home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  2 Brugere, 601 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 719 720 [721] 722 723 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1684071 gange)
Matigol
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10800: 17 Maj 2009, 19:30 »

Da jeg skrev det med profil, skrev jeg at jeg ikk ville kalde ham "ligaens største profil"... Der er forskel.. Han er en af de bedste angribere i ligaen pt, men set over hele sæsonen, vil jeg ikk kalde ham Den Største Profil..
Men det er jo hver sin smag.. Ka være du sys han har været den absolut bedste spiller i ligaen i denne sæson.. Wink

Jeg vil jo helst ikke lyde for farvet, men jeg synes han er kandidat. Har set alle FCK's kampe, og ikke særlige mange af de andre kampe. Så jeg vil ikke gøre mig klog på det  Opstemt  Wink

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #10801: 17 Maj 2009, 19:37 »

Jeg vil jo helst ikke lyde for farvet, men jeg synes han er kandidat. Har set alle FCK's kampe, og ikke særlige mange af de andre kampe. Så jeg vil ikke gøre mig klog på det  Opstemt  Wink

Man har jo hver sin smag.. Wink Jeg ville have peget på Fall, hvis han da ikk blev solgt.. Men okay, når man i England kan vælge Giggs som spiller halvdelen af kampene ca, så ka Fall oss vælges.. Nok om det.. Ser du hele sæsonen, så har Santin været lige så go som Ailton, for den sags skyld.. Men pt er der vidst ingen tvivl om hvem af de to, der er bedst.. Men man er altså ikk bomber med.. Hvad... 27 mål i 82 kampe.. Nordstrand har i denne sæson været det man kalder en bomber.. Utaka også, for den sags skyld.. Smiley

- La os bar la den ligge der Smiley

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #10802: 17 Maj 2009, 19:39 »

Kedelig kamp... NOOOOT!
DEJLIGT GUTTER! KØR DEN FOR GUDSSKYLD HJEM!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #10803: 17 Maj 2009, 19:39 »

jeg er virkelig stolt, rørt.... Tårene triller blidt ned af mine kinder... det er smukt, det er guld, VI ER GUD! Opstemt

Thaurat al Shabab

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #10804: 17 Maj 2009, 19:39 »

Man har jo hver sin smag.. Wink Jeg ville have peget på Fall, hvis han da ikk blev solgt.. Men okay, når man i England kan vælge Giggs som spiller halvdelen af kampene ca, så ka Fall oss vælges.. Nok om det.. Ser du hele sæsonen, så har Santin været lige så go som Ailton, for den sags skyld.. Men pt er der vidst ingen tvivl om hvem af de to, der er bedst.. Men man er altså ikk bomber med.. Hvad... 27 mål i 82 kampe.. Nordstrand har i denne sæson været det man kalder en bomber.. Utaka også, for den sags skyld.. Smiley

- La os bar la den ligge der Smiley

Nordstrand har kun scoret 2 mere end Ailton. Hvad er grænsen for en bomber?
Men ja - lad os la' den ligge!

Kæft en dejlig følelse med en 4-0 sejr over BØF!

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #10805: 17 Maj 2009, 19:42 »

Nordstrand har kun scoret 2 mere end Ailton. Hvad er grænsen for en bomber?
Men ja - lad os la' den ligge!

Kæft en dejlig følelse med en 4-0 sejr over BØF!

Nordstrand har spillet en brøkdel af de minutter Ailton har.. Smiley Der ser jeg forskellen...

Tillykke med sejren... Ros til fck og ros til dommeren for engangs skyld !!!

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #10806: 17 Maj 2009, 19:43 »

Brøndbys dårligste præstation i år. M.V.S, Jan Kristiansen og Farnerud havde deres værste kamp i deres karriere idag... Og så er det sku også svært at vinde en fodboldkamp når man hele kampen igennem har dommeren imod sig. Hold da op en ringe dommerpræstation, der var op til flere offsider der ikke skulle være dømt. Og så er 3 af FCK's mål jo rene gaver...

Jeg kan kraftedme ikke lade være med at grine min røv i laser af den kommentare. Han snakker i frustration.

Nordstrand har spillet en brøkdel af de minutter Ailton har.. Smiley Der ser jeg forskellen...

Tillykke med sejren... Ros til fck og ros til dommeren for engangs skyld !!!

Dejligt med en neutral kommentar!

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #10807: 17 Maj 2009, 19:46 »

Jeg kan kraftedme ikke lade være med at grine min røv i laser af den kommentare. Han snakker i frustration.

Dejligt med en neutral kommentar!

Han mangler nok li at gi Grønkjær rødt.. Han vidste det oss selv da han blev interviewet li før, han ville bar ikk sige det.. Det havde selvf. ændret kampen helt.. Men derudover ser jeg, som neutral, ikk rigtig nogle fejl fra dommerens side af... Smiley

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #10808: 17 Maj 2009, 20:04 »

Han mangler nok li at gi Grønkjær rødt.. Han vidste det oss selv da han blev interviewet li før, han ville bar ikk sige det.. Det havde selvf. ændret kampen helt.. Men derudover ser jeg, som neutral, ikk rigtig nogle fejl fra dommerens side af... Smiley

Kan godt ske jeg er helt ved siden af nu.. Men jeg kan virkelig ikke se et rødt kort der?!!!!
Jeg kan da bedre se et rødt ved Andreas Randrup, da han fælder Santin alt for sent!

Mikkellas
Gæst

« Svar #10809: 17 Maj 2009, 20:24 »

Rødt til Grønkjær? Nu må i altså stoppe. Så skulle Gislason da også have rødt mod Esbjerg og i dag, da han igen lavede det lort med at sparke en ned bagfra, og han slap endda uden at få kort i dag.

Men til kampen. Det er så dejligt, at vi leverer sådan en præstation, når det virkelig gælder. En solid præstation fra alle 14 spillere. William Kvist spillede nok sin bedste kamp som fløj i sin FCK-karriere. Flere gode afleveringer, og så havde han også et par store chancer. Ailton fortsætter jo bare hans uhyggeligt form, og han kan måske gå hen at blive topscorer, hvis Frank Kristensen går i stå sammen med Nordstrand (hvilket selvfølgelig ikke sker) Thumbs Up

Det var også dejligt at se Wendt score endnu en gang! Smiley

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #10810: 17 Maj 2009, 20:26 »

Det var da godt nok en fantastisk kamp.. Stort tillykke til FCK og Brøndby kan kun takke sig selv. Det er på ingen måde dommerens fejl..

Lad os da håbe at det for altid udrydder BIF'ernes "5-0" kommentar.

Build Me Up Buttercup!

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #10811: 17 Maj 2009, 20:29 »

Det var da godt nok en fantastisk kamp.. Stort tillykke til FCK og Brøndby kan kun takke sig selv. Det er på ingen måde dommerens fejl..

Lad os da håbe at det for altid udrydder BIF'ernes "5-0" kommentar.

Det gør det ikke!

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #10812: 17 Maj 2009, 20:35 »

stor præstation af drengene i dag!
Kvist, Ailton, Atonsson, Wendt, HN og jeg kunne blive ved leverede alle en god præstation overfor et ringe brøndby hold. Angående Grønkjær situationen mener jeg det er fair han kun får gult og ikke rødt.
Nu skal vi bare ikke fejle i de sidste kampe for det ville være det værste der kunne ske!
Jeg tror dog fuldt og fast på vi ikke smider det væk!!

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Mikkellas
Gæst

« Svar #10813: 17 Maj 2009, 20:37 »

Det der Grønkjær lavede er jo sket så mange gange før. Han forsøger at få blokeret bolden, men i stedet sparker Rasmussen op i knopperne på ham. Det sker, og et gult kort er fair nok.

Don AA
Manager

« Svar #10814: 17 Maj 2009, 20:37 »

Synes nu også at rødt til Grønkjær er at overdrive, gult var i orden, så skulle Jön Jonsson også havde haft rødt i torsdag, hvor han ikke fik noget i øvrigt samme dommer.

Til kampen: Super dejlig følelse, 4-0 over Brøndby vi kunne nemt havde scoret flere, vi spiller 2 rigtigt gode halvleg og synes alle spillere gør det godt, Kvist var en del efter, efter kampen i OB, ham lufter sig virkerlig i dag, banens bedste puha.. må jo næste være Ailton.

Derudover skal der lyder en tak til Max von Schlebrügge hm.. var det Janne Saarinen i forklædning  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 719 720 [721] 722 723 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010