Zanka-Wendt
Kvist-Nørre-Delaney-Vingaard
Cesar-N'Doye

Jeg tror at Zanka vinder kampen over Sölvi, eftersom han også er spillet meget bedre ind i systemet end Sölvi er. Jeg tror og håber ikke, at Ståle satser på TK, men derimod går efter en velspillende Delaney der har vist virkelig god form i træningskampene. Jeg tror også, at Ståle vælger Cesar frem for Aíltonm hvilket også var situationen hele sidste sæson.

Thaurat al Shabab

nikolajl
Ynglingespiller

« Svar #12381: 18 Jul 2010, 16:03 »

Fint bud, er enig på samtlige positioner.

Wiland
Pospech-Anton-Zanka-Wendt
Kvist-Nørre-Delaney-Vingaard
Cesar-N'Doye

Jeg tror at Zanka vinder kampen over Sölvi, eftersom han også er spillet meget bedre ind i systemet end Sölvi er. Jeg tror og håber ikke, at Ståle satser på TK, men derimod går efter en velspillende Delaney der har vist virkelig god form i træningskampene. Jeg tror også, at Ståle vælger Cesar frem for Aíltonm hvilket også var situationen hele sidste sæson.
Fuldstændig enig med Zanka og Delaney. De kan efter min mening sagtens begå sig i startopstillingen hver kamp.

Don AA
Manager

« Svar #12382: 18 Jul 2010, 17:02 »

Startopstillingen mod SønderjyskE:

Wiland
Pospech - Ottesen - Antonsson - Wendt
Kvist - TK - Nørregaard - Vingaard
           Ailton - N'Doye

fc-hansen
Manager

« Svar #12383: 18 Jul 2010, 18:58 »

Startopstillingen mod SønderjyskE:

Wiland
Pospech - Ottesen - Antonsson - Wendt
Kvist - TK - Nørregaard - Vingaard
           Ailton - N'Doye
Den ramte jeg jo meget godt Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #12384: 18 Jul 2010, 20:00 »

Den ramte jeg jo meget godt Wink
Ja du kan bare det pis  Thumbs Up

Altid dejligt med en i første kamp (faktisk første kamp vi vinder 18/7 ud af 3 forsøg) 1.halvleg mangler vi lidt tempo, vi har dog en god periode på ca. 15 min. Men det er SønderjyskE som gik til pausen med en 1-0 fører, som de fik på et meget tyndt straffespark. 2.halvelg meget bedre, meget mere tempo og mange flere chancer og vi får en fortjent 3-1 sejr.
Sjovt nok vi vinder på 3 selvmål, selvom Vingaard nok får den sidste   Smiley

Don AA
Manager

« Svar #12385: 19 Jul 2010, 18:09 »

Kunne godt se ud til at vi også jagter en kantspiller http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fck-ville-have-van-heerden-tilbage ville ikke havde haft noget imod, hvis han var kommet tilbage til klubben.

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #12386: 19 Jul 2010, 18:26 »

Kunne godt se ud til at vi også jagter en kantspiller http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fck-ville-have-van-heerden-tilbage ville ikke havde haft noget imod, hvis han var kommet tilbage til klubben.
jeg er helt enig med dig.. jeg har gået og sagt lige siden i vinters at vi skulle købe ham tilbage..

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Don AA
Manager

« Svar #12387: 19 Jul 2010, 18:37 »

jeg er helt enig med dig.. jeg har gået og sagt lige siden i vinters at vi skulle købe ham tilbage..
Ifølge artiklen så blev det ikke til noget, men jeg ser meget gerne vi henter en midtbane mere, kant eller central betyder ikke det store for mig, da det virker til, at Claudemir også kan bruges på kanten.

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #12388: 19 Jul 2010, 18:47 »

Ifølge artiklen så blev det ikke til noget, men jeg ser meget gerne vi henter en midtbane mere, kant eller central betyder ikke det store for mig, da det virker til, at Claudemir også kan bruges på kanten.
jeg tror de vil ha for mange penge for elrio.. ja de fleste klip jeg har set med claudemir spiller han kant.. men jeg så gerne en rigtig kant spiller i truppen istedet for kvist ikke fordi kvist ikke gør det godt men jeg ville gerne se en med bedre offensive kvaliteter.. 

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Don AA
Manager

« Svar #12389: 19 Jul 2010, 19:03 »

jeg tror de vil ha for mange penge for elrio.. ja de fleste klip jeg har set med claudemir spiller han kant.. men jeg så gerne en rigtig kant spiller i truppen istedet for kvist ikke fordi kvist ikke gør det godt men jeg ville gerne se en med bedre offensive kvaliteter.. 
Tror ikke de ville have så mange penge for en spiller som ikke bliver brugt, og som de hentede på en fri transfer, tror det var Elrio, som hellere vil tilbage til Belgien.
Skal jeg vælge, så vil jeg helst have en central, fordi Atiba har efterladt et stort hul, plus jeg ikke kender til Claudemir kvaliteter på den centralemidtbane. Så jeg ser helst at Claudemir flexer med Kvist, og så Hjalte eller Kvist sammen med den nye centralt.   

Sider: 1 ... 824 825 [826] 827 828 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010