home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:25:25 Thore Omklædning... Liga historik?
I dag kl. 10:40:11 warmon Blogs [5] Mit AS Roma-eventy...
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 22:04 DeBuur Omklædning... Forøg UI hastighed
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
30 Okt 2025, 16:59 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 594 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 818 819 [820] 821 822 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2009564 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12285: 18 Jun 2010, 17:42 »

YES!!!!!!

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager

« Svar #12286: 18 Jun 2010, 17:45 »

Fan fucking tastisk, skønt at se CV er så tidligt ude, ser meget frem til at følge ham i FCK. Skal man sætte et minus må det være hans spil frem af banen, hvor det i SønderjyskE det meste af tiden galt om at losse bolden væk.
Må mangler vi bare et 2 midtbanespillere, en central og en kant, så ser det rigtigt godt ud (kommer selvfølgelig an på hvem vi køber  Smiley)

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #12287: 18 Jun 2010, 19:53 »

Sidste sæsons bedste spiller i Suppen imo. og han vil kunne forstærke os i mere end en forstand. Han vil nemlig også være enormt giftigt rent offensivt i form af dødbolde, og det har vi manglet siden MG og Hangeland var her. Og rent defensivt er han jo også fantastisk, men lad os nu se om han kan omstille sig.

Vores måde at forsvare på er en helt anden end den måde de gør det på, hvor de hos SE står enormt dybt og bare skal afvise de høje bolde, som han jo gør fremragende, men hos os skal vi stå højt med den defensive linje, og skal også kunne føre bolden frem( kan dog godt undværes).

Men en duelstærk stopper som jeg godt kan lide Wink
jeg synes nu at Zanka har gjort det godt på dødboldene.. men ja det vil kun blive giftigere med ottesen

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #12288: 18 Jun 2010, 20:05 »

Fan fucking tastisk, skønt at se CV er så tidligt ude, ser meget frem til at følge ham i FCK. Skal man sætte et minus må det være hans spil frem af banen, hvor det i SønderjyskE det meste af tiden galt om at losse bolden væk.
Må mangler vi bare et 2 midtbanespillere, en central og en kant, så ser det rigtigt godt ud (kommer selvfølgelig an på hvem vi køber  Smiley)

Han er faktisk nogenlunde fremad banen også, hvilket han viste i få glimt i SE (Du kan i øvrigt også se det lidt i videoen længere oppe)

Don AA
Manager

« Svar #12289: 18 Jun 2010, 21:00 »

Han er faktisk nogenlunde fremad banen også, hvilket han viste i få glimt i SE (Du kan i øvrigt også se det lidt i videoen længere oppe)
He he, så jeg godt efter jeg havde skrevet mit indlæg, men det var jo fra hans tid i Djurgården, i SønderjyskE synes jeg ikke man har set meget til det, så håber da ikke, at han helt har glemt, hvordan man deltager i det opbyggende spil.

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #12290: 18 Jun 2010, 21:22 »

Nu har hans rolle i sønderjyske heller ikke været vildt offensivt rettet. Smiley

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #12291: 18 Jun 2010, 21:25 »

He he, så jeg godt efter jeg havde skrevet mit indlæg, men det var jo fra hans tid i Djurgården, i SønderjyskE synes jeg ikke man har set meget til det, så håber da ikke, at han helt har glemt, hvordan man deltager i det opbyggende spil.

nej det håber jeg heller ikke.. men vi har jo en zanka som er udemærket til det opbyggende spil..

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Don AA
Manager

« Svar #12292: 18 Jun 2010, 21:34 »

Nu har hans rolle i sønderjyske heller ikke været vildt offensivt rettet. Smiley
Nej i SønderjyskE skulle de jo forsvarer sig i de fleste kampe, mens man i FCK skal skaber kampene, så der er selvfølgelig en stor forskel.
nej det håber jeg heller ikke.. men vi har jo en zanka som er udemærket til det opbyggende spil..
Det synes jeg du har ret i, men Zanka laver stadigvæk til tider fejl, mens Antonsson er mere sikker, så jeg ser helst Antonsson og Ottesen i midterforsvaret, men selvfølgelig skal Zanka da også have kampe her og der.

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #12293: 18 Jun 2010, 21:38 »

Nej i SønderjyskE skulle de jo forsvarer sig i de fleste kampe, mens man i FCK skal skaber kampene, så der er selvfølgelig en stor forskel.Det synes jeg du har ret i, men Zanka laver stadigvæk til tider fejl, mens Antonsson er mere sikker, så jeg ser helst Antonsson og Ottesen i midterforsvaret, men selvfølgelig skal Zanka da også have kampe her og der.
ja det gør han men han er jo også stadig ung.. jeg synes at zanka og solvi skal spille men det er jo være sin smag..

Don AA
Manager

« Svar #12294: 18 Jun 2010, 21:50 »

ja det gør han men han er jo også stadig ung.. jeg synes at zanka og solvi skal spille men det er jo være sin smag..
Ja vi har da i hvert fald et dejligt luksus problem i midterforsvaret  Wink

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #12295: 19 Jun 2010, 01:04 »

Fantastisk CV har skaffet Sölvi til klubben, ham og Zanka ville være frække i midterforsvaret Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #12296: 19 Jun 2010, 07:29 »

Sur  Herre øv så lykkes det for Jer at få fingre i Sölvi... det er et godt køb.. og jeg må nu se at FCK bliver markant sværere at spille imod i den kommende sæson.

Jeg har en fornemmelse af at der er flere handler på vej..... hvor mon Jakob Poulsen skal spille i næste sæson  Wink

YNWA

AFC
Manager

« Svar #12297: 19 Jun 2010, 10:24 »

Efter at have set videoen længere oppe, så får jeg et lidt bedre indblik i, hvordan han er som fodboldspiller. Han er en rigtig stærk forsvarsspiller med utrolig stor styrke, god i luftspillet og har et fighterhjerte. Han er forhåbentlig den spiller vi har ledt efter, som kan justere vores forsvar, så det ikke skal gå hen og faile midt i sæsonen som det gjorde i de fleste kampe.

Derudover så synes jeg det er fantastisk, at CV er så aktiv og henter spillere som Ottesen osv. Nu mangler der bare en til to midtbanespillere, så er jeg tilfreds og snakken går om Jakob Poulsen jo.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #12298: 19 Jun 2010, 10:29 »

Jeg er meget tilfreds med købet af Sölvi han er virkelig en af de bedste vi har i ligaen, og han er nok den største årsag til SønderjyskEs overlevese i ligaen i denne sæson og i sidste. Dog håber jeg ikke på Jakob Poulsen, han er god ja, men jeg ved ikke hvad det er, jeg er bare ikke så vild med ham. Håber vi henter Daniel Braaten som også har været i forbindelse med FCK.

FCK

Don AA
Manager

« Svar #12299: 19 Jun 2010, 11:33 »

Jeg har en fornemmelse af at der er flere handler på vej..... hvor mon Jakob Poulsen skal spille i næste sæson  Wink
Der SKAL være flere handler på vej, vores midtbane mangler 1-2 nye spillere. Synes Jakob Poulsen er lidt overvurderet ,specialet efter hans mål må Sverige, jo han er da en god fodboldspiller, han vil være ok, men vi kan få bedre spillere. Har sådan en fornemmelse af det bliver Daniel Jensen, som også vil være ok, men igen synes jeg vi kan få bedre.
Daniel Braaten få hvis ikke meget spilletid i Toulouse, så han ville være perfekt som kant for os, også kan han jo også lige nå, at vise sig frem for Ståle, inden han stopper og bliver landstræner  Wink   

Sider: 1 ... 818 819 [820] 821 822 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010