home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 683 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 712 713 [714] 715 716 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1682422 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10695: 16 Maj 2009, 10:39 »

Ja, men manden har jo prøvet det før, og ved hvad det handler om, så jeg tror ikke vi skal være bange for at han mangler form

Jo, for man vender sig til det lave niveau han har spillet på i en god tid nu. Som Mikkellas siger, så var han helt katastrofal sidst han spillede, og det var også efter en lang pause uden bold i Malta-ligaen. Det har vi ikke råd til i sæsonens vigtigste kamp. Så hellere vælge et mere sikkert kort. Som sagt så kan han starte forfra fra næste sæson, og han kan blive vigtig for os i næste sæson. Men nu - lad os køre de sidste blot 3 kampe med dem vi har i fin form.

Mikkellas
Gæst

« Svar #10696: 16 Maj 2009, 10:41 »

Prøvet det før? Så mange mesterskabskampe har han altså heller ikke spillet. Han har spillet 11 kampe for førsteholdet, hvoraf syv af dem er i SAS Ligaen. I kun tre af disse har han fået fuld spilletid.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #10697: 16 Maj 2009, 10:43 »

Prøvet det før? Så mange mesterskabskampe har han altså heller ikke spillet. Han har spillet 11 kampe for førsteholdet, hvoraf syv af dem er i SAS Ligaen. I kun tre af disse har han fået fuld spilletid.

... og det er jo ikke fordi hans gamle klub var en konstant guldkandidat.

fc-hansen
Manager

« Svar #10698: 16 Maj 2009, 10:44 »

Jo, for man vender sig til det lave niveau han har spillet på i en god tid nu. Som Mikkellas siger, så var han helt katastrofal sidst han spillede, og det var også efter en lang pause uden bold i Malta-ligaen. Det har vi ikke råd til i sæsonens vigtigste kamp. Så hellere vælge et mere sikkert kort. Som sagt så kan han starte forfra fra næste sæson, og han kan blive vigtig for os i næste sæson. Men nu - lad os køre de sidste blot 3 kampe med dem vi har i fin form.
Nej, men har spillet 2-3 sæsoner fast i Allsvenskan, og b. la spillet med på det svenske landshold, så skal du da ikke bilde mig ind at han ikke har rutinen til at spille kampen mod BIF Huh

Men ville som sagt gerne se Peter i aktion, men jeg tror nu også ståle vælger en anden til pladsen ved siden af Anton.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #10699: 16 Maj 2009, 10:47 »

... og det er jo ikke fordi hans gamle klub var en konstant guldkandidat.
nej, men har spillet fast i 3 sæsoner ca. oppe i Sverige, ved godt at tempoet i Dansk fodbold er væsentligt højere, men han har også spillet et par kampe på det svenske landshold. Jeg tror på ingen måde at han ikke kan følge med mod BIF, og er rimelig sikker på at han er sulten efter at vise hvad han kan

hay que joder?

Mikkellas
Gæst

« Svar #10700: 16 Maj 2009, 10:48 »

Han har ikke spillet mesterskabskampe. Det er altså noget helt andet end en landskamp for Sverige i en venskabskamp mod Costa Rica, forstå mig ret: )

Jeg tror sgu heller ikke selv, at han selv regner med at komme ind på holdet før næste sæson. Og selvom han har spillet to eller tre sæsoner for Halmstad, har han jo ikke en rutine i at spille om mesterskaber. Det kan han måske være til næste sæson, når han i denne sæson har set, hvordan det foregår osv.

fc-hansen
Manager

« Svar #10701: 16 Maj 2009, 10:51 »

Han har ikke spillet mesterskabskampe. Det er altså noget helt andet end en landskamp for Sverige i en venskabskamp mod Costa Rica, forstå mig ret: )

Jeg tror sgu heller ikke selv, at han selv regner med at komme ind på holdet før næste sæson. Og selvom han har spillet to eller tre sæsoner for Halmstad, har han jo ikke en rutine i at spille om mesterskaber. Det kan han måske være til næste sæson, når han i denne sæson har set, hvordan det foregår osv.
dvs. at Zanka med sikkerhed heller ikke spiller? han har endnu mindre rutine end Peter Larsson. Og der har jo været en grund til at han var med på landsholdet, så self. kunne han gå ind og spille en New Firm, selvom den er lidt mere prestigefyldt end normalt.

hay que joder?

Mikkellas
Gæst

« Svar #10702: 16 Maj 2009, 11:08 »

Selvfølgelig, men efter en snak med Ghert i går, så har jeg ændret holdning mht. midterforsvaret. Jeg ser gerne Anton overfor Farnerud og Laursen overfor Duncan, da han stortset har samme hastighed som ham Opstemt

fc-hansen
Manager

« Svar #10703: 16 Maj 2009, 11:15 »

Selvfølgelig, men efter en snak med Ghert i går, så har jeg ændret holdning mht. midterforsvaret. Jeg ser gerne Anton overfor Farnerud og Laursen overfor Duncan, da han stortset har samme hastighed som ham Opstemt
JEg ror gså på det bliver sådan, og mvend or jeg laursen er opsat på at rejse sig oven på hnas kamp i Odense, så mon ikke de to spiller igen )

hay que joder?

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #10704: 16 Maj 2009, 11:17 »

Det tror jeg helt bestemt de gør. - Håber jeg også, da den nok er mest sikker..

WTF
Juniorspiller
**

« Svar #10705: 16 Maj 2009, 11:17 »

Jeg læste på onside at Jesper Grønkjær ikke bliver klar ..

Det jo kun godt for os Brøndby fans Opstemt

Mikkellas
Gæst

« Svar #10706: 16 Maj 2009, 11:20 »

Hvorfor er det det? Der er vist en, der ikke ved, at vi har nogle spillere med høj kvalitet, at vi kan sætte ind? Vingaard og Hutchinson, hvis du altså kender dem?

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #10707: 16 Maj 2009, 11:20 »

Tjaa - Jesper er helt bestemt en vigtig faktor for os, og kunne være blevet en endnu større en mod det forsvar eller hvad man kalder det, Bif har.

WTF
Juniorspiller
**

« Svar #10708: 16 Maj 2009, 11:28 »

Hvorfor er det det? Der er vist en, der ikke ved, at vi har nogle spillere med høj kvalitet, at vi kan sætte ind? Vingaard og Hutchinson, hvis du altså kender dem?

Jeg mener bestemt at Jesper Grønkjær og Sionko er de bedste fløje FCK har ...

Så synes det er fint han ikke er med ...

Det er godt at Kent Nielsen også går efter alle 3 point ...

Men vi får se imorgen om det betyder noget at Grønkjær ikke er med .

Mikkellas
Gæst

« Svar #10709: 16 Maj 2009, 11:30 »

Ja, Grønkjær er absolut vores bedste fløj. Sionko har ikke præsteret godt nok i denne sæson til at kunne kalde ham vores bedste fløj. Jeg tror dog til gengæld, at Vingaard er klar til at vise, hvad han kan efter en masse kampe på bænken. Det så vi også mod OB, hvor han jo leverede et klassemål. Det ville også give mere plads til Santin, hvis Vingaard var med på fløjen, da han trækker meget indad, ligeosm Santin trækker meget ud ad i banen.

Sider: 1 ... 712 713 [714] 715 716 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010