home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:50:18 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
I dag kl. 20:38:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I dag kl. 20:16:57 NAsMaR Omklædning... Hvad ser folket frem t...
20 Okt 2025, 13:05 g00n Blogs Minimalistic 2020
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
Antal Registrerede Brugere: 23171
  3 Brugere, 780 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 752 753 [754] 755 756 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1989508 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11295: 15 Jun 2009, 16:53 »

Jeg håber også vi kan få Peter Larsson i sit højeste gear til næste sæson, eftersom han har været præget af skader og ikke rigtig kunne vise sit rigtige sande jeg. Altså en hovedsstødstærk forsvarsspiller og en god fysik. Antonsson er den lidt mere hurtigere type og der er ingen tvivl om Zanka skal være 3. priotet, eftersom jeg ikke mener han er god nok til at starte inde i Champions League ihvf.

Det kan godt være han har hurtigheden, men hellere have nogle fysisk stærke forsvarsspillere. Såsom Antonsson og Larsson..

Er enig med jer i at Zanka ikke er klar til at være fast mand endnu, og det er ikke pga fysikken. Jeg synes hans fysik er udemærket, men hans største problem, er at han er håbløs med en mand i ryggen, og det har du altså bare konstant i Europa. Han har lidt for ofte kostet mål ved at være for skidt med løb tilbage mod eget mål, og med en forsvarer i ryggen, og så er jeg heller ikke sikker på hans styrker en-mod-en.

Mikkellas
Gæst

« Svar #11296: 15 Jun 2009, 16:55 »

FCK har den nok mest homogene trup i SAS-ligaen, og ingen har haft svært ved at integrere sig. Og vi har altså fået svære typer som Sionko, Pospech(ikke som person, men fordi han ikke kunne engelsk) og N'Doye ind i truppen. Sionko virker ikke sådan nu, men han havde et ry for at være et problemt barn. Tror derfor ikke det ødelægger harmonien i truppen at få en ny spiller ind, og slet ikke hvis det er en erfaren spiller med europæisk klasse, som jeg mener vi skal prøve at gå efter.

Jeg er som sagt enig i at vi skal holde på stammen, men jeg mener bestemt ikke at vi skal stoppe med at købe. Vi skal selvfølgelig ikke bare købe for at købe, men det må være muligt at få en enkelt eller to gode forstærkninger til. Personligt synes jeg ikke det er noget problemt hvis der kommer mere konkurrence i truppen, selvom den er bred i forvejen.

Jeg er fuldstændig enig med dig. Man kan altid forbedre sin trup, og selvom vores trup er SAS Ligaens bedste, så må vi jo bare vælge fra en lidt højere hylde end normalt, og det burde heller ikke være umuligt at tiltrække internationale spillere til, da vi har en stor chance for at kvalificere os til Champions League, og for mange er det en stor grund til at vælge os fremfor en midter/bundklub fra nogle af de lidt større ligaer. Den danske liga er heller ikke så dårlig, som den har været, og jeg vil da uden tvivl mene, at vi burde kunne konkurrere på lige fod med den skotske, belgiske og hollandske liga. Måske ikke økonomisk, men ihvf. kvalitetsmæssigt.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #11297: 15 Jun 2009, 16:56 »

Jeg kan bare ikke se hvorfor vi skal gå ud og hente spillere i dette vindue. Vi bliver jo anset stadigvæk for det bedste hold i SAS Ligaen, også selvom vi ikke går ud og henter en ny spiller tror jeg. Jeg synes bare vi skal holde fast på stammen, selvom det bliver svært og hvis så en af stamspillerne ryger, så er det en anden sag. Siger bare at vi skal holde på stammen, og hvis det glipper, så skal vi hente nye spillere.

F.eks hvis Atiba ryger. Så har vi jo stadigvæk Thomas K og Ozdogan/Delaney til at rykke op som reserve, foruden en William K, men så hellere hente en ny erfaren rutineret spiller med international klasse - men kun hvis vi siger farvel til nogle af spillerne fra stammen!

Peace

Det mener jeg, fordi vi skal fortsætte med de løbende udskiftninger, for at hæve niveauet fra sæson til sæson, og den her sommerpause er perfekt til at hente en enkelt eller to forstærkninger, lidt under Grønkjær klassen, eller bare en enkelt af nogenlunde Grønkjær-klasse. Han gav os noget nyt til spillet, og jeg mener vi skal prøve og tilføre en spillere mere der kan noget helt specielt, så vi har en ekstra streng at spille på i internationale kampe som jævnbyrdige kampe i ligaen.

Andreas93
Gæst

« Svar #11298: 15 Jun 2009, 16:57 »

Som jeg ser det lige nu, har vi 3 spillere der måske smutter i dette transfervindue:

Atiba Hutchinson:
Hans kontrakt udløber om et år og det er sidste chance for at få et større beløb for ham. Det kunne dog også tænkes at vi beholder ham en sæson mere og så bare lader ham gå gratis, da vi ikke er afhængige af spillersalg. Han har også selv givet udtryk for, at han vil skifte til en større liga. En mulig erstatning kunne være en Marek Sapara eller Anders Svenson.

Oscar Wendt:
Han udvikler sig kamp for kamp og har gjort det virkeligt godt. Der er en del udlandske klubber efter ham, men jeg tror dog godt at vi kan holde på ham et år mere. Mulige afløsere kunne være Emil Johanson, Mtilinga(stave) eller Richardinho fra Malmø. Nogle der ved hvornår at hans kontrakt udløber ?

Jesper Christiansen:
Han har før givet udtryk for at prøve sig af i udlandet igen og med købet af Willand kunne det være meget muligt at han bliver solgt. En mulig afløser kunne være Nathan Coe eller Frederik Vang Larsen, som vi så allerede ejer Wink

Mikkellas
Gæst

« Svar #11299: 15 Jun 2009, 17:00 »

Jeg kan bare ikke se hvorfor vi skal gå ud og hente spillere i dette vindue. Vi bliver jo anset stadigvæk for det bedste hold i SAS Ligaen, også selvom vi ikke går ud og henter en ny spiller tror jeg. Jeg synes bare vi skal holde fast på stammen, selvom det bliver svært og hvis så en af stamspillerne ryger, så er det en anden sag. Siger bare at vi skal holde på stammen, og hvis det glipper, så skal vi hente nye spillere.

F.eks hvis Atiba ryger. Så har vi jo stadigvæk Thomas K og Ozdogan/Delaney til at rykke op som reserve, foruden en William K, men så hellere hente en ny erfaren rutineret spiller med international klasse - men kun hvis vi siger farvel til nogle af spillerne fra stammen!

Peace

Hvis vi mister Atiba, så vil jeg mene, at vi skal ud at hente en med lige så høj klasse, da jeg ikke mener, at vores hold er nær så godt med enten Kvist eller TK ved siden af Hjalte. Der er masser af kvalitetsspillere i det store udland, der gerne vil til vores klub, da vi med stor sandsynlighed har Champions League-bold på programmet. Derfor mener jeg, at ryger en spiller ud, så skal vi også have en ind.

Det mener jeg, fordi vi skal fortsætte med de løbende udskiftninger, for at hæve niveauet fra sæson til sæson, og den her sommerpause er perfekt til at hente en enkelt eller to forstærkninger, lidt under Grønkjær klassen, eller bare en enkelt af nogenlunde Grønkjær-klasse. Han gav os noget nyt til spillet, og jeg mener vi skal prøve og tilføre en spillere mere der kan noget helt specielt, så vi har en ekstra streng at spille på i internationale kampe som jævnbyrdige kampe i ligaen.

Igen er jeg fuldstændig enig med dig, Ghert. Hvis vi skal klare os i Europa, så er det ikke nok med en enkelt spiller, der kan afgøre en kamp til vores fordel. Vi skal mindst have tre spillere, der virkelig har det internationale snit. Jesper Grønkjær-typer er virkelig guld hver for os, både europæisk og i den hjemlige liga, da det næsten altid vil være svært for os at nedbryde et forsvar uden en individualist i SAS Ligaen, da alle hold vil stå lavt på banen mod os.

AFC
Manager

« Svar #11300: 15 Jun 2009, 17:02 »

Som jeg ser det lige nu, har vi 3 spillere der måske smutter i dette transfervindue:

Atiba Hutchinson:
Hans kontrakt udløber om et år og det er sidste chance for at få et større beløb for ham. Det kunne dog også tænkes at vi beholder ham en sæson mere og så bare lader ham gå gratis, da vi ikke er afhængige af spillersalg. Han har også selv givet udtryk for, at han vil skifte til en større liga. En mulig erstatning kunne være en Marek Sapara eller Anders Svenson.

Oscar Wendt:
Han udvikler sig kamp for kamp og har gjort det virkeligt godt. Der er en del udlandske klubber efter ham, men jeg tror dog godt at vi kan holde på ham et år mere. Mulige afløsere kunne være Emil Johanson, Mtilinga(stave) eller Richardinho fra Malmø. Nogle der ved hvornår at hans kontrakt udløber ?

Jesper Christiansen:
Han har før givet udtryk for at prøve sig af i udlandet igen og med købet af Willand kunne det være meget muligt at han bliver solgt. En mulig afløser kunne være Nathan Coe eller Frederik Vang Larsen, som vi så allerede ejer Wink
Jeg tror ikke vi får Coe tilbage, eftersom han nok har det glimrende i Örgryte og vil nok heller ikke tilbage og være 3. valg, hvis Jesper bliver. Men hvis Jesper ryger, er det noget andet Smiley
Hvis vi mister Atiba, så vil jeg mene, at vi skal ud at hente en med lige så høj klasse, da jeg ikke mener, at vores hold er nær så godt med enten Kvist eller TK ved siden af Hjalte. Der er masser af kvalitetsspillere i det store udland, der gerne vil til vores klub, da vi med stor sandsynlighed har Champions League-bold på programmet. Derfor mener jeg, at ryger en spiller ud, så skal vi også have en ind.

Igen er jeg fuldstændig enig med dig, Ghert. Hvis vi skal klare os i Europa, så er det ikke nok med en enkelt spiller, der kan afgøre en kamp til vores fordel. Vi skal mindst have tre spillere, der virkelig har det internationale snit. Jesper Grønkjær-typer er virkelig guld hver for os, både europæisk og i den hjemlige liga, da det næsten altid vil være svært for os at nedbryde et forsvar uden en individualist i SAS Ligaen, da alle hold vil stå lavt på banen mod os.
Ja ja, hvis Atiba ryger, så er vi nødsaget til at hente en erfaren spiller med europæisk klasse som ham..

Mikkellas
Gæst

« Svar #11301: 15 Jun 2009, 17:03 »

Atiba Hutchinson:

Oscar Wendt:

Jesper Christiansen:

Det er også de tre spillere, jeg tror, kunne være væk til starten på næste sæson, men man skal aldrig sige aldrig. Oscar Wendt har sagt, at han har det godt i København, og nu ved jeg godt, at jeg har sagt det mange gange, men Champions League kan sagtens holde disse tre folk i stalden denne gang ihvf.

Nu skriver du, at Anders Svensson kunne være en mulig afløser for Atiba Hutchinson? Ham kan jeg desværre ikke se som en forstærkning. Han er mere og mere blevet til en Linderoth-type, og så er han også godt oppe i alderen. Her hælder jeg mere til dit andet bud, Marek Sapara, der dog kan blive svær at anskaffe, da Rosenborg nok næppe sælger til sin konkurrent i Norden.

Don AA
Manager

« Svar #11302: 15 Jun 2009, 21:35 »

Synes vi har en rigtigt bred trup, så ser ingen grund til at købe ind, med mindre der bliver solgt en, ellers bliver der for langt til startopstillingen. Som det ser ud nu, vil der ikke være plads til 9 spillere i førsteholdstruppen, i den normale 18 mands trup, som der normalt bliver udtaget op til en kamp. Blandt disse 9 spillere tæller 4 unge talenter i Danni Jensen, Jacob Albrechtsen, Thomas Delaney og Saban Özdogan, disse får nok ikke spilletid i sasligaen, derudover regner jeg heller ikke med Junior, som jo også har fået at vide han skal finde en anden klub. Til sidst har vi jo pt. 3 målmand, og mon ikke Coe er sorteper her. Så er der så 3 tilbage i resten af truppen som må finde sig i 2.division bold. Så jeg ser ingen grund til at gøre truppen bredre, da det nok ikke er super godt for harmonien i truppen.

Forandring fryder, som et gammelt ordsprog siger, og tror da også vi kommer til at købe nye spillere her til sommer, hvilket jo efter min mening betyder vi skal sælge.
Dem som jeg ser støtst sandsynlighed i bliver solgt, er de samme som dem Andreas93 nævner, altså Atiba, Wendt og Jesper, derudover ser jeg også nogle mulige salgs bobler i Nordstrand og Würtz.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #11303: 17 Jun 2009, 00:52 »

Jeg kender en journalist fra BT rimelig godt og her forleden fik vi drøftet lidt snak om sas ligaen. Han siger at FCK er yderst interesserede i at hente Per Ciljan fra Rosenborg og prisen skulle angiveligt ligge på 20-23 mio. Alex Tettey er også et stort ønske hos københavnerne. Han siger dog os, at Ken Ilsøs skifte til Brøndby er realitet. Det skal bare offentliggøres her en af dagene.

EDIT: Det skal dog også lige siges, at Mame Biram Diof ligger øverst på ønskelisten.prisen skulle angiveligt være det sammen, som vi kastede for Aílton... Et salg af Ailton venter måske? Jeg er Aïlton som en meget komplet angriber efterhånden. Han har fået sin fysik i orden og spilforståelsen i fck.
Mame Diouf mangler måske de driblefærdigheder Aílton besidder, men han er derimod stærkere i luften og skarpere foran mål.
« Seneste Redigering: 17 Jun 2009, 00:59 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager

« Svar #11304: 17 Jun 2009, 13:32 »

Jeg kender en journalist fra BT rimelig godt og her forleden fik vi drøftet lidt snak om sas ligaen. Han siger at FCK er yderst interesserede i at hente Per Ciljan fra Rosenborg og prisen skulle angiveligt ligge på 20-23 mio. Alex Tettey er også et stort ønske hos københavnerne. Han siger dog os, at Ken Ilsøs skifte til Brøndby er realitet. Det skal bare offentliggøres her en af dagene.

EDIT: Det skal dog også lige siges, at Mame Biram Diof ligger øverst på ønskelisten.prisen skulle angiveligt være det sammen, som vi kastede for Aílton... Et salg af Ailton venter måske? Jeg er Aïlton som en meget komplet angriber efterhånden. Han har fået sin fysik i orden og spilforståelsen i fck.
Mame Diouf mangler måske de driblefærdigheder Aílton besidder, men han er derimod stærkere i luften og skarpere foran mål.
Kunne godt tyde på du har ret, http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2009-2010/fcks-nye-ailton-25-mio-kr hvis han kommer så ryger der også en angriber ud + Junior, det er jeg sikker på, tror så det er enten Nordstrand eller Ailton.
Kun da være fedt med Per Ciljan Skjelbred, blevet udråbt som et stort talent, men hentet en talent i Rosenborg, som også er en konkurrent i skandinavien bliver ikke billigt, jeg tvivler, men lad os nu se.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Andreas93
Gæst

« Svar #11305: 17 Jun 2009, 13:37 »

Det kunne tænkes at vi sælger Ailton nu hvor at han er i høj kurs Smiley

Jeg kender ikke så meget til Diof, men han må da være rigtigt god, siden at vi vil give så mange penge for ham Wink

Skjelbred kunne være en afløser for Hutch.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #11306: 17 Jun 2009, 15:00 »

Jeg vil MEGET hellere have Per Ciljan eller Alex Tettey fremfor Biram Diouf. 22-25 mio. er mange penge i dansk fodbold og prisen på Alex eller Per overgår den ikke. Jeg tror, at Alex vi være lidt dyrere end Per og vi skulle nok af med omkring 18-20 io. for ham. så en 16-18 mio. for Per er vel fair.

Thaurat al Shabab

AFC
Manager

« Svar #11307: 17 Jun 2009, 15:19 »

Det kunne da være meget interessant og enormt spændende med Per Ciljan Skjelbred og Alexander Tettey. Helst ser jeg Skjelbred kommer til, da han er en arbejdsstærk spiller og vi har set flere eksempler på hans offensive spillestil som boldfordeler imod kampene mod Brøndby If for 1 år siden eller hvornår det nu var. Chancen for at få ham, tror jeg dog er meget lille. Skjelbred har tiltrukket sig enorm interesse fra topklubber på det seneste, og han er virkelig et talent i Norge, så jeg tror vi får hård konkurrence.

Med hensyn til Alexander Tettey blev han jo delt topscorer i Tippeligaen sidste sæson, mener jeg, så det er jo ret imponerende af en midtbanespiller at være, men chancen for at få ham er ikke ligeså lille som at få Skjelbred. Vores evige rivaler fra Vestegnen snakker også om et muligt skifte for tiden, og vi skal derfor være lidt tilbagestående over det rygte. Jeg ville hellere have Skjelbred end Tettey, fordi han som sagt er meget mere offensiv end Tettey, men Tettey er tilgengæld meget bedre defensivt, imo.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #11308: 17 Jun 2009, 15:39 »

Tettey er da ikke bleven delt topscorer Opstemt

Thaurat al Shabab

AFC
Manager

« Svar #11309: 17 Jun 2009, 15:42 »

Har bare hørt han blev et eller andet i Tippeligaen denne sæson, men nok ikke topscorer..
Grin

Sider: 1 ... 752 753 [754] 755 756 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010